Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelionė traukiniu

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ehnaton
    replied
    Na,ka galiu pasidalinti patirtimi Kaunas-Šiauliai autobusu kaina su studento 18,50 ,traukiniu 11,50 ir dar 20 min greiciau buna traukinys.Karta teko iš Šiauliu vaziuoti i kauna,kai jau autiku nebuvo,traukiniu stotyje pasiule varyti traukiniu Klaipeda-Vilnius iki Kaisiadoriu ir tada is ju i Kauna ir bendrai tai kainavo 16,50.Vis pigiau.Man asmeniskai,kaip ir daugumai kitu traukiniu pigiau,greiciau,maloniau ir beabejo saugiau

    Komentuoti:


  • alm
    replied
    Parašė zanaz Rodyti pranešimą
    Pora pažįstamu vakar taip ir padarė, Ryan 42LTL, Italijoj vietiniai traukiniai ir pigūs, bet Šveicarijoj kainos nesveikos, paklausiu kokie įspūdžiai. Autobusų iš vis nepavyko rast tinkamų...
    Šveicarijoje ir nereikia bilietų pirkti. Vokiečių geležinkelių akcijiniai bilietai už tą pačią kainą iki bet kurio Šveicarijos kaimo nuveža vietinių persėdimų neskaičiuodami. Iš Italijos pusės kiek sunkiau, bet iki pagrindinių miestų galima su akcijiniais Trenitalia IC bilietais dar pigiau prasisukt.

    Komentuoti:


  • bosco
    replied
    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    Rokiškis turėjo būti paliktas tik penktadieniais ir savaitgaliais. Ką — nenuėmė kitomis dienomis?
    Oi, neįsiskaičiau gerai į tavo postą. My bad.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė bosco Rodyti pranešimą
    Wycka, nemaišyk su Rokiškiu
    Rokiškis turėjo būti paliktas tik penktadieniais ir savaitgaliais. Ką — nenuėmė kitomis dienomis?

    Komentuoti:


  • bosco
    replied
    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    Aš siūlyčiau mano galva paprastesnį sprendimą. Dabar maršrute Panevėžys-Šiauliai daugiausiai važinėja PESA (dar neseniai važiuodavo D1 iš dviejų galvų, gal dar tebevažiuoja, nors linkęs tuo abejoti). Tai kodėl nepratęsus maršruto iki Panevėžys-Joniškis?
    Wytka, nemaišyk su Rokiškiu

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    Kad ir Joniskis - PESU yra per akis, du kartus per diena ryte ir vakare galima paleisti eksperimentini marsruta Siauliai - Joniskis. Nemaza dalis Joniskieciu dirba Siauliuose, kuriuose, sakyciau, bene labiausiai gelezinkeliai ima virsu pries autobusus.
    Aš siūlyčiau mano galva paprastesnį sprendimą. Dabar maršrute Panevėžys-Šiauliai daugiausiai važinėja PESA (dar neseniai važiuodavo D1 iš dviejų galvų, gal dar tebevažiuoja, nors linkęs tuo abejoti). Tai kodėl nepratęsus maršruto iki Panevėžys-Joniškis?

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė bosco Rodyti pranešimą
    O dabar nei vienas.... Baisu...
    Tai jau tikrai... pamenu uzsieniecio reakcija, kuomet Vilniaus stotyje jam pasake, jog traukinio i Ryga NERA... arba latviu forume, jog traukiniai net tris kartus per diena vaziuoja iki Lietuvos kaimelio Turmanto, taciau negali buti pratestas likusius 25km iki Daugpilio...

    Kad ir Joniskis - PESU yra per akis, du kartus per diena ryte ir vakare galima paleisti eksperimentini marsruta Siauliai - Joniskis. Nemaza dalis Joniskieciu dirba Siauliuose, kuriuose, sakyciau, bene labiausiai gelezinkeliai ima virsu pries autobusus. Juk liko "nuimtu" egzemplioriu dabar nuo Silutes reiso panaikinimo, o vasara - geriausias metas (kad ir turistiniais pasiulymais) busimiems klientams (pvz. studentams) prijaukinti

    Komentuoti:


  • bosco
    replied
    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    Žiūrint kada. Iki pokario metų buvo ir Šiauliai-Joniškis.
    O iki visai neseniai, iki 1992/1994 m. buvo į Radviliškį, Rygą, Vilnių (Ryga-Vilnius, Vilnius-Šiauliai/Joniškis), Taliną (2 kartus), Lvovą, Kijevą, Odesą, Simferopolį (2 kartus), Adlerį, Gomelį, Minską, Kaliningradą, Šeštokus, Berlyną, Varšuvą (prikabinami vagonai).
    O dabar nei vienas.... Baisu...

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Žiūrint kada. Iki pokario metų buvo ir Šiauliai-Joniškis.
    O visai neseniai, iki 1992/1994 m. buvo į Radviliškį, Rygą, Vilnių (Ryga-Vilnius, Vilnius-Šiauliai/Joniškis), Taliną (2 kartus), Lvovą, Kijevą, Odesą, Simferopolį (2 kartus), Adlerį, Gomelį, Minską, Kaliningradą, Šeštokus, Berlyną, Varšuvą (prikabinami vagonai).
    Paskutinis taisė Salvijus; 2011.06.19, 19:20.

    Komentuoti:


  • bosco
    replied
    Kada nors Joniškyje kursavo keleiviniai traukiniai? Pvz.: Šiauliai - Joniškis ?

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Birželio 16 d. apie 6:40 turistinis atvyksta į Joniškį.






    Šiek tiek vaizdą pagadino rytinė saulė.

    Komentuoti:


  • zanaz
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Jie matyt važiuoja vien tik priemiestiniais traukiniais. Ir tik tuomet, kai nėra galimybės važiuoti priemiestiniu, važiuoja tolimojo susisiekimo traukiniu ir tik iki stoties, kurioje vėl galima persėsti į važiuojančius priemiestinius. Nes jei būtų važiuojama tik tolimojo susisiekimo traukiniais, tiek kartų persėsti nereikėtų.
    Greičiausiai naudojamasi senais gerais "vienos žemės" ir po to "gražiojo savaitgalio" bilietais kurie negalioja ICE ir IC, bet su Interregio klasės galima pakankamai ilgus atstumus nuvažiuot (pvz iš Dresdeno į Niurnbergą). Važiuojant grupei kainos juokingos ir nereikia iš anksto užsakinėt. Gal vadovas grįžes plačiau papasakos čia

    Parašė 99 Rodyti pranešimą
    Aišku nuotykiai, bet mano manymu ne ką brangiau būtų su kokiu Ryanair'u iki Milano, o iš ten jau autobusu ar traukiniais.
    Pora pažįstamu vakar taip ir padarė, Ryan 42LTL, Italijoj vietiniai traukiniai ir pigūs, bet Šveicarijoj kainos nesveikos, paklausiu kokie įspūdžiai. Autobusų iš vis nepavyko rast tinkamų...


    O su aviacija vingrybė jau įvyko, buvo geras variantas per iš Vilniaus per Skavsta į Memmingeną, žinom kuom Wizzair'ui Stokholmo kryptis baigės...
    Paskutinis taisė zanaz; 2011.06.03, 01:34.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Jie matyt važiuoja vien tik priemiestiniais traukiniais. Ir tik tuomet, kai nėra galimybės važiuoti priemiestiniu, važiuoja tolimojo susisiekimo traukiniu ir tik iki stoties, kurioje vėl galima persėsti į važiuojančius priemiestinius. Nes jei būtų važiuojama tik tolimojo susisiekimo traukiniais, tiek kartų persėsti nereikėtų.
    Tiesą sakant, paskelbus pranešimą ir man tokia mintis kilo. Tik railfanai gali keliauti su tiek daug persėdimų, nepaisant to, kad čia tikriausiai gaunasi 30 persėdimų į abi puses.

    Parašė 99 Rodyti pranešimą
    Aišku nuotykiai, bet mano manymu ne ką brangiau būtų su kokiu Ryanair'u iki Milano, o iš ten jau autobusu ar traukiniais.
    Aviacijoje irgi yra visokiausių vingrybių. Gali būti bilietas skrydžiui tik po 2-3 mėnesių, skrydis gali būti atšauktas dėl klimato sąlygų, pagaliau ne visi gali skraidyti lėktuvais.

    Komentuoti:


  • 99
    replied
    Aišku nuotykiai, bet mano manymu ne ką brangiau būtų su kokiu Ryanair'u iki Milano, o iš ten jau autobusu ar traukiniais.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Jie matyt važiuoja vien tik priemiestiniais traukiniais. Ir tik tuomet, kai nėra galimybės važiuoti priemiestiniu, važiuoja tolimojo susisiekimo traukiniu ir tik iki stoties, kurioje vėl galima persėsti į važiuojančius priemiestinius. Nes jei būtų važiuojama tik tolimojo susisiekimo traukiniais, tiek kartų persėsti nereikėtų.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Va taip vat...


    Apie pustrečio tūkstančio kilometrų ir beveik 30 persėdimų be sustojimo nakvynei. Tokį kelią ruošiasi sukarti dalis į Lichtenšteiną palaikyti Lietuvos nacionalinės futbolo rinktinės važiuojančių ištikimiausių sirgalių. Rinktinę palaikys apie 100 lietuvių. Europos čempionato atrankos rungtynės tarp Lichtenšteino ir Lietuvos komandų birželio 3 dieną vyks Vaduce. Nors vietą stadione lietuvių sektoriuje iš anksto rezervavosi šiek tiek mažiau sirgalių, dalis jų planuoja įsigyti bilietus vietoje.
    „Nors kelionė į Lichtenšteiną sudėtingesnė ir brangesnė nei į Čekiją ar Austriją, iš anksto bilietus įsigijo praktiškai tiek pat sirgalių“, - sakė bilietus rezervavusios bendrovės vadovas Rolandas Dubosas.
    Jo teigimu, bilietus daugiausiai pirko fanai iš Vilniaus, Kauno ir Panevėžio. Rinktinę Lichtenšteine taip pat palaikys ir Belgijos, Vokietijos bei Didžiosios Britanijos lietuviai.
    (...)
    Nuo pat pirmų Lietuvos nacionalinės rinktinės rungtynių po Nepriklausomybės atkūrimo paskui komandą važiuojantis Ingvaras Butautas teigia, kad taip keliauja ne vien taupumo sumetimais.
    „Ne visi gali sau leisti skristi tiesiogiai lėktuvais. Tokia minimaliai patogi kelionė – pirmiausia ekonominis sprendimas, nes nereikia mokėti už nakvynę viešbučiuose. Kodėl vykstame traukiniais? Manau, kad tai geriausia tolimo susisiekimo priemonė, kuri skirta ne vien tik nuvykti iš taško A į tašką B. Tokios kelionės metu galima patirti daugiau įspūdžių, pabendrauti su vietos žmonėmis“, - pasakojo I.Butautas.
    (...)

    Komentuoti:


  • Maarko
    replied
    internete irgi yra: http://transport.marshruty.ru/Transp...%20Petersburg/

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Kainos keiciaisi priklausomai nuo sezono. Reikia skambint i LG Pardavimo agenturas.

    Komentuoti:


  • FeO
    replied
    Sveiki,
    Norėjau paklausti kiek kainuoja traukinio bilietas Vilnius - St.Peterburgas. Girdėjau kad dabar bilietai labai subrangę, gal kam teko pastaruoju metu keliaut šiuo maršrutu?

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Kai į Vilnių važiuojantis traukinys pajudės iš Kaišiadorių arba iš Vilniaus važiuojantis pravažiuos Žaslius, verta neatitraukti žvilgsio nuo vagono lango autostrados kryptimi. Tikėkimės, pagelžkelės krūmai neužgoš šių vaizdų, užfiksuotų temoje
    http://www.miestai.net/forumas/showt...894#post544894

    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Šalia Žaslių geležinkelio stoties, kardinolo V.Sladkevičiaus tėviškėje Guronyse, yra Rožinio slėpinių kelias ir parkas.
    Ta vieta yra prie pat geležinkelio. Per pusvalandį pravažiavo kokie šeši traukiniai. Galima prifotografuoti traukinių kadrų šitos religinės vietos fone

    Čia susitiko du keleiviniai dviaukštčiai Vilnius - Kaunas
    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Prekinis 2M62
    Atvaizdas


    Šitas sunkus traukinys vos judėjo
    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Daugiau apie tą vietą - temoje [†] Rožinio slėpinių kelias ir parkas. Guronys, Kaišiadorių r.
    Paskutinis taisė Vitas; 2011.05.19, 08:30.

    Komentuoti:

Working...
X