Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LV] Latvijos geležinkeliai
Collapse
X
-
Kažkada vasario mėn. rašiau kiek ir kokie maršrutai neša nuostolių (atidžiai sekite kas anksčiau buvo rašyta). Pasak PV, nuostoliai siekia 40 proc., o kai kuriuose maršrutuose net 89 proc. (Venstpilis, Rengė).Parašė Wycka Rodyti pranešimąTiesiog tokiame kontekste (prastesnės būklės Latvijos autokeliai + pigesni traukinių bilietai) nereikia stebėtis, kad pas mus mažesni keleivių srautai. PVM transportui skirtumas tikrai nesudaro 1/3 bilieto kainos dalies. Tačiau vis labiau kyla klausimas — ar tikrai Lietuvoje keleivinis traukinių eismas yra nuostolingas?
Comment
-
Gulbenė. Praeityje ganėtinai stambus geležinkelių mazgas.
Didelė stotis. Stotyje veikia tarybinio tipo kavinė-valgykla. Kairėje geležinkelio stoties pusėje yra Gulbenės autobusų stotis.
Pirmasis kelias su peronu - siaurojo geležinkelio.

Garvežys L-4578



Ant kelevinio vagono puikuojasi...

Dešiniau garvežio stovi seno prekinio vagono griaučiai. Dar su sraigtine sankaba.


Dar vienas muziejaus po atviru dangumi eksponatas.

Latvijoje daug išlikusių hidrokolonėlių stotyse, taip pat ir Gulbenėje. Lietuvoje nebelikę nei vienos.

Depas


Vietinis ČME3-6152
Paskutinis taisė Al1; 2010.07.31, 22:01.
Comment
-
Lietuvoje yra hidrokolonėlių. Raguvėlėje ir berods tebėra Anykščiuose.Parašė Al1 Rodyti pranešimąLatvijoje daug išlikusių hidrokolonėlių stotyse, taip pat ir Gulbenėje. Lietuvoje nebelikę nei vienos.
Atvaizdas
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Neturiu po ranka nuotraukų (esu ne namie ir čia ne mano kompiuteris), bet iš atminties... kažkas panašaus į bent jau buvusias hidrokolonėles yra Lentvaryje ir Paneriuose. Gali būti, kad jos jau seniai nebeveikiančios (jeigu tai tikrai buvo hidrokolonėlės). Šiame kontekste norėtųsi Zorro komentaroParašė Al1 Rodyti pranešimąBet plačiajame nėra.
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Ryga. Stovi elektrinis traukinys į Aizkrauklę ir dyzelinis į Daugpilį.
Elektrinis stoja kiekvienoje stotelėje, o dyzelinis iki Aizkrauklės stoja tik stambesnėse stotyse. Elektrinis išvyksta 16 min. anksčiau už dyzelinį.

Aizkrauklė

Atvažiuoja dyzelinis į Daugpilį.

Daugpilyje

Lietuvos geležinkelių BS'ui prireikė latvių pagalbos.

Daugpilio stoties vaizdas nuo tilto per geležinkelį.

Kitoje tilto pusėje baltarusių 2TE10M-3109
Paskutinis taisė Al1; 2010.08.01, 15:32.
Comment
-
Aš irgi taip pagalvojau, nes keitimas dabar vyksta nebe Daugpilyje, o Rezeknėje.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąBS'ui turbūt ne pagalbos prireikė, o gamyklinis TEM2 tempiasi.
Comment
-
TEP70BS 002, 003, 004 jau sugrįžo po ER-3, o TEP70-0347 stovės iki rugsėjo KR-2.Parašė specialistas Rodyti pranešimąTraukinių Vilnius-Sankt Peterburgas -Vilnius Nr.091/092 lokomotyvai (LG/LDZ), kaip ir ankščiau keičiasi Daugpilio geležinkelio stotyje. Daugpilio lokomotyvų remonto gamykloje visiems LG TEP70BS bus atliekamas ar jau dabar atliekamas einamasis, o TEP70 - kapitalinis remontas.
Comment
-
Tiesą sakant, aš taip pat į tai atkreipiau dėmesį. Labai keista — LDz perveža daugiau keleivių, tačiau LG geležinkelio stotys daug geriau atrodo, ir peronuose ne sutrūkinėjęs asfaltas, o trinkelės. Gal Latvijoje prastesnė negu Lietuvoje situacija su autobusų parkais, kaip ir autokeliais, jeigu tokiomis sąlygos važiuoja daugiau traukinių keleivių? Net neabejoju, kad mažesnė bilieto kaina taip pat daro nemažą įtaką, tačiau kodėl Latvijos autotransportas taip nenurungė geležinkelio kaip Lietuvoje? Juk ir latviai nutraukė traukinių eismą į Ėrglius ir Rengę, o lietuviai atidarė maršrutą į Mažeikius ir VTOU...Parašė Silber418 Rodyti pranešimąKokie apleisti peronai Latvijoje.
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Aš galvoju, kad daugiausia pervežama keleivių pačioje Rygoje ir priemiestyje, ko Vilniuje beveik nėra.Parašė Wycka Rodyti pranešimąLabai keista — LDz perveža daugiau keleivių,
Comment
-
/\ Spėju, kad maršrutas (ar tik atkarpa) Ryga-Jūrmala yra tikra LDz aukso gysla
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Manau, kad neklysti. Daugeliui latvių ši atkarpa yra puiki išeitis išvengti spūsčių vasaros sezono metu.Parašė Wycka Rodyti pranešimą/\ Spėju, kad maršrutas (ar tik atkarpa) Ryga-Jūrmala yra tikra LDz aukso gysla
Comment
-
Nežinau, dėl kokių priežasčių peronai bei stotys neprižiūrimi, tačiau tai yra nemažas akmuo į "LDz" daržą. Žemos kainos - gerai, tačiau susilaužius koją kelionė būtų žymiai brangesnė.Parašė Wycka Rodyti pranešimąTiesą sakant, aš taip pat į tai atkreipiau dėmesį. Labai keista — LDz perveža daugiau keleivių, tačiau LG geležinkelio stotys daug geriau atrodo, ir peronuose ne sutrūkinėjęs asfaltas, o trinkelės. Gal Latvijoje prastesnė negu Lietuvoje situacija su autobusų parkais, kaip ir autokeliais, jeigu tokiomis sąlygos važiuoja daugiau traukinių keleivių? Net neabejoju, kad mažesnė bilieto kaina taip pat daro nemažą įtaką, tačiau kodėl Latvijos autotransportas taip nenurungė geležinkelio kaip Lietuvoje? Juk ir latviai nutraukė traukinių eismą į Ėrglius ir Rengę, o lietuviai atidarė maršrutą į Mažeikius ir VTOU...
Comment


Comment