Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Lėtuoju arba 18 kartų tarp Vilniaus ir Kauno stojančiu ne kartą pavadinau paprastąjį elektrinį traukinį. Dabar tiek kartų stojančio traukinio nebeliko. Tokių sustojimų kaip Sausiai, Pagiriai ir Amaliai jau nebelikę.
    Baltamiškyje, Kaugonyse ir Pamieryje (stotelėse, kur keleivių beveik nebūna) per dieną abiem kryptimis stoja tik po tris traukinius.

    https://www.traukiniobilietas.lt/por..._Kaunas_A4.pdf

    Comment


      Po pertraukos teko pavažiuoti traukiniu. Bet pirmiausia Kaune pamatėme nuvažiuojantį traukinį ir bandėme vytis automobiliu Susitikome leidžiantis į Petrašiūnus ties viaduku, po to susitikome ties buvusia Amalių pervaža, ir tapo akivaizdu, kad iki Palemono nebepasivysime. Tad kai traukiniai važiuos nebe sulėtintai, kelionės trukmė bus tikrai traukinių naudai.

      O važiuojant iš Vilniaus, iki Žaslių greitis buvo gėdingas - maks. 100 km/h. Išeina, kad nieko neinvestavo per 30 metų?
      Nuo Žaslių iki Palemono irgi gėdingas - maks. 120 km/h.
      Paskutinis taisė Rimas_OK; 2019.12.26, 14:31.

      Comment


        Nuo vasario 10 d. iki gegužės 28 d. (tikriausiai dėl remontų Kauno stotyje) viename reise (17:20) iš Kauno pridėta greitojo traukinio stotelė "Pravieniškės"
        https://www.traukiniobilietas.lt/por...%2005%2028.pdf

        Comment


          Kad panašiau į keliaujančių pageidavimus. Nemanau, kad dėl remontų užstabdytų traukinį, kuris jau išvažiavęs iš remontuojamos zonos.

          Comment


            Vadinasi, gegužės 28 keisis tvarkaraščiai. Tiksliau, planuojama, kad keisis (planuojama, kad baigsis vienas iš RB statybos etapų ir eismo apribojimų nebus), o kaip bus, tai neaišku. Jei jie keisis, tikriausiai bus pastumti grafikai ir greitojo sustojimo Pravieniškėse nebereikės, nes tuo laiku važiuos paprastas traukinys, stojantis visur.

            Comment


              Taip, laukia mažiausiai du tvarkaraščių pakeitimai - sulig vasaros laiku ir nuo birželio, nes LG prisidirbo su naujais tvarkaraščiais, gavo daugiausiai skundų istorijoje, tai bandys keisti viską.

              Comment


                Parašė vaizduoklis Rodyti pranešimą
                Taip, laukia mažiausiai du tvarkaraščių pakeitimai - sulig vasaros laiku ir nuo birželio, nes LG prisidirbo su naujais tvarkaraščiais, gavo daugiausiai skundų istorijoje, tai bandys keisti viską.
                Kai Vilniaus-Kauno maršruto traukinių tvarkaraščio galiojimas nurodytas nuo vasario 10 iki gegužės 28 d., tai sulig vasaros laiko įvedimu (kovo 29 d.) tvarkaraštį keisti neturėtų. Tiesa, nuo tos dienos keisis (valanda vėliau pasidarys) į Lietuvą atvažiuojantys traukiniai iš Rusijos ir Baltarusijos (šalių, kuriose vasaros laikas neįvedamas).

                Comment


                  Parašė Kaunietis Aidas Rodyti pranešimą
                  Nuo vasario 10 d. iki gegužės 28 d. (tikriausiai dėl remontų Kauno stotyje) viename reise (17:20) iš Kauno pridėta greitojo traukinio stotelė "Pravieniškės"
                  https://www.traukiniobilietas.lt/por...%2005%2028.pdf
                  Kažkam vadinamu važiavimo iš darbų Kaune piko metu laiko intervalas tarp dviejų traukinių nuo 16.32–33 iki 18.46–47 h pasirodė per ilgai, tai ir rašė prašymą tarp jų važiuojančiam ekspresui padaryti papildomą sustojimą Pravieniškėse.

                  Comment


                    Parašė dtb Rodyti pranešimą

                    Kadangi sumažėjusios Infros pajamos iš krovinių pervežimo, didesnių investicijų į kelių remontą nematyti, tik dabartinių projektų užbaigimas ir esamos būklės palaikymas. Situacija pasikeis nebent jei valstybė susiims ir skirs rimtas dotacijas infrastruktūros tobulinimui.
                    kai buvo pinigu svaiste nereikalingiem prastiem projektam. Negi neimanoma vilnius - kaunas panaikint visas pervazas, atitvert reikalui esant patiesint kazkur ir padidint greiti bent iki 160?
                    "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                    - George W. Bush President of the USA

                    Comment


                      Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

                      kai buvo pinigu svaiste nereikalingiem prastiem projektam. Negi neimanoma vilnius - kaunas panaikint visas pervazas, atitvert reikalui esant patiesint kazkur ir padidint greiti bent iki 160?
                      Na, tiesingumo dėlei, keletą panaikino - Lentvaryje, dabar užbaiginėja prie Vievio. Tačiau tuo pat metu ruože Kaugonys-Žasliai traukinys apie 10km velkasi 60km/h dėl prastos bėgių būklės. Ir dar vilksis nežinia kiek.

                      Comment


                        Parašė dtb Rodyti pranešimą

                        Na, tiesingumo dėlei, keletą panaikino - Lentvaryje, dabar užbaiginėja prie Vievio. Tačiau tuo pat metu ruože Kaugonys-Žasliai traukinys apie 10km velkasi 60km/h dėl prastos bėgių būklės. Ir dar vilksis nežinia kiek.
                        Vienos linijos nesugeba patvarkyt kazkiek kad zmones ir Kauno i Vilniu per 40 min nuvyktu patogiu traukiniu(kurie sugeba vaziuot 160 km/h, lauks es pinigeliu rail baltikai ir plovimui.
                        "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                        - George W. Bush President of the USA

                        Comment


                          Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

                          Vienos linijos nesugeba patvarkyt kazkiek kad zmones ir Kauno i Vilniu per 40 min nuvyktu patogiu traukiniu(kurie sugeba vaziuot 160 km/h, lauks es pinigeliu rail baltikai ir plovimui.
                          Kas dar žiauriau, investuos milijardus į trasą, kuri eis ratais kvadratais ir finale keliavimo laikas bus tos pačios 40 min., ką ir dabar galėtų padaryti.
                          Flickr

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                            Kas dar žiauriau, investuos milijardus į trasą, kuri eis ratais kvadratais ir finale keliavimo laikas bus tos pačios 40 min., ką ir dabar galėtų padaryti.
                            nea sake 36 min
                            "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                            - George W. Bush President of the USA

                            Comment


                              Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

                              nea sake 36 min
                              Manau, būtų mažiau 30, jei nereiktų važinėt pro oro uostą.

                              Comment


                                Parašė ifl Rodyti pranešimą

                                Manau, būtų mažiau 30, jei nereiktų važinėt pro oro uostą.
                                Kaip apskaičiavot?

                                Comment


                                  Parašė jan Rodyti pranešimą

                                  Kaip apskaičiavot?
                                  Esama vėžė 104 km. Jei važiuoja 200km/h, tai 30 min. Jei važiuotų didžiausiu skelbiamu greičiu (234km/h), būtų mažiau nei 30min (27 min). 27 vs 36 min man didelis skirtumas

                                  Comment


                                    Parašė ifl Rodyti pranešimą

                                    Esama vėžė 104 km. Jei važiuoja 200km/h, tai 30 min. Jei važiuotų didžiausiu skelbiamu greičiu (234km/h), būtų mažiau nei 30min (27 min). 27 vs 36 min man didelis skirtumas
                                    Reikų skirti maksimalų traukinio greitį nuo vidutinio greičio. Jei maksimalus greitis būtų 200km/h, tai vidutinis būtų apie 140-150km/h. Jei maksimalus 234km/h, tai vidutinis bus apie 180km/h. Atitinkamai kelionės trukmė būtų 40 ir 35 minutės. Čia tuo atveju, jei nebūtų tarpinių sustojimų arba būtų koks vienas.

                                    Comment


                                      Straipsnis apie traukinio vėlavimą kažkodėl pateikiamas skiltyje "Autorinka"

                                      Lrytas.lt 2023.10.16
                                      Iš Kauno į Vilnių vykęs traukinys staiga dėl neaiškių aplinkybių sustabdytas pusiaukelėje
                                      „Informuojame, kad traukinys Nr. 828, vykstantis maršrutu Kaunas–Vilnius, dėl nenumatytų aplinkybių užlaikomas ruože Vievis-Lentvaris. Traukinio užlaikymo laikas tikslinamas. Atsiprašome už nepatogumus“, – keleiviams teparašė „Lietuvos geležinkeliai“.

                                      https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...eleje-28758985

                                      Comment


                                        Jeigu stovi kelyje, tai vadinasi trukdo ir visiems kitiems važiuoti. Nebent pagal vienkelio schemą įmanoma pertrasuoti.
                                        O kažkas sako, kad "traukiniai negenda" ir esi garantuotas, kad atvyksi pagal tvarkaraštį.

                                        Comment


                                          LTG savo puslapyje pateikia labai aptakų paaiškinimą dėl traukinio vėlavimo priežasties "dėl nenumatytų aplinkybių". Rimtos problemos ne tik su nuolat gendančiais traukiniais, bet ir elementaria komunikacija.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X