Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Geležinkelių fotografavimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Neperka, nes planuojama Vilniaus - Klaipėdos maršrutui nupirkti modulinius traukinius. Tuomet turimų keleivinių šilumvežių būtų daugiau nei pakankama Kaliningrado tranzitui ir vieninteliam LG traukiniui į S. Peterburgą. Iki Vilniaus atvažiuoja Baltarusijos šilumvežiai. Kodėl neleidžia važiuoti per visą Lietuvą - o iš ko LG duoną valgys?

    Comment


      погодите,если м62к-1181 оборудовали эпт,а в калининградскую область без эпт не пускают,то вполне вероятно что 1181 будет обслуживать транзитные поезда,его же для этого эпт и оборудовали?

      Comment


        наверное м62 с эпт будет обслуживать и транзитные поезда. лг не собирается покупать новых пассажирских тепловозов.

        Comment


          а кстати lg не собираются еще какой-нибудь м62к эпт оборудовать?впринципе основной пассажиропоток на калининград ожидается в июле-августе

          Comment


            Parašė st 2832465728 Rodyti pranešimą
            а кстати lg не собираются еще какой-нибудь м62к эпт оборудовать?
            ЭПТ уже оборудованы в М62-1091.
            EPS jau įrengti M62-1091.
            Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

            Comment


              предпологалось оборудовать эпт на двух тепловозах м62к.
              Paskutinis taisė Al1; 2012.05.30, 07:46.

              Comment


                понятно

                Comment


                  Jeigu LG pirks modulinius traukinius tai tada taip išeina, kad atleis palydovus ir jie neturės darbo ?

                  P.S Netikiu, kad LG pirks modulinius traukinius.
                  Geležinkeliai valdo!

                  Comment


                    Palydovų reikės ir moduliniams traukiniams. Mažiau, bet reikės. O gal kaip tik naują maršrutą atidarys į Klaipėdą ar bent jau Vilnius - Šiauliai. Traukinius pirks, tai faktas, nes kitos išeities nėra. Vagonai jau baigia savo amžių, šilumvežių trūksta. Modulinių traukinių konkursas jau buvo, bet jis neįvyko. Vadinasi bus skelbiamas naujas su naujomis sąlygomis, nes anos sąlygos buvo tiesiog neįgyvendinamos. Galbūt iš viso bus atsisakyta modulinio traukinio (nes niekas tokių šilumvežių traukai negamina, išskyrus Bombardier Izraeliui) bei bus perkami 4-5 vagonų dyzeliniai traukiniai, išvystantys 160 km/h ir su 1-2 klasės salonu.

                    Comment


                      Mano nuomonė tai geriau LG nupirktų TEP'ų 70Bs'ų ir būtų gerai. O kuo jau tie vagonai blogi ? Važiavau su Vilnius-Klaipėda traukinius vagonas buvo tvarkingas ir patogus..
                      Geležinkeliai valdo!

                      Comment


                        Kiek man teko girdėti, tai tie TEP'ai genda pastoviai. Galėtu kokių Vokiškų lokomotyvų nusipirkt, ir būtu gerai, o vagonų stovys tai dar puse bėdos (bent jau praeitą vasarą kiek atsimenu).

                        Comment


                          BS'ai genda, nes pirko pačius pirmuosius, kurie dar neišgydyti nuo vaikiškų ligų. Visa bėda tame, kad nėra jokių vakarietiškų keleivinių šilumvežių 1520 mm vėžei. O išdirbinėti specialiai vos kelis vienetus kainuoja brangiai. Tai ir pakišo koja modulinių traukinių pirkimui. Pirmiausiai reikia sukurti ir pagaminti šilumvežį, jį išbandyti ir tik po to jam gaminti modulinio traukinio vagonus.

                          Comment


                            O modulinių traukinių vagonų duris pačios atsidarinės ar palydovai atidarinės ?
                            Geležinkeliai valdo!

                            Comment


                              Parašė Mantukas.traukinukas Rodyti pranešimą
                              O modulinių traukinių vagonų duris pačios atsidarinės ar palydovai atidarinės ?
                              Abejoju, ar kas gali atsakyti į tokį klausimą, kai dar net nėra paskelbta konkurso traukiniams pirkti. Nors įsivaizduoju, jog turėtų būt kažkas panašaus į čekiškus dviaukščius su durimis, kurias pats atidarai..

                              Comment


                                Parašė Mantukas.traukinukas Rodyti pranešimą
                                O modulinių traukinių vagonų duris pačios atsidarinės ar palydovai atidarinės ?
                                Šiaip tai į Vakarus nuo Lietuvos vagonų durų palydovai neatidarinėja. Arba jos atidaromos automatiškai mašinisto, arba jas atsidaro keleivis naujuose vagonuose mygtuko paspaudimu, o senesniuose rankenos paspaudimu, pasukimu, durų pastumimu. Palydovai duris tik uždaro, jei jos neturi automatinio uždarymo galimybės.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  BS'ai genda, nes pirko pačius pirmuosius, kurie dar neišgydyti nuo vaikiškų ligų. Visa bėda tame, kad nėra jokių vakarietiškų keleivinių šilumvežių 1520 mm vėžei. O išdirbinėti specialiai vos kelis vienetus kainuoja brangiai. Tai ir pakišo koja modulinių traukinių pirkimui. Pirmiausiai reikia sukurti ir pagaminti šilumvežį, jį išbandyti ir tik po to jam gaminti modulinio traukinio vagonus.
                                  Galėtų kelis Siemens'us panaudot

                                  Comment


                                    Per galingi ir per lėti.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Per galingi ir per lėti.
                                      Kažkur buvo minėta, kad jie numatyti aširačių pakeitimui į 160 km/h greitį

                                      Comment


                                        Parašė Mantukas.traukinukas Rodyti pranešimą
                                        Mano nuomonė tai geriau LG nupirktų TEP'ų 70Bs'ų ir būtų gerai. O kuo jau tie vagonai blogi ? Važiavau su Vilnius-Klaipėda traukinius vagonas buvo tvarkingas ir patogus..
                                        BS'ai morališkai pasenę o tiems vagonams jau po 40 metų...
                                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                        Comment


                                          Parašė AB13 Rodyti pranešimą
                                          Kažkur buvo minėta, kad jie numatyti aširačių pakeitimui į 160 km/h greitį
                                          Ne aširačiai lemia greitį. Jei šilumvežis buvo sukonstruotas 120 km/h, tai padidinti greitį reikia daug daugiau perdarymo.

                                          Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                          BS'ai morališkai pasenę o tiems vagonams jau po 40 metų...
                                          Vagonai nėra tokie seni, bet apie trečdaliui iš jų daugiau nei 20 metų. Kitiems irgi jau apie 18-20 metų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X