Parašė DSaulius
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Geležinkelių fotografavimas
Collapse
X
-
Teko ir man pernai pora kartu pralisti. Nakti butu baisiau - o jei netilptum...Parašė railman Rodyti pranešimą2007-ųjų rudenį besiblaškant po Kyviškių apylinkes, sutikau geležinkelietį, kuris patarė važiuoti mišku, o paskui per seną pralaidą po geležinkeliu. Nežinau, ar jis įvertino mano mašiniuko dydį prieš patardamas, nes su "normalia" mašina, manau pralaidą įveikti neįmanoma. Aš važiavau užlenkęs abu veidrodėlius, atsidaręs langus ir kol pervažiavau keturis kartus tikrinau ar telpu
Atvaizdas
Comment
-
Nu bet blogai spalvas parinkus, liaudis pataisoParašė LT-1 Rodyti pranešimąKaip ten sako, neturejo mociute bedos, tai nusipirko karve..
Taip ir cia, del parinktos nepraktiskos spalvu schemos dabar reikia sveisti vagono stoga, ir dar rankiniu budu
Nors gal ir gerai, dabar nori nenori purva reikia valyti.. 
Ir šveitimai nebepadeda
(Grenoblio stotyje užmačiau)

kaip?
Comment
-
Kadras iš kino filmo "Подарки по телефону":

Daugiau info apie šį filmą ir kitas juostas geležinkelių tematika: http://suncheek.narod.ru/MZHD/zdmovies/zdmovies.htm
Comment
-
prisiminiau apie baltarusus ir ER20Parašė specialistas Rodyti pranešimąBroliai baltarusai "nebijo" ne tik 2M62M bet ir neprieštarauja, kad traukinį atitrauktume pas juos su ER20CF. Dėl to sutarta praeitais metais.
http://www.miestai.net/forumas/showt...254#post306254You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
Comment
-
Čia į Lentvarį labiau panašu.Parašė railman Rodyti pranešimąBefotografuojant Vievyje, į kadrą papuolė privažiuojamojo kelio bėgiai, kurie greit visai "pasislėps"... Ir dar: gal apie tai ir rašyta, bet bėgis - siauresnis nei įprastai, o gal tai - optinė apgaulė
Atvaizdas
Comment
-
Parašė railman Rodyti pranešimąBefotografuojant Vievyje, į kadrą papuolė privažiuojamojo kelio bėgiai, kurie greit visai "pasislėps"... Ir dar: gal apie tai ir rašyta, bet bėgis - siauresnis nei įprastai, o gal tai - optinė apgaulė
Atvaizdas
Nuotraukoje tikrai ne Vievis.Parašė robertas Rodyti pranešimąČia į Lentvarį labiau panašu.
Vievio stoties kelyne veikiančios geležinkelio pervažos nėra. Kelio Vievis-Maišiagala pervaža jau tolokai už stoties ribos, be budėtojo namelio ir beveik miško apsuptyje.
Kad nuotraukoje panašu į Lentvarį, esu linkęs sutikti.
Comment
-
Siauliai, 2009 03 13. Pirmame kelyje ka tik atvykes traukinys is Vilniaus. Antrame - Klaipeda - Radviliskis. Ana savaite dyzelinio traukinio persiuntimo is Radviliskio i Vilniu nebuvo. Si penktadieni (03 20) persiuntimas buvo. Ir man pasiseke paskutini karta su D1 is Kauno nuvaziuoti i Siaulius. Kazin, ar kada nors bus atnajinatas sis marsrutas? Keleiviu buvo daug - apie 80.

Traukinys i Rokiski, 03 13.
Paskutinis taisė Al1; 2009.03.22, 11:41.
Comment
-
Nuotraukoje matyti, kad į Rokiškį važiuoja D1 iš dviejų vagonų (tik variklinių). Dalis Radviliškyje eksploatuojamų RA2 taip pat dvivagoniai. Tokie traukiniai remontui į Vilniaus depą keleiviniu maršrutu persiųsti netinka. Važinėti iš Vilniaus į Šiaulius ir atgal pasidaro reikalingas atskiras traukinys (nors važiuoja tik penktadieniais ir sekmadieniais), nes gerai patėmiję tvarkaraštį penktadieniais nevažiuojančio kito nerasime (kažkada iš Šiaulių antradieniais, ketvirtadieniais, šeštadieniais ir sekmadieniais važinėjo į Pagėgius, tokiomis pat dienomis buvo paplitęs važinėjimas Latvijoje).Parašė Al1 Rodyti pranešimąSiauliai, 2009 03 13. Pirmame kelyje ka tik atvykes traukinys is Vilniaus. Antrame - Klaipeda - Radviliskis. Ana savaite dyzelinio traukinio persiuntimo is Radviliskio i Vilniu nebuvo. Si penktadieni (03 20) persiuntimas buvo. Ir man pasiseke paskutini karta su D1 is Kauno nuvaziuoti i Siaulius. Kazin, ar kada nors bus atnajinatas sis marsrutas? Keleiviu buvo daug - apie 80.
Atvaizdas
Traukinys i Rokiski, 03 13.
Atvaizdas
Ne aš vienas pastebėjau, kad pastaruoju metu Lietuvoje „užraukė“ nemažai dyzelinių traukinių. T.y.- dėl gedimų ir jų ilgo likvidavimų atsiranda šių traukinių stygius. Man asmeniškai ne kartą „siaubo“ sukėlė „iš dalių“ surinktas D1 (trijų vagonų sąstate visi skirtingi, vienas – netgi „antikvaras medinukas“, jame – didelė variklio vibracija...).
Susidariusį dyzelinių traukinių stygių dar rodo maršrute Vilnius-Šeštokai pasitaikantys atvejai, kada vietoje DR1A važiuoja TEP60 (su žiemą nuo Klaipėdos atlikusiais vagonais) arba lenkiška automotrisa 620M.
Kaip jau minėjau (ir ne aš vienas), keleivių iš Vilniaus į Šiaulius būna daug, tai vienvagonis arba dvivagonis šiuo maršrutu netinka, o TEP-ą su vagonais dabar leisti neleidžia situacija prie uždaryto tunelio.
Kad būtų atnaujintas koks nors maršrutas, atidarytas naujas, o gal ir atsisakyta nuostolius nešančio nereikalingo, reikia rašyti, rašyti, rašyti...
Ilgai negavus atsakymo, rašyti pakartotinai, gavus neigiama, rašyti kitur (“aukščiau“). Tik tokiais būdais keleivinį traukinį susigrąžino Mažeikiai, Šilutė.
P.S.: prie geležinkelių fotografavimo parašiau kiek ne į temą, bet...Paskutinis taisė Vitas; 2009.03.22, 13:03.
Comment



Comment