Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Panaikinti geležinkelio ruožai ir uždarytos stotys

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Panaikinti geležinkelio ruožai ir uždarytos stotys

    Parašė Linas Rodyti pranešimą
    Pro Alytų ėjo linija Varėna - Suvalkai, lenkams užgrobus Vilniaus kraštą, Lietuvoje liko tik ruoželis Šeštokai - Senoji Varėna, bet jis buvo nefunkcionalus, be to po I Pasaulinio karo Alytuj per Nemuną buvo atstatytas tik medinis tiltas, greitai pasidaręs pavojingu, be to nebuvo kur per jį važiuoti. Taigi iki 1924 metų šis geležinkelis neveikė, kol buvo nutiesta linija Šeštokai - Kazlų Rūda ir taip jis buvo prijungtas prie Lietuvos geležinkelių sistemos.
    Kiek zinau sovietmeciu buvo planai sia linija atstatyti. Is planu net ir siandien si galimybe nera isbraukta, bet kaskodel viskas stovi vietoje. Dar yra svarstoma sujungti Druskininkus su Vilnius - Varena - Marcinkonys linija.
    "Never argue with an idiots. They will bring you down to their level and beat you with experience"

    #2
    Ruože Klaipėda-Šilutė uždarė keleivinį susisiekimą praktiškai meluojant. Iš pradžių sakė, kad laikinai nutraukė dėl viaduko virš Liepų gatvės rekonstrukcijos. Ten buvo pastatytas laikinas metalinis, ir krovininiai traukiniai važiavo kaip važiavę. O perstačius senąjį (iš esmės pastatė naują) viaduką, dyzelinio traukinio taip ir nepaleido.
    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

    Comment


      #3
      Ar liko dar kelias per Sancius, t.y. po tunelio uzdarymo, ar galima pasiekti stoti per ten?

      Comment


        #4
        Parašė x21 Rodyti pranešimą
        Ar liko dar kelias per Sancius, t.y. po tunelio uzdarymo, ar galima pasiekti stoti per ten?
        Ne, negalima. Esant uzdarytam tuneliui, vagonai, skirti kaunui, bus vezami is palemono per rokus, jiesia - maurucius (juose lokomotyvas pervaziuos i kita satato puse). Tai itin neparanku, bet ka darysi...
        Zinau, kad pvz is vilniaus i panerius galima nuvaziuoti privaziuojamaisiais keliais.

        Comment


          #5
          Parašė x21 Rodyti pranešimą
          Ar liko dar kelias per Sancius, t.y. po tunelio uzdarymo, ar galima pasiekti stoti per ten?
          Tunelio rytiniame gale tas Šančių aplinkelis prieš įsijungimą į pagrindinį geležinkelį kažkuo užpiltas. Kuo, įsitikinti neįmanoma: neprisiei... Nes ten draudžiama zona, joje susistatę savo automobilius "karaliauja" tunelio apsauginiai.
          Aplamai, tą kelią per Šančius galėjo ne užpilti, o atidaryti bet šilumvežiams iš Šančių depo į Palemono stotį praleisti, nes dabar jie važiuoja aplinkiniu keliu per senąją Kauno stotį, Jiesią, Rokus, Kauno hidroelektrinę. Du kartus (prie tunelio ir Jiesioje) keičia važiavimo kryptį.
          Paskutinis taisė Vitas; 2008.02.02, 12:07.

          Comment


            #6
            Bet taigi šančiuose yra likę visi bėgiai, tik prie pat tunelio dalis jų jau pasidengę plonu žemės sluoksniu
            „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

            Comment


              #7
              Ne, negalima. Esant uzdarytam tuneliui, vagonai, skirti kaunui, bus vezami is palemono per rokus..
              O zemelapiai rodo kad galima... idomu kodel tas kelias neistrintas jei jo nera? Gal ne taip senai jis buvo demontuotas ir kartografai nespejo ji istrinti?

              Comment


                #8
                Parašė x21 Rodyti pranešimą
                O zemelapiai rodo kad galima... idomu kodel tas kelias neistrintas jei jo nera? Gal ne taip senai jis buvo demontuotas ir kartografai nespejo ji istrinti?
                http://img156.imageshack.us/img156/5272/rokga9.png
                Pagal tą žemėlapį išvis atrodo, kad nors organizuok automotrisės ar net dyzelinių traukinių eismą po miestą. Kad ir iš Švenčionių gatvės ar Aleksoto, o gal dar iš čia nematomos Partizanų gatvės. Bet pavaikštinėjęs tomis pagelžkelėmis įspūdį susidarai kitą.
                Tie bėgiai labiausiai apleisti ten kur žemėlapyje yra "žalia" palej Nemuną. Žinoma, patvarkyti dar galima (juk panašiai iki 1990 metų atrodė geležinkelis nuo Mockavos iki Lenkijos sienos). Tunelis uždarytas bus pilnas dvi vasaras, gal tos Šančių apylankos prireiks rimtai...
                Paskutinis taisė Romas; 2008.11.23, 11:49. Priežastis: Nebūtina prieš tai buvusio pranešimo cituoti su žemėlapiu

                Comment


                  #9
                  Parašė x21 Rodyti pranešimą
                  O zemelapiai rodo kad galima... idomu kodel tas kelias neistrintas jei jo nera? Gal ne taip senai jis buvo demontuotas ir kartografai nespejo ji istrinti?
                  Atsakau - pirmas dalykas reikia pravažiuoti krūva įmonių teritorijų - anglies sandėliai, Drobė ir t.t.
                  Antras- už anglies sandėlių panašu, kad vienas bėgis nuvogtas arba bent jau labai giliai į asfaltą įmurgdytas. Taigi, šio ruožo atstatymas būtų labai brangus. Pernai bandžiau iškaulyti važiuoti šia trasa, bet sakė labai didelis vargas....

                  Comment


                    #10
                    Parašė udrius Rodyti pranešimą
                    Atsakau - pirmas dalykas reikia pravažiuoti krūva įmonių teritorijų - anglies sandėliai, Drobė ir t.t.
                    Antras- už anglies sandėlių panašu, kad vienas bėgis nuvogtas arba bent jau labai giliai į asfaltą įmurgdytas. Taigi, šio ruožo atstatymas būtų labai brangus. Pernai bandžiau iškaulyti važiuoti šia trasa, bet sakė labai didelis vargas....
                    Apskritai neaiški šito kelio būklė. Kiek važiavau traukiniu iš Vilniaus į Kauną, tie bėgiai prie tunelio buvo nuardyti. Taip pat mačiau mano draugo nuotrauką, darytą vasarą: joje kažkurioj vietoj bėgiai visiškai užaugę krūmais.

                    Comment


                      #11
                      Parašė robertas Rodyti pranešimą
                      Apskritai neaiški šito kelio būklė. Kiek važiavau traukiniu iš Vilniaus į Kauną, tie bėgiai prie tunelio buvo nuardyti. Taip pat mačiau mano draugo nuotrauką, darytą vasarą: joje kažkurioj vietoj bėgiai visiškai užaugę krūmais.
                      Ten tik iš pirmo žvilgsnio atrodo, kad bėgiai nuardyti. Dažnai važinėdavęs ir atidžiau stebėdamas įžiūrėjau, kad jie kažkuo užpilti (kad tunelio apsauginiams būtų laisviau pasistatyti mašinas, jomis manevruoti). Kad kažkur bėgis išluptas ar krūmų priaugę, turint šiuolaikinėę techniką sunkumų nebūtų (kas kita buvo geležinkelį tiesti ir tunelį prakasti prieš 140-150 metų).
                      Įmonių teritorijos - problema... Bet į anglių iškrovimo rampą Švenčionių gatvėje prasibraunama.
                      Paskutinis taisė Vitas; 2008.02.02, 22:03.

                      Comment


                        #12
                        Kelios Sanciu gelezinkelio nuotraukos is kitos temos...
                        Nuotrauku autorius - vytauc









                        Paskutinis taisė paukstis; 2008.02.02, 22:22.

                        Comment


                          #13
                          Čia įrodymas tiems, kad Kauno tunelio apvažiavimas praktiškai žlugęs ir neaišku kiek milijonų reikėtų jo remontui:


                          Kaip matote, antro bėgio nerasta...



                          Iš karto už anglių rampos. Jei remontuoti ir pritaikyti traukinių važiavimui būtų nerasta pusės švenčionių gatvės...

                          Comment


                            #14
                            Parašė udrius Rodyti pranešimą
                            Iš karto už anglių rampos. Jei remontuoti ir pritaikyti traukinių važiavimui būtų nerasta pusės švenčionių gatvės...
                            Nėra ta gatvė itin populiari...
                            „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

                            Comment


                              #15
                              O šito apvažiavimo bent kažkuri dalis naudojama (eksploatuojama) ? Jei taip - kuri ?

                              Comment


                                #16
                                Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                                O šito apvažiavimo bent kažkuri dalis naudojama (eksploatuojama) ? Jei taip - kuri ?
                                Naudojama iki anglies rampos, matosi pirmoje foto. Ir dar prisiminiau - kadangi rengiausi ekskursijai "Kauno transporto istorija", tai tunelio apvažiavimas buvo pastatytas dar nepriklausomos Lietuvos laiku, jei tiksliai tai "Ir tik 1935 metais buvo pastatyta dabar matoma geležinkelio atšaka, kuri veda per „Drobės“ fabriko kiemą, buvusį Užušilių kaimą ir apeina geležinkelio tunelį. Šis apvažiavimas buvo pastatytas 1935 m. spalio mėnesį, o jo statyba kainavo 900 000 Lt"

                                Comment


                                  #17
                                  Lietuvos Respublikos Vyriausybė 2003 m. rugsėjo 16 d. priėmė Susisiekimo ministerijos parengtą nutarimą Nr. 1176 „Dėl viešojo naudojimo geležinkelio linijos Pabradė-valstybės siena ir valstybės siena-Adutiškis-Didžiasalis (su joje esančiomis Adutiškio ir Didžiasalio stotimis), taip pat Karsakiškio, Šapelių, Šarkių, Lyduvėnų, Radžiūnų, Lauksargių, Mergalaukio, Dapšionių, Medininkų, Genių, Čiūtelių, Lūšės, Saldutiškio, Labos, Panemunėlio, Varlaukio, Žilių, Visagino ir Skersabalių stočių uždarymo“.
                                  http://www.transp.lt/Default.aspx?To...22&DL=&UL=true

                                  Since early spring 2001 all passenger traffic on this line has ceased.
                                  http://geosite.jankrogh.com/adutiskis.htm
                                  Paskutinis taisė Zorro; 2008.05.17, 15:32.

                                  Comment


                                    #18
                                    Parašė robertas Rodyti pranešimą
                                    Gaila, kad toks likimas ištiko viena pirmųjų geležinkelių mūsų šalyje. Būtų įdomu ta linija nuo Marcinkonių iki pasienio pasivėžint su "Pionierka" (savadarbe drezina).

                                    Idomiau butu ''padraguoti'' linijoje Skuodas-Kretinga. Ten traukiniai važiuoja itin retai (karta per mėnesį, gal mažiau). Bent jau idomu butu važiuot nes ten yra išlike visi šviesoforai,kelio yranga, ženklai..... Tiesa kaip ta drezina reikia pasidaryt?
                                    Не мы такиe, жизнь такaя...

                                    Comment


                                      #19
                                      Parašė _TuaReG_ Rodyti pranešimą
                                      Idomiau butu ''padraguoti'' linijoje Skuodas-Kretinga. Ten traukiniai važiuoja itin retai (karta per mėnesį, gal mažiau). Bent jau idomu butu važiuot nes ten yra išlike visi šviesoforai,kelio yranga, ženklai..... Tiesa kaip ta drezina reikia pasidaryt?
                                      Taip, kad ruože Marcinkonys - Valstybės siena išvis bent koks eismas draudžiamas, bet ten irgi išlikę visi šviesoforai (tik jie išjungti) ir ženklai. Jau minėjau, kad iki Marcinkonių kelią ruošiama rekonstruoti. Kažką lyg žadama daryti ir su likusia dal imi link Baltarusijos. Bus proga užklaust tiksliau

                                      Comment


                                        #20
                                        Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                                        Taip, kad ruože Marcinkonys - Valstybės siena išvis bent koks eismas draudžiamas, bet ten irgi išlikę visi šviesoforai (tik jie išjungti) ir ženklai. Jau minėjau, kad iki Marcinkonių kelią ruošiama rekonstruoti. Kažką lyg žadama daryti ir su likusia dal imi link Baltarusijos. Bus proga užklaust tiksliau
                                        Taip, bijau, kad tai tik kalbos prieš rinkimus...

                                        Comment

                                        Working...
                                        X