Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Geležinkelių fotografavimas
Collapse
X
-
Vakar turejau proga padaryti keleta traukiniu nuotraukeliu. Labai keistas jausmas fotografuoti traukinius, o ne autobusus
Gerai tai, kad tikrai niekas neuzstos, t.y. koks automobilis ir ziniai kad i reikiama objektyvo taska jis tikrai atvaziuos, o nenuvaziuos kur i sona
Stai keletas nuotrauku:
Pirmasis pasirode Siemens, tikriausiai nutempes sastata i Siaulius vaziuoja i Radviliski:
O tada palaukus apie 20 min, pasirode D1 is Radviliskio vaziuojantis i Klaipeda:
Po keliu minuciu pasirode ir Siauliai - Rokiskis:
Is karto atsiprasau, jei padariau ne toki traukinio zymejima, nes cia ne autobusai
Comment
-
Kaip suprantu gyveni Dukste, norejau paklaust kiek per diena prekiniu traukiniu praeina, t.y kiek kartu CME-3 uzklysta, nes M62 tuolabiau 2M62 ten pamatyt turbut labai retai galimaParašė Siemens Rodyti pranešimąTaip į Turmantą aš ji mačiau Dūkšto stoty
Comment
-
Kaip pirmam kartui fotografuojant traukinius - neblogai.Parašė Lincas Rodyti pranešimąVakar turejau proga padaryti keleta traukiniu nuotraukeliu. Labai keistas jausmas fotografuoti traukinius, o ne autobusus
Gerai tai, kad tikrai niekas neuzstos, t.y. koks automobilis ir ziniai kad i reikiama objektyvo taska jis tikrai atvaziuos, o nenuvaziuos kur i sona
Stai keletas nuotrauku:
Pirmasis pasirode Siemens, tikriausiai nutempes sastata i Siaulius vaziuoja i Radviliski:
Atvaizdas
Atvaizdas
O tada palaukus apie 20 min, pasirode D1 is Radviliskio vaziuojantis i Klaipeda:
Atvaizdas
Atvaizdas
Po keliu minuciu pasirode ir Siauliai - Rokiskis:
Atvaizdas
Atvaizdas
Atvaizdas
Is karto atsiprasau, jei padariau ne toki traukinio zymejima, nes cia ne autobusai
Pabandyk dažniau juos fotografuoti ir stebėti - patiks labiau nei autobusai.
Comment
-
DekuiParašė robertas Rodyti pranešimąKaip pirmam kartui fotografuojant traukinius - neblogai.
Pabandyk dažniau juos fotografuoti ir stebėti - patiks labiau nei autobusai.
Na del stebejimo tai nelabai iseina, o kad labiau patiks tai abejoju. Nuo mazens susiduriu su autobusais ir jie man labai patinka
Abejoju ar man traukinys nustelbs autobusa.
Comment
-
Robertas manau teisus, traukiniai turetu nustelbti autobusus, nes autobusai viso labo autotransporto priemone, o traukinys - tai labai idomios ir sudetingos sistemos dalis. Jei stebesi gelezinkeli placiai, kaip sistema, o ne tik pacius traukinius, tada ir tu gali uzsikresti railfan bakterija. O liga si sunkiai pagydoma...Parašė Lincas Rodyti pranešimąDekui
Na del stebejimo tai nelabai iseina, o kad labiau patiks tai abejoju. Nuo mazens susiduriu su autobusais ir jie man labai patinka
Abejoju ar man traukinys nustelbs autobusa.
Comment
-
Aš tai net palyginčiau tai su priklausomybe rūkimui, alkoholiui. Pažįstu keletą senų mašinistų ir dažnai jiems užduodu klausimus: nejaugi jūs 40 metų nebandėte ieškoti lengvesnio ir švaresnio darbo? Kaip tiek metų ištvėrėte bemiegias naktis, triukšmą, įtampą ir sunkų fizinį darbą?Parašė LT-1 Rodyti pranešimąRobertas manau teisus, traukiniai turetu nustelbti autobusus, nes autobusai viso labo autotransporto priemone, o traukinys - tai labai idomios ir sudetingos sistemos dalis. Jei stebesi gelezinkeli placiai, kaip sistema, o ne tik pacius traukinius, tada ir tu gali uzsikresti railfan bakterija. O liga si sunkiai pagydoma...
Ir žinote koks dažniausiai atsakymas - tai ne profesija, bet gyvenimo būdas. Kartą pabandžius valdyti traukinį, trauka šiam darbui išlieka visą gyvenimą.
Comment
-
Patikinsiu, kad ši liga - nepagydoma, bet nemirtinaParašė LT-1 Rodyti pranešimąRobertas manau teisus, traukiniai turetu nustelbti autobusus, nes autobusai viso labo autotransporto priemone, o traukinys - tai labai idomios ir sudetingos sistemos dalis. Jei stebesi gelezinkeli placiai, kaip sistema, o ne tik pacius traukinius, tada ir tu gali uzsikresti railfan bakterija. O liga si sunkiai pagydoma...
Comment
-
Stotelė - Sodai, miestas - Šiauliai.Parašė kaskas Rodyti pranešimąTo Lincas, geros nuotraujos, puiku. O kokioje stoteleje buvai ir kokiame mieste?
http://maps.google.com/maps?f=d&sour...=UTF8&t=h&z=17Paskutinis taisė agnette; 2009.04.13, 20:53.
Comment
-
Su dyzeliniais (ir elektriniais) traukiniais apskritai nėra tvarkos, tačiau reikėtų ką nors pridurti, nes sutikite jog nelabai logiška rašyti D1-693, jei nuotraukoje matome D1-766.Parašė Lincas Rodyti pranešimąVakar turejau proga padaryti keleta traukiniu nuotraukeliu. Labai keistas jausmas fotografuoti traukinius, o ne autobusus
Gerai tai, kad tikrai niekas neuzstos, t.y. koks automobilis ir ziniai kad i reikiama objektyvo taska jis tikrai atvaziuos, o nenuvaziuos kur i sona
Stai keletas nuotrauku:
Is karto atsiprasau, jei padariau ne toki traukinio zymejima, nes cia ne autobusai
Ko gero būtų teisingiausia rašyti D1-693-1 : D1-766-3 (ir viduriniojo vagono numerį žinant, įterpti nepakenks).
Manau, visiems traukinių stebėtojams reikėtų susitarti dėl šitų "hibridų" žymėjimo.
Comment
-
Kalbant apie dyzelinius ir elektrinius traukinius, man asmeniškai visiškai jokio skirtumo, ar tai hibridas, ar "grynuolis". Visada užsirašau tik pirmąjį numerį, kuris matosi nuotraukoje. Statistika, iš kokių numerių sudaryti kiti vagonai, nedomina.Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąSu dyzeliniais (ir elektriniais) traukiniais apskritai nėra tvarkos, tačiau reikėtų ką nors pridurti, nes sutikite jog nelabai logiška rašyti D1-693, jei nuotraukoje matome D1-766.
Ko gero būtų teisingiausia rašyti D1-693-1 : D1-766-3 (ir viduriniojo vagono numerį žinant, įterpti nepakenks).
Manau, visiems traukinių stebėtojams reikėtų susitarti dėl šitų "hibridų" žymėjimo.
Comment
-
Su seneliais D1 beveik sutinku, nes turbūt visi likę "grynuoliai" taip ir važinėja, pvz D1-735. Bet gali būti toks variantas, kad vienas motorvagonis viename traukinyje, o kitas - kitame, o jie turi vienodus numerius. Kaip atskirti kad nufotkinai kitą traukinį, o ne tą patį, reikia pridėti bent sekcijos numerį. ER9M irgi tas pats reikalas.Parašė robertas Rodyti pranešimąKalbant apie dyzelinius ir elektrinius traukinius, man asmeniškai visiškai jokio skirtumo, ar tai hibridas, ar "grynuolis". Visada užsirašau tik pirmąjį numerį, kuris matosi nuotraukoje. Statistika, iš kokių numerių sudaryti kiti vagonai, nedomina.
Comment
-
Na pyk nepykes, taciau man tas zymejimas nieko nesako. Svarbiausia kad pirmasis vagonas su numeriuku ir viskas. Nezinau nei tos sistemos zymejimo nei ko. Siaip manyciau svarbiausia yra nuotraukos o ne zymejimai. Sutinku, kad taip butu pateikiama daugiau informacijos. Ar as dabar kaltas, kad ten papuole is keliu skirtingu numeriu tas sastatas. I kuria puse traukinys vaziavo, tos puses numeriuka ir uzrasiau. Tas pats is su Siemens is mano nuotrauku. Rasytas tik pirmasis.Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąSu dyzeliniais (ir elektriniais) traukiniais apskritai nėra tvarkos, tačiau reikėtų ką nors pridurti, nes sutikite jog nelabai logiška rašyti D1-693, jei nuotraukoje matome D1-766.
Ko gero būtų teisingiausia rašyti D1-693-1 : D1-766-3 (ir viduriniojo vagono numerį žinant, įterpti nepakenks).
Manau, visiems traukinių stebėtojams reikėtų susitarti dėl šitų "hibridų" žymėjimo.
Kaip ir minejau, mano hobis yra autobusai, taciau ir traukiniai man patinka, be abejo ir lektuvai bei laivai. Visos transporto priemoniu rusys kurios veza zmones. Paparasciausiai nuo mazu dienu susiduriu su autobusais ir dabar dirbu autobusu parke, tai cia tik kaip pasalinis pomegis. Visada pirmenybe teikiu autobusams ir tik po to visos likusios transporto rusys. Kaip jums gelezinkelis yra Nr. 1, taip man autobusas - Nr. 1Parašė LT-1 Rodyti pranešimąRobertas manau teisus, traukiniai turetu nustelbti autobusus, nes autobusai viso labo autotransporto priemone, o traukinys - tai labai idomios ir sudetingos sistemos dalis. Jei stebesi gelezinkeli placiai, kaip sistema, o ne tik pacius traukinius, tada ir tu gali uzsikresti railfan bakterija. O liga si sunkiai pagydoma...
Comment
-
O niekas ir nepyksta, niekas nekaltina. Tiesiog pateikiau idėją, atkreipęs dėmesį, jog numeriai surašyti didesnėmis raidėmis.Parašė Lincas Rodyti pranešimąNa pyk nepykes, taciau man tas zymejimas nieko nesako. Svarbiausia kad pirmasis vagonas su numeriuku ir viskas. Nezinau nei tos sistemos zymejimo nei ko. Siaip manyciau svarbiausia yra nuotraukos o ne zymejimai. Sutinku, kad taip butu pateikiama daugiau informacijos. Ar as dabar kaltas, kad ten papuole is keliu skirtingu numeriu tas sastatas. I kuria puse traukinys vaziavo, tos puses numeriuka ir uzrasiau. Tas pats is su Siemens is mano nuotrauku. Rasytas tik pirmasis.
Beje, nuotraukos man patinka.
Comment
-
d1-693-1/766-3 "vidurinis" 754-4Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąSu dyzeliniais (ir elektriniais) traukiniais apskritai nėra tvarkos, tačiau reikėtų ką nors pridurti, nes sutikite jog nelabai logiška rašyti D1-693, jei nuotraukoje matome D1-766.
Ko gero būtų teisingiausia rašyti D1-693-1 : D1-766-3 (ir viduriniojo vagono numerį žinant, įterpti nepakenks).
Manau, visiems traukinių stebėtojams reikėtų susitarti dėl šitų "hibridų" žymėjimo.
Paskutinis taisė VICIOKAS; 2009.04.16, 13:10.
Comment
-
Ir tai gryna tiesa... Tai gyvenimo budas... Del sito darbo tu daug ko atsisakai. Tu daznai negali susitikti su savo draugais, pabut su seima per sventes, dirbi ir diena ir nakti. Nors ir koks sunkus butu emocinis kruvis, itampa ir t.t. bet vistiek be sito darbo tu gyvent jau negali. Kai sulauki savo seniai lauktu atostogu ir pailsejes jau kokia savaite, tu vistiek pradedi ilgetis savo darbo, nes tu negali jau kitaip gyvent. Zinoma kartais buna, kad nori per iseigines kazkur nuvaziuot pailset, arba sutvarkyt kazkokius reikalus, o tau raso kelione tai ima pyktis. Bet vistiek dazniausiai sutinki vaziuot, nes kitaip tiesiog negali.Parašė specialistas Rodyti pranešimąAš tai net palyginčiau tai su priklausomybe rūkimui, alkoholiui. Pažįstu keletą senų mašinistų ir dažnai jiems užduodu klausimus: nejaugi jūs 40 metų nebandėte ieškoti lengvesnio ir švaresnio darbo? Kaip tiek metų ištvėrėte bemiegias naktis, triukšmą, įtampą ir sunkų fizinį darbą?
Ir žinote koks dažniausiai atsakymas - tai ne profesija, bet gyvenimo būdas. Kartą pabandžius valdyti traukinį, trauka šiam darbui išlieka visą gyvenimą.
Comment

Comment