Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Siemens ER20 CF lokomotyvai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė rakolioux Rodyti pranešimą
    keista bet masinista valdanti si lokomatyva
    maciau sian mieste (apie kelinta val foto daryta, vytautai?)
    12:04

    Komentuoti:


  • rakolioux
    replied
    keista bet masinista valdanti si lokomatyva
    maciau sian mieste (apie kelinta val foto daryta, Vytautai?)

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    Šiandien. Tarpstotis Lentvaris-Paneriai.
    Tai jo pirmoji kelionė su prekiniu traukiniu.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą

    Ir kada gi tu pagavai naujausią ER20CF-031 ir dar sutraukiniu?
    Šiandien. Tarpstotis Lentvaris-Paneriai.

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Ir naujausiasis ER20-031
    Atvaizdas
    [/QUOTE]

    Ir kada gi tu pagavai naujausią ER20CF-031 ir dar sutraukiniu?

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Šio mėnesio viduryje bus šioks toks jubiliejus. Atplauks paskutiniai (pirmosios partijos) ER20CF-033 ir ER20CF-034 lokomotyvai.
    Kai lankysitės bare, nepamirškite už tai pakelti po bokalą alaus.

    Komentuoti:


  • Zatoichi
    replied
    Gal kas galėtų plačiau papasakoti apie Siemensų diagnostiką, arbą duoti nuorodą į puslapį, kur tai aprašyta?

    Kitas klausymas, gal kas žino, kaip pagal sutartis su vokiečiais yra organizuojama Siemensų TP ir ER?

    Komentuoti:


  • rakolioux
    replied
    Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
    Deja, visi iki vieno keleiviniai silumveziai priklauso Vilniaus lokomotyvu depui (LT-1), sis savo ruoztu priklauso Kroviniu vezimo direkcijai (DK). Siu silumveziu paslaugas Keleiviu vezimo direkcija (VL) is DK perka.
    kiekvieno durniaus pasakyti zodziai rimtu veidu , yra laikoma
    asmenine nuomone. )

    sorry uz trumparegiskuma

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    Pala pala, o kasgi čia?

    Atvaizdas
    Cia forumo dalyvis LT-1 neuzsiima, o ne LG LT-1.

    Komentuoti:


  • AB13
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tarybiniais laikais D ir D1 vazinejo, jei neklystu. Is Kauno i Klaipeda tai tikrai. Kokiu 6 vagonu modernus dyzelinis traukinys, isvystantys 120 km/h, gal ir butu neblogai. Vagonuose sedimos 1 klases vietos, baras, TV.

    Bet artimiausiu metu tai negresia, nes krize pakoreguos ir LG planus...
    Tarybiniais laikais ne kartą važiavau į Girulius iš Vilniaus mediniu D1. Kartasi būdavo net du sukabinti.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė rakolioux Rodyti pranešimą
    LT-1 keleiviais neuzsiema
    Pala pala, o kasgi čia?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    Kažkodėl sunkokai įsivaizduoju DR1A maršrute Vilnius-Klaipėda. Nebent jo komfortas prilygtų dviaukščio EJ575 pirmajai klasei. Ir vėlgi, kaip tą DR1A suformuoti iš 12 vagonų? Sezono metu po tiek tempia TEP70. Na gerai, tuos didžiuosius traukinius temptų TEP70, o DR1A gali būti iš 5-6 vagonų, jei reikia. Tokiu atveju reikalingi papildomi traukinių maršrutai. Tikiu, kad viskas įmanoma ir viską galima išspręsti, bet vis tiek man keistokai atrodo...
    Tarybiniais laikais D ir D1 vazinejo, jei neklystu. Is Kauno i Klaipeda tai tikrai. Kokiu 6 vagonu modernus dyzelinis traukinys, isvystantys 120 km/h, gal ir butu neblogai. Vagonuose sedimos 1 klases vietos, baras, TV.

    Bet artimiausiu metu tai negresia, nes krize pakoreguos ir LG planus...

    Komentuoti:


  • LT-1
    replied
    Parašė rakolioux Rodyti pranešimą
    LT-1 keleiviais neuzsiema
    Deja, visi iki vieno keleiviniai silumveziai priklauso Vilniaus lokomotyvu depui (LT-1), sis savo ruoztu priklauso Kroviniu vezimo direkcijai (DK). Siu silumveziu paslaugas Keleiviu vezimo direkcija (VL) is DK perka.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
    O kokiu greiciu manevriniai tada vaziuoja N.Vilnia-Turmantas ruoze nejaugi velkasi 40km/h?

    Ar pasiteisino LG pirkinys TEP70BS?
    Normaliu greičiu turi važiuoti ir dažniausiai važiuoja, svorio norma savo turi.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė rakolioux Rodyti pranešimą
    LT-1 keleiviais neuzsiema
    O kam priklauso keleiviniai šilumvežiai?

    Komentuoti:


  • rakolioux
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Iš jau esančių? Ką juose perdaro? Atiduos LT-1?
    LT-1 keleiviais neuzsiema

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė laSSas_ Rodyti pranešimą
    Pataisykit mane, jei suklysiu bet berods gerai pamenu, kad LG žadėjo maršrutui Vilnius - Klaipėda įsigyti paprastų keleivinių traukinių a la DR1A, tokiu atveju gal pakaktų turimų TEP70 (ir TEP70BS)?
    Kažkodėl sunkokai įsivaizduoju DR1A maršrute Vilnius-Klaipėda. Nebent jo komfortas prilygtų dviaukščio EJ575 pirmajai klasei. Ir vėlgi, kaip tą DR1A suformuoti iš 12 vagonų? Sezono metu po tiek tempia TEP70. Na gerai, tuos didžiuosius traukinius temptų TEP70, o DR1A gali būti iš 5-6 vagonų, jei reikia. Tokiu atveju reikalingi papildomi traukinių maršrutai. Tikiu, kad viskas įmanoma ir viską galima išspręsti, bet vis tiek man keistokai atrodo...

    Komentuoti:


  • laSSas_
    replied
    Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
    na turbut keliu bukle cia maziausiai neigiamos reiksmes turetu.. Didziausias apkrovimas butu varikliui, generatoriui, traukos varikliams, va juos turbut pirmiausia ir butu galima "damusti". Pamenu pasakojo masinistai - kai nepriklausomybes laikais sugedusius dyzelinius traukinius tampydavo CME-3 ir TEM-2, ne vienas is ju (ypac TEM'ai) buvo gala gaves (generatorius sudege ar varilis neatlaike ir t.t.). O jiems kabink kad ir 2000-4000 tonu, letai vaziuojant jiems nekenkia, nes jie tokiam darbui sukurti yra. Panasiai ir su Siemensu, taciau tai visgi bent jau magistralinis silumvezis..
    Pataisykit mane, jei suklysiu bet berods gerai pamenu, kad LG žadėjo maršrutui Vilnius - Klaipėda įsigyti paprastų keleivinių traukinių a la DR1A, tokiu atveju gal pakaktų turimų TEP70 (ir TEP70BS)?

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
    O kokiu greiciu manevriniai tada vaziuoja N.Vilnia-Turmantas ruoze nejaugi velkasi 40km/h?

    Ar pasiteisino LG pirkinys TEP70BS?
    O kas jiems? Kad ir 40 km/h tegu velkasi, juk niekur neskuba, kaip sakoma... Laiko rezervas didelis...

    Komentuoti:


  • Darius555
    replied
    Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
    na turbut keliu bukle cia maziausiai neigiamos reiksmes turetu.. Didziausias apkrovimas butu varikliui, generatoriui, traukos varikliams, va juos turbut pirmiausia ir butu galima "damusti". Pamenu pasakojo masinistai - kai nepriklausomybes laikais sugedusius dyzelinius traukinius tampydavo CME-3 ir TEM-2, ne vienas is ju (ypac TEM'ai) buvo gala gaves (generatorius sudege ar varilis neatlaike ir t.t.). O jiems kabink kad ir 2000-4000 tonu, letai vaziuojant jiems nekenkia, nes jie tokiam darbui sukurti yra. Panasiai ir su Siemensu, taciau tai visgi bent jau magistralinis silumvezis..

    O kokiu greiciu manevriniai tada vaziuoja N.Vilnia-Turmantas ruoze nejaugi velkasi 40km/h?

    Ar pasiteisino LG pirkinys TEP70BS?

    Komentuoti:

Working...
X