Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Siemens ER20 CF lokomotyvai Lietuvoje
Collapse
X
-
o kas cia per nesamone kad nera detaliu ? t.y. nera pinigu detalems, ar nera is ko ju pirkti ?
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąo tai del ko garantini jam nueme, del eksplotavimo pazeidimu kokiu nors? O tai is fabriko neina uzsakyt reikiamu daliu, ir man labai keista kad jie jau byret pradejo budami nauji. O siaip del ko jis pakeltas jau metai laiko, kas jam nutike buvo?
Komentuoti:
-
Parašė rakolioux Rodyti pranešimąna nera atsarginiu daliu ER lokomotyvams ,
kadangi 004 jau apie metus pakeltas stovi
tai trukstamas dalis nuo jo renka .
jam kaip ir garantinis panaikintas
Komentuoti:
-
Parašė robertas Rodyti pranešimąKaip suprast?
kadangi 004 jau apie metus pakeltas stovi
tai trukstamas dalis nuo jo renka .
jam kaip ir garantinis panaikintas
Komentuoti:
-
-
Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimątai gal jau paridens vezimelius??
Komentuoti:
-
Nesupratau ko cia reik taip siaustis. Nieko bloga jis nepadare. Tiesiog sove i galva klausiamas ir paklause. Daugiau nerasis.... Galima ir normaliai paaiskint.
Komentuoti:
-
Nereikia pykti už tai, kad diskutuojama ne tam skirtoje temoje ir sulaukiama atitinkamos reakcijos.
Parašė Vytautas_LTReikia daryti tvarką temose apie Siemens lokomotyvus (...). Paskutiniai pranešimai nukrypo link bendro pobūdžio diskusijų apie traukos riedmenis...
Niekas neturi laiko kuopti šokinėjimus nuo temos prie temos. Aš ištryniau vieno siaurukų entuziasto pradėtus svarstymus (Siemenso temoje?) apie siaurųjų geležinkelių lokomotyvų technines charakteristikas.
Gal tegul patys specialistai išsiiškina, kas tinka Siemensų temai. Aišku, kad tai eilinis nušokimas nuo bėgių.
O gal LG "ekspertai" nori vėl grįžti į tuos laikus, kai viskas apie geležinkelius buvo vienoje temoje ir nieko nebuvo įmanoma surasti.
Prašom patiems prasitrinti savo pranešimus ne į temą.
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąKlausykit, o kaip tema vadinasi?
Ko man tiek iverti sumažinai,nors ir taip jau apvalus nulis buvo,o dabar isvis.Sau susimažink,tai jeigu ir jau ne i tema,tai istrink pranesimus,gi tikriausiai toks darbas moderatorių.Žiūri,vienas aš iš tos temos nukentėjau,ko čia taip viską ant manęs?
Komentuoti:
-
Buna dvitakciu dyzeliu. Tep60 dvitaktis dyzelis. Bet tie dvitakciai jau po truputi "iseina is musu" Beje amerikieciai naudoja dar ir dabar dvitakcius dyzelius ir nlb zada atsisakyti.
Tegu pataiso mane jei klystu bet rodos seni M62 varikliai ir dvitakciai
Komentuoti:
-
Parašė AB13 Rodyti pranešimąTaip, TEP70 variklis yra tos pacios seimos kaip ir 2TE116, t.y. keturtaktis...
O būna tokių dalykų kaip dvitaktis dyzelis?,nes kiek žianau dvitakciu,tai tik benzininius...
Komentuoti:
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą2TE116 dyzelis jei neklystu yra 1A-5D49, panašus į TEP70.
Komentuoti:
-
Jei apie variklius pradėjom šnekėti, tai gal bus dar nemačiusių šito video. Stovėjom ir neatsigėrėjom tikrojo "Taiga trommelio" garso.Gal vienintelis likęs gyvas M62 su originaliu 14D40 varikliu ir be duslintuvo...
Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2009.10.03, 23:24.
Komentuoti:
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą2TE116 dyzelis jei neklystu yra 1A-5D49, panašus į TEP70.
Komentuoti:
-
Parašė AB13 Rodyti pranešimąTEP 60 variklis V formos, o pas 2TE10 - cilindrai eileje su vienas priesais kita judanciais stumokliais. 2TE10 dirbant minimaliomis apsukomis garsas primena burbuliavima, o TEP60 dusliai bumpsi
Komentuoti:
Komentuoti: