Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė sauls Rodyti pranešimą
    nereabilitavai. Ir vat kodel:

    Vilniaus gelezinkelio stotis toli grazu nera miesto centre. Be to, tas tavo 1:08 traukinys vaziuoja turbut karta per diena, o su masina gali vaziuoti kada tik nori. Mano kelione is Vilniaus centro i rajona salia Kauno centro truko apie 2.5 valandos, is ju apie 1:21 buvo traukinys, plius 25 min vaziavau visuomeniniu transporto Vilniuje, po to pirkau bilieta, na ir aisku, kadangi yra rizika, kad bus kamsciai, turejau atvykti i gelezinkelio stoti min 15 min. pries traukiniui isvykstant. Plius laukiau autobuso 5 min, jau 40 minuciu. Jei buciau vykes piko metu arba ne is centro, o is Vilniaus pakrasciau, tai buciau uztrukes minimum valanda laiko iki traukinio isvykimo. Kaune - panasiai, susiekimas su Kaunas-1 toli grazu nera patogus. Vat tau ir klausimas, kas yra greiciau: 2 val automobiliu ar 2.5 val (paciu geriausiu atveju) traukiniu?
    Nuo traukinių stoties iki rotušės - na kokios 10-15 minučių pėščiomis. Ar tikrai tai ne miesto centras? Galų gale, su taksi nuvažiuoti nuo stoties iki "centro" nekainuos daugiau nei traukinys, bet nereikės sukti galvos dėl (!!!) parkavimo. Nekalbu apie tai, kad traukiny galima perskaityti laikraštį ar delfį, saugumą (kiek žmonių pernai žuvo važiuodami traukiniais?)

    Dėl laiko sąnaudų... Tai jau minėtas parkavimas, o kiek išlošiama, jei per tą valandą traukinyje galima pasiruošti susitikimui ar nuveikti kokį svarbų darbelį, kurį vis vien tektų nuveikti atvykus? O gal tiesiog rytinę spaudą perskaityt? Beje, skaičiuojant laiką aš dar pridėčiau ir tai, ko jūs vairuodami mašinas nedarote tai sustojimą degalinėje. Na 10 minučių ten sueina.

    Vienintelis rimtas minusas traukinių - tai yra vagonų išvaizda/patogumas (net staliukų nėra!) bei kursavimo dažnumas. Jei važiuotų kas pusvalandį...

    Beje, aš visgi esu labiau už keleivių vežimą keliais, o ne geležinkeliais, nes manau Lietuva labai teisingu keliu nuėjo geležinkelius paskirdama ne keleiviams, kaip daugelyje pasaulio šalių, o kroviniams.

    Comment


      Parašė Meier Rodyti pranešimą
      Beje, aš visgi esu labiau už keleivių vežimą keliais, o ne geležinkeliais, nes manau Lietuva labai teisingu keliu nuėjo geležinkelius paskirdama ne keleiviams, kaip daugelyje pasaulio šalių, o kroviniams.
      Punktualumo atžvilgiu traukiniai yra labiausiai tinkama transporto priemonė Lietuvoje. Prisiminkite vis dažniau kylančius kamsčius greikelyje Vilnius-Kaunas, ypač penktadieniais. Pats atsimenu bent kelis atvejus kai kelionė automobiliu ir autobusu iš Vilniaus į Kauną truko ilgiau nei 2 val. Rekordas - 2 val. 45 min.

      Comment


        Parašė Vitas Rodyti pranešimą
        Panašias mintis norėjau parašyti aš, tai dabar kai ko kartoti nereikės.
        Pridėsiu, kad tikrai automobilis tur būt gautas "palikimu nuo senelio", nes kitaip rašinėdamas įvertintų jo kainą. O jei "puvėkas" nusipirktas už kelis šimtus litų (pusdykiai), tai kur garantija, kad iš Vilniaus išvažiavęs kelionę juo neteks baigti kažkur prie Lazdėnų?
        Sprendziant is to, kad lietuvos keliu kelkrasciuose nelabai matyt stovinciu sugedusiu senu puveku si tikimybe pakankamai nedidele

        Kitas dalykas - neįvertintos automobilio draudimo, techninių apžiūrų, remonto, techninio aptarnavimo išlaidos (matyt, tam žmogusi visa šita finansuoja senelis, pats ponas Saulss Vokietijoje pinigų "užsikalęs" ramiai išlaidauja kitur).
        Sitas argumentas butu idomus tik tuo atveju, jei automobilis butu perkamas isskirtinai kelionems LG marsrutais. Tada - taip, galima svarstyt ar labiau verta pirkt automobili ir turet cia minimas islaidas ar automobilio nepirkt apskritai ir vazinet traukiniais/autobusais/vielabraukiais/metro.

        Deja, lietuvoje siuo klausimu padetis yra visiskai priesinga. Gyvenimas be automobilio nors teoriskai ir imanomas, bet daugumai pilieciu butu gerokai problematiskas. Todel norim to ar ne, bet faktas yra tas, kad dauguma zmoniu/seimu lietuvoje turi nuosava automobili.

        O jei taip, tai is esmes tarpusavyje konkuruoja 2 idejos: "ar palikt automobili namie ir vaziuot traukiniu"" vs. "vaziuot nuosavu automobiliu kuris jau vistiek stovi po langais" skaiciuojant tik einamasias islaidas, nes fiksuotos deja yra nepriklausomai nuo sprendimo. Daugumai lietuvos automobiliu einamosios islaidos nelabai skiriasi nuo sudeginamo kuro kainos, nes visos kitos sudejus yra visiskas mizeris.

        Taip, zinoma, toks palyginimas "nesaziningas", bet tokia realybe. Ir jei LG noretu "nukonkuruot" keliones nuosavais automobiliais, tai turetu orientuotis butent i tokia kalkuliacija.

        Dar nėra garantijos su traukiniu "lenktyniaujant" ir Vilniaus-Kauno kelyje į policijos žabangas pakliūti ir solidžią baudą pelnyti(nes kelio atkarpų su ribotu greičiu yra). Ir tai būtų papildomos išlaidos.
        Na, cia jau visai patiesiantis argumentas

        Comment


          Parašė sauls Rodyti pranešimą
          ...
          bet per Vilniu, iki pat Pietinio aplinkkelio viaduko vaziavo lygiai 5 min (ten turbut 3 km bus), nors aplink jokiu remonto darbu. Na zodziu su tokiais greiciais tai mums duokdie Smetonos laikus per 10 metu pavyt...
          na butum ziurejes pro langa, o ne isikniaubes i laptopa, tai butum pamates, nuo Vilniaus stoties iki pietinio aplinkelio dar yra remontuojamas D&G viadukas. taigi vos keliu km ilgio zonoje buvo net du dideli greicio apribojimai: D&G viaduko ir pietinio aplinkelio viaduko. Traukinys tai ne automobilis, taciau ir su automobiliais nera daug tokiu, kurie pravaziave ribojimo zona mina gaza iki dugno, o uz keliu simtu metru - stabdzius iki dugno .
          Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

          Comment


            Parašė laSSas_ Rodyti pranešimą
            Automobilį ponas turbūt esi gavęs palikimo iš senelio, ar ne? Na, jis tau nieko nekainuoja, tik kura pili ir važinėsi tu, tavo vaikai, anūkai, o proanūkiai ilgai galvos kaip čia šį automobilį nudevėti.

            Jei skaičiuoji lygindamas - įskaičiuok visas sąnaudas.

            Ir kur gi yra Vilniaus geležinkelio stotis? Žinoma, jei Vilniaus centras suprantamas kaip vienas iš prekybos centrų, tuomet tikrai taip - geležinkelio stotis visiška periferija.
            Automobilis 2005 metu gamybos jei ka (ne valdiskas). Vilniaus centras -savivaldybe, Seimyniskiu g., kur daugelio firmu ofisai isikure (Microsoft, IBM, tuoj bus ir Hansabankas, TEO). Tiesa, pavydintiems uzdarbio Vokietijoje galiu pasakyti, kad ten niekada nesu dirbes, visa savo gyvenima isdirbau Lietuvoje (isskyrus komandiruotes aisku). Is jusu komentaru speju, kad ko gero dirbat dideliam Lietuvos gelezinkeliu aparate ir stengiates reabilituoti tarybine imone
            Paskutinis taisė sauls; 2008.05.23, 21:22.

            Comment


              Parašė sauls Rodyti pranešimą
              Automobilis 2005 metu gamybos jei ka (ne valdiskas). Vilniaus centras -savivaldybe, Seimyniskiu g., kur daugelio firmu ofisai isikure (Microsoft, IBM, tuoj bus ir Hansabankas, TEO). Tiesa, pavydintiems uzdarbio Vokietijoje galiu pasakyti, kad ten niekada nesu dirbes, visa savo gyvenima isdirbau Lietuvoje (isskyrus komandiruotes aisku). Is jusu komentaru speju, kad ko gero dirbat dideliam Lietuvos gelezinkeliu aparate ir stengiates reabilituoti tarybine imone
              Beveik teisus . Tik uždarbio tau niekas nepavydi ir TEO tikriausiai ten nebus

              Comment


                Parašė sauls Rodyti pranešimą
                Bilietai. Jokiu elektroniniu bilietu, internetu negalima rezervuoti <...> Vokietijoje vietoj to stovi automatai, kuriuose galima nusipirkti bilietus visomis kryptimis, atsispausdinti marsrutus ir tvarkarascius, rezervuoti sedimas vietas (!).

                Bilietu tikrinimas <...> Vokietijoje yra terminalai (panasus i musu mobilius banko korteliu skaitytuvus kavinese), kurie skaito banko korteles, turi infrared'a perskaityti internete pirktiem ir ant popieriaus spausdintiem bilietam ir dar patys gali atspausdinti bilietus su holograma (!).

                <...> interneto (WiFi) traukiniuose irgi nera (Vokietijoje tiesa irgi dar ne visuose reisuose buna). Rozeciu laptopam kaip atspejote irgi nerasta...
                Nesu LG problematikos specialistas, galbūt Eimantas ar kiti geležinkelių entuziastai galėtų pagelbėti. Nesu tikras ar nuo to reikėtų pradėti kelti paslaugų kokybę, kai pati turima technika yra moraliai pasenusi (gan keistai atrodytų pažangios technologijos tokiuose traukiniuose). Tačiau siūlau tau dėl visų pacituotų detalių argumentuotai kreiptis į LG ir pasiūlyti bent jau atkreipti į tai dėmesį bei imtis veiksmų pagal turimas galimybes. Blogiausiu atveju, tegul bent jau užsibrėžia sau nurodytus tikslus, jei šiuo metu to įgyvendinti neįmanoma. Bent jau teigiamą kryptį turėsim, o nuo to ir reikia pradėti.
                Įžvalgos.lt - FB - G+

                Comment


                  Iš tiesų gera diskusija - traukinys prieš mašiną. Čia daug argumentų buvo jau išsakyti. Šiaip jau manau, kad šios kovos baigtis priklauso nuo individualių sąlygų. Štai, savo mašina į Kauną nuvažiuot galiu už ~18 Lt (dujos, ir gan taupus variklis), įskaitant kelią mieste. Dviese važiuojant - po ~9 Lt (vienam važiuoti tikrai retai tenka). Traukiniu būtų po 12 Lt, jei abu studentai - po 6 Lt. Mašina važiuojant trise - irgi po ~6 Lt. Mano atveju, nelabai tenka turėt reikalų tiek prie Vilniaus, tiek prie Kauno stočių, tad prisideda dar kaina tarp reikiamų taškų ir stočių. Tarkim, kad mieste, kuriame gyvenu, turiu mėnesinį važiavimo bilietą. Na, o kitam reikia mokėt už bilietą, gerai, jei už vieną, be persėdimo. Tas pats su kelione atgal. Taip, aš čia irgi neįskaičiuoju kitų automobilio išlaidų, bet pvz. draudimas bei techninė apžiūra juk galios nepriklausomai, ar bildėsiu traukiniu, automobilį palikęs po langais, ar pačiu automobiliu. Taigi, automobiliu bent jau mano atveju gaunama trapi persvara kainos atžvilgiu, kuri turbūt subyrėtų, jei automobilį tektų palikti mokamoj vietoj (Vilniuje man tai negresia, Kaune - paprastai tenka važiuoti toliau nuo centro, tad irgi kol kas ne).
                  Laiko atžvilgiu. Kelionė iki Vilniaus stoties ir nuo Kauno stoties kartu sudėjus tikrai surytų valandą. Didžiausia bėda, aišku, taikymąsis prie traukinių grafiko, būtų kas kita, jei jie važiuotų kas pusvalandį. Taip pat ir taikymąsis prie miesto viešojo transporto grafiko. Nors būtų teisinga paminėti, kad važiuodamas su mašina irgi šiek tiek stengiesi taikytis prie grafiko, ypač vakare, kad tik nepataikytum į piką.
                  Dar buvo įdomi diskusija dėl centro sąvokos. Vienam tai Rotušė, kitam Vilniaus savivaldybė, Konstitucijos pr. (laikraščiuose kartais tai turi 'naujojo centro, finansinio centro' pavadinimus. Aš laikau, kad Vilniaus centro sąvoka plati ir apima gabalą nuo Rotušės iki Katedros, taip pat Gedimino prospektą ir gatves šalia jo (Goštauto, Pamėnkalnio), paupį, galbūt ir Konstitucijos pr. bent dalį. Visose šiose vietose atsiliepę telefonu žmonės sako 'aš dabar centre'. Nors pats dažniau vadinu Pilies gatvę ir gretimas teritorijas Senamiesčiu, Gedimino pr. centru, o Konstitucijos pr. pagal objektus: prie Savivaldybės, prie VCUP ir t.t.

                  Comment


                    Parašė furtivete Rodyti pranešimą
                    Taip, aš čia irgi neįskaičiuoju kitų automobilio išlaidų, bet pvz. draudimas bei techninė apžiūra juk galios nepriklausomai, ar bildėsiu traukiniu, automobilį palikęs po langais, ar pačiu automobiliu.
                    Negalios jeigu tu automobilio neturėsi apskritai ir visur kur tau reikės važinėsi viešuoju transportu. Ir bendroj sumoj tas tikrai gautųsi pigiau. Patogumas, aišku, jau kitas klausimas.
                    Got sun in my face, sleeping rough on the road

                    Comment


                      Parašė sauls Rodyti pranešimą
                      Del to ir vaziavau su traukiniu, kad grizau vienas, dazniausiai su kolegom vaziuojam auto, tai tikrai yra pigiau nei traukiniu. O i traukinio bilietu kaina pamirsai itraukti visuomeninio transporto bilietu kaina Vilniuje ir Kaune (tarkim dar kokie 5 lt priklausomai is kur vaziuosi, plius, jei labai skubi, ir negali pasinaudoti internetiniu bilieto uzsakymu (tu teigi kad skubanciu nebuna, nes sakei kad nereikia rezervacijos internetu), bilieta perki traukinyje ir dar sumoki 3 litus paslaugos mokesti. Va tau ir 20 lt gaunasi, plius papildoma 0.5-1 valandos (kas irgi pinigai).
                      Perkant ne nuolatinius bilietus - brangiau, bet perkant nuolatinį viskas kelis kartus pigiau gaunas (; .
                      Troleibuso mėensinis bilietas dviem mėnesiam + traukinio bilietas Kaišiadorys<->Kaunas dviem mėnesiam = 246.5 Lt.
                      Tarkim važiuojame automobiliu, kuris sunaudoja 11l/100km. Pilam A98 (4.03 Lt). Atstumas nuo Kaišiadorių iki geležinkelio stoties (žymiu Baržausko g-vės pradžią - keli šimtai metrų nuo gel. stoties) - 46 km (skaičiuoju su Google Maps).
                      Skaičiuojam:
                      11/100*46*4.03=20.39 Lt kainuoja nuvažiuoti į vieną pusę (vienkartiniai į dvi puses bilietas kainuotų 11 Lt + 4 Lt mikriukui pirmyn iki galinio taško ir atgal = 15 Lt)
                      20.39*20*2=1631.2 Lt kainuoja važinėti du mėnesius darbo dienomis.
                      Skirtumas 1384.7 Lt. Net važinėjant mikriukais (dviem mėnesiam po 4 kartus per dieną kainuotų 320 Lt) skirtumas išlieka didelis.
                      Važinėjant vienkartiniais bilietais skirtumas sumažėtų iki 1191.2 Lt. Ir vis dar galima važinėti papildomai mikriukais ir bus pigiau.
                      Važinėjant Vilnius<->Kaunas maršrutu manyčiau susitaupo žymiai daugiau.

                      Neįskaičiuoju jokių kitų pinigų, kuriuos išleisčiau automobilio, teisių, draudimo įsigijimui ir automobilio priežiūrai. NEįskaičiuoju, bet važiuoti visuomeniniu transportu vis tiek yra žymiai pigiau vien dėl benzino. Taip pat nieko nesakau apie laiką.
                      Paskutinis taisė ernetas; 2008.05.25, 23:38.

                      Comment


                        Parašė ernetas Rodyti pranešimą
                        Perkant ne nuolatinius bilietus - brangiau, bet perkant nuolatinį viskas kelis kartus pigiau gaunas (; .
                        Troleibuso mėensinis bilietas dviem mėnesiam + traukinio bilietas Kaišiadorys<->Kaunas dviem mėnesiam = 246.5 Lt.
                        Tarkim važiuojame automobiliu, kuris sunaudoja 11l/100km. Pilam A98 (4.03 Lt). Atstumas nuo Kaišiadorių iki geležinkelio stoties (žymiu Baržausko g-vės pradžią - keli šimtai metrų nuo gel. stoties) - 46 km (skaičiuoju su Google Maps).
                        Visi paskaiciavimai atrodytu gerokai solidziau, jei imtum pradinius duomenis is realaus gyvenimo

                        Jei skaiciuot tokio tipo keliones mazdaug adekvaciu traukiniui komfortu, tai realiau butu 5l dyzelio/100km. Tarkim kokia opel astra 1.7d arba golf3 1.9tdi.

                        11l 98E uzmiestyje prie 100km/h gali sumaitint kokiam nors monstrui su V8 ir plytos aerodinamika.

                        Skaičiuojam:
                        11/100*46*4.03=20.39 Lt kainuoja nuvažiuoti į vieną pusę (vienkartiniai į dvi puses bilietas kainuotų 11 Lt + 4 Lt mikriukui pirmyn iki galinio taško ir atgal = 15 Lt)
                        20.39*20*2=1631.2 Lt kainuoja važinėti du mėnesius darbo dienomis.
                        Arba ~741 Lt kiek realesniu atveju. Beje, kaisiadoryse iki stoties vaiksciosi pescias?

                        Skirtumas 1384.7 Lt. Net važinėjant mikriukais (dviem mėnesiam po 4 kartus per dieną kainuotų 320 Lt) skirtumas išlieka didelis.
                        Važinėjant vienkartiniais bilietais skirtumas sumažėtų iki 1191.2 Lt. Ir vis dar galima važinėti papildomai mikriukais ir bus pigiau.
                        Važinėjant Vilnius<->Kaunas maršrutu manyčiau susitaupo žymiai daugiau.
                        Jei vazinet mikriukais, tai didelio skirtumo nebelieka, 750lt vs 570 (250+320). Dar neiskaiciavom keliones iki traukiniu stoties.
                        Jei vazinejam dviese, tai traukiniai jau nebeapsimoka.

                        Plius nepamirskim, kad dabartinis benzino ir bilietu kainu santykis yra laikinas dalykas. Jei benzinas neatpigs, tai garantuotai juntamai pabrangs bilietai.

                        Comment


                          Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
                          Negalios jeigu tu automobilio neturėsi apskritai ir visur kur tau reikės važinėsi viešuoju transportu. Ir bendroj sumoj tas tikrai gautųsi pigiau. Patogumas, aišku, jau kitas klausimas.
                          Bendroj sumoj išeitų pigiau, kadangi mašiną vis tiek tenka pirkti.
                          Viešojo transporto patogumo man dažniausiai pakanka. Tačiau yra vietų, kur mašina - tiesiog monopolininkė. Į užmiestį, atokesnę sodybą, prie ežero ar upės nuvažiuot traukiniu ar autobusu ir dar nusivežt krovinių ne visada išeis..
                          Pagrindinis visuomeninio transporto trūkumas man - laikas, kurį jis važiuoja, stovinėja stotelėse, laikas tarp suvaikščiojimo iki ir nuo stotelių ir ypač tas laikas, kurio jį reikia laukti. Paskutiniai du laikai ypač galioja retai važiuojantiems traukiniams. Jie važiuoja kada nori jie, o mašina - kada nori tu.
                          Žinoma, kalbant apie piko metą mašinos privalumai sumenksta, o neretai jų ir visai nelieka.

                          Comment


                            Parašė furtivete Rodyti pranešimą
                            Viešojo transporto patogumo man dažniausiai pakanka. Tačiau yra vietų, kur mašina - tiesiog monopolininkė. Į užmiestį, atokesnę sodybą, prie ežero ar upės nuvažiuot traukiniu ar autobusu ir dar nusivežt krovinių ne visada išeis..
                            ...
                            Žinoma, kalbant apie piko metą mašinos privalumai sumenksta, o neretai jų ir visai nelieka.
                            Mašina didmiestyje sumenksta dar tada, kai sunku rasti vietą jai palikti. Miestuose daugėja mokamų parkavimo vietų, tai vis darosi neramu, kad nepasibaigtų apmokėtas stovėjimo laikas.
                            Jei iš vieno miesto į kitą važiuojama į darbą, į studijas, konferencijas, tai visą dieną ten leidžiant kažkur gatvėje ar aikštelėje paliktas automobilis yra tiesiog bėda. Tokioms kelionėms visuomeninis transportas praverčia. Verta atkreipti dėmesį, kad nuo gegužės 25 dienos greitųjų elektrinių traukinių padaugėjo - abiem kryptimis atsirado po du stojančius vieną-du kartus. Tokiu traukiniu važiuojant dar galima kažką naudingo nuveikti.
                            Paskutinis taisė Vitas; 2008.05.27, 19:07.

                            Comment


                              Gal susikurkit atskirą temą "Automobilis VS Traukinys", o tai jau du puslapiai pilstymo iš tuščio į kiaurą.
                              „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

                              Comment


                                Parašė Himleris Rodyti pranešimą
                                Gal susikurkit atskirą temą "Automobilis VS Traukinys", o tai jau du puslapiai pilstymo iš tuščio į kiaurą.
                                Pritariu.

                                Comment


                                  Sveiki, gal kas zinot kada pagaliau paleis modernius Vilnius-Kaunas-Vilnius traukinius?

                                  Comment


                                    Parašė Monteq Rodyti pranešimą
                                    Sveiki, gal kas zinot kada pagaliau paleis modernius Vilnius-Kaunas-Vilnius traukinius?
                                    Tikrai ne anksčiau, nei bus suremontuotas ir atidarytas geležinkelio tunelis Kaune.
                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                    Comment


                                      Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                      Tikrai ne anksčiau, nei bus suremontuotas ir atidarytas geležinkelio tunelis Kaune.
                                      Na, nevisai. Nauji dviaukščiai turėtų pradėti kursuoti ateinantį rugsėjį. O tunelis bus baigtas remontuoti kažkada 2009 ar 2010 m.

                                      Comment


                                        Parašė Perfect Rodyti pranešimą
                                        Na, nevisai. Nauji dviaukščiai turėtų pradėti kursuoti ateinantį rugsėjį. O tunelis bus baigtas remontuoti kažkada 2009 ar 2010 m.
                                        netikiu. traukinius perka iš Europos reiškia, turės juos sertifikuot rusiškai vėžėi, o tai turėtų užtrukti. va siemensai, kada pirmas atvažiavo? o dar tik bandomoji eksploatacija
                                        Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                                        Comment


                                          O kodėl gamykla negamina iškart su rusiškos vėžės variantu? Ar jie leidžia serijinę gamyklą be galimo pasirinkimo?
                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X