Ar prieš tą akigatvį nuo miestelio pusės automobilių eismą draudžiančio kelio ženklo nėra? Kitaip tariant, ar iki buvusios pervažos iš ano galo atvažiuoti galima?
/\ Beje, gal ir pats pastebėjai, kad ant Rudaminos pervažos budėtojo namuko kabo lentelė su užrašu (maždaug toks trekstas): Geriausiai prižiūrima pervaža.
Čia paėmiau iš temos "Dyzeliniai traukiniai ir automotrisos".
Bet pavažinėjus kaimo keliais ir tokiais kertans geležinkelį, susidaro įspūdis, jog į eismo saugumą tie milijonai tik nurašyti. Kur jie panaudojami, vienas ponas Dievas žino...
Šiurpas paima, kada kaimo kelyje prieš geležinkelio pervažą nerandi įspėjamųjų kelio ženklų - trikampio su garvežio simboliu. Tokie už gyvenvietės ribų turėtų būti du: vienas 150-300 m, kitas 50-100 m atstume iki pervažos. Ir dargi abiejose kelio pusėse. Taip pat turėtų būti trys įspėjamieji ženklai "Artėjimas prie geležinkelio pervažos" - atitinkamai trys, dvi ir viena raudonos įstrižainės baltame stačiakampyje (kartu su anksčiau minėtais ženklais ir viduryje tarp jų).
Dar pasitaiko atvejų, kada prieš geležinkeli opervažą nėra ir ženklo, kuris liaudyje vadinamas "kryžiauka" ("Saugokis traukinio"). Arba prieš pervažą su dvikeliu geležinkeliu ženklas rodo vienkelį.
Nuošalius kelius mėgsta žvejai, o jie tas apylinkes žino ne visada gerai, tai iki susidūrimo su traukiniu kartais "vienas žingsnis"...
Galbūt dar yra nemačiusių šių nuotraukų. Gerai matyti aukščiau minėtieji ženklai. Netgi labai nuošaliame kaimo kelyje.
LG į eismo saugą investavo milijonus, modernizavo ir atnaujino net tik pervažų signalizaciją, bet ir kitas eismo saugos riziką mažininčias priemones...
Bet pavažinėjus kaimo keliais ir tokiais kertans geležinkelį, susidaro įspūdis, jog į eismo saugumą tie milijonai tik nurašyti. Kur jie panaudojami, vienas ponas Dievas žino...
Šiurpas paima, kada kaimo kelyje prieš geležinkelio pervažą nerandi įspėjamųjų kelio ženklų - trikampio su garvežio simboliu. Tokie už gyvenvietės ribų turėtų būti du: vienas 150-300 m, kitas 50-100 m atstume iki pervažos. Ir dargi abiejose kelio pusėse. Taip pat turėtų būti trys įspėjamieji ženklai "Artėjimas prie geležinkelio pervažos" - atitinkamai trys, dvi ir viena raudonos įstrižainės baltame stačiakampyje (kartu su anksčiau minėtais ženklais ir viduryje tarp jų).
Dar pasitaiko atvejų, kada prieš geležinkeli opervažą nėra ir ženklo, kuris liaudyje vadinamas "kryžiauka" ("Saugokis traukinio"). Arba prieš pervažą su dvikeliu geležinkeliu ženklas rodo vienkelį.
Nuošalius kelius mėgsta žvejai, o jie tas apylinkes žino ne visada gerai, tai iki susidūrimo su traukiniu kartais "vienas žingsnis"...
idesiu nuoroda, ten bus dokumentinis filmukas is laidu cilo "pagalba 911", kur gana realistiskai atkartota traukinio avarija ir gelbejimo darbai. Beje, kazkada buvau didelis gerbejas siu laidu "pagalba 911" (jas kazkada TV3 ar dar TELE-3 rode)
Komentuoti: