
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kelionė traukiniu
Collapse
X
-
Na,ka galiu pasidalinti patirtimi Kaunas-Šiauliai autobusu kaina su studento 18,50 ,traukiniu 11,50 ir dar 20 min greiciau buna traukinys.Karta teko iš Šiauliu vaziuoti i kauna,kai jau autiku nebuvo,traukiniu stotyje pasiule varyti traukiniu Klaipeda-Vilnius iki Kaisiadoriu ir tada is ju i Kauna ir bendrai tai kainavo 16,50.Vis pigiau.Man asmeniskai,kaip ir daugumai kitu traukiniu pigiau,greiciau,maloniau ir beabejo saugiau
-
Parašė zanaz Rodyti pranešimąPora pažįstamu vakar taip ir padarė, Ryan 42LTL, Italijoj vietiniai traukiniai ir pigūs, bet Šveicarijoj kainos nesveikos, paklausiu kokie įspūdžiai. Autobusų iš vis nepavyko rast tinkamų...
Komentuoti:
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąRokiškis turėjo būti paliktas tik penktadieniais ir savaitgaliais. Ką — nenuėmė kitomis dienomis?
Komentuoti:
-
Parašė bosco Rodyti pranešimąWycka, nemaišyk su Rokiškiu
Komentuoti:
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąAš siūlyčiau mano galva paprastesnį sprendimą. Dabar maršrute Panevėžys-Šiauliai daugiausiai važinėja PESA (dar neseniai važiuodavo D1 iš dviejų galvų, gal dar tebevažiuoja, nors linkęs tuo abejoti). Tai kodėl nepratęsus maršruto iki Panevėžys-Joniškis?
Komentuoti:
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąKad ir Joniskis - PESU yra per akis, du kartus per diena ryte ir vakare galima paleisti eksperimentini marsruta Siauliai - Joniskis. Nemaza dalis Joniskieciu dirba Siauliuose, kuriuose, sakyciau, bene labiausiai gelezinkeliai ima virsu pries autobusus.
Komentuoti:
-
Parašė bosco Rodyti pranešimąO dabar nei vienas.... Baisu...
Kad ir Joniskis - PESU yra per akis, du kartus per diena ryte ir vakare galima paleisti eksperimentini marsruta Siauliai - Joniskis. Nemaza dalis Joniskieciu dirba Siauliuose, kuriuose, sakyciau, bene labiausiai gelezinkeliai ima virsu pries autobusus. Juk liko "nuimtu" egzemplioriu dabar nuo Silutes reiso panaikinimo, o vasara - geriausias metas (kad ir turistiniais pasiulymais) busimiems klientams (pvz. studentams) prijaukinti
Komentuoti:
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąŽiūrint kada. Iki pokario metų buvo ir Šiauliai-Joniškis.
O iki visai neseniai, iki 1992/1994 m. buvo į Radviliškį, Rygą, Vilnių (Ryga-Vilnius, Vilnius-Šiauliai/Joniškis), Taliną (2 kartus), Lvovą, Kijevą, Odesą, Simferopolį (2 kartus), Adlerį, Gomelį, Minską, Kaliningradą, Šeštokus, Berlyną, Varšuvą (prikabinami vagonai).
Komentuoti:
-
Žiūrint kada. Iki pokario metų buvo ir Šiauliai-Joniškis.
O visai neseniai, iki 1992/1994 m. buvo į Radviliškį, Rygą, Vilnių (Ryga-Vilnius, Vilnius-Šiauliai/Joniškis), Taliną (2 kartus), Lvovą, Kijevą, Odesą, Simferopolį (2 kartus), Adlerį, Gomelį, Minską, Kaliningradą, Šeštokus, Berlyną, Varšuvą (prikabinami vagonai).Paskutinis taisė Salvijus; 2011.06.19, 19:20.
Komentuoti:
-
Kada nors Joniškyje kursavo keleiviniai traukiniai? Pvz.: Šiauliai - Joniškis ?
Komentuoti:
-
Birželio 16 d. apie 6:40 turistinis atvyksta į Joniškį.
Šiek tiek vaizdą pagadino rytinė saulė.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąJie matyt važiuoja vien tik priemiestiniais traukiniais. Ir tik tuomet, kai nėra galimybės važiuoti priemiestiniu, važiuoja tolimojo susisiekimo traukiniu ir tik iki stoties, kurioje vėl galima persėsti į važiuojančius priemiestinius. Nes jei būtų važiuojama tik tolimojo susisiekimo traukiniais, tiek kartų persėsti nereikėtų.
Parašė 99 Rodyti pranešimąAišku nuotykiai, bet mano manymu ne ką brangiau būtų su kokiu Ryanair'u iki Milano, o iš ten jau autobusu ar traukiniais.
O su aviacija vingrybė jau įvyko, buvo geras variantas per iš Vilniaus per Skavsta į Memmingeną, žinom kuom Wizzair'ui Stokholmo kryptis baigės...Paskutinis taisė zanaz; 2011.06.03, 01:34.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąJie matyt važiuoja vien tik priemiestiniais traukiniais. Ir tik tuomet, kai nėra galimybės važiuoti priemiestiniu, važiuoja tolimojo susisiekimo traukiniu ir tik iki stoties, kurioje vėl galima persėsti į važiuojančius priemiestinius. Nes jei būtų važiuojama tik tolimojo susisiekimo traukiniais, tiek kartų persėsti nereikėtų.
Parašė 99 Rodyti pranešimąAišku nuotykiai, bet mano manymu ne ką brangiau būtų su kokiu Ryanair'u iki Milano, o iš ten jau autobusu ar traukiniais.
Komentuoti:
-
Aišku nuotykiai, bet mano manymu ne ką brangiau būtų su kokiu Ryanair'u iki Milano, o iš ten jau autobusu ar traukiniais.
Komentuoti:
-
Jie matyt važiuoja vien tik priemiestiniais traukiniais. Ir tik tuomet, kai nėra galimybės važiuoti priemiestiniu, važiuoja tolimojo susisiekimo traukiniu ir tik iki stoties, kurioje vėl galima persėsti į važiuojančius priemiestinius. Nes jei būtų važiuojama tik tolimojo susisiekimo traukiniais, tiek kartų persėsti nereikėtų.
Komentuoti:
-
Va taip vat...
Apie pustrečio tūkstančio kilometrų ir beveik 30 persėdimų be sustojimo nakvynei. Tokį kelią ruošiasi sukarti dalis į Lichtenšteiną palaikyti Lietuvos nacionalinės futbolo rinktinės važiuojančių ištikimiausių sirgalių. Rinktinę palaikys apie 100 lietuvių. Europos čempionato atrankos rungtynės tarp Lichtenšteino ir Lietuvos komandų birželio 3 dieną vyks Vaduce. Nors vietą stadione lietuvių sektoriuje iš anksto rezervavosi šiek tiek mažiau sirgalių, dalis jų planuoja įsigyti bilietus vietoje.
„Nors kelionė į Lichtenšteiną sudėtingesnė ir brangesnė nei į Čekiją ar Austriją, iš anksto bilietus įsigijo praktiškai tiek pat sirgalių“, - sakė bilietus rezervavusios bendrovės vadovas Rolandas Dubosas.
Jo teigimu, bilietus daugiausiai pirko fanai iš Vilniaus, Kauno ir Panevėžio. Rinktinę Lichtenšteine taip pat palaikys ir Belgijos, Vokietijos bei Didžiosios Britanijos lietuviai.
(...)
Nuo pat pirmų Lietuvos nacionalinės rinktinės rungtynių po Nepriklausomybės atkūrimo paskui komandą važiuojantis Ingvaras Butautas teigia, kad taip keliauja ne vien taupumo sumetimais.
„Ne visi gali sau leisti skristi tiesiogiai lėktuvais. Tokia minimaliai patogi kelionė – pirmiausia ekonominis sprendimas, nes nereikia mokėti už nakvynę viešbučiuose. Kodėl vykstame traukiniais? Manau, kad tai geriausia tolimo susisiekimo priemonė, kuri skirta ne vien tik nuvykti iš taško A į tašką B. Tokios kelionės metu galima patirti daugiau įspūdžių, pabendrauti su vietos žmonėmis“, - pasakojo I.Butautas.
(...)
Komentuoti:
-
-
Kainos keiciaisi priklausomai nuo sezono. Reikia skambint i LG Pardavimo agenturas.
Komentuoti:
-
Sveiki,
Norėjau paklausti kiek kainuoja traukinio bilietas Vilnius - St.Peterburgas. Girdėjau kad dabar bilietai labai subrangę, gal kam teko pastaruoju metu keliaut šiuo maršrutu?
Komentuoti:
-
Kai į Vilnių važiuojantis traukinys pajudės iš Kaišiadorių arba iš Vilniaus važiuojantis pravažiuos Žaslius, verta neatitraukti žvilgsio nuo vagono lango autostrados kryptimi. Tikėkimės, pagelžkelės krūmai neužgoš šių vaizdų, užfiksuotų temoje
http://www.miestai.net/forumas/showt...894#post544894
Parašė Romas Rodyti pranešimąŠalia Žaslių geležinkelio stoties, kardinolo V.Sladkevičiaus tėviškėje Guronyse, yra Rožinio slėpinių kelias ir parkas.
Ta vieta yra prie pat geležinkelio. Per pusvalandį pravažiavo kokie šeši traukiniai. Galima prifotografuoti traukinių kadrų šitos religinės vietos fone
Čia susitiko du keleiviniai dviaukštčiai Vilnius - Kaunas
Atvaizdas
Atvaizdas
Prekinis 2M62
Atvaizdas
Šitas sunkus traukinys vos judėjo
Atvaizdas
Atvaizdas
Atvaizdas
Atvaizdas
Daugiau apie tą vietą - temoje [†] Rožinio slėpinių kelias ir parkas. Guronys, Kaišiadorių r.Paskutinis taisė Vitas; 2011.05.19, 08:30.
Komentuoti:
Komentuoti: