Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[GB] Geležinkeliai D.Britanijoje / British Rail

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Aš nežinau, iš kur tu tokias kainas ištraukei D. Britanijoje. Tai, ką randu internete yra dvigubai (kaip minimum) daugiau, nei rašai. O tai, kas už šešis svarus - porą reisų giliai naktį. Nafig?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    O kas iš to, kad pirmadienį? Kodėl žmogus turi taikytis? Debiliška kainodara. Nematau nieko gero iš tokios, kai kainos iš pradžių, prieš mėnesį ar daugiau "mažos", o paskui, artėjant išvykimo dienai, pakyla ir gerokai. Tai keleivių mulkinimas. Realiai tokia kainodara leidžia įmonei (čia ne tik apie geležinkelius kalba) padidinti pajamas, o keleiviai - vieni permoka, o nedidelė dalis, nu taip, jiems pasiseka.
    Pirmadienis ne už mėnesio. Porą dienų į priekį gali susiplanuoti. Beje, rytoj nuo pat ryto ir dienos bėgyje iš Londono į Birminghamą taip pat gali keliauti už £6-£7.50. Pigiau, nei iš Vilniaus į Radviliškį

    Tiesa, ir tą pačią dieną kainos yra pakankamai mažos. Ypač atsižvelgiant į žmonių pajamas UK.

    Beje, pačiam teko ne kartą naudotis tuo maršrutu už tokią kainą. Veikia puikiai ir tikrai ne tik tiems, kam "pasisekė". Tiesiog yra žmonių, kuriems ir £80 už tokį maršrutą nėra dideli pinigai ir jie kainų nesivaiko. Bet norintys keliauti už £6, gali tai nesunkiai padaryti bet kurią dieną. Lietuvoje gi to padaryti neįmanoma ir tenka mokėti gana didelius pinigus (atsižvelgiant į žmonių pajamas).
    Paskutinis taisė John; 2017.06.02, 11:52.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O kas iš to, kad pirmadienį? Kodėl žmogus turi taikytis? Debiliška kainodara. Nematau nieko gero iš tokios, kai kainos iš pradžių, prieš mėnesį ar daugiau "mažos", o paskui, artėjant išvykimo dienai, pakyla ir gerokai. Tai keleivių mulkinimas. Realiai tokia kainodara leidžia įmonei (čia ne tik apie geležinkelius kalba) padidinti pajamas, o keleiviai - vieni permoka, o nedidelė dalis, nu taip, jiems pasiseka.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Pats gyventi D. Britanijoje ir dar drįsti teigti, kad kainos didelės? Va, D. Britanija yra pavyzdys Nr. 1, ko negalima daryti su geležinkeliais. Privatizacijos pasekmės visame gražume... Gelbėja tik tai, kad neišvystytas tarpmiestinis susisiekimas autobusais. Kitaip būtų šakės geležinkeliams...
    O kas blogai su teiginiais apie kainas? Pavyzdžiui, iš Londono į Birmingham'ą Pirmadienį galima nuvažiuoti gerokai pigiau, nei iš Vilniaus į Radviliškį (atstumas panašus)

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Pats gyventi D. Britanijoje ir dar drįsti teigti, kad kainos didelės? Va, D. Britanija yra pavyzdys Nr. 1, ko negalima daryti su geležinkeliais. Privatizacijos pasekmės visame gražume... Gelbėja tik tai, kad neišvystytas tarpmiestinis susisiekimas autobusais. Kitaip būtų šakės geležinkeliams...

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    gerai tai kur babkes ir dividendai jei taaaaaaaiiiiiiiiiip gerai dirba ? ir bilietu kaina jau arteja prie vakaru europos.. o serviso nerasta..

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Man tas pastatas kaip lakmuso popierius, vizualiai labiausiai matomas indikuojantis apie isorine prabanga, bet prastus imones rezultatus!
    Kam tokioje vietoje jiems jo reikia ar padideja darbo efektyvumas?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ką jūs ten valgot anglijose, tai aišku. Pastatą nuomoti, bėgius nuomoti, trauką nuomotis, ir t.t. viską išskaidyti, išdrąskyti ir likti be nieko. Liberalų pasakos kaip formaliai "teisėtai" sužlugdyti įmonės. Ačiū. Jau tas buvo praeita laukiniais 199x.

    Viešbučių statymo bumas? Tai neįrodo to, kad viešbučių per mažai. Štai atėjo Lidl ir ką, kainos pasikeitė? Jos ir toliau tik auga. Lidl atėjo į labai pelningą rinką ir daro daug didesnė navarą nei kokioje nors Lenkijoje... Taip ir su viešbučiais. Gali jie stovėti pustuščiai, bet keli nuolat užimti kambariai jei atperka viešbučio išlaikymą (ir dar duoda pelno) aukšta kaina, tai to ir pakanka savininkams...

    Dividentai yra. Valstybė kaip akcininkė jų tiesiog neišsimoka, pinigai eina LG veiklai finansuoti. Ir taip Lietuvoje valstybė geležinkeliams skiria neproporcingai mažai lėšų, lyginant su tuo, kiek kišama į asfaltą. Ir dar LG per kuro akcizą dotuoja konkurentą - automobilių kelius. Todėl kuo greičiau elektrifikuosis, tuo bus geriau - mažiau atiteks keliams. Jau nežinau kurį kartą pakartosiu - tegul tie, kas važiuoja automobilių keliais susimoka pilną kainą už naudojimąsi infrastruktūra. Pažiūrėsime, kaip tada pigiai bus galima vežti (važiuoti) automobiliais, įskaitant ir keleivius autobusais.
    Ir dar. Tai nereiškia, kad LG turi būti neliečiama ar pan. Bet nereikai čia iš LG daryti atpirkimo ožio. Tvarką ir skaidrumą visų pirma reikia įvesti valdžios institucijose, o tik po to jau galima kalbti apie valstybines įmones. Jos ir taip dirba užreguliuotos. Yra visiška nesąmonė, kai komercinė valstybinė įmonė turi viską įsigyti viešųjų pirkimų būdu. Pakanka pažiūrėti į VP skelbimus LG puslapyje. Nu tiesiog juokas ir pyktis - tušinukai, rašomasis popierius, popierinės kaukės ant nosies ir burnos, kitokios smulkmenos perkamos per VP. Nesąmonė. Ir nereikia čia pezėti, kad tai valstybiniai, t.y. visų mūsų pinigai. Vat tai, ką valstybė skiria iš biudžeto LG ar ES lėšos - kitas dalykas. Tačiau irgi nereikia prieiti iki absurdo su... tušinukų pirkimo konkursais... Dar daugiau, viešieji pirkimai kaip tik ir yra terpė korupcijai, nieko jie nepadeda. Ir dar vilkina laiką. Ką galima būtų nupirkti tuojau pat, ar per kelias dienas, perkama kelis mėnesius... Jokia normali privati komercinę įmonė šitaip dirbdama neišgyventų...

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Pastatą parduoti, pinigus atiduoti į bendrą katilą (valstybės biudžetą), geležinkelius priversti mokėti už nuomą.
    Visame civilizuotame pasaulyje, įskaitant Vokietiją, geležinkeliečiai turi teisę streikuoti, o Lietuvoje šita teisė iš jų yra atimta (todėl dividentus reikia palikti įmonei kaip kompensaciją).
    PONE streikuoja ne gelezinkeliai o NEPRIKLAUSOMA ORGANIZACIJA vienijanti gelezinkeliu darbuotojus, ir streikuot jie gali kol nepazeidziami streteginiai valstybes klausimai.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    pastata parduot ir pasistatyt modernu tris kart mazesni prie gelezinkelio stoties. Sunku suvokt toki reikala?
    ps. Ka jus ten valgot lietuvoj?

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Pakaks čia pasakas sekti. Bet kur bedus pirštu į valstybinę, savivaldybių įmonę, valdišką įstaigą, organizaciją, ministeriją ir t.t., dar ne to galima iškapstyti. Nereikia iš LG daryti atpirkimo ožio.


    Ir už viską sumoka keleiviai. D. Britanijoje brangiausios geležinkelių bilietų kainos ES. Bei krovinių vežėjai. Pelnas eina DB (taip, DB yra pagrindinis krovinių operatorius D. Britanijoje).
    Klausimas neatsakytas .. Kodel dividendu nera? kuo si imone isskirtine? VISUR SUMOKA KELEIVIS ARBA GYVENTOJIAI. Cia ne tarybu sajunga kai ekonomikos desniai neveike. pinigai LT NESPAUSDINAMI KOLKAS tad sumoka keileivis visa laik!




    Pastatas nuo pat pradžių (pastatymo) buvo geležinkelių - iš pradžių vienas iš Polesės geležinkelių valdybos pastatų, vėliau lenkų Vilniaus direkcijos, vėliau TSRS Lietuvos geležinkelių, vėliau Pabaltijo Vilniaus skyriaus, ar kaip jis ten tada vadinosi. Po 1991 - Lietuvos geležinkelių.
    Vilniuje dar viešbučių per maža? O aš pasakyčiau, kad per daug. Esami neužpildomi. Nes kainos bukai per didelės. Nu, ir kur jūsų, nemieli liberalai, rinkos ranka?
    Taigi ziurekite koks viesbuciu statymo bumas? kad ir butus prabangius su tokiu vaizdu paverst si pastata...
    Tegul gelezinkeliai pasistato 3 kartus mazesni su atviru isplanavimu prie stoties, kaip ir visame civilizuotame pasaulyje iskaitant vokietija.

    Viesasis sektorius yra super neefekyvus Lietuvoje. Privatus verslas nutoles sviesmieciais nes konkurencija.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Toliau lenda galai iš buvusio LG kromelio

    Permainų metas „Lietuvos geležinkeliuose“ atskleidžia senas paslaptis

    Beje, paskutiniu metu kaip tai aptilo buvusios LG kriminalinės administracijos advokatai ir teisintojai? Aūūū, kur jūs? Al1? Romai? Gal ką nors pridurtumėt ta tema?
    Pakaks čia pasakas sekti. Bet kur bedus pirštu į valstybinę, savivaldybių įmonę, valdišką įstaigą, organizaciją, ministeriją ir t.t., dar ne to galima iškapstyti. Nereikia iš LG daryti atpirkimo ožio.
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
    Anglijoje 0, nes isnomuotas ir moka dividendus. Vokietijoje nzn bet ES lesu irgi nera ir dividendai mokami nes valstybe turi 100 proc akciju na kaip ir visam civilizuotam pasaulyje. O Lietuvoj kiek gavo ES lesu tai patyliu ir jokiu dividendu nematem tik verkima kad lesu nera.... tegu issinesdina is centrinio pastato ir parduoda viesbuciui ir nuomuojasi kaip ir visos Lietuvos imones.
    Ir už viską sumoka keleiviai. D. Britanijoje brangiausios geležinkelių bilietų kainos ES. Bei krovinių vežėjai. Pelnas eina DB (taip, DB yra pagrindinis krovinių operatorius D. Britanijoje).

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Ten ne pastatas, o fortifikuota pilis. Neįsivaizduoju, kam jiems tokio dydžio namas. Pakaktų išsinuomoti porą aukštų kuriam nors periferiniam verslo centre Vilniaus pakrašty.
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
    Keista kad to vilnieciai nemato.. Tas pastatas YRA PRABANGA! ir netinkamas ofisui.. ten gi viesbutis originaliai buvo.
    Pastatas nuo pat pradžių (pastatymo) buvo geležinkelių - iš pradžių vienas iš Polesės geležinkelių valdybos pastatų, vėliau lenkų Vilniaus direkcijos, vėliau TSRS Lietuvos geležinkelių, vėliau Pabaltijo Vilniaus skyriaus, ar kaip jis ten tada vadinosi. Po 1991 - Lietuvos geležinkelių.
    Vilniuje dar viešbučių per maža? O aš pasakyčiau, kad per daug. Esami neužpildomi. Nes kainos bukai per didelės. Nu, ir kur jūsų, nemieli liberalai, rinkos ranka?

    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    „Lietuvos geležinkeliai“: formuojasi naujas klanas?

    http://kauno.diena.lt/naujienos/vers...-klanas-813911
    Būtent, vyksta elementari kova dėl riebaus kąsnio (greičiau šėryklos). Niekas nieko sodinti net neketina.
    Paskutinis taisė Al1; 2017.05.30, 17:19.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Anglijoje 0, nes isnomuotas ir moka dividendus. Vokietijoje nzn bet ES lesu irgi nera ir dividendai mokami nes valstybe turi 100 proc akciju na kaip ir visam civilizuotam pasaulyje. O Lietuvoj kiek gavo ES lesu tai patyliu ir jokiu dividendu nematem tik verkima kad lesu nera.... tegu issinesdina is centrinio pastato ir parduoda viesbuciui ir nuomuojasi kaip ir visos Lietuvos imones.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
    O gi LT gelezinkeliai taip kele lietuvos uki.... Uz musu ir ES pinigus zinoma, nepamirso ir sau kisenes pasipildyt.
    Kiek pinigų Lietuvos (ar savivaldybių) biudžetas mokėjo geležinkeliams? Ir kiek moka Anglijoje ar Vokietijoje?

    Komentuoti:


  • Globalus
    replied
    Pasirodo anglai davė žalią šviesą milžiniškam projektui. High speed rail 2.
    Geležinkelis turės Y formą ir sujungs Londoną su kitais svarbiais miestais.

    Statybos pradžia numatoma jau šiais metais, o statybos vyks 2 etapais.
    Pirmas etapas bus baigtas 2026 metais, antras etapas baigtas bus 2033 metais. Preliminari projekto vertė 56£ mlrd.

    Pirmas etapas pažymėtas žydra spalva, antras- raudona.




    Detaliau I etapas:




    Detaliau II etapas:

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Nuo sausio 2 d. JK vidutiniškai 2.3% brangsta bilietai.
    nationalrail.co.uk
    From January 2, 2017 rail fares will rise on average by 2.3 per cent. Not all fares increase. Overall some fares may go up, many will stay the same and some will reduce in price.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    East Midlands
    A Railway For Growth

    Apie geležinkelių plėtrą East Midlands regione.

    Komentuoti:


  • zanaz
    replied
    "Flying Scotsman" važiuoja per Forth tiltą prie Edinburgo

    [VIMEO]166732484[/VIMEO]

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Felix, a black and white cat, has been named Senior Pest Controller and given a new high-vis jacket and a name badge on behalf of TransPennine Express

    Komentuoti:


  • John
    replied
    BBC video reportažas apie Flying Scotsman garvežį, kuris po ilgos restauracijos vėl rieda bėgiais

    Full steam ahead for The Flying Scotsman

    Komentuoti:

Working...
X