Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė x21 Rodyti pranešimą
    Ar galima tiksliau parodyt kur tas Kaunas-1 bus?:
    http://maps.google.com/maps?f=q&hl=e...&t=h&z=16&om=1
    Pagal tą nuorodą parodyti nesugebu, o šiaip - nuo VI Forto žiedo R.Kalantos gatve apie pusklometris iki viaduko su geležinkeliu. Nuo viaduko geležinkeliu gal 100 metrų Palemono kryptimi. Įvairiuose Kauno miesto planuose tą vietą susirasti lengva.

    Comment


      pagal maps.lt nuo stotelės iki stoties yra 250 metrų. Nuo artimesnės stotelės (važiuojant nuo Kauno marių) - 110 metrų.
      o stotį žemėlapyje pažymėjau vėliavėle:
      http://www.maps.lt/redirect.asp?eid=1585
      nežinau, kiek ten tas žemėlapis jų serveryje bus laikomas, tai siūlau, jei kas nori, moka ir gali - įmesti jį normalia forma

      Paskutinis taisė 99; 2008.01.07, 12:13. Priežastis: ;)

      Comment


        Į Vilnių traukiniu – žaibišku greičiu

        Bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ Vilniaus ir laikinosios sostinės gyventojams rengia staigmeną – elektrinį greitaeigį dviejų aukštų traukinį, nuo vieno miesto iki kito miestų švilpsiantį 160 km/val. greičiu. Susisiekimo ministras Algirdas Butkevičius tikino, kad Vilnių kauniečiai galės pasiekti per 45 min. Tiek pat laiko trunka rytinė spaudos apžvalga. Modernusis traukinys išvystys kur kas didesnį greitį nei važinėjantieji dabar. Šiuo metu visi „Lietuvos geležinkelių“ traukiniai gali važiuoti ne greičiau kaip 120 km/val.
        http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=15532834
        gera gyventi gerai

        Comment


          Parašė Kema Rodyti pranešimą
          Į Vilnių traukiniu – žaibišku greičiu

          Bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ Vilniaus ir laikinosios sostinės gyventojams rengia staigmeną – elektrinį greitaeigį dviejų aukštų traukinį, nuo vieno miesto iki kito miestų švilpsiantį 160 km/val. greičiu. Susisiekimo ministras Algirdas Butkevičius tikino, kad Vilnių kauniečiai galės pasiekti per 45 min. Tiek pat laiko trunka rytinė spaudos apžvalga. Modernusis traukinys išvystys kur kas didesnį greitį nei važinėjantieji dabar. Šiuo metu visi „Lietuvos geležinkelių“ traukiniai gali važiuoti ne greičiau kaip 120 km/val.


          http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=15532834
          Būtų puiki naujiena - geležinkelis pagaliau [vėl?] aplenks automobilį.

          Bet neramina kelios straipsnio vietos
          Pirmą Čekijoje pagamintą greitaeigį traukinį geležinkelininkai žada paleisti jau šių metų rugsėjį, o antrą – gruodį. Metų pabaigoje vienas jų išjudės iš Vilniaus į Kauną, kitas tuo pačiu metu – priešinga kryptimi. Kadangi iš pradžių jų bus tik du, šie traukinukai važiuos tik piko metu ir tik penktadieniais, kai yra daugiausia keleivių.
          O ką šie naujieji traukiniai veiks likusias 6 savaitės dienas? Ir kaip jie atpirks savo kainą, jeigu nevažinės?
          Be to, juos bus privalu kaskart tikrinti, todėl iš pradžių bus neįmanoma prognozuoti, kuriuo reisu važiuos modernusis traukinys.
          Nusipirkai bilietą tikėdamasis po 45 min būti Kaune, nueini į peroną, o ten bac - sena električka, ir pavėluoji. Nerimta. Ar "senos električkos" irgi gali važiuoti tokiu pat greičiu (tokiu atveju iš naujienos lieka tik vagonų naujumas, bet ne greitis)?

          Comment


            siaip tai gelezinkelio stoties foje esancioje svieslenteje raso kada traukinys atvyks i ta miesta, kuri vaziuoji. Taip pat rodome ir internete esanciam grafike. O del ko sie dviauksciai nevaziuos kitom dienom, manau jie bus paleisti tik esant didziausiam keleiviu kiekiui (penktd.). Gal but jiems per brangu leist kitom dienom. Tai tik mano pasvarstymas. Delfi esanciam straipsny neaiskiai parasyta apie tai. Reiketu maziau bambet, o pirmiau pamastyt. Dar Delfyje kazkas komentavo, kad pro tuneli nepralis tas traukinys. Tai kazin ar juos pirktu jei nepralistu man sis projektas patiko ir ji sveikinu. Tik truputi nuliudau, kad kelione sutrumpes, nes man labai patinka keliaut traukiniais
            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

            Comment


              Nu, kad tunelis uždarytas ar ne dviem metams? Tai dar daug kartų prasuks reisą, kol lįs per tunelį.

              Įdomu kodėl tada nėra sekmadienį? Nes kiek suprantu dažniausiai būna penktadienį į vieną pusę, sekmadienį grįžtą.
              P.

              Comment


                Nepastebėjau, ar jau buvo ši informacija?

                Į Vilnių traukiniu – žaibišku greičiu

                Comment


                  Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                  Būtų puiki naujiena - geležinkelis pagaliau [vėl?] aplenks automobilį.

                  Bet neramina kelios straipsnio vietos

                  O ką šie naujieji traukiniai veiks likusias 6 savaitės dienas? Ir kaip jie atpirks savo kainą, jeigu nevažinės?
                  Turbūt "puoš" kurį nors depą. Taigi "nedroši" naujo daikto.
                  O jei dar koks budulis sėdynę perpjaus?

                  Nusipirkai bilietą tikėdamasis po 45 min būti Kaune, nueini į peroną, o ten bac - sena električka, ir pavėluoji. Nerimta. Ar "senos električkos" irgi gali važiuoti tokiu pat greičiu (tokiu atveju iš naujienos lieka tik vagonų naujumas, bet ne greitis)?
                  Yra ir daugiau "perliukų"

                  Pasak A.Ragauskio, kitu laiku traukinių paleisti nėra prasmės, mat būtina supažindinti keleivius su naujove ir jos teikiamais patogumais.
                  Vadovaujantis tokia logika būtų galima visai nepaleisti jokių traukinių, paskui konstatuoti faktą, kad susidomėjimo nebuvo ir apskritai daugiau nieko nedaryt.

                  Šiaip su tokiu požiūriu kaip p. Ragauskio keleivių vežimas LG dar ilgai neš tik nustolius ...
                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                  Comment


                    Tęsiant temą. Jei jau tikrai tarp Vilniaus ir Kauno atsiras padorus greitasis traukinys, tai labai šauniai jį papildytų kad ir kokia "matrisė" vazinejanti tarp Vilniaus geležinkelio stoties ir Vilniaus oro uosto. Servisas artėtų prie europietiško
                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                    Comment


                      Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                      Tęsiant temą. Jei jau tikrai tarp Vilniaus ir Kauno atsiras padorus greitasis traukinys, tai labai šauniai jį papildytų kad ir kokia "matrisė" vazinejanti tarp Vilniaus geležinkelio stoties ir Vilniaus oro uosto. Servisas artėtų prie europietiško
                      Ir tokia motrisė važinėtų viena karta į menesį, juk "reik supažindint ir pripratint keleivius prie naujovių".

                      Pasak A.Ragauskio, kitu laiku traukinių paleisti nėra prasmės, mat būtina supažindinti keleivius su naujove ir jos teikiamais patogumais.
                      O su kuom ten pažindint ? Juk ne koks pasaulio stebuklas tas traukinys. Ilipi, atsisėdi ir važiuoji. O jei jau reiktu su kokiom modernybėm susipažint, tai reiktu ne 1 kart per savaitę traukinį paleist (kaip tai padeda susipažint, jei tu neužtaikai juom pravažiuot), o iškabint didelius plakatus su informacija stotyse, traukiniuose, paskelbt internete, bei gal spaudoje užsakyt porą straipsnelių. Nesuprantu aš tokios LG vadovybės logikos ir motyvų.

                      Ir dar nedidukas pastebėjimas. Kodėl LG vasara su modernizuotais el. traukiniais nesupažindino leisdami tik vienąkart į savaitę ? Visiškai tam neprieštaraučiau. Nes atsiprašant koks privalumas važiuot "moderniu" traukiniu, kai už lango kepinant saulei ir tvyrant +30C temperatūrai, viduje beprotiškai tvanku ir karšta tarsi pirtyje ? O kondicionierių istatyt tai kažkas "pamiršo", tačiau nepamiršo užsandarint viso traukinio ir vagone palikt tik ~8 nedidukus atsidarančius langelius, vietoj anksčiau buvusių daugybės kiaurų langu pro kuriuos bent gaivus vėjelis pūsdavo. Gal žiema ir patogu tokiu traukiniu važiuot, bet vasara tai tikra kankyne.
                      Paskutinis taisė sleader; 2008.01.08, 15:35.

                      Comment


                        Kadangi iš pradžių jų bus tik du, šie traukinukai važiuos tik piko metu ir tik penktadieniais, kai yra daugiausia keleivių.
                        WTF? Na, kiek as suprantu, tai modernizacija yra reikalinga visu pirma del to, kad sumazinti kastus. Del to situ nauju traukiniu eksplotacija turetu buti daug pigesne nei tu senuju. Manau pirkti du naujus traukinius, kad jie pastovetu depe, yra mazu maziausiai nelogiska ir neekonomiska. Kam tada is vis juos pirkti? Ir jeigu piko metas yra penktadieni, tai kodel jo nera sekmadieni, kada visi grizineja? Beto patikrinus LG tvarkarasti pasirodo, kad darbo dienomis vazineja daugiau traukiniu, nei poilsio. Arba cia kazkokia klaida isivele, arba as kazko nesuprantu.

                        Comment


                          Parašė sleader Rodyti pranešimą
                          Ir tokia motrisė važinėtų viena karta į menesį, juk "reik supažindint ir pripratint keleivius prie naujovių".
                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                          Comment


                            siaip tai gelezinkelio stoties foje esancioje svieslenteje raso kada traukinys atvyks i ta miesta, kuri vaziuoji. Taip pat rodome ir internete esanciam grafike.
                            Tai grafikus kasdien kaitalios?

                            O del ko sie dviauksciai nevaziuos kitom dienom, manau jie bus paleisti tik esant didziausiam keleiviu kiekiui (penktd.). Gal but jiems per brangu leist kitom dienom.
                            Vienintelis racionalus paaiškinimas būtų toks, kad žurnaliūga straipsnyje kažką pridėjo nuo savęs - t.y., nusišnekėjo. Jei iš tiesų būtų taip, kaip parašyta (važiavimas 1x per savaitę, kad keleiviai priprastų), tai jau būtų kažkokia mistika. Jei LG veikla būtų paremta tokia logika, būtų neįmanoma paaiškinti, kaip ta įmonė iki šiol egzistuoja ir sugeba netgi gauti pelną iš krovinių pervežimo.

                            Gal kas nors iš žinančių paaiškintų, kaip ten yra iš tiesų?

                            Comment


                              Parašė r08n Rodyti pranešimą
                              Vienintelis racionalus paaiškinimas būtų toks, kad žurnaliūga straipsnyje kažką pridėjo nuo savęs - t.y., nusišnekėjo. Jei iš tiesų būtų taip, kaip parašyta (važiavimas 1x per savaitę, kad keleiviai priprastų), tai jau būtų kažkokia mistika.
                              Reikia tikėtis, kad žurnalistai buvo "tūpas" ir prirašė nesamonių. tačiau, deja, šitie perliukai gana gerai įsipaišo į bendrą LG politiką keleivių atžvilgiu (LT-1 mums bendrais bruožais pristatė nuotaikas) - 'keleiviai nuostolingi, keleiviai trukdo pelningų krovininių traukinių eismą, su keleiviais terliotis vienas klapatas".

                              p.s.: traukiniu paskutinį kartą važiavau 2000 metais Vilnius-Kaunas. Vėliau tuo pat maršrutu važiuodavau autobusu. Ir prašom nesakyti kad aš pats kaltas, kad aš nesidomiu, nežinau - kaltinti pirkėjus kad jie nepasidomėjo ir nežino jūsų prekės privalumų nėra gera pardavimų taktika
                              Paskutinis taisė c2h5oh; 2008.01.09, 14:58.

                              Comment


                                nebe naujiena, tiesiog pranešimas spaudai su foto apie LG pasieksiančius dviaukščius traukinius.

                                http://www.skoda.cz/en/skoda-holding...a-aid1297.html

                                Smagu, kad ČKD mus laiko perspektyvia rinka.
                                Tiesa, gamintojas modelį City Elefant vadina priemiestiniu traukiniu.
                                Paskutinis taisė fow; 2008.01.10, 03:26.

                                Comment


                                  Vasarį Kauno geležinkelio tunelis uždaromas rekonstrukcijai
                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                  Comment


                                    Oficialiam gamintojo puslapyje rašo jog "City Elefant" konstrukcinis greitis yra 160km/h, o PR'iniuose straipsniuse mes skaitom, kad "žaibišku greičiu" "švilpsiantį 160 km/val"... Tai kaip čia dabar yra? Plius daug kas sako jog tokiam greičiui netinka esanti infrastruktūra. Kaip yra iš tiesų? Ar nebus taip, kad realiai "žaibo greičiu, švilpsim" ~120km/h.

                                    Comment


                                      http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=15568639
                                      štai čia ties 35 sekunde galima viena akimi pamatyti naująją petrašiūnų geležinkelio stotį.

                                      Comment


                                        Parašė Edd Rodyti pranešimą
                                        Oficialiam gamintojo puslapyje rašo jog "City Elefant" konstrukcinis greitis yra 160km/h, o PR'iniuose straipsniuse mes skaitom, kad "žaibišku greičiu" "švilpsiantį 160 km/val"... Tai kaip čia dabar yra? Plius daug kas sako jog tokiam greičiui netinka esanti infrastruktūra. Kaip yra iš tiesų? Ar nebus taip, kad realiai "žaibo greičiu, švilpsim" ~120km/h.

                                        Manau, kad turėtų įsibėgėti. Iki Kauno-1 stoties yra 101 km (pagal LG puslapio informaciją), tad net ir be sustojimų jam reikėtų važiuoti greičiau, nei 120 km/val., kad nuvyktų per 45 minutes, nes važiuodamas "ant" 120 km/val., tenuvažiuotų 90 km, o kur dar įsibėgėjimo ir stabdymo kelias.
                                        Manau, kad reikės paskambinti ir tiksliau pasiaiškinti.

                                        Comment


                                          Parašė somis
                                          http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=15568639
                                          štai čia ties 35 sekunde galima viena akimi pamatyti naująją petrašiūnų geležinkelio stotį.
                                          Pagal šitą "klipą" nepavadinčiau to stotimi...
                                          You might surprise yourself.

                                          Miestai.net FB

                                          Comment

                                          Working...
                                          X