Parašė Vytautas_LT
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Traukos riedmenys. Bendro pobūdžio diskusijos
Collapse
X
-
-
Dar apie autosankabas. Vakar Panevėžyje netyčia pastebėjau privirintus galus sukabinimo paviršiui paplatinti. Gal žinote plačiau apie tai?
Komentuoti:
-
Parašė dariuks Rodyti pranešimą... ju bendras tik sukabinimo konturas...
Komentuoti:
-
is pirmo zvilgsnio - niekuo
o is tikro - ju bendras tik sukabinimo konturas. galva stambesne, kitas frikcinis aparatas, viduj detales kitokios. tiesa sakant, per 3 metus profkej neismokino manes isardytos СА-Д sudet... mazokai treniravomes. CA-3 palygint paprasta. kai Klaipedoj nesugebejo lokomotyvas prisikabint prie vagono, niekas nebande tos naujesnes ardyti - tiesiog ant roguciu atvezem CA-3 ir pakeitem.
СА-Д kurtos galvojant apie sudvejintus traukinius, Sibiro magistrales.Paskutinis taisė dariuks; 2009.07.24, 00:06.
Komentuoti:
-
Parašė dariuks Rodyti pranešimątik autosankabas jau reiktu naudot sustiprintas СА-Д
Komentuoti:
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąNieko nuostabaus, elektrovežį juk sudaro trys sekcijos. Lietuviškas vienos sekcijos ER20CF laisvai patraukia 4000 t., o sukabinti trys gali ir 12000 t.
Komentuoti:
-
Parašė praetor Rodyti pranešimąNebuvau tikras kur tai paminėt, bet parašysiu čia.
Šiaurės Švedijoj ir Norvegijoj Malmbanan linijoj ( http://en.wikipedia.org/wiki/Malmbanan ) naudojami "galingiausi pasaulyje lokomotyvai" IORE ( http://en.wikipedia.org/wiki/IORE ) kožnas po 5400 kw. Neblogai, sakyčiau. Rašo, kad naudoja SA-3 sankabas. Tai čia tokios, kaip kad pas mus?
Gana įdomios info ten yra apie visą tą liniją ir riedmenis. Neva, 8600 t. gali dvitrauka pavežt patys riedmenys...
Esu matęs šiuos elektrovežius, labai dažnai kursuoja jie tarp Kirunos ir Narviko. Aišku, esti ir senesnių modelių ( http://en.wikipedia.org/wiki/File:Dm...locomotive.jpg ). Jei aplinkybės susiklostys palankiai, galbūt juos nufotkinsiu visus.
Komentuoti:
-
Nebuvau tikras kur tai paminėt, bet parašysiu čia.
Šiaurės Švedijoj ir Norvegijoj Malmbanan linijoj ( http://en.wikipedia.org/wiki/Malmbanan ) naudojami "galingiausi pasaulyje lokomotyvai" IORE ( http://en.wikipedia.org/wiki/IORE ) kožnas po 5400 kw. Neblogai, sakyčiau. Rašo, kad naudoja SA-3 sankabas. Tai čia tokios, kaip kad pas mus?
Gana įdomios info ten yra apie visą tą liniją ir riedmenis. Neva, 8600 t. gali dvitrauka pavežt patys riedmenys...
Esu matęs šiuos elektrovežius, labai dažnai kursuoja jie tarp Kirunos ir Narviko. Aišku, esti ir senesnių modelių ( http://en.wikipedia.org/wiki/File:Dm...locomotive.jpg ). Jei aplinkybės susiklostys palankiai, galbūt juos nufotkinsiu visus.
Komentuoti:
-
Visos knygos djvu formate:
Elektriniai traukiniai ER9M (eksploatuojami Lietuvoje) - http://books.railroadsim.net/book/1/er9m.djvu
Elektriniai kintamos sroves traukiniai http://books.railroadsim.net/book/1/...oezda_per.djvu
Manevriniai silumveziai su hidrauline pavara (LG neturi, bet turi Lietuvos pramones imones) http://books.railroadsim.net/book/3/tgm4b.djvu
Manevriniai silumveziai http://books.railroadsim.net/book/3/OLD_BOOK_ID-48.DJVU
Manevriniai TEM1 ir TEM2 http://books.railroadsim.net/book/3/OLD_BOOK_ID-19.DJVU
Manevriniai TEM2U (LG neturi, bet imones turi) http://books.railroadsim.net/book/3/...hm2u_1988.djvu
ČME3 silumveziai http://books.railroadsim.net/book/3/...otik_1996.djvu , http://books.railroadsim.net/book/3/chme3_3t.djvu
Siaurojo lokomotyvai TU6 ir TU7 http://books.railroadsim.net/book/3/..._tu7_1976.djvu
Siaurojo TU2 http://books.railroadsim.net/book/3/..._tu2_1958.djvu
TEP70 http://books.railroadsim.net/book/3/tep70.djvu . TEP70BS naujas silumvezis, literatura kazin ar yra.
TEP60 http://books.railroadsim.net/book/3/tep60.djvu
TSRS silumveziu pramones katalogas 1988 http://books.railroadsim.net/book/3/...y_katalog.djvu
TE2 silumveziai. Kazkada jie vazinejo ir Lietuvoje. http://books.railroadsim.net/book/3/te2.djvu
http://books.railroadsim.net/book/3/te1_2.djvu
Dyzeliniai traukiniai http://books.railroadsim.net/book/3/dp.djvu
2M62 http://books.railroadsim.net/book/3/2m62.djvu
M62 http://books.railroadsim.net/book/3/m62.djvu
Cisternos (sena knyga, 1968 m.) http://books.railroadsim.net/book/9/chemical_wagon.djvu
Vagonai-savivarciai http://books.railroadsim.net/book/9/OLD_BOOK_ID-30.DJVU
Rakovo knygos (visi Rusijos ir TSRS lokomotyvai (1845-1985), dyz. traukiniai, el. traukiniai, automotrises, nuo 1845 iki 1985)
http://books.railroadsim.net/book/5/...1845_1955.djvu
http://books.railroadsim.net/book/5/...1956_1965.djvu
http://books.railroadsim.net/book/5/...1966_1975.djvu
http://books.railroadsim.net/book/5/...1976_1985.djvu
http://books.railroadsim.net/book/5/...akov_1999.djvu
Yra ir daugiau knygu apie Rusijos ir buv. TSRS gelezinkelius, riedmenis, istorija, vadoveliai ir t.t.
http://railbook.net/index.php?mod=books Is sio puslapio ir auksciau patalpintos tiesiogines nuorodos.
Komentuoti:
-
Jei galėtum (jei turi, žinoma) sumesti tą rusišką literatūrą į kokį rapidshare, būčiau be galo dėkingas. O iš piešinuko traukinį nuo karvės atskirsiu
Komentuoti:
-
Jei su rusu kalba prastai, tai bus sunkoka. Lietuvos gelezinkeliu technika tai rusiska, tiksliau, dauguma jos. Su nauju Siemens lokomotyvu technine informacija, breziniais prastai. Nera ju jokia kalba, nes tai komercine firmos paslaptis. Taip pat nieko nera ir apie naujus dviaukscius elektrinius traukinius, nei apie PESA automotrises.
Deja, visa informacija apie tarybiniais laikais igyta techika (tiek TSRS gamybos, tiek ir importine) yra tik rusu kalba. Yra literatura su riedmenu breziniais, pjuviais, aprasymu ir pan.
Didziausia fotogalerija rusu kalba http://www.parovoz.com/newgallery/index.php?&LNG=EN
Yra galimybe persijungti i anglu kalba. Taciau ne viskas angiskai ten. Apacioje puslapio gali pasirinkti regiona. Pasirinkus Lietuva, ismes visas nuotraukas is Lietuvos. O ju ten virs 3000.
Komentuoti:
-
Laba diena visiems.
Nors tai ir pirmas mano postas šiame forume, bet perskaitęs esu jį beveik visą. Norėjau paprašyti jūsų pagalbos.
Esu modeliuotojas, ir labai norėčiau pasidaryti lietuviškų traukinių modelių. Bėda ta, kad tam reikia brėžinių. Taigi buvau nukreiptas į šį forumą, kur, kaip man sakė, "Daug geležinkelio fanų"
Jei kas nors turite, arba galite lengvai gauti, arba žinote kur yra, TEP60/70/70BS (ypač 70BS), 2M62, įvairių krovininių vagonų ir ypač keleivinių, kursuojančių Vilnius-Klaipėda, brėžinius, ir galite jais pasidalinti, būčiau be galo dėkingas. Praverstų ir geros kokybės nuotraukos iš šono, priekio, galo. Dar taip pat vežimėlių foto (jie labai dažnai prastai matosi).
Gyvenu Bristolyje, Anglijoje, taigi negaliu pats padaryti tų nuotraukų.
Ačiū visiems kas atsilieps
EDIT, dar pamiršau pridėti, kad į gūglę manęs nenukrepinėtumėt, nes paruskij nė bum bum, o anglų kalba informacijos ne per daugiausia...Paskutinis taisė Libris; 2009.07.18, 02:07.
Komentuoti:
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąKodėl galinėje DR1A kabinoje važiuojant stabdžių kranas yra maksimalaus stabdymo padėtyje?
Atvaizdas
Komentuoti:
-
-
[QUOTE=Vytautas_LT;356362]Kodėl galinėje DR1A kabinoje važiuojant stabdžių kranas yra maksimalaus stabdymo padėtyje?
Kokiam cia ruoze daryta foto?
Komentuoti:
-
Kodėl galinėje DR1A kabinoje važiuojant stabdžių kranas yra maksimalaus stabdymo padėtyje?
Komentuoti:
-
Parašė X3dO Rodyti pranešimąBet 997 ir 992 jau niekad nebepamatysi,nebent kokiam nors depe ar visdelto jie dar kartais vazineja?
Komentuoti:
-
Bet 997 ir 992 jau niekad nebepamatysi,nebent kokiam nors depe ar visdelto jie dar kartais vazineja?
Komentuoti:
Komentuoti: