Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[CH, AT] Geležinkeliai Šveicarijoje ir Austrijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Interlaken



    Comment


      #22
      Luzern







      Comment


        #23
        Netoli Wil miesto, palei greitkelį A1 (E60)



        Paskutinis taisė HSV; 2011.07.29, 22:44.

        Comment


          #24
          Meiringen







          Comment


            #25
            Gotthardbahn traukinys


            Panoraminiai langeliai viršuje tikrai praverčia


            Senokas lokomotyvo traukiamas traukinys kursuojantis pirmyn atgal Simplono tuneliu tarp Šveicarijos ir Italijos


            ir jo vidus
            kaip?

            Comment


              #26
              Gornergratbahn - dantytasis geležinkelis einantis iš Zermatto iki Gornergrat keteros (3089 m virš jūros lygio)

              Užkilus ant kalno


              Senesnio modelio traukinukas


              Dantyti bėgiai
              kaip?

              Comment


                #27
                Vienos oro uosto ekspresas - CAT (City Airport train).
                Tai bendra ÖBB ir Vienos oro uosto kompanija. Važiuoja tarp oro uosto ir Vienos Mitte stočių be sustojimų per 16 min (S-Bahnu apie 30 min.) kas pusvalandį. Galinėse stotyse yra atskiri peronai nuo S-Bahno ir kitų traukinių. Kaina - 10 eurų, kai S-Bahn'as kainuoja 3 su centais.

                Keistas riedmenų pasirinkimas. Keista, kodėl vietoje elektrinio traukinio pasirinktas elektrovežio traukiamų dviaukščių vagonų (galinis su valdymo kabina) variantas.



                http://upload.wikimedia.org/wikipedi..._schwechat.jpg

                Comment


                  #28
                  Rhätische Bahn



                  Prie modulinio elektrinio traukinio kabinami senesni vagonai (turbūt tik pikinio sezono metu)


                  Nors galima pamatyt ir elektrovežio traukiamų traukinių


                  Senesnio modelio traukinys


                  Bernina Express vagonai - nebandžiau bet man paprasti vagonai patinka labiau


                  Paprastuose vagonuose galima atsidaryti langą ir iškišti pro jį galvą ar bent fotoaparatą
                  kaip?

                  Comment


                    #29
                    Panoraminis vagonas, skirtas vežioti turistams geru oru












                    Panoraminiu vagonu važiuojant tuneliu sienos labai jau arti, galvos ir rankų geriau nekaišioti


                    kaip?

                    Comment


                      #30
                      Bernina geležinkelis

                      Kelias kuriuo važiuoja Bernina express, tarp St Moritz ir Tirano



                      Bernina viršūnė, 4 km aukščio


                      Pati Bernina perėja, aukščiausiai esanti stotis 2253 m aukštyje




                      Pro langą matosi Moteratch ledynas


                      Leidžiantis žemyn nuo Bernina perėjos


                      Už posūkio traukinys tuoj važiuos šitu tiltu


                      Suktukas - apskritai visas šitas geležinkelis įtrauktas į UNESCO paveldo sąrašą






                      Kelias dažnai smarkiai vingiuotas
                      kaip?

                      Comment


                        #31
                        Keliai nuo geležinkelio dažnai niekaip neatskirti




                        Automobiliai važiuoja lygiagrečiai traukiniams


                        Miesteliuose geležinkelis apskritai gali eiti ir gatvėmis, kur traukinys važiuoja šalia kito eismo








                        Traukinys net gali važiuoti per centrinę miesto aikštę visai šalia katedros (čia jau Tirano Italijoje)
                        kaip?

                        Comment


                          #32
                          Gražu. Koks greitis?

                          Comment


                            #33
                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Koks greitis?
                            60 km atstumą visur stojantis traukinys važiuoja 2,5 val, ekspresas pusvalandžiu trumpiau. Visgi kelias švelniai sakant vingiuotas bei gradientas irgi kaip nedantytajam geležinkeliui labai didelis, vietomis žemyn lėtai lėtai juda. Stotelėse su nuokalne vos ne kelias minutes cypdamas (čiuoždamas?) stoja.
                            Lygioj vietoj pasiekia subjektyviai kokius 70-80 km/h.
                            kaip?

                            Comment


                              #34
                              Neuhausen am Rheinfall stotyje susidurė traukiniai, yra sužeistų.
                              http://www.blick.ch/news/schweiz/ost...id2166208.html

                              Comment


                                #35
                                Keletas įspūdžių ir foto per langą apie Austrijos siaurąjį geležinkelį.
                                Nuo Zalcburgo iki maždaug St. Johan - platusis elektrifikuotas, toliau ties Taxenbach-Kaprun - neelektrifikuotas, o ties Mittersill - siaurasis.
                                Pabėgiai betoniniai.
                                Pavyko vienoje stotelėje pamatyti ir keleivinį su 2 vagonais.







                                Comment


                                  #36
                                  Sujungtos temos apie Šveicarijos ir Austrijos geležinkelius.

                                  Comment


                                    #37
                                    Click image for larger version

Name:	image_96469.png
Views:	267
Size:	308,5 kB
ID:	1786599Click image for larger version

Name:	image_96470.jpg
Views:	244
Size:	178,6 kB
ID:	1786600
                                    Turbūt čia tinkama tema Lietuvos traukinių tvarkaraščių palyginimui su užsieniu. Jau kurį laiką nagrinėju įdomią koncepciją, taikomą užsienyje – integruotą taktinį tvarkaraštį (ITF). Taktinis tvarkaraštis reiškia, kad išvykimo laikai turi intervalą/taktą (kas dvi valandas, valandą ar kas pusvalandį), o integruotas reiškia, kad pagrindinėse geležinkelio stotyse visi įvairių rūšių traukiniai susitinka vienu metu periodiškai (pvz., kas valandą, :00 minutę), kad būtų įmanoma persėsti negaištant laiko.
                                    Vienodi intervalai padaro tvarkaraštį patrauklesnį ir leidžia išlaikyti patogius persėdimo laikus visą dieną (t. y. toks pats persėdimas įmanomas praktiškai visą dieną: kiekvieną valandą arba kas dvi valandas). Kita vertus, atsiranda įdomus dalykas: ne tvarkaraščiai taikomi prie infrastruktūros, bet infrastruktūra būna statoma pagal tikslinį tvarkaraštį. Kas iš to, jeigu investavus milijonus į greitąją liniją, keliolika minučių greičiau atvažiuosi į miestą, bet ten tas „laimėtas“ minutes pralauksi, norėdamas persėsti į kitą traukinį/autobusą? Pirmieji integruoto taktinio tvarkaraščio idėją sukūrė šveicarai, ir tada visiems paaiškėjo: svarbu ne tiek traukinių greitis, bet jų kursavimo dažnumas ir maršrutų tarpusavio suderinimas.

                                    Click image for larger version  Name:	03 Taktinis mazgas.jpg Views:	2 Size:	178,6 kB ID:	1782393
                                    Šveicarai iš esmės jau turi integruotą taktinį tvarkaraštį, štai matosi pagrindiniai šalies persėdimo mazgai ir laikas, kada iš jų išvyksta traukiniai. Ant maršrutų atkarpų nurodytas važiavimo laikas minutėmis (pvz. 60'). Dar ne viskas įgyvendinta, bet čia tikslas:

                                    Click image for larger version  Name:	image_96469.png Views:	1 Size:	308,5 kB ID:	1782390
                                    Vokietijoje analogiška sistema, Deutschland-Takt, bus įgyvendinta iki 2030 m. (nors regionuose traukiniai jau apie 20 metų traukiniai važiuoja griežtais intervalais). Austrijoje ITF bus įgyvendintas iki 2025 m. Vengrija, Čekija, Nyderlandai, Liuksemburgas jau irgi turi šitą dalyką vienokia ar kitokia forma. Dar šiek tiek koncepcijai iliustruoti – citata iš Austrijos geležinkelių leidinio:
                                    Austrijoje integruotasis taktinis tvarkaraštis bus galutinai įvestas 2025 metais. Tikslas: kad 365 dienas per metus traukiniai kursuotų tą pačią minutę, visoje šalyje bent kas valandą, o darbo dienomis šalia didžiųjų miestų – kas 15 minučių. Jau dabar daugybėje ruožų traukiniai ir autobusai yra sutaktinti, tačiau kiekvienais metais į taktinį tvarkaraštį integruojami vis nauji ruožai. Galutinis tikslas – 2025 metais turėti ilgalaikį tvarkaraštį, pagal kurį kitos viešojo transporto įmonės optimizuos savo tvarkaraščius. Taip atsiras „nepertraukiama transporto jungčių grandinė nuo šalia namų esančios autobuso stotelės iki pat europos didžiųjų metropolių“.
                                    Visą atsiradimą ir esmę aprašiau tinklaraščio straipsnyje: Apie ką traukinių keleiviai net nesvajoja


                                    Tad grįžtant prie Lietuvos: deja, niekas integruoto taktinio tvarkaraščio nėra girdėjęs
                                    (...)

                                    Ką manot?
                                    Paskutinis taisė Romas; 2020.03.02, 07:48. Priežastis: Kopija iš temos "Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais"
                                    100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                    Comment


                                      #38
                                      LEB siaurukas tarp Lausanne ir Bercher.
                                      https://en.wikipedia.org/wiki/Lausan...ercher_railway

                                      Radau atsitiktinai, sumedžiojęs žemėlapyje Lausanne Chauderon stotį. O atrodė toks ramus miestas, nieko nepaslėpsi ...

                                      https://www.youtube.com/watch?v=sVmmDA3GDQg

                                      Comment


                                        #39
                                        Tai todėl, kad Lozanoje jis iš dalies po žeme, o greitu metu, už metų ar poros turėtų visas būti Lozanos miesto ribose po žeme ir veikia kaip metro Lozanos ribose, tik kad kursavimo dažnis mažesnis.

                                        Čia senas traukinys trasos dalyje miesto gatvėje. Atkreipkite dėmesį, kad gatve važiuoja ir troleibusai.

                                        Comment


                                          #40
                                          Gaila, kad Vilniaus Naujamiesčio siaurukas tokiu netapo...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X