Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Traukos riedmenys. Bendro pobūdžio diskusijos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • padejejas
    replied
    Gal ir galima taip išdirbti, bet deja nerašyčiau apie ta žmogų jei žinociau kad jis toliau savo nosies nieko nemato..... Labai jau sudėtingai apie rida pavarei
    Taip, baltarusai tuos šilumvežius laikė 20metų, o db ištraukė, todėl jie ir yra nauji. Hm idomiai

    Komentuoti:


  • padejejas
    replied
    Beje foto kaip atrode 993. labai bloga kokybe. Bet..........
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė padejejas Rodyti pranešimą
    Beje klausiau mašinisto kaip čia yra kad pas baltarusus dar važineja Tep 60 senesni numeriai. O pas mus dega paskutinės laidos. Jis atsakė: Čia ir durnam aišku, pas juos koks remontas, jie daro remontą, o pas mus daro imitaciją )))))) Vat. Ir žmogus kuris pradirbęs 32metus. O ne 3metus.
    Galima išdirbti 42 metus ir vis tiek nenematyti nieko, iškyrus mašinisto kabinos. Skirtumas tarp LG ir BČ lokomotyvų yra tas, kad ridos skirtingos. Nes buna taip - atvažiuoja lokomotyvas į TP-3, o popieriuke dėl remonto užrašyta rida nuo ER-3 MAŽESNĖ, nei buvo atliekant prieš tai buvusiame TP-3. Pradėdi aiškintis, kaip tai įvyko, tai iškarto "LTšnikai" sako: "Oi, mes skydom, tuoj ištaisysiu". O kiek buvo kartų, kai to nepastebėdavo, ir iš karto rida "sumažėdavo". O ir pačios ridos padidintos, lyginant su gamintojo nustatytomis.

    Komentuoti:


  • padejejas
    replied
    to-VICIOKAS
    HAHAHAHAHA )))))))) A tai taip išeina, kad VLRD viska padaro gerai.......... O prijomčikai viska sugadina,ištepa sienas tepalu, primėto skudurų ir pan? Nejuokink svieto...........
    Ir jei apie algas kalbant......... "Jie mažas algas gauna"- nemanai jog dėl tokio savo ššššššš darbo ir gauna tokias mažas algas. Nes VLRD reik pastoviai padengt nuostolius už jų "gera" darba.
    Beje klausiau mašinisto kaip čia yra kad pas baltarusus dar važineja Tep 60 senesni numeriai. O pas mus dega paskutinės laidos. Jis atsakė: Čia ir durnam aišku, pas juos koks remontas, jie daro remontą, o pas mus daro imitaciją )))))) Vat. Ir žmogus kuris pradirbęs 32metus. O ne 3metus.

    Komentuoti:


  • padejejas
    replied
    to-VLRD-1.
    Aišku jūs ginsite saviškius... Bet kad jus jūsų 80 procentų meistrų atgrubnagiai tai tiesa. Priėmi iš jūsų lokomotyvą tai padejėjui velniai žino kiek darbo. Viskas ištepliota ir pan. bet ne tame esmė. Rašiai kad senas lokomotyvas ir negalit nieko padaryt...... O Tep 70bs? tokį pat š........ darot. Baisu kad Siemens'o neduotu jums.............. Ir dar vienas klausimas būtų....
    Kodėl po TP-2 lokomotyvas dažniausiai važioja be nuotykių? O iš jūsų paėmus t.y. VLRD, 98 procentai kad kažkas bus blogai? Ir antras klausimas.
    Kaip jūs save vertinat? Gerais ar blogais specialistais?

    Komentuoti:


  • VICIOKAS
    replied
    Parašė dariuks Rodyti pranešimą
    nu, viciokas pavare... jam tik nauja paduok, kitaip neonors vazinet... fu, koks tu negeras... cia gi TEP-60 buvo...
    Istorija muziejuj grozetis reikia....

    Komentuoti:


  • dariuks
    replied
    nu, viciokas pavare... jam tik nauja paduok, kitaip neonors vazinet... fu, koks tu negeras... cia gi TEP-60 buvo...

    Komentuoti:


  • VICIOKAS
    replied
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Nors DLRR ir remontuoja ne itin kokybiškai, tačiau po jų remonto lokomotyvas TEP60-0993 tampė sąstatukus ne vieną mėnesį, o kai šiam lokomotyve pasikrapštė VLRD "specialistai", šilumvežiukas nesugebėjo net sparnų išskleisti........ supleškėjo nuvažiavęs vos 3 km.
    Po UAB "VLRD" chebrytės pasikrapštymo lokomotyvuose, mašinistai kratosi imti šį lokomotyvą kelionėn, kadangi žino, kad egzistuoja 95 proc. nuotykių tikimybė kelionės metu.
    Kol UAB "VLRD" nepakeis sovietinio mastymo principų ir požiūrio į paslaugų teikimo kokybę, dar supleškės ne vienas lokomotyvas.

    Palyginimui:
    aš savo asmeninį automobilį remontuoju autoservise ir už suteiktas paslaugas susimoku, ir man visiškai neįdomu ką autoserviso meistrai darė po mano mašinos kapotu ar kitur, - man kaip vartotojui svarbiausia, kad aš gelėčiau saugiai ir patogiai juo naudotis, ir jis negestų.
    Nejaugi specialistas nezino kad VLDR ,,chebrite" dirba uz minimuma koks uzmokestis toks ir darbas..... ce tarp kitko kad zinotumet realibe.... pats esu dirbes ten pries 3 metus tais laikais toki atliginimu mokejo, nesupraskit manes kad ce as skundziuosi... Wa dabar idomu kokias islaidos specelisto masinos remontuj ir kokius ratus turi GERBEMAS specialistas? Visa laika po VLRD remonto silumvezi prijima "prijomscikai" todel nemanau, VLRD "chebrite" kazka padare netaip kaip turi buti... Musu gerbemas specelistas tik brigada, VLRD ir daugpili sugeba apkaltinti nors mano manimu ce paminetu organizaciju ir zmoniu kaltes nera.... Kaltu reikia jieskoti ne ten (del ko uzsidege) o kas toki sena silumvezi i kelia isiunte... tokiam silumveziuj laikas i metalo lauza jau vaziuot...
    IS ANKSTO ATLEISKIT UZ LIETUVIU KALBOS RASYBOS KLAIDAS...

    Komentuoti:


  • VLRD-1
    replied
    DLRR - ko gero ER-3 metu net pristu neprisiliete prie jegos grandines, cia pirmas dalykas, antras tai, kad siam silumveziui, kuriam siai dienai yra 28 metai kaip paaiskejo nei karto nebuvo darytas KR-2 (ne specialistams - elektros laidu ir kitos elektros aparaturos amzius - 28 metai ) remontas, taigi pabandykit i autoservisa tokio senumo masina nuvaryt ir pareikalaut kokybes ))
    dabar del 0993 istorijos po DLRR - kiek VLRD krapstesi su hidorstatika? kiek priemejas sedejo Daugpily kol prieme ta 0993? prisiminkit? sakot geras silumvezis..beje tuos 100.000 km jis ir nuvaziavo deka to, kad VLRD po DLRR ji nors minimaliai sutvarke..ir galu gale, jei versija apie bloga VLRD kokybe jus tai propaguojat - tai gal ir varykit i TP-3 ir ER-1 i Daugpili?? visai patogu, su S-Peterburgo traukiniu ten, ir po aptarnavimo atgal tuos pinigus kuriuos VLRD ima uz remontus ir kokia nesamoninga garantija privalo suteikti tikrai nepalyginsi... kvieciu i dalykus ziureti realiai,o ne pro tikrai "sovietinio mastymo principu" prizme.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Ot nu , tai dar vieni peštukai, pradės nurodinėti kas kaltas kas nea... būkite geri, vidinius ginčus spręskite asmeniškai.

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Nors DLRR ir remontuoja ne itin kokybiškai, tačiau po jų remonto lokomotyvas TEP60-0993 tampė sąstatukus ne vieną mėnesį, o kai šiam lokomotyve pasikrapštė VLRD "specialistai", šilumvežiukas nesugebėjo net sparnų išskleisti........ supleškėjo nuvažiavęs vos 3 km.
    Po UAB "VLRD" chebrytės pasikrapštymo lokomotyvuose, mašinistai kratosi imti šį lokomotyvą kelionėn, kadangi žino, kad egzistuoja 95 proc. nuotykių tikimybė kelionės metu.
    Kol UAB "VLRD" nepakeis sovietinio mastymo principų ir požiūrio į paslaugų teikimo kokybę, dar supleškės ne vienas lokomotyvas.

    Palyginimui:
    aš savo asmeninį automobilį remontuoju autoservise ir už suteiktas paslaugas susimoku, ir man visiškai neįdomu ką autoserviso meistrai darė po mano mašinos kapotu ar kitur, - man kaip vartotojui svarbiausia, kad aš gelėčiau saugiai ir patogiai juo naudotis, ir jis negestų.

    Komentuoti:


  • AB13
    replied
    Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
    Pirminiais duomenimis, tiksliau gandais kaip visada viskas krenta ant VLRD, taciau butent tie mazgai kuriuos remontavo VLRD zmones net ir po gaisro yra idealios bukles... pries pat kelione silumveziui buvo atliktas TP-2, apie ka padarytas atitinkamas irasas bortniame zurnale, LT-1 saltkalvis-elektrikas tyrimo metu patvirtino, kad po neplaninio remonto atlikimo apziurejes AIK patvirtino, kad reversorius yra tvarkingas. LT-1 vadovybe dabar bando visom jegom itikinti komisija, kad uzsiliepsnojimas ivyko del "nepajungto" ETV kabelio, taciau jo antgalis yra idealios bukles ir nera gaisro atsiradimo priezastis..bet grizatant prie TP-2, kur ziurejo visi? kaip visada ju bedos o ir Daugpilio ER-3 metu galimai nekokybiskas remontas turejo ir tik tai turejo itakos. taciau ka dabar pripaisysi DLRR? lygiai nieko, todel savaime aisku patogiausia eilini karta viska nuversti "uz tvoros"...stai tokie reikalai

    O ka blogai padare broliai latviai ir kokia tai galejo tureti itaka vakaryksciam gaisrui? Man idomui kaip inzinieriui.
    Siaip apie ju remonto kokybe po visa buvusia TSRS sklando nekokie gandai...

    Komentuoti:


  • VLRD-1
    replied
    Pirminiais duomenimis, tiksliau gandais kaip visada viskas krenta ant VLRD, taciau butent tie mazgai kuriuos remontavo VLRD zmones net ir po gaisro yra idealios bukles... pries pat kelione silumveziui buvo atliktas TP-2, apie ka padarytas atitinkamas irasas bortniame zurnale, LT-1 saltkalvis-elektrikas tyrimo metu patvirtino, kad po neplaninio remonto atlikimo apziurejes AIK patvirtino, kad reversorius yra tvarkingas. LT-1 vadovybe dabar bando visom jegom itikinti komisija, kad uzsiliepsnojimas ivyko del "nepajungto" ETV kabelio, taciau jo antgalis yra idealios bukles ir nera gaisro atsiradimo priezastis..bet grizatant prie TP-2, kur ziurejo visi? kaip visada ju bedos o ir Daugpilio ER-3 metu galimai nekokybiskas remontas turejo ir tik tai turejo itakos. taciau ka dabar pripaisysi DLRR? lygiai nieko, todel savaime aisku patogiausia eilini karta viska nuversti "uz tvoros"...stai tokie reikalai
    Paskutinis taisė VLRD-1; 2009.09.23, 16:42.

    Komentuoti:


  • dariuks
    replied
    Parašė _Bead_ Rodyti pranešimą
    Degė traukinys „Kaliningradas-Maskva“
    http://www.lrytas.lt/-12535149481253...das-maskva.htm
    nuotraukoje tai lietuviski vagonai... blin, dar butu kelininku drezinos foto ideje, nors prikolas butu...

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Parašė padejejas Rodyti pranešimą
    Hm gaisro priezastis VLRD darbas.... jie keite kazka aukstos itampos kameroje....... ir pirma kelione parode kaip atliktas darbas.... Tai jau tikrai kad neatstatines.... brigada nenukentejo, bet prisiuoste smalkiu kapitaliai
    Pirminiais duomenimis didžiausiais įtarimų šelšėlis krenta būtent į UAB "Vilniaus lokomotyvų remonto depas" "specialistų" darbelį. Lokomotyvui TEP60-0993 buvo atliekamas neplaninis remontas, kurio metu buvo pakeistas reversorius (krypties keitiklis). Ir sprendžiant pagal lokomotyvo apdegimą, būtent šis, jų keistas įrenginys ir buvo gaisro židiniu.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Muziejui reikia palikti važiuojantį ir neiškanibalizuotą, tokia galimybė yra.

    Komentuoti:


  • AB13
    replied
    Parašė padejejas Rodyti pranešimą
    Hm gaisro priezastis VLRD darbas.... jie keite kazka aukstos itampos kameroje....... ir pirma kelione parode kaip atliktas darbas.... Tai jau tikrai kad neatstatines.... brigada nenukentejo, bet prisiuoste smalkiu kapitaliai
    Svarbiausia visi gyvi.
    Dabar turbut dar viena SIEMENS'a keleiviniam darbui paims
    Bet dar vienu TEP60 maziau
    Galetu ji neberemontave palikt atminciai, galbut busimam muziejui.

    Komentuoti:


  • padejejas
    replied
    Hm gaisro priezastis VLRD darbas.... jie keite kazka aukstos itampos kameroje....... ir pirma kelione parode kaip atliktas darbas.... Tai jau tikrai kad neatstatines.... brigada nenukentejo, bet prisiuoste smalkiu kapitaliai

    Komentuoti:


  • AB13
    replied
    Parašė Epass Rodyti pranešimą
    LG TEP60 - 993 (sudege valdymo kabina, bet variklio skyrius beveik nenukentejo ... )
    Vistiek gaila, nes turbut jau nebeatstatines....
    O kokia gaisro priezastis? Trumpas jungimas?

    Komentuoti:


  • Epass
    replied
    LG TEP60 - 993 (sudege valdymo kabina, bet variklio skyrius beveik nenukentejo ... )

    Komentuoti:

Working...
X