Parašė Salvijus
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkelių elektrifikacija Lietuvoje
Collapse
X
-
Todėl, kad Pabaltijo geležinkelių valdyba buvo Rygoje, o ne Vilniuje, ir apie Rygą imtasi elektrifikuoti visas linijas.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąŠia gražia proga norėčiau pasiteirauti, gal kas žino, kodėl po 1975 nebuvo elektrifikuoti:
a) Vilniaus-Daugpilio ruožas keleiviams vežti.
b) bent svarbiausi krovininiai ruožai.
Elektrifikacija yra sudėtingas dalykas pradedant nuo mokymo institucijų, kurios ruošia specialistus, ir baigiant priežiūros ir remonto pajėgumais, kurie užtikrina sėkmingą eksploataciją. Įvaldžius technologiją trumpame ruože akivaizdu, kad efektyvumas yra mažas (reikia išlaikyti panašius remonto-priežiūros pajėgumus ar tai 130 km ar tai 600 km).
Komentuoti:
-
Klausimas ar prasidėjo darbai Baltarusijos pusėje?
Rudenį nieko nepastebėjau...
Komentuoti:
-
Iš Vilniaus Minską traukinys pasieks per porą valandų
<...>
Šiuo metu vykdomi geležinkelio ruožo nuo Naujosios Vilnios iki sienos su Baltarusija elektrifikacijos darbai. Juos pabaigus, kitąmet elektrinis traukinys pradės kursuoti iš Vilniaus į Minską, informuoja AB „Lietuvos geležinkeliai“. Šiuo metu dyzeliniu traukiniu Minską galima pasiekti per pustrečios valandos.
<...>
Antradienį minint geležinkelio elektrifikacijos Lietuvoje keturiasdešimtmetį, skelbiama, jog mūsų šalyje iš 1.767 km geležinkelio bėgių elektrifikuoti yra 122 km – nuo Naujosios Vilnios iki Kauno ir nuo Vilniaus iki Trakų.
Planuojama, kad iki 2020 m. kontaktinis elektros tinklas geležinkelio ruožu bus nutiestas iki Radviliškio, o iki 2030-ųjų – iki Klaipėdos. Elektrifikuota linija iki Klaipėdos leistų pigiau per Lietuvos teritoriją vežti krovinius iš Baltarusijos.
Pirmasis elektrinis traukinys prieš keturis dešimtmečius pajudėjo iš Vilniaus į Kauną. Iki šių dienų jis išliko populiariausiu maršrutu, juo kasmet pervežama apie 1,2 mln. keleivių. Nuo 2008 m. pabaigos keleiviai šiuo maršrutu taip pat vežami ir dviaukščiais traukiniais, „Lietuvos geležinkeliai“ turi įsigiję 10 tokių traukinių. Elektriniai traukiniai ir elektrovežiai neteršia aplinkos, yra greitesni ir galingesni, jų mažesnės veiklos sąnaudos nei dyzelinių.
Komentuoti:
-
Šia gražia proga norėčiau pasiteirauti, gal kas žino, kodėl po 1975 nebuvo elektrifikuoti:
a) Vilniaus-Daugpilio ruožas keleiviams vežti.
b) bent svarbiausi krovininiai ruožai.
Elektrifikacija yra sudėtingas dalykas pradedant nuo mokymo institucijų, kurios ruošia specialistus, ir baigiant priežiūros ir remonto pajėgumais, kurie užtikrina sėkmingą eksploataciją. Įvaldžius technologiją trumpame ruože akivaizdu, kad efektyvumas yra mažas (reikia išlaikyti panašius remonto-priežiūros pajėgumus ar tai 130 km ar tai 600 km).
Komentuoti:
-
Prieš 40 metų iš Vilniaus į Kauną išvyko pirmasis elektrinis traukinys
http://www.ivilnius.lt/naujienos/tra...69643d33373338
Komentuoti:
-
O kam krovininiams elektrovežiams važiuoti iš Vaidotų į Vilnių?
Ir BČ elektrovežiai spėju tik iki Kenos važiuos. O keleiviniai iki Vilniaus.
Komentuoti:
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąAr liniją Kyviškės-Nemėžis-Vaidotai elektrifikuoti numatoma (kad prekinius traukinius iš Baltarusijos galėtų iki Vaidotų traukti elektrovežiai).Kur dings į Vaidotus prekinius traukinius atitempę BČ elektrovežiai?Parašė Eimantas Rodyti pranešimąIr ten vyksta pamatų betonavimas atramoms.
Tuoj pat gaus sąstatus atgal ir išvažiuos?
Liks "ilsėtis" Vaidotuose?
Per Kyviškes rezervu atvažiuos ilsėtis į Vilnių?
Bus elektrifikuojama ir linija Vilnius-Kirtimai-Vaidotai, tai tie elektrovežiai į Vilnių atvažiuos artimiausiu keliu?
Kuris variantas teisingas?
Komentuoti:
-
Ne. Pats kelias tokiems greičiams nėra pritaikytas. Gal kada nors ateityje.Parašė Arelis Rodyti pranešimąVilnius - N.Vilnia - Pasienis ir atšaka N.Vilnia - Elektrodepas bus su naujomis atramomis. Ar tai reiškia, kad keleivinių traukinių greitis bus iki 160 km/h?
Komentuoti:
-
Tam nereiktų keisti atramų.Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimąSpėju, kad dėl to, kad jis buvo pritaikytas tik elektriniams traukiniams, o elektrovežiams būtų per silpnas.
Komentuoti:
-
Spėju, kad dėl to, kad jis buvo pritaikytas tik elektriniams traukiniams, o elektrovežiams būtų per silpnas.Parašė Perfect Rodyti pranešimąO kodėl? Juk kontaktinis tinklas egzistuoja.
Komentuoti:
-
O kodėl? Juk kontaktinis tinklas egzistuoja.Parašė Jegermeister Rodyti pranešimąPamatus naujoms atramoms jau daro ne tik Naujosios Vilnios stotyje, bet ir link Vilniaus stoties.
Komentuoti:
-
Pamatus naujoms atramoms jau daro ne tik Naujosios Vilnios stotyje, bet ir link Vilniaus stoties.
Komentuoti:
-
Kažkaip pamatai atramoms keistai atrodo pvz: vienas nutolęs nuo kito toliau, kitas arčiau... Vilnius - N.Vilnia - Pasienis ir atšaka N.Vilnia - Elektrodepas bus su naujomis atramomis. Ar tai reiškia, kad keleivinių traukinių greitis bus iki 160 km/h? Būtų neblogai, kad atramas pakeistų iki pat Kauno
.
Komentuoti:
-
ThyssenKrupp Energostal yra didžiausias metalų bei plastikai gaminių platintojas Lenkijoje.
http://www.thyssenkrupp-energostal.pl/apie_imone.html
Komentuoti:
-
O Energostal S.A. tai čia kiek suprantu Lenkijos padalinys, tiksliau Lenkijos akcinė bendrovė (spółka akcyjna).Parašė LAZAS_ Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
Štai http://parovoz.com/newgallery/pg_vie...LNG=RU#picture kairėje senieji bėgiai ir kontaktinis tnklas, dešinėje - naujai paklotas antras kelias ir naujas kontaktinis tinklas su metalinėmis atramomis.Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąJuokai juokais, bet latviai po šiai dienai elektros stulpus kažkodėl stato medinius
Komentuoti:
-
USA irgi mediniai stulpaiParašė Rimas_OK Rodyti pranešimąJuokai juokais, bet latviai po šiai dienai elektros stulpus kažkodėl stato medinius
Ir beje, kodėl manote, kad gelžbetonis yra mažiau modernu nei geležis?
Tiltai anksčiau būdavo metaliniai, bet dabar dažniausiai gelžbetoniniai.
Bet projekte buvo numatyta, kad atramos metalinės, kiek teko matyti visur, kur naujai daryta ar renovuota elektrifikacija atramos buvo metalinės.
Komentuoti:


















Komentuoti: