Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelio pervažos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • railman
    replied
    Pervaža šalia Vilniaus - Šumsko kelio http://www.maps.lt/map/default.aspx?...or,stops,zebra

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Kaunas. V.Krėvės pr. pervaža.




    Į palemoną,automobilių turgų.

    Į angarą. Manau jis priklauso UAB Jumita.


    Beja šiais bėgiais važinėja TGM'as.
    Paskutinis taisė Mantukas05; 2013.07.22, 09:24.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Ką čia konkrečiai remontuoja šioj pervažoj? Bėgius keičia ar tarp bėgių esančią dangą?

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Šiandien remontuojama Lentvario pervaža.















    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Lentvaryje niekas nepasikeitė.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Amalių pervažoje Kaune jau ne kartą pastebėjau, kad įsijungus siglnalizacijai ir nusileidus užtvarui traukinio lakti tenka gerokai mažiau, kad per tą laiką abipus bėgių dar nespėja susidaryti autotransporto eilės...
    O kaip situacija Lentvario pervažoje? Ar padėtis kiek pagerėjo?

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Vilnius, Naujoji Vilnia, Arimų g. pervaža.







    Buvusi Baniškių g. pervaža.







    Pramonės g. pervaža.







    Juodojo kelio pervaža.





    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Prieš kelias dienas 6:30h Amalių stotelėje laukiau elektrinio traukinio į Kauną. Nebe primą kartą vietoje ER9M sulaukiau dviaukščio.
    Apie 6:25h per Amalių stotelę nestodamas pralekia greitasis dviaukštis į Vilnių. Tai šįsyk suveikus pervažos šviesoforui ir skambučiui užfiksavau laiką. Ir dviaukštis traukinys pervažoje pasirodė gana greitai - lygiai po vienos minutės.
    Praktiškai - nesusidarė joks automobilių kamštis, kas būdavo įprasta anksčiau, prieš pervažos signalizacijos modernizavimą.
    -----------------------------------------------------------------------
    Po kokios savaitės paaiškėjo, kad aną kartą arba aš laiką nuėmiau netiksliai, arba dviaukštis traukinys važiavo lėčiau (greitį buvo sulėtinęs). Tuo pačiu ryto laiku Amalių pervažoje laiką užfiksavau 50 sekundžių.
    Paskutinis taisė Vitas; 2013.04.18, 14:03. Priežastis: Kitas atvejis...

    Komentuoti:


  • martis
    replied
    gal kas turite informacijos kas bus vykdoma su geležinkelio pervaža Kaune Geležinkelio gatvėje (tarp Juozapavičiaus prospekto ir Prancūzų g.)?
    kadangi užvakar pastebėjau kad buvo nuimti šlagbaumai, o vakar jau ir kiti ženklai bei uždengti pervažos šviesoforai.
    ta pervaža jau ganėtinai "pagyvenus", galbūt ją planuoja rekonstruoti ar likviduoti visai, nes naudojama labai retai.

    Komentuoti:


  • WastedYears
    replied
    Žaslių GS pervaža. Gerai pamenu, anksčiau dar stovėjo užtvarų prižiūrėtojo namelis.




    Pervaža ties Tauckūnų kaimu linijoje Kaišiadorys-Šiauliai. Gandrams traukinių kaimynystė netrukdo.


    Kita pervaža toje pačioj linijoj ne per toliausiai nuo Tauckūnų pervažos ir Kaišiadorių miesto ribos.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Salininkų pervaža (2011 m. vasaris).





    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Reikėtų keisti įstatymus.

    Tik valstybei greičiausiai yra svarbiau, kad bedarbių armija neišaugtų...
    Nereikia jokių įstatymų keisti. Tik techninius reikalavimus ar pan. Kad esant tam tikram automobilių srautui per parą ir tam tikram pravažiuojančių traukinių skaičiui, būtų privalomas šlagbaumas. Ir kad jis būtų privalomas ten, kur matomumas prastas.

    Komentuoti:


  • WastedYears
    replied
    Parašė Kasnis Rodyti pranešimą
    Tai pervazu signalizacijos (sviesoforas ir skambutis) ir yra automatizuotos bei dirba pagal jutikliu signalus. Techniskai uztvara nera jokiu problemu automazituoti, taciau tam trukdo teisinis reguliavimas. Tik zmogaus reguliuojamos pervazos gali buti su uztvarais. Vienas is sprendimo budu - filmuoti pervazas ir stebeti is tam tikro centro. Galbut tai jau taikoma toje pacioje Lentvario pervazoje. Klausimas ar tai pasiteisina, juk buna rysio sutrikimai ir t.t.
    P.S. atsiprasau, bet neturiu LT zodyno kompe.
    Taip, kameros yra ir Kaišiadorių pervažoj per liniją į Jonavą.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Kasnis Rodyti pranešimą
    Tai pervazu signalizacijos (sviesoforas ir skambutis) ir yra automatizuotos bei dirba pagal jutikliu signalus. Techniskai uztvara nera jokiu problemu automazituoti, taciau tam trukdo teisinis reguliavimas. Tik zmogaus reguliuojamos pervazos gali buti su uztvarais. Vienas is sprendimo budu - filmuoti pervazas ir stebeti is tam tikro centro. Galbut tai jau taikoma toje pacioje Lentvario pervazoje. Klausimas ar tai pasiteisina, juk buna rysio sutrikimai ir t.t.
    P.S. atsiprasau, bet neturiu LT zodyno kompe.
    Reikėtų keisti įstatymus.

    Tik valstybei greičiausiai yra svarbiau, kad bedarbių armija neišaugtų...

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė Kasnis Rodyti pranešimą
    Vienas is sprendimo budu - filmuoti pervazas ir stebeti is tam tikro centro. Galbut tai jau taikoma toje pacioje Lentvario pervazoje. Klausimas ar tai pasiteisina, juk buna rysio sutrikimai ir t.t.
    Taip, taikoma. Tik ne Lentvario, o Lentvario Trakų pervažoje.


    2009

    Komentuoti:


  • Kasnis
    replied
    Tai pervazu signalizacijos (sviesoforas ir skambutis) ir yra automatizuotos bei dirba pagal jutikliu signalus. Techniskai uztvara nera jokiu problemu automazituoti, taciau tam trukdo teisinis reguliavimas. Tik zmogaus reguliuojamos pervazos gali buti su uztvarais. Vienas is sprendimo budu - filmuoti pervazas ir stebeti is tam tikro centro. Galbut tai jau taikoma toje pacioje Lentvario pervazoje. Klausimas ar tai pasiteisina, juk buna rysio sutrikimai ir t.t.
    P.S. atsiprasau, bet neturiu LT zodyno kompe.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Pradžiai galėtume bent stambesnius mazgus rekonstruoti į dviejų lygių.
    OK, bet:1) darbus atlikti nesustabdžius traukinių eismo; 2) darbus fiansuoja Briuselis, biudžetas, automobilių kelių direkcija, tik ne pati LG. Nes traukinys pervažoje visada teisus.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Žinoma, saugiausia yra, kai automobilių ir traukinių keliai nesusikerta viename lygyje. Tačiau Lietuvoje pervažų tiek pristatyta, kad visas jas pakeisti viadukais/tuneliais tiesiog nerealu. Ne visur to ir reikia- juk nestatysi viaduko ten, kur pravažiuoja gal 1 traukinys per parą. Bet tokiose vietose kaip Lentvaris, savaime suprantama, pervažų būti neturėtų. Nyderlanduose naujų pervažų statyba yra uždrausta. Lietuvai gal tai būtų per didelė prabanga, bet Pradžiai galėtume bent stambesnius mazgus rekonstruoti į dviejų lygių.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė WastedYears Rodyti pranešimą
    O kaip pvz. su Žasliais? Atsimenu kaip dar stovėjo b0delė, vėliau jos neliko. Tai užtvaro valdytoją perkėlė į Žaslių stotį?
    Paskaityk mano pranešima iki galo.Gali būti kad ten jutikliai arba suderinta su tvarkaraščiu.

    Komentuoti:


  • WastedYears
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Taip yra todėl kad arti stotis,o ten ir yra pervažos valdytojas.O kaikurios ES šalis naudoja tokia schema:pervažos signalizacijoje suprogramuota pagal traukinių tvarkaraštį,pvz. 12:00.Ir kai būna 12:00 užtvaras pats leidžiasi.Arba taip:1 km prieš pervaža yra įrengti jutikliai ant bėgių.Kai traukinys užvažiuoja ant jutiklio,užtvaras leidžiasi.
    O kaip pvz. su Žasliais? Atsimenu kaip dar stovėjo b0delė, vėliau jos neliko. Tai užtvaro valdytoją perkėlė į Žaslių stotį?

    Komentuoti:

Working...
X