Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Panaikinti geležinkelio ruožai ir uždarytos stotys

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Čia reikia didelių specialistų arba liūdininkų. Jokiuose žemėlapiuose trečio tilto Tilžėje nepavyko surasti. Vokiečiai atsitraukdami 1944m., rašo, susprogdino du tiltus: pirma - Karalienės Luizos, antra - geležinkelio. 1941 buvo pastatyti pontoniniai tiltai papildomam kariuomenės pralaidumui, bet geležinkelio tarp jų berods nebuvo. Spėju, kad galėjo būti nebent atsarginis variantas paruoštas pagrindinio tilto sunaikinimo atvejui. Ypatingos prasmės turėti du didelius geležinklelio tiltus greta vienas kito nematau.

    Comment


      #82
      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Keliuose senuose vokieciu zemelapiuose, isleistuose apie 1920-1930 metus aptikau idomu dalyka: pavaizduota gelezinkelio linija nuo Aleksoto iki Mauruciu. Zemelapiai sudaryti naudojantis Pirmojo pasaulinio karo laiku duomenimis.

      Idedu vieno is tu zemelapiu dali. Kiti zemelapiai vaizduoja ta pati.
      Geltonai pazymejau ta gel. linija.

      Atvaizdas
      Radau Tau atsakymą:

      Lietuvos žinios. 1925, sausio 29 dienos

      Susisiekimo ministerijai leista išardyti geležinkelio linija Mauručiai Kauno angaras. Vieton jos, angarui su magistrale sujungti, bus pratęsta į Freidą geležinkelio šaka nuo Kauno elevatoriaus

      Comment


        #83
        Parašė Sula Rodyti pranešimą
        Čia reikia didelių specialistų arba liūdininkų. Jokiuose žemėlapiuose trečio tilto Tilžėje nepavyko surasti. Vokiečiai atsitraukdami 1944m., rašo, susprogdino du tiltus: pirma - Karalienės Luizos, antra - geležinkelio. 1941 buvo pastatyti pontoniniai tiltai papildomam kariuomenės pralaidumui, bet geležinkelio tarp jų berods nebuvo. Spėju, kad galėjo būti nebent atsarginis variantas paruoštas pagrindinio tilto sunaikinimo atvejui. Ypatingos prasmės turėti du didelius geležinklelio tiltus greta vienas kito nematau.
        Dabartiniame topografiniame zemelapyje yra pavaizduotas sis pylimas. Bet tose vietose ir daugiau panasiu pylimu yra. Vis delto tai gali buti ir apsauginiai pylimai nuo potvyniu vandens, nes vietos ten zemos. Tik gal atsitiktinai taip panasu i gelezinkelio pylima...

        Comment


          #84
          Iš seno laikraščio apie Žemaičių Naumiestį:

          Vakarai. 1938, rugsėjo 26 dienos

          BUVĘS SUNAIKINTAS IR SPARČIA AUGĄS MIESTELIS
          Pats miestelio pavadinimas „Naumiestis" rodo, kad jis yra naujai arba nesenai įsikūręs. Tačiau jo įsikūrimo ir praeities istorija yra labai sena. Miestelis, būdamas arti senojo vokiečių rubežiaus arba prie dabartinio Klaipėdos kr., pirmas Žemaitijoje patyrė Didįjį karą ir buvo visiškai sunaikintas. Visame miestelyje buvo likęs tik parapijos namas ir tas pats gerokai šovinių apskaldytas. Vokiečių okupacijos laikais miestelyje pradėta statyti laikinus namus, pro Naumiestį
          okupantai buvo sumanę ir vedė geležinkelį: SilUtė — Naumiestis — Mažeikiai. Bet jie būsimam geležinkeliui pastatė keletą tiltų ir sukasė kelis kilometrus kelio. Tik mažasis traukinėlis buvo pravestas iki Kvėdarnos miestelio, kad jie lengviau galėtų išgriebti turtinguosius Žemaitijos miškus.

          Mano pastabos - čia greičiausiai turėta omenyje ne Šilutė , o Kugeliai (Kugeleit) . Dėl siauruko iš Žemaičių Naumiesčio - girdėjau, kad toks ėjo iki Tenenių... Bet daugiau nieko.. laukiu Jūsų pagalbos

          Comment


            #85
            Pasirodo, Klaipedos kraste buta ir daugiau siauruju gelezinkeliu. Iki pirmojo pasaulinio isleistame topografiniame Vokietijos zemelapyje Klaipedoje yra pavaizduoti du gamykliniai gelezinkeliukai, keliu simtu metru ilgio. Nesusisiekiantys nei su placiuoju, nei su siauruoju gelezinkeliu, nors i netoli jo esantys.
            Taip pat Armalenu plytines gelezinkelis. Tame zemelapyje nera pavaizduota, kad jis susisiekia su Silutes - Kulesu gelezinkeliu.
            Klaipedos siaurasis. Ne viskas apie ji zinoma. Viename 192x zemelapyje pavaizduota, kad Plikiu saka eina iki Vytauciu. Auksciau minetame topografiniame zemelapyje gelezinkelio linija baigiasi Plikiuose. Bet toliau kaip gelezinkelio tesinys yra pavaizduotas pesciuju takas salia kelio i Vytaucius. Nutiestas kaip ir gelezinkelio sankasa. Keliu simtu metru ilgio. Ar tik nebuvo planuojama pratesti linijos? Vis delto turbut ji nebuvo pratesta del prasidejusio karo. O gal ir buvo???
            Dar viena atsaka tarp Doviliu ir Pezaiciu link Lietuvos (Rusijos imperijos), iki pat sienos. Gaila, kad zemelapyje nevaizduojami objektai uz Vokietijos sienos...
            Pagegiu - Smalininku siaurasis. Kalveliuose gamyklines linijos (viena iki Nemuno ilankos). Linijos susijungia su magistraline siauruko linija.
            Viesvileje atsaka iki pat Nemuno.

            Zemelapiai bus uz keliu dienu.
            Paskutinis taisė Al1; 2009.03.16, 18:04.

            Comment


              #86
              Radau kartografini patvirtinima Vito minetos Ezerelio linijos atsakos iki mesos kombinato Julijanavoje.
              Deja, as zemelapio neturiu, tik galiu pasakyti, kad jis pavaizduotas 195x-6x metu 1:25000 Genstabo topografiniuose zemelapiuose. Taip pat ten matyti keistas gelezinkelis (turbut siaurasis???) Rokuose (turbut plytu gamyklos).

              Comment


                #87
                Gal gali gen štabo žemelapio nr užsirašyti ?

                Comment


                  #88
                  http://www.maps4u.lt/ Puslapis apie istorinius žemėlapius.

                  Comment


                    #89
                    Parašė udrius Rodyti pranešimą
                    Gal gali gen štabo žemelapio nr užsirašyti ?
                    N34-48 Б-В
                    N34-48 Б-Г - cia yra Julijanava, dalis Garliavos, Rokeliai

                    Comment


                      #90
                      Parašė rimsenas Rodyti pranešimą
                      Kas tai?

                      Comment


                        #91
                        Tai yra skanas iš to žemėlapio

                        Comment


                          #92
                          į temą "Geležinkelio linija Kretinga - Skuodas - Mažeikiai" įkėliau vaizdų iš uždarytos Lūšės stoties
                          http://www.miestai.net/forumas/showp...1&postcount=91

                          Comment


                            #93
                            /\ Ačiū, ten yra ir labai gražios Tavo darytos tilto per Ventą ar Varduvą nuotraukos

                            Comment


                              #94
                              Dėkui #81 tiltai per Ventą. #87 tiltai per Varduvą

                              Comment


                                #95
                                Gal kas tiksliau žino kada uždaryta ir fizizškai likviduota Laižuvos geležinkelio stotis Mažeikių rajone? Mažeikių-Jelgavos geležinkelio linija. Preliminari data: 1994-1995, bet manau ir gerokai anksčiau galėjo būti.
                                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                Comment


                                  #96
                                  Vilniaus direkcijos valstybinių geležinkelių organizacijos ir veiklos iki 1920 m. aprašymas. (Bukletas lenkų kalba, "istorinius" nukrypimus, nesusijusius su tema, "pašalinau". 14MB PDF. Vilnius 1920). Siųstis iš ČIA.
                                  Schema (sumažinta) iš bukleto:



                                  Norintiems didesnio vaizdo: Schemą parsisiųsti iš ČIA.

                                  (Neradau, kokiai kitai temai galima būtų priskirti pranešimą.)
                                  http://www.maps4u.lt/ Puslapis apie istorinius žemėlapius.

                                  Comment


                                    #97
                                    Geležinkelis Pabradė - Adutiškis - (Didžiasalis)

                                    Apie 30 pranešimų iškelta ar nukopijuota (tame skaičiuje ir šios temos "krikštatėvis" - pranešimai apie Didžiasalio stotį) į atskirą temą
                                    Buv. geležinkelis Pabradė-Adutiškis-(Didžiasalis)-Krulevščizna

                                    Nukeliavau (ne traukiniu) ruožą nuo Pabradės iki Gelednės
                                    Kelios nuotraukos:












                                    Comment


                                      #98
                                      Mazeikiuose caro laikais buvo dvi stotys. Kadangi cia susijunge dvieju gelezinkelio kompaniju keliai (Mintaujos (veliau Rygos-Oriolo) bei Lybavos - Romnu), kiekviena is ju turejo savo stoti. Mintaujos gelezinkelio stotis Mazeikiuose buvo tik prekine, ji buvo mazdaug ties dabartiniu autobusu parku Pramones g.

                                      Comment


                                        #99
                                        Ar tik ne sioje vietoje buvo stotele "Kauno marios"?

                                        Comment


                                          Privažiuojamasis kelias Kazlų Rūda - Jūrė.



                                          Deja, šis kelias jau tik istorija. Ir gana seniai. Likęs tik privažiuojamasis kelias iki mėlynu apskritimu pažymėtos vietos. Šis kelias naudojamas stambiausios Kazlų Rūdos savivaldybėje esančios pramonės įmonės - UAB "Girių bizonas" - reikmėms.

                                          Privažiuojamojo kelio pradžia. Dengti vagonai "Girių bizono" teritorijoje.



                                          Žvilgsnis nuo tos vietos atgal, į Kazlų Rūdos stoties pusę. Gali būti, kad sukrauti nauji pabėgiai, iešmų pabėgiai yra skirti šio privažiuojamojo kelio remontui.



                                          ir į kairę sukantį kelią į Marijampolę.



                                          Einu toliau.


                                          Žvilgnis atgal. Iešmas į "Girių bizono" teritoriją.



                                          Vėl pirmyn.



                                          Antrasis įvažiavimas į "Girių bizono" teritoriją. Fotografuota prie vartų. Galbūt tai įrengiama nauja rampą medienos pakrovimui (ar iškrovimui) į vagonus.



                                          Einu toliau - suversti seni peronų blokai, o tolumoje - seni gelžbetoniniai pabėgiai.



                                          Kelio pabaiga.



                                          Toliau - bruzgynai. Todėl galiu daryti išvadą, kad išardytas mažiausiai prieš dešimtmetį.



                                          Griovyje suversti seni pabėgiai




                                          Tepalų liekanos vietoje, kur prieš iešmą sustodavo lokomotyvas. Atrodo, kad eismas ten buvo intensyvus.

                                          Paskutinis taisė Al1; 2009.09.17, 17:44.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X