Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Čia gal taip pat kaip ir su aukštybiniais pastatais
    N N N

    Comment


      Parašė LBP Rodyti pranešimą
      Čia gal taip pat kaip ir su aukštybiniais pastatais
      Aukštybiniai pastatai paprastai statomi dėl brangios žemės, o čia ?..
      „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

      Comment


        Kiek sveria vienas vagonas? -> Kiek keleivių galima sutalpinti į vieno aukšto vagoną ir kiek į dviejų? Daugiau vagonų = daugiau sąnaudų.

        Manau, atsakymas turėtų slypėti kažkur čia
        Paskutinis taisė Perfect; 2008.07.28, 16:29.

        Comment


          Jeigu latviai turi Airbaltic, o estai Tallink, tai mes turesim Lietuvos Gelezinkelius

          Comment


            Parašė Meier Rodyti pranešimą
            Gaila, kad tik 2 traukiniai. Bet gal užteks?
            Yra realiu planu ir daugiau pirkti

            Comment


              Parašė 99 Rodyti pranešimą
              Vaizdas iš vidaus:
              Antra klasė pirmame aukšte:

              http://foto.terpe.lt/inkelti/2008072...-471_lower.jpg

              Antra klasė antrame aukšte:

              http://foto.terpe.lt/inkelti/2008072...-471_upper.jpg

              Tarpaukštis:

              http://foto.terpe.lt/inkelti/20080726/471_mezzanine.jpg

              Pirma klasė antrame aukšte:

              http://foto.terpe.lt/inkelti/2008072...irst_class.jpg

              foto©Boleslav Vrany
              Kiek pas LG yra pirmos ir kiek antros klasės vagonų?
              Paskutinis taisė VytautasRX; 2008.07.29, 06:51.
              Teorija - kai viską žinai, bet niekas neveikia,
              Praktika - kai viskas veikia, bet nežinai kodėl.

              Comment


                Parašė John
                hmm butu visiska nesamone... tiesiog jokios logikos. Kas ir kur taip rase? Gal LT-1 galetu placiau pakomentuoti?
                LT-1 keleiviu vezimu minimaliai domisi Taciau kad vazines tik penktadieniais tai visiska nesamone.. O kaip vazines, dabar dar kelevininkai manau masto..

                Comment


                  Parašė VytautasRX Rodyti pranešimą
                  Kiek pas LG yra pirmos ir kiek antros klasės vagonų?
                  Idesiu lentele apie vagonus.

                  VL vagonai
                  Paskutinis taisė LT-1; 2008.07.29, 08:43.

                  Comment


                    Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                    LT-1 keleiviu vezimu minimaliai domisi Taciau kad vazines tik penktadieniais tai visiska nesamone.. O kaip vazines, dabar dar kelevininkai manau masto..
                    Man irgi tokia informacija buvo užkliuvusi, kad pradžioje, bent jau šiais metais, jie važinės nereguliariai. Dėl testavimo ar kažko panašaus...

                    Comment


                      Parašė Perfect Rodyti pranešimą
                      Man irgi tokia informacija buvo užkliuvusi, kad pradžioje, bent jau šiais metais, jie važinės nereguliariai. Dėl testavimo ar kažko panašaus...
                      Na be abejo, kol bandymai vyks tai nebus reguliarumo.

                      Comment


                        Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                        Na be abejo, kol bandymai vyks tai nebus reguliarumo.
                        bandysit su keleiviais? nu nu
                        Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                        Comment


                          Parašė Himleris Rodyti pranešimą
                          Aukštybiniai pastatai paprastai statomi dėl brangios žemės, o čia ?..
                          Kuo daugiau vagonu - daugiau ratu. Begia ir ratai dyla bereikalingai. Be to dviaukscio vagono mase yra mazesne nei dvieju vagonu mase, o keleiviu telpa beveik tiek pat. Traukinys lengvesnis, atitinkamai elektros sanaudos mazesnes. Yra ir daugiau niuansu.


                          Tarp kitko, ER9M (4 vagonu, du galiniai bemotoriai ir du tarpiniai, motoriniai - tokie Lietuvoje ir tevazineja, anksciau buvo 8 vagonu sastatai) vykstant greituoju grafiku sunaudoja nuo Vilniaus iki Kauno 1 sunaudoja 2000 kWh elektros energijos. Kam idomu - kiekvieno motorinio vagono tambure, spintoje su langeliu yra elektros skaitiklis ir ampermetras, rodantis naudojama srove.

                          Comment


                            Bet ar reikia tiek vietos ? Siandien vaziavau i Vilniu ir atgal, tai keleivius ant savo koju ir ranku pirstu buvo galima suskaiciuoti..

                            Comment


                              /\ Vakar, budamas Kaune, nusipirkau biletus i traukini is Stockholmo internetu... bet i traukini is Kauno tokiu budu - negaliu... vat jums ir patogumas...

                              Comment


                                Parašė John
                                Taip yra todel, kad traukiniu susisiekimas siuo metu nera pakankamai greitas, komfortabilus ir daznas. Paleidus traukinius didesniu greiciu, patogiomis kedemis, bei didesniu dazniu, keleiviu dauges... bilietu sistema irgi tures buti gerinama. Apskritai cia reiktu kalbeti apie marketingo dalykus, kuriu, tikiuosi, LG imsis... aisku, jeigu nesiims, tai net ir su naujaisiais lokomotyvais gali gautis snipstas.
                                Aš tai manau, kad ir atstumai Lietuvoje biškį per maži. Nuvairuot 100 kilometrų iš Vilniaus į Kauną nesunku, o nuvažiavus į Kauną traukiniu maltis ten be mašinos jau nepatogu. Jei reiktų keliaut tarkim 500 kilometrų jau būtų kitas reikalas.
                                Got sun in my face, sleeping rough on the road

                                Comment


                                  Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
                                  Aš tai manau, kad ir atstumai Lietuvoje biškį per maži. Nuvairuot 100 kilometrų iš Vilniaus į Kauną nesunku, o nuvažiavus į Kauną traukiniu maltis ten be mašinos jau nepatogu. Jei reiktų keliaut tarkim 500 kilometrų jau būtų kitas reikalas.


                                  Kaune miesto transportas nera toks jau prastas, nors atsilieka nuo Vilniaus, ypac susisiekimas autobusais.

                                  Siap tai nera normalios visuomeninio transporto strategijos Lietuvoje, apimancios visas visuomeninio transporto rusis: tiek miesto, tiek priemiescio, tarpmiescio, taip pat ir gelezinkelius. Aviasusisiekimas bei vandens transportas (isskyrus Smiltynes perkela) neturi buti itrauktas, nes vidaus susisiekimui jis neturi reiksmes.

                                  Ypatingai apleistas yra priemiestinis susisiekimas. Jis dar siek tiek geresnis Vilniaus, Kauno, Klaipedos metropolijose. Bet kitur - tragedija. Kas gali juo vaziuoti, jei autobusai vyksta 1-2 kartus per diena, ryte ir vakare? Bet yra tokiu marsrutu, kad autobusai vaziuoja tik, pavyzdziui, pirmadieni, treciadieni ir penktadieni. Kai kurie marsrutai veikia tik mokslo metais, o vasara neveikia.
                                  Taigi ir vazineja tik pensininkai ir mokiniai.
                                  Kodel gelezinkeliai Vilniuje negaletu buti integruoti i bendraja miesto tranpsorto sistema? Rygoje jau apie tai snekama.
                                  Vilniuje yra pakankamai nebloga situacija.
                                  Bentri miesto transporto bilietai galetu galioti Daugpilio kryptimi iki Mickunu (yra 4A autobusas i Mickunus), Kenos kryptimi iki Elektrodepo, Kauno kryptimi iki Lentvario, Salcininku kryptimi iki Vaidotu.

                                  Biski ne i tema prirasiau...

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Bentri miesto transporto bilietai galetu galioti Daugpilio kryptimi iki Mickunu (yra 4A autobusas i Mickunus), Kenos kryptimi iki Elektrodepo, Kauno kryptimi iki Lentvario, Salcininku kryptimi iki Vaidotu.

                                    Biski ne i tema prirasiau...
                                    visiskai tau pritariu. butu labai patogu jei vienas bilietas butu visom trim transporto rusim.
                                    man dar nesuvokiama, kodel reikia iskirti troleibusus ir autobusus, jei abu aptarnauja ta pati miesta. manau turetu buti viena kaina tiek trulikui, tiek autikui, tiek traukiniui jei jie vaziuoja miesto ribose. o dabar stovi pylimo gatvej stoties link, bet negali vaziuoti autiku, nes bilietas galioja tik troleibuse.

                                    sorry, akd ne i tema

                                    Comment


                                      Parašė gruobuonis Rodyti pranešimą
                                      visiskai tau pritariu. butu labai patogu jei vienas bilietas butu visom trim transporto rusim.
                                      man dar nesuvokiama, kodel reikia iskirti troleibusus ir autobusus, jei abu aptarnauja ta pati miesta. manau turetu buti viena kaina tiek trulikui, tiek autikui, tiek traukiniui jei jie vaziuoja miesto ribose. o dabar stovi pylimo gatvej stoties link, bet negali vaziuoti autiku, nes bilietas galioja tik troleibuse.

                                      sorry, akd ne i tema
                                      kurie čia galioja tik trūlike arba tik autike?
                                      na mėnesiniai, tai žinau, kad yra skirtingi (bet yra ir bendras)
                                      P.

                                      Comment


                                        Tikrai. Juk yra galimybė pasirinkti arba autobusams, arba troleibusams skirtą mėnesinį bilietą. O jei reikia, gali rinktis ir bendrą (ypač jei esi studentas - pigiau grybo, taip sakant). O vienkartiniai juk bendri....
                                        N N N

                                        Comment


                                          Parašė LBP Rodyti pranešimą
                                          Tikrai. Juk yra galimybė pasirinkti arba autobusams, arba troleibusams skirtą mėnesinį bilietą. O jei reikia, gali rinktis ir bendrą (ypač jei esi studentas - pigiau grybo, taip sakant). O vienkartiniai juk bendri....
                                          taip, kalbu apie menesinius.

                                          as suprantu, kad yra galimybe pasirinkti bendra bilieta, bet jis, kaip zinia kainuos 100 Lt. (apie studentus nezinau). esme ta, kad tiek trulas tiek autikas atlieka ta pati darba ir vaziuoja tom paciom gatvem, bet taupant pinigus turi rinktis tik viena transporto priemone.
                                          suprasciau jei vienas butu pranasesnis pries kita, tada taip. pvz londone. gali rinktis tik autika - kainuos pigiau, gali rinktis metro (automatiskai gausi ir autika) - greitesne priemone - tada kainuos labai daug.

                                          tai labai nepatogu tiems, kas gyvena ten kur tik autikai vaziuoja. pvz fabai, pilaite. atvaziuoji i centra, o cia pagrinde tik trulai. tad jei reikia centre persest i trula - tau kainuoja gerokai daugiau nei tiems, kurie vaziuoja is pasilaiciu galo trulu i centra. abiais atvejais atstumas toks pats, jei kas apeliuotu i tai jog autikai skirti priemiesciu gyventojams

                                          Comment

                                          Working...
                                          X