Kad elektrifikuotus geležinkelius turėti būtų visiems smagu, turbūt net nekyla klausimų, bet man įdomu, kurią valstybės išlaidų dalį siūlytumėte sumažinti idan rasti pinigų geležinkelių elektrifikavimui, naujiems riedmenims ir etc.? Įdomu už kurią kitą valstybės finansuojamą paslaugą geležinkelių elektrifikavimas yra svarbiau? Nukerpam krašto apsaugai išlaidas ar sveikatos apsaugai?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkelių elektrifikacija Lietuvoje
Collapse
X
-
Ką siūlytum daryti su nepanaudotais 200+ milijonų ES lėšų?Parašė evil Rodyti pranešimąKad elektrifikuotus geležinkelius turėti būtų visiems smagu, turbūt net nekyla klausimų, bet man įdomu, kurią valstybės išlaidų dalį siūlytumėte sumažinti idan rasti pinigų geležinkelių elektrifikavimui, naujiems riedmenims ir etc.? Įdomu už kurią kitą valstybės finansuojamą paslaugą geležinkelių elektrifikavimas yra svarbiau? Nuerpam krašto apsaugai išlaidas ar sveikatos apsaugai?
Comment
-
Įsisavinti! Bet turbūt nėra taip lengva?Parašė John Rodyti pranešimą
Ką siūlytum daryti su nepanaudotais 200+ milijonų ES lėšų?
Comment
-
Gal geriau pensininkams išdalinti pagal tokią logiką?Parašė evil Rodyti pranešimą
Įsisavinti! Bet turbūt nėra taip lengva?
- 1 patinka
Comment
-
Nepaeis, visi sojūziniai pinigai paskirti vienai ar kitai sričiai. Nebent pensininkams išdalinti su prierašu, kad turės po stulpą pastyt šalia geležinkelioParašė Ignalina Rodyti pranešimą
Gal geriau pensininkams išdalinti pagal tokią logiką?
Comment
-
Būtent, čia visiems elektrifikuotojams biudžetas guminis ir EU pinigai nėra visų pinigai, todėl svarbu juos įsisavinti. Vieni įsisavina į plyteles ir trinkeles, kiti išelektrifikuotų visus geležinkelius, net ir tuos, kur dabar traukiniai nevažinėja, vietoj to, kad pvz., būtų pasinaudota sėkmingomis Taivanio ar Singapūro investavimo strategijomis.Parašė evil Rodyti pranešimąKad elektrifikuotus geležinkelius turėti būtų visiems smagu, turbūt net nekyla klausimų, bet man įdomu, kurią valstybės išlaidų dalį siūlytumėte sumažinti idan rasti pinigų geležinkelių elektrifikavimui, naujiems riedmenims ir etc.? Įdomu už kurią kitą valstybės finansuojamą paslaugą geležinkelių elektrifikavimas yra svarbiau? Nukerpam krašto apsaugai išlaidas ar sveikatos apsaugai?
- 2 patinka
Comment
-
Po 15 metų (tingiu ieškot tikslaus skaičiaus dabar - man rodos, kad buvo STRATA parengtoje Žmogiškasis kapitalas Lietuvoje 2021 suvestinėje), kai trečdalis populiacijos bus apie >= 70 metų, tai tas mikrūškių pirkimas ir naujų visuomenėje labai populiarių maršrutų tokių kaip namai - Santariškės atsiradimas, bus įprasta praktika.Parašė rmss Rodyti pranešimąO gal tiesiog mikruškių nupirkt už 200 mln?
- 1 patinka
Comment
-
Tiesiog atiduoti LTG grupei - pirkti atsargines dalis riedmenims, mokėti algas darbuotojams ir t.t.Parašė John Rodyti pranešimąKą siūlytum daryti su nepanaudotais 200+ milijonų ES lėšų?
- 1 patinka
Comment
-
Elektrifikacija yra būtina norint išvengti krizės ES.
Kuro kainos suvaldytos laikinai o čia jau norit stabdyti elektrifikaciją.
išsiblaivykit.
Ikikarinius atsiperkamumo skaičiavimus mesti šiukšliadežėn.
Reikia imti visus laisvus savo ir ES pinigus ir elektrifikuoti visą viešą transportą ir visus traukinių koridorius.
ir kelti akcizus kurui tol kol dauguma kelionių bus atliekama elektrifikuotu transportu.
Visos fūros kurios gali būti užkeltos ant traukinio turi būti užkeltos kaip alpėse.
kiekvienas centas kurui nesvarbu iš kur jis remia Putiną ir artina karą prie Lietuvos.
Visi besipriešinantys elektrifikacijai ir energetinei nepriklausomybei yra 5 kolona.
- 4 patinka
Comment
-
Baltarusijos degaliėse degalai parduodami "į nuostolį" (net įvertinus visus PVM-akcizus-kavos pardavimus).Parašė jan Rodyti pranešimąkiekvienas centas kurui nesvarbu iš kur jis remia Putiną ir artina karą prie Lietuvos.
Comment
-
Šią savaitę skaičiau, kad susisiekimo ministerija, kaip tik planuoja Seimui teikti pataisas dėl kelių mokesčio krovininiam transportui didinimo.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąBaltarusijos degaliėse degalai parduodami "į nuostolį" (net įvertinus visus PVM-akcizus-kavos pardavimus).
Comment
-
Elektrifikacija vyksta, bet labai vangiai, vėluojama beveik du metus. Ir ko gero dėl to turėtų prisiimti atsakomybę LTG ir ispanai (jų mentalitetas), visose srityse neveiklumas ir nekompetencija. Teko savo laiku dirbti prie elektrifikacijos projekto ir lyginti kaštus, tai elektrinės traukos kaštai lyginant su šilumvežine yra beveik 4 kartus mažesni. Tai net prie mažų vežimo srautų nauda būtų labai ženkli, aišku prieš tai būtina protingai investuoti į elektrovežius ir elektrinius traukinius.
- 7 patinka
Comment
-
Dėl kaštų įdomu. Kiek įtakos tam turi elektros ir dyzelio kainos? Ar tie "4 kartus mažesni" elektros kaštai inkorporuoja perspektyvą, kad ateityje elektra tikriausiai bus pigi ir jos bus daug iš renewabls'ų, kuomet dyzelio kaina kažin, ar ateityje mažės.Parašė specialistas Rodyti pranešimąElektrifikacija vyksta, bet labai vangiai, vėluojama beveik du metus. Ir ko gero dėl to turėtų prisiimti atsakomybę LTG ir ispanai (jų mentalitetas), visose srityse neveiklumas ir nekompetencija. Teko savo laiku dirbti prie elektrifikacijos projekto ir lyginti kaštus, tai elektrinės traukos kaštai lyginant su šilumvežine yra beveik 4 kartus mažesni. Tai net prie mažų vežimo srautų nauda būtų labai ženkli, aišku prieš tai būtina protingai investuoti į elektrovežius ir elektrinius traukinius.
- 1 patinka
Comment
-
Ar yra dokumentu ka tie ispanai darys? As girdejau gandus kad jie turi pasistatyti nuo Kauno iki Memelio keturius 3ph~110kV(35kV) to 1ph~25kV gelezinkelio konverterius (greiciausiai supplier bus Hitachi Switzerland), patvirtinti sia info negaliu bet girdejau asmeniskai pries 2 metus is rimto saltinio.Paskutinis taisė ZYKLON-B; 2023.01.06, 19:52.
- 1 patinka
Comment
-
Pigiai elektrai reikalingi reaktoriai, o ir visoj EU ta sritis jau 30 metų nesulaukianti investicijų, va tik suomiai sugebėjo pasistatyt per beveik 20 metų.Parašė John Rodyti pranešimą
Dėl kaštų įdomu. Kiek įtakos tam turi elektros ir dyzelio kainos? Ar tie "4 kartus mažesni" elektros kaštai inkorporuoja perspektyvą, kad ateityje elektra tikriausiai bus pigi ir jos bus daug iš renewabls'ų, kuomet dyzelio kaina kažin, ar ateityje mažės.
- 1 patinka
Comment
-
Ne branduolinė energetika pigiausia, o vėjo, ypač offshore.Parašė ifl Rodyti pranešimą
Pigiai elektrai reikalingi reaktoriai, o ir visoj EU ta sritis jau 30 metų nesulaukianti investicijų, va tik suomiai sugebėjo pasistatyt per beveik 20 metų.
Comment
-
Pigi energetika yra dujinė, o pigiausia - anglinė.Parašė John Rodyti pranešimąNe branduolinė energetika pigiausia, o vėjo, ypač offshore.
Comment
Comment