Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių elektrifikacija Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zorro
    replied
    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    Klausimas ar prasidėjo darbai Baltarusijos pusėje?
    Rudenį nieko nepastebėjau...
    http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=113

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Šia gražia proga norėčiau pasiteirauti, gal kas žino, kodėl po 1975 nebuvo elektrifikuoti:
    a) Vilniaus-Daugpilio ruožas keleiviams vežti.
    b) bent svarbiausi krovininiai ruožai.

    Elektrifikacija yra sudėtingas dalykas pradedant nuo mokymo institucijų, kurios ruošia specialistus, ir baigiant priežiūros ir remonto pajėgumais, kurie užtikrina sėkmingą eksploataciją. Įvaldžius technologiją trumpame ruože akivaizdu, kad efektyvumas yra mažas (reikia išlaikyti panašius remonto-priežiūros pajėgumus ar tai 130 km ar tai 600 km).
    Todėl, kad Pabaltijo geležinkelių valdyba buvo Rygoje, o ne Vilniuje, ir apie Rygą imtasi elektrifikuoti visas linijas.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Klausimas ar prasidėjo darbai Baltarusijos pusėje?
    Rudenį nieko nepastebėjau...

    Komentuoti:


  • Mindzius-LT
    replied
    Iš Vilniaus Minską traukinys pasieks per porą valandų

    <...>

    Šiuo metu vykdomi geležinkelio ruožo nuo Naujosios Vilnios iki sienos su Baltarusija elektrifikacijos darbai. Juos pabaigus, kitąmet elektrinis traukinys pradės kursuoti iš Vilniaus į Minską, informuoja AB „Lietuvos geležinkeliai“. Šiuo metu dyzeliniu traukiniu Minską galima pasiekti per pustrečios valandos.

    <...>

    Antradienį minint geležinkelio elektrifikacijos Lietuvoje keturiasdešimtmetį, skelbiama, jog mūsų šalyje iš 1.767 km geležinkelio bėgių elektrifikuoti yra 122 km – nuo Naujosios Vilnios iki Kauno ir nuo Vilniaus iki Trakų.
    Planuojama, kad iki 2020 m. kontaktinis elektros tinklas geležinkelio ruožu bus nutiestas iki Radviliškio, o iki 2030-ųjų – iki Klaipėdos. Elektrifikuota linija iki Klaipėdos leistų pigiau per Lietuvos teritoriją vežti krovinius iš Baltarusijos.

    Pirmasis elektrinis traukinys prieš keturis dešimtmečius pajudėjo iš Vilniaus į Kauną. Iki šių dienų jis išliko populiariausiu maršrutu, juo kasmet pervežama apie 1,2 mln. keleivių. Nuo 2008 m. pabaigos keleiviai šiuo maršrutu taip pat vežami ir dviaukščiais traukiniais, „Lietuvos geležinkeliai“ turi įsigiję 10 tokių traukinių. Elektriniai traukiniai ir elektrovežiai neteršia aplinkos, yra greitesni ir galingesni, jų mažesnės veiklos sąnaudos nei dyzelinių.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Šia gražia proga norėčiau pasiteirauti, gal kas žino, kodėl po 1975 nebuvo elektrifikuoti:
    a) Vilniaus-Daugpilio ruožas keleiviams vežti.
    b) bent svarbiausi krovininiai ruožai.

    Elektrifikacija yra sudėtingas dalykas pradedant nuo mokymo institucijų, kurios ruošia specialistus, ir baigiant priežiūros ir remonto pajėgumais, kurie užtikrina sėkmingą eksploataciją. Įvaldžius technologiją trumpame ruože akivaizdu, kad efektyvumas yra mažas (reikia išlaikyti panašius remonto-priežiūros pajėgumus ar tai 130 km ar tai 600 km).

    Komentuoti:


  • donatasa
    replied
    Prieš 40 metų iš Vilniaus į Kauną išvyko pirmasis elektrinis traukinys

    http://www.ivilnius.lt/naujienos/tra...69643d33373338

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    O kam krovininiams elektrovežiams važiuoti iš Vaidotų į Vilnių?
    Ir BČ elektrovežiai spėju tik iki Kenos važiuos. O keleiviniai iki Vilniaus.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Ar liniją Kyviškės-Nemėžis-Vaidotai elektrifikuoti numatoma (kad prekinius traukinius iš Baltarusijos galėtų iki Vaidotų traukti elektrovežiai).
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Ir ten vyksta pamatų betonavimas atramoms.
    Kur dings į Vaidotus prekinius traukinius atitempę BČ elektrovežiai?
    Tuoj pat gaus sąstatus atgal ir išvažiuos?
    Liks "ilsėtis" Vaidotuose?
    Per Kyviškes rezervu atvažiuos ilsėtis į Vilnių?
    Bus elektrifikuojama ir linija Vilnius-Kirtimai-Vaidotai, tai tie elektrovežiai į Vilnių atvažiuos artimiausiu keliu?

    Kuris variantas teisingas?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Arelis Rodyti pranešimą
    Vilnius - N.Vilnia - Pasienis ir atšaka N.Vilnia - Elektrodepas bus su naujomis atramomis. Ar tai reiškia, kad keleivinių traukinių greitis bus iki 160 km/h?
    Ne. Pats kelias tokiems greičiams nėra pritaikytas. Gal kada nors ateityje.

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimą
    Spėju, kad dėl to, kad jis buvo pritaikytas tik elektriniams traukiniams, o elektrovežiams būtų per silpnas.
    Tam nereiktų keisti atramų.

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą
    O kodėl? Juk kontaktinis tinklas egzistuoja.
    Spėju, kad dėl to, kad jis buvo pritaikytas tik elektriniams traukiniams, o elektrovežiams būtų per silpnas.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė Jegermeister Rodyti pranešimą
    Pamatus naujoms atramoms jau daro ne tik Naujosios Vilnios stotyje, bet ir link Vilniaus stoties.
    O kodėl? Juk kontaktinis tinklas egzistuoja.

    Komentuoti:


  • Jegermeister
    replied
    Pamatus naujoms atramoms jau daro ne tik Naujosios Vilnios stotyje, bet ir link Vilniaus stoties.

    Komentuoti:


  • Arelis
    replied
    Kažkaip pamatai atramoms keistai atrodo pvz: vienas nutolęs nuo kito toliau, kitas arčiau... Vilnius - N.Vilnia - Pasienis ir atšaka N.Vilnia - Elektrodepas bus su naujomis atramomis. Ar tai reiškia, kad keleivinių traukinių greitis bus iki 160 km/h? Būtų neblogai, kad atramas pakeistų iki pat Kauno .

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    N. Vilnioje betonuojami pamatai atramoms.













    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    ThyssenKrupp Energostal yra didžiausias metalų bei plastikai gaminių platintojas Lenkijoje.
    http://www.thyssenkrupp-energostal.pl/apie_imone.html

    Komentuoti:


  • lietus
    replied
    O Energostal S.A. tai čia kiek suprantu Lenkijos padalinys, tiksliau Lenkijos akcinė bendrovė (spółka akcyjna).

    Komentuoti:


  • Edvard
    replied
    Darbai N. Vilnioje 2015.11.21























    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Juokai juokais, bet latviai po šiai dienai elektros stulpus kažkodėl stato medinius
    Štai http://parovoz.com/newgallery/pg_vie...LNG=RU#picture kairėje senieji bėgiai ir kontaktinis tnklas, dešinėje - naujai paklotas antras kelias ir naujas kontaktinis tinklas su metalinėmis atramomis.

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Juokai juokais, bet latviai po šiai dienai elektros stulpus kažkodėl stato medinius
    Ir beje, kodėl manote, kad gelžbetonis yra mažiau modernu nei geležis?
    Tiltai anksčiau būdavo metaliniai, bet dabar dažniausiai gelžbetoniniai.
    USA irgi mediniai stulpai
    Bet projekte buvo numatyta, kad atramos metalinės, kiek teko matyti visur, kur naujai daryta ar renovuota elektrifikacija atramos buvo metalinės.

    Komentuoti:

Working...
X