Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių elektrifikacija Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Eimantas
    replied
    Ir ten vyksta pamatų betonavimas atramoms.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Ar liniją Kyviškės-Nemėžis-Vaidotai elektrifikuoti numatoma (kad prekinius traukinius iš Baltarusijos galėtų iki Vaidotų traukti elektrovežiai).

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Užtat reikėtų nemažai naujų bėgių nutiesti.
    Taip, tiesa, greičiausiai per visą Elektrodepą reiktų naujos linijos. Ir viaduko su Pramoėns g. Tai taip, nesąmonė.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Nežinau. Mažiau laidų tiesti Šiaip gal visai nelogiška taip būtų. Bet elektrifikacijai kokį kilometrą sutaupytų.
    Užtat reikėtų nemažai naujų bėgių nutiesti.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Nežinau. Mažiau laidų tiesti Šiaip gal visai nelogiška taip būtų. Bet elektrifikacijai kokį kilometrą sutaupytų.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    O kam jį tiesiogiai jungti?

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    AŠ tokį klausimą turiu - Elektrodepas yra atšaka nuo linijos į Peterburgą, kuri baigiasi aklakeliu. Atšaka į Minską atsiskiria arčiau Vilniaus, N. Vilnios glž. stotyje. Tačiau toje atšakoje (prie N. Vilnios stoties) kaip ir nieko nedaroma. Ar planuojama Elektrodepą vėl sujungti tiesiogiai su Minsko kryptimi?

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Taip. Elektrifikuojama linija nuo N. Vilnios iki Molodečno.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Tie elektrifikavimo darbai ties Kyviškėmis, susiję su projekto Vilnius- Minskas elektrinio traukinio paleidimu?

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Būtų įdomu jei kas nufotografuotų šiuose darbuose naudojamą sąstatą iš Suomijos.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    N. Vilnioje dirbama link Elektrodepo Peterburo linijoje. Gal bus keičiamos senos konstrukcijos?









    Ir kažkas betonuojama stoties pradžioje nuo Vilniaus pusės.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Tarp Kyviškių ir N. Vilnios irgi jau sustatyti stulpai, iš vienos pusės ir su konsolėmis.
    Elektrodepo stotelė.













    Stulpai baigiasi ties buvusia Baniškių g. pervaža.



    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Kyviškių stotyje išbetonuoti atramų pamatai.













    Nuo Kenos iki stoties sustatytos ir atramos. Kai kur ir su konsolėmis.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Elektrifikuojamame geležinkelio ruože – neregėta technika

    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/v...echnika-718166

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    2015 10 09 prie Saduniškių pervažos

    Vilniaus link




    Kenos link




    Važiojant Šumsko plentu matesi, kad kranas jau kelių šimtų metrų atsumu nuo Kyviškių stoties.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai aš apie projektavimo konkursą ir rašiau, tik nepaminėjau. Iki rangovo dar toli, nes matyt prašys ES pinigų. Kaišiadorys - Radviliškis tai ne N. Vilnia - siena su Baltarusija.

    Komentuoti:


  • Shots
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Šiemet. Tik ar išrinko nugalėtoją, ar iš naujo skelbs, nežinau.
    Konkursas projektavimui buvo paskelbtas, o taip pat ir projekto vykdymo prieziurai bet ne rangos darbams. Kai suprojektuos ir bus pinigu tada gales skelbt konkursa statybai.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Šiemet. Tik ar išrinko nugalėtoją, ar iš naujo skelbs, nežinau.

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kaišiadorys -Radviliškis irgi bus elektrifikuotas ir konkursas jau anksčiau įvyko.
    O kelintais metais?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kaišiadorys -Radviliškis irgi bus elektrifikuotas ir konkursas jau anksčiau įvyko.

    Komentuoti:

Working...
X