Amalių pervažoje Kaune jau ne kartą pastebėjau, kad įsijungus siglnalizacijai ir nusileidus užtvarui traukinio lakti tenka gerokai mažiau, kad per tą laiką abipus bėgių dar nespėja susidaryti autotransporto eilės...
O kaip situacija Lentvario pervažoje? Ar padėtis kiek pagerėjo?
Prieš kelias dienas 6:30h Amalių stotelėje laukiau elektrinio traukinio į Kauną. Nebe primą kartą vietoje ER9M sulaukiau dviaukščio.
Apie 6:25h per Amalių stotelę nestodamas pralekia greitasis dviaukštis į Vilnių. Tai šįsyk suveikus pervažos šviesoforui ir skambučiui užfiksavau laiką. Ir dviaukštis traukinys pervažoje pasirodė gana greitai - lygiai po vienos minutės.
Praktiškai - nesusidarė joks automobilių kamštis, kas būdavo įprasta anksčiau, prieš pervažos signalizacijos modernizavimą.
-----------------------------------------------------------------------
Po kokios savaitės paaiškėjo, kad aną kartą arba aš laiką nuėmiau netiksliai, arba dviaukštis traukinys važiavo lėčiau (greitį buvo sulėtinęs). Tuo pačiu ryto laiku Amalių pervažoje laiką užfiksavau 50 sekundžių.
Paskutinis taisė Vitas; 2013.04.18, 14:03.
Priežastis: Kitas atvejis...
gal kas turite informacijos kas bus vykdoma su geležinkelio pervaža Kaune Geležinkelio gatvėje (tarp Juozapavičiaus prospekto ir Prancūzų g.)?
kadangi užvakar pastebėjau kad buvo nuimti šlagbaumai, o vakar jau ir kiti ženklai bei uždengti pervažos šviesoforai.
ta pervaža jau ganėtinai "pagyvenus", galbūt ją planuoja rekonstruoti ar likviduoti visai, nes naudojama labai retai.
Tik valstybei greičiausiai yra svarbiau, kad bedarbių armija neišaugtų...
Nereikia jokių įstatymų keisti. Tik techninius reikalavimus ar pan. Kad esant tam tikram automobilių srautui per parą ir tam tikram pravažiuojančių traukinių skaičiui, būtų privalomas šlagbaumas. Ir kad jis būtų privalomas ten, kur matomumas prastas.
Tai pervazu signalizacijos (sviesoforas ir skambutis) ir yra automatizuotos bei dirba pagal jutikliu signalus. Techniskai uztvara nera jokiu problemu automazituoti, taciau tam trukdo teisinis reguliavimas. Tik zmogaus reguliuojamos pervazos gali buti su uztvarais. Vienas is sprendimo budu - filmuoti pervazas ir stebeti is tam tikro centro. Galbut tai jau taikoma toje pacioje Lentvario pervazoje. Klausimas ar tai pasiteisina, juk buna rysio sutrikimai ir t.t.
P.S. atsiprasau, bet neturiu LT zodyno kompe.
Taip, kameros yra ir Kaišiadorių pervažoj per liniją į Jonavą.
Tai pervazu signalizacijos (sviesoforas ir skambutis) ir yra automatizuotos bei dirba pagal jutikliu signalus. Techniskai uztvara nera jokiu problemu automazituoti, taciau tam trukdo teisinis reguliavimas. Tik zmogaus reguliuojamos pervazos gali buti su uztvarais. Vienas is sprendimo budu - filmuoti pervazas ir stebeti is tam tikro centro. Galbut tai jau taikoma toje pacioje Lentvario pervazoje. Klausimas ar tai pasiteisina, juk buna rysio sutrikimai ir t.t.
P.S. atsiprasau, bet neturiu LT zodyno kompe.
Reikėtų keisti įstatymus.
Tik valstybei greičiausiai yra svarbiau, kad bedarbių armija neišaugtų...
Vienas is sprendimo budu - filmuoti pervazas ir stebeti is tam tikro centro. Galbut tai jau taikoma toje pacioje Lentvario pervazoje. Klausimas ar tai pasiteisina, juk buna rysio sutrikimai ir t.t.
Taip, taikoma. Tik ne Lentvario, o Lentvario Trakų pervažoje.
Tai pervazu signalizacijos (sviesoforas ir skambutis) ir yra automatizuotos bei dirba pagal jutikliu signalus. Techniskai uztvara nera jokiu problemu automazituoti, taciau tam trukdo teisinis reguliavimas. Tik zmogaus reguliuojamos pervazos gali buti su uztvarais. Vienas is sprendimo budu - filmuoti pervazas ir stebeti is tam tikro centro. Galbut tai jau taikoma toje pacioje Lentvario pervazoje. Klausimas ar tai pasiteisina, juk buna rysio sutrikimai ir t.t.
P.S. atsiprasau, bet neturiu LT zodyno kompe.
Pradžiai galėtume bent stambesnius mazgus rekonstruoti į dviejų lygių.
OK, bet:1) darbus atlikti nesustabdžius traukinių eismo; 2) darbus fiansuoja Briuselis, biudžetas, automobilių kelių direkcija, tik ne pati LG. Nes traukinys pervažoje visada teisus.
Žinoma, saugiausia yra, kai automobilių ir traukinių keliai nesusikerta viename lygyje. Tačiau Lietuvoje pervažų tiek pristatyta, kad visas jas pakeisti viadukais/tuneliais tiesiog nerealu. Ne visur to ir reikia- juk nestatysi viaduko ten, kur pravažiuoja gal 1 traukinys per parą. Bet tokiose vietose kaip Lentvaris, savaime suprantama, pervažų būti neturėtų. Nyderlanduose naujų pervažų statyba yra uždrausta. Lietuvai gal tai būtų per didelė prabanga, bet Pradžiai galėtume bent stambesnius mazgus rekonstruoti į dviejų lygių.
Komentuoti: