Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Traukos riedmenys. Bendro pobūdžio diskusijos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • LT-1
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    Dar apie autosankabas. Vakar Panevėžyje netyčia pastebėjau privirintus galus sukabinimo paviršiui paplatinti. Gal žinote plačiau apie tai?

    Atvaizdas
    Vaziuojant traukiniui nelygiu keliu, buna, kad viena autosankaba pakyla kitos atzvilgiu. Esant didesniam greiciui, ivairiu jegu veikiamos sankabos kazkuriuo momentu juda vertikaliai skirtingomis kryptimis, ir tiesiog "issimauna", ko pasekoje atsikabina vagonai. O sie privirinti slopintuvai tam ivykti neleidzia. Ant nauju autosankabu jie buna islieti iskarto.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Dar apie autosankabas. Vakar Panevėžyje netyčia pastebėjau privirintus galus sukabinimo paviršiui paplatinti. Gal žinote plačiau apie tai?

    Komentuoti:


  • dariuks
    replied
    Parašė dariuks Rodyti pranešimą
    ... ju bendras tik sukabinimo konturas...
    taip, kuo puikiausiai. esu mates ne viena vagona su СА-Д autosankaba. dauguma ju - is Rusijos. problemos pasitaike tik du kartus, abu kartus keitem i CA-3. atvirkstinis variantas vargu, ar imanomas. CA-3 frikcinio aparato pavalke tvitinama pailgu pleistu, СА-Д -apskritu voleliu, kuris del savo storio gali netilpti i pavalko skyle. tektu keisti visa frikcini aparata - tokius darbus tik depe gali atlikti, ne lauko salygom, ar kokiam remonto kelyje.

    Komentuoti:


  • Libris
    replied
    O jos susijungia su CA-3?

    Komentuoti:


  • dariuks
    replied
    is pirmo zvilgsnio - niekuo
    o is tikro - ju bendras tik sukabinimo konturas. galva stambesne, kitas frikcinis aparatas, viduj detales kitokios. tiesa sakant, per 3 metus profkej neismokino manes isardytos СА-Д sudet... mazokai treniravomes. CA-3 palygint paprasta. kai Klaipedoj nesugebejo lokomotyvas prisikabint prie vagono, niekas nebande tos naujesnes ardyti - tiesiog ant roguciu atvezem CA-3 ir pakeitem.
    СА-Д kurtos galvojant apie sudvejintus traukinius, Sibiro magistrales.
    Paskutinis taisė dariuks; 2009.07.24, 00:06.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė dariuks Rodyti pranešimą
    tik autosankabas jau reiktu naudot sustiprintas СА-Д
    Kuo jos vizualiai skiriasi nuo CA-3?

    Komentuoti:


  • dariuks
    replied
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Nieko nuostabaus, elektrovežį juk sudaro trys sekcijos. Lietuviškas vienos sekcijos ER20CF laisvai patraukia 4000 t., o sukabinti trys gali ir 12000 t.
    tik autosankabas jau reiktu naudot sustiprintas СА-Д

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Parašė praetor Rodyti pranešimą
    Nebuvau tikras kur tai paminėt, bet parašysiu čia.
    Šiaurės Švedijoj ir Norvegijoj Malmbanan linijoj ( http://en.wikipedia.org/wiki/Malmbanan ) naudojami "galingiausi pasaulyje lokomotyvai" IORE ( http://en.wikipedia.org/wiki/IORE ) kožnas po 5400 kw. Neblogai, sakyčiau. Rašo, kad naudoja SA-3 sankabas. Tai čia tokios, kaip kad pas mus?
    Gana įdomios info ten yra apie visą tą liniją ir riedmenis. Neva, 8600 t. gali dvitrauka pavežt patys riedmenys...

    Esu matęs šiuos elektrovežius, labai dažnai kursuoja jie tarp Kirunos ir Narviko. Aišku, esti ir senesnių modelių ( http://en.wikipedia.org/wiki/File:Dm...locomotive.jpg ). Jei aplinkybės susiklostys palankiai, galbūt juos nufotkinsiu visus.
    Nieko nuostabaus, elektrovežį juk sudaro trys sekcijos. Lietuviškas vienos sekcijos ER20CF laisvai patraukia 4000 t., o sukabinti trys gali ir 12000 t.

    Komentuoti:


  • praetor
    replied
    Nebuvau tikras kur tai paminėt, bet parašysiu čia.
    Šiaurės Švedijoj ir Norvegijoj Malmbanan linijoj ( http://en.wikipedia.org/wiki/Malmbanan ) naudojami "galingiausi pasaulyje lokomotyvai" IORE ( http://en.wikipedia.org/wiki/IORE ) kožnas po 5400 kw. Neblogai, sakyčiau. Rašo, kad naudoja SA-3 sankabas. Tai čia tokios, kaip kad pas mus?
    Gana įdomios info ten yra apie visą tą liniją ir riedmenis. Neva, 8600 t. gali dvitrauka pavežt patys riedmenys...

    Esu matęs šiuos elektrovežius, labai dažnai kursuoja jie tarp Kirunos ir Narviko. Aišku, esti ir senesnių modelių ( http://en.wikipedia.org/wiki/File:Dm...locomotive.jpg ). Jei aplinkybės susiklostys palankiai, galbūt juos nufotkinsiu visus.

    Komentuoti:


  • Libris
    replied
    Pagarbiai spaudžiu ranką ir dėkoju!

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Visos knygos djvu formate:
    Elektriniai traukiniai ER9M (eksploatuojami Lietuvoje) - http://books.railroadsim.net/book/1/er9m.djvu
    Elektriniai kintamos sroves traukiniai http://books.railroadsim.net/book/1/...oezda_per.djvu
    Manevriniai silumveziai su hidrauline pavara (LG neturi, bet turi Lietuvos pramones imones) http://books.railroadsim.net/book/3/tgm4b.djvu
    Manevriniai silumveziai http://books.railroadsim.net/book/3/OLD_BOOK_ID-48.DJVU
    Manevriniai TEM1 ir TEM2 http://books.railroadsim.net/book/3/OLD_BOOK_ID-19.DJVU
    Manevriniai TEM2U (LG neturi, bet imones turi) http://books.railroadsim.net/book/3/...hm2u_1988.djvu
    ČME3 silumveziai http://books.railroadsim.net/book/3/...otik_1996.djvu , http://books.railroadsim.net/book/3/chme3_3t.djvu
    Siaurojo lokomotyvai TU6 ir TU7 http://books.railroadsim.net/book/3/..._tu7_1976.djvu
    Siaurojo TU2 http://books.railroadsim.net/book/3/..._tu2_1958.djvu
    TEP70 http://books.railroadsim.net/book/3/tep70.djvu . TEP70BS naujas silumvezis, literatura kazin ar yra.
    TEP60 http://books.railroadsim.net/book/3/tep60.djvu
    TSRS silumveziu pramones katalogas 1988 http://books.railroadsim.net/book/3/...y_katalog.djvu
    TE2 silumveziai. Kazkada jie vazinejo ir Lietuvoje. http://books.railroadsim.net/book/3/te2.djvu
    http://books.railroadsim.net/book/3/te1_2.djvu

    Dyzeliniai traukiniai http://books.railroadsim.net/book/3/dp.djvu
    2M62 http://books.railroadsim.net/book/3/2m62.djvu
    M62 http://books.railroadsim.net/book/3/m62.djvu
    Cisternos (sena knyga, 1968 m.) http://books.railroadsim.net/book/9/chemical_wagon.djvu
    Vagonai-savivarciai http://books.railroadsim.net/book/9/OLD_BOOK_ID-30.DJVU

    Rakovo knygos (visi Rusijos ir TSRS lokomotyvai (1845-1985), dyz. traukiniai, el. traukiniai, automotrises, nuo 1845 iki 1985)
    http://books.railroadsim.net/book/5/...1845_1955.djvu
    http://books.railroadsim.net/book/5/...1956_1965.djvu
    http://books.railroadsim.net/book/5/...1966_1975.djvu
    http://books.railroadsim.net/book/5/...1976_1985.djvu
    http://books.railroadsim.net/book/5/...akov_1999.djvu

    Yra ir daugiau knygu apie Rusijos ir buv. TSRS gelezinkelius, riedmenis, istorija, vadoveliai ir t.t.
    http://railbook.net/index.php?mod=books Is sio puslapio ir auksciau patalpintos tiesiogines nuorodos.

    Komentuoti:


  • Libris
    replied
    Jei galėtum (jei turi, žinoma) sumesti tą rusišką literatūrą į kokį rapidshare, būčiau be galo dėkingas. O iš piešinuko traukinį nuo karvės atskirsiu

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Jei su rusu kalba prastai, tai bus sunkoka. Lietuvos gelezinkeliu technika tai rusiska, tiksliau, dauguma jos. Su nauju Siemens lokomotyvu technine informacija, breziniais prastai. Nera ju jokia kalba, nes tai komercine firmos paslaptis. Taip pat nieko nera ir apie naujus dviaukscius elektrinius traukinius, nei apie PESA automotrises.
    Deja, visa informacija apie tarybiniais laikais igyta techika (tiek TSRS gamybos, tiek ir importine) yra tik rusu kalba. Yra literatura su riedmenu breziniais, pjuviais, aprasymu ir pan.
    Didziausia fotogalerija rusu kalba http://www.parovoz.com/newgallery/index.php?&LNG=EN
    Yra galimybe persijungti i anglu kalba. Taciau ne viskas angiskai ten. Apacioje puslapio gali pasirinkti regiona. Pasirinkus Lietuva, ismes visas nuotraukas is Lietuvos. O ju ten virs 3000.

    Komentuoti:


  • Libris
    replied
    Laba diena visiems.

    Nors tai ir pirmas mano postas šiame forume, bet perskaitęs esu jį beveik visą. Norėjau paprašyti jūsų pagalbos.

    Esu modeliuotojas, ir labai norėčiau pasidaryti lietuviškų traukinių modelių. Bėda ta, kad tam reikia brėžinių. Taigi buvau nukreiptas į šį forumą, kur, kaip man sakė, "Daug geležinkelio fanų"
    Jei kas nors turite, arba galite lengvai gauti, arba žinote kur yra, TEP60/70/70BS (ypač 70BS), 2M62, įvairių krovininių vagonų ir ypač keleivinių, kursuojančių Vilnius-Klaipėda, brėžinius, ir galite jais pasidalinti, būčiau be galo dėkingas. Praverstų ir geros kokybės nuotraukos iš šono, priekio, galo. Dar taip pat vežimėlių foto (jie labai dažnai prastai matosi).

    Gyvenu Bristolyje, Anglijoje, taigi negaliu pats padaryti tų nuotraukų.

    Ačiū visiems kas atsilieps

    EDIT, dar pamiršau pridėti, kad į gūglę manęs nenukrepinėtumėt, nes paruskij nė bum bum, o anglų kalba informacijos ne per daugiausia...
    Paskutinis taisė Libris; 2009.07.18, 02:07.

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    Kodėl galinėje DR1A kabinoje važiuojant stabdžių kranas yra maksimalaus stabdymo padėtyje?

    Atvaizdas
    Taip reikalauja stabdžių naudojimo taisyklės. Šiaip tai jokio skirtumo, kurioje padėtyje stabdžių čiaupas bus pastatytas galinėje kabinoje. Po Šiuo čiaupu dar yra specialus įrenginys, kurį mašinistas palikdamas kabiną privalo pastatyti į tam tikrą padėtį. Tas įrenginukas atjungia stabdžių vamzdyną nuo mašinisto čiaupo.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
    Kokiam cia ruoze daryta foto?
    Palemonas - Jiesia

    Komentuoti:


  • Darius555
    replied
    [QUOTE=Vytautas_LT;356362]Kodėl galinėje DR1A kabinoje važiuojant stabdžių kranas yra maksimalaus stabdymo padėtyje?

    Kokiam cia ruoze daryta foto?

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Kodėl galinėje DR1A kabinoje važiuojant stabdžių kranas yra maksimalaus stabdymo padėtyje?

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė X3dO Rodyti pranešimą
    Bet 997 ir 992 jau niekad nebepamatysi,nebent kokiam nors depe ar visdelto jie dar kartais vazineja?
    Šie 923,926,927,992,993 pamainomis kasdien važinėja su tarptautiniais traukiniais.

    Komentuoti:


  • X3dO
    replied
    Bet 997 ir 992 jau niekad nebepamatysi,nebent kokiam nors depe ar visdelto jie dar kartais vazineja?

    Komentuoti:

Working...
X