Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Traukos riedmenys. Bendro pobūdžio diskusijos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vytautas_LT
    replied
    Kiek gi ten jų, viso labo penki... Ir tik du iš jų pastebimai geros būklės. Tai 927 ir 992.

    Jei klystu, žinantys pataisykite.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė robertas Rodyti pranešimą
    Bet gali greit nelikti ir tų.
    Ju dienos, aisku, suskaiciuotos.

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Juk dar TEP60 LG liko.
    Bet gali greit nelikti ir tų.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė robertas Rodyti pranešimą
    A.Malinovskis "parovoze" rašo:



    Liūdna, ką daugiau galima pridurti... Dar lygiai prieš metus spėjau 0287 nufotografuot važiuojantį su traukiniu.

    Nuojauta kužda, kad geležinkelių muziejaus su traukos riedmenų ekspozicija neturėsim, o jei ir įvyktų stebuklas - tam muziejuje jau nebus TEP60...
    Juk dar TEP60 LG liko. Vakar Kuusakoski teritorijoje dar abu stovejo, be dyzeliu ir apiplaystyti. Bet kabinos dar buvo.

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    A.Malinovskis "parovoze" rašo:

    30 мая на територии фирмы "Кусаковски и Ко" наблюдались ТЭП60-0202 и 0287. На половину разделаные кузова и без дизелей... .
    ТЭП60-0202, 0284, 0286 и 0287 "ушли в историю"...
    Liūdna, ką daugiau galima pridurti... Dar lygiai prieš metus spėjau 0287 nufotografuot važiuojantį su traukiniu.

    Nuojauta kužda, kad geležinkelių muziejaus su traukos riedmenų ekspozicija neturėsim, o jei ir įvyktų stebuklas - tam muziejuje jau nebus TEP60...

    Komentuoti:


  • VytautasRX
    replied
    Gal kas paaškins kaip 1:40 video laike, berods ЧС4T atrieda gal nemažu greičiu į "paskirstimo ratą" ? Ar ten nuokalnė kokia ar turi kažkokius rezervinius akumuliatorius, vien jau kaip stabdžiai veikia, jei jų kompresorius taip pat nuo tinklo veikia?

    Komentuoti:


  • mondagas
    replied
    DD nieks nieko nebando perspjaut tiesiog idomu, ar yra labai didelis kainu skirtumas tarp magistralinio ir manevrinio lokomotyvo

    Komentuoti:


  • rakolioux
    replied
    as cia taip mastau zmogus Brundzos MAYBACH'a perspjaut nori
    Paskutinis taisė rakolioux; 2009.05.19, 20:55.

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Parašė mondagas Rodyti pranešimą
    dekui už atsakymą... bet šiaip gal kas girdėjo, kiek daugmaz galetų kainuoti naujas ČME3-M pajėgumus atitinkantis manevrinis lokomotyvas?
    Manevrinio lokomotyvo kaina priklauso nuo labai daug veiksnių. Visų pirma nuo gamintojo, konstrukcijos, pavaros rūšies.
    Tarkim Vosloch'o manevrinio lokomotyvo kaina svyruoja nuo 1,8 iki 3,0 mln. eurų. Amerikietišką gigantą su trimis vidaus degimo varikliais gali įsigyti už 2,0-2,5 mln. dolerių. Kinietiško (rusiško TEM analogas) kaina apie 2,0 mln. dolerių. Rusiškų TEM kaina taip pat svyruoja nuo 2,0 iki 2,5 mln. dolerių.
    Kainą labai įtakoja perkamų lokomotyvų kiekis ir įdiegti privalumai.
    Šiaip ar taip, tai tikrai nėra pigi prekė.

    Komentuoti:


  • _TuaReG_
    replied
    Kam taip parūpo to ČME3-M kaina? gal uzsimanei pirkti?

    Komentuoti:


  • rakolioux
    replied
    Parašė mondagas Rodyti pranešimą
    dekui už atsakymą... bet šiaip gal kas girdėjo, kiek daugmaz galetų kainuoti naujas ČME3-M pajėgumus atitinkantis manevrinis lokomotyvas?
    na cia tau reik paciam susirasti gamintojus ir
    apsimetus labai rimtos firmos ale direktorium nusiusti jiems uzklausima
    su tave dominanciais parametrais, va tada gali tiketis suzinoti kaina.
    nors manau google cia ir padetu

    Komentuoti:


  • mondagas
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    Na čia ir paklausei. Visų pirma ČME3 nėra nauji, taigi seno įsigijimo kaina būtų viena, toliau jo modernizavimo kaina būtų kita. O modernizuotą ar kas nors parduos, nesinori tikėti. Ir galų gale, tokių dalykų jau reikia klausti ne forume, nes čia net ir žinantys dėl vienokių ar kitokių priežasčių skelbti to negali.
    dekui už atsakymą... bet šiaip gal kas girdėjo, kiek daugmaz galetų kainuoti naujas ČME3-M pajėgumus atitinkantis manevrinis lokomotyvas?

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė mondagas Rodyti pranešimą
    sveiki, gal žinot, kiek maždaug galėtų kainuoti naujas manevrinis lokomotyvas ČME?
    ačiū
    Na čia ir paklausei. Visų pirma ČME3 nėra nauji, taigi seno įsigijimo kaina būtų viena, toliau jo modernizavimo kaina būtų kita. O modernizuotą ar kas nors parduos, nesinori tikėti. Ir galų gale, tokių dalykų jau reikia klausti ne forume, nes čia net ir žinantys dėl vienokių ar kitokių priežasčių skelbti to negali.

    Komentuoti:


  • mondagas
    replied
    sveiki, gal žinot, kiek maždaug galėtų kainuoti naujas manevrinis lokomotyvas ČME?
    ačiū

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    O gal galima plačiau, kokia kompanija, kokiems agregatams. Ar čia Caterpillar atstovai, ar elektronikos, ar dar ko nors...
    Tai Vengrijos bendrovė "Jarmujavito KFT"

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    2m62m
    O gal galima plačiau, kokia kompanija, kokiems agregatams. Ar čia Caterpillar atstovai, ar elektronikos, ar dar ko nors...

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Parašė vytautas_lt Rodyti pranešimą
    čekai iš cz loko prižiūri čme, o ką vengrai?
    2m62m

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Abejoju ar VLRD galėtų suteikti reikiamos informacijos apie Webasto, kadangi modernizacijos metu jie tik surenka lokomotyvus stebint Vengrams ar Čekams.
    Čekai iš CZ Loko prižiūri ČME, o ką vengrai?

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Parašė x2x Rodyti pranešimą
    Na jei jau pasikeite temos pavadinimas ir galima klaust apie vaira lokomotyve tai gal labai nesupyksit jei apie Webasto pasikartosiu. Gal zinot kurioj vietoj VLRD kreiptis del info ir breziniu apie Webasto. Diplominis pats nepasirasys
    Abejoju ar VLRD galėtų suteikti reikiamos informacijos apie Webasto, kadangi modernizacijos metu jie tik surenka lokomotyvus stebint Vengrams ar Čekams.

    Tarkim ČME3M serijos lokomotyve Webasto katiliukai atlieka dvi funkcijas: šildo mašinisto kabiną ir pašildo dyzeliuką prieš užvedant. Į VLRD jau atkeliauja surinkti moduliai (kartu su webasto), kuriuos sumontuoja ant parengto kėbulo.

    Daugiau informacijos apie Webasto galėtum rasti tinklapyje www.webasto.com

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Yra toks dalykas kaip telefonas bei telefonų knyga O visa kita - tik ilgo liežuvio dėka

    Komentuoti:

Working...
X