Taip, traukiniai į Liepoją vyksta tik du kartus į savaitę. O Eglainės stotyje keleivinių traukinių iš vis nerasta, čia krovininiai važiuoja 2 - 3 kartus per savaitę - tada kai juos į Daugpilį veža Lietuvos lokomotyvai...
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[LV] Latvijos geležinkeliai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 2 kartus? Atrodo artėja IXX a. kai tik buvo tie traukiniai atsirade o dabar taigi XXI a. negalvojau kad Latvijoj taip gali būt. Lietuvoj rečiausiai važiuoja (jei neklystu) Vilnius-Klaipėda-Vilnius 3 kartus per dieną į vieną pusę.Parašė udrius Rodyti pranešimąTaip, traukiniai į Liepoją vyksta tik du kartus į savaitę. O Eglainės stotyje keleivinių traukinių iš vis nerasta, čia krovininiai važiuoja 2 - 3 kartus per savaitę - tada kai juos į Daugpilį veža Lietuvos lokomotyvai...  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Liūdnoka. Nesitikėjau, kad taip retai važiuoja traukiniai į Liepojs miestą. Ačiū už atsakymą.Parašė udrius Rodyti pranešimąTaip, traukiniai į Liepoją vyksta tik du kartus į savaitę. O Eglainės stotyje keleivinių traukinių iš vis nerasta, čia krovininiai važiuoja 2 - 3 kartus per savaitę - tada kai juos į Daugpilį veža Lietuvos lokomotyvai...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vakar teko lankytis Liepojos geležinkelio stotyje, tad ta proga trumpas reportažėlis:
 
  
 
 Traukinių tvarkaraštis:
  
 
 Peronas:
  Paskutinis taisė Kristinėlė; 2010.07.07, 17:55. Paskutinis taisė Kristinėlė; 2010.07.07, 17:55.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 na 2-3 ir 4 per para bunaParašė udrius Rodyti pranešimąTai ir rašau - 2 - 3 traukiniai per savaitę. Pats asmeniškai mačiau...Tiesa, jie kupiškyje tikrai nestoja, eina non stop.Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pusmetį pabuvus Erasmus studentu, ir mąstyti lengviau angliškai. Vis dėlto, nepasiduodu, lietuvių kalba artimesnė.Parašė Romas Rodyti pranešimą/\ Pradinė suanglėjimo fazė. Skaitant net latviškai galvoje sėdi angliškas etalonas.
 Latviai "no" taria kaip "nuo".
 
 Atsiprašau už nukrypimą nuo temos.   
 Angliškai rašiau ironizuodamas, nes nustebau, jog tiek mažai traukinių vyksta į/iš Liepojos.
 
 Atsiprašau.  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Latvijoje Lielvarde stotyje dege elektrinio traukinio oro kondicionierius. Karstis daro savo...
 
 http://www.delfi.lv/news/national/wi....d?id=32963047
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Čia įdomių lentelių ir brėžinių galima rasti - tame tarpe ir greičių apribojimus 
 
 http://www.ldz.lv/texts_files/2010_tikla_parskats.pdf
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Bet šie Latvijos skaičiai - priemiestinių traukinių. Ten keleivinių beveik nėra (išskyrus tarptautinius per Rėzeknę). Todėl ir gaunasi tokie skirtumai kai palyginami su Lietuvos greitaisiais ir priemiestiniais.Parašė Wycka Rodyti pranešimąJeigu autorius nesupyks, manyčiau šis pranešimas, nors ir anglų kalba, yra vertas patalpinimo ir lietuviškame geležinkelių forume. Sunkiai suprantantiems anglų kalbą, čia yra palyginti kai kurie populiaresni LDZ (latvių) ir LG (lietuvių) geležinkelių kompanijų maršrutų vidutiniai greičiai. Kas ir kaip geriau spręskite patys, o norintys sekti tolimesnę diskusiją gali tai padaryti čia.
 Paima iš http://www.skyscrapercity.com/showpo...postcount=1294 [...]
 Faktas tas, kad jei reiktų paleisti greitąjį iš Talino į Vilnių (ar Šeštokus) daugiausia problemų su greičiu būtų Latvijos teritorijoje. Labai prastos būklės yra Valmiera-Valga ruožas.Paskutinis taisė Salvijus; 2010.07.17, 19:46.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kaip tik temoje „Geležinkeliai Lietuvoje“ aprašiau šią situaciją ir daviau palyginimus tarp dviejų pusiau tarptautinių maršrutų: LTU Vilnius-Šeštokai ir LV Ryga-Lugazi(-Valka). Vien palyginus šiuos du maršrutus, Lietuvoje traukiniai važiuoja 1,5 karto greičiau.Parašė Sovijus Rodyti pranešimąBet šie Latvijos skaičiai - priemiestinių traukinių. Ten keleivinių beveik nėra (išskyrus tarptautinius per Rėzeknę). Todėl ir gaunasi tokie skirtumai kai palyginami su Lietuvos greitaisiais ir priemiestiniais.
 Faktas tas, kad jei reiktų paleisti greitąjį iš Talino į Vilnių (ar Šeštokus) daugiausia problemų su greičiu būtų Latvijos teritorijoje. Labai prastos būklės yra Valmiera-Valga ruožas.
 SSC latviai šaiposi iš Lietuvoje važiuojančių D1 traukinių, įdėta Kybartų nuotrauka (fotografuota 2010 birželio 26). Įdomu, kokie šiame ruože keleivių srautai? Jeigu paleidus motrisę PESA620 maršrutu Kaunas-Kybartai, spėju latviams nebeliktų šio argumento (motrisė dėl mažesnio svorio greičiau įsibėgėja ir greičiau sustabdo, taigi kiekvienam stabdymui būtų sutaupoma 1,5-2 min., o visam maršrutui — per 10 minučių).
 Išvis jau ir man įdomu pasidarė — o koks gi greičiausias Latvijoje traukinio maršrutas?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
 Parama Siaurojo geležinkelio klubui
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Su greituoju Ryga-Maskva iki Rėzeknės 224 km per 3:08 val., Ryga-S. Peterburgas - 2:49 val.
 https://ticket.ldz.lv/SAREXR/
 
 Panašiai kaip ir su mūsų greituoju Vilnius-Klaipėda.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Greičiai vis tiek neįspūdingi, 70-80 km/h, nėra ko lygintis su Vilnius-Kaunas greitaisiais. Vos vos greičiau važiuoja Vilnius-Klaipėda.Parašė Sovijus Rodyti pranešimąSu greituoju Ryga-Maskva iki Rėzeknės 224 km per 3:08 val., Ryga-S. Peterburgas - 2:49 val.
 Panašiai kaip ir su mūsų greituoju Vilnius-Klaipėda.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
 Parama Siaurojo geležinkelio klubui
 Comment




 
							
						


Comment