Keletas traukinių nuotraukų, darytų kelionės Leeds-Gatwick metu:
1. Northern Rail Class 333 (kairėje) ir Class 142 Leeds stotyje.
Class 333 - 4 dalių EMU, pagamintas 2000 metais kompanijos Siemens. Traukiniai tikrai gana nauji ir patogūs. Max greitis - 160 km/h. Kursuoja maršrutais Leeds - Bradford bei Leeds - Skipton.
Class 142 - 2 dalių DMU, gamintas 1985-1987 metais, atnaujintas po kelių metų. Šio salonas visai primityvus bei nepatogus. Max greitis - 120 km/h. Kursuoja maršrutais Leeds -Harrogate - York bei Leeds - Sheffield.
2. National Express East Coast InterCity 225. Traukinys sudarytas iš 2 elektrinių Class 91 lokomotyvų ir 9 vagonų. Gamintas 1988-1991 metais. Max greitis 261km/h, tačiau paprastai neviršijamas 200km/h greitis. Tai yra pagrindiniai traukiniai, kursuojantys tarp London Kings Cross stoties ir šiaurinių miestų. Iki šiol visą laiką tekdavo važiuoti būtent šiuo traukiniu, kurio vagonai atnaujinti prieš porą metų ir labai patogūs. Šalia kiekvienos kėdžių poros yra rozetė nešiojamam kompiuteriui, nuo šių metų traukiniuose teikiamas nemokamas Wi-Fi internetas.
3. Cross Country Express Class 220 Voyager taip pat Leeds'e. 4 dalių DEMU, gamintas kompanijos Bombardier. Didžiausias greitis - 200 km/h. Traukinys nėra labai patogus - net nelabai didelis mano lagaminas netilpo nė viename bagažo skyriuje, taigi teko laikyti po kojomis, o maršrutas, kuriuo važiavau - tiesiog tragiškas. (Šį kartą nusprendžiau sutaupyti šiek tiek pinigų ir užuot važiavęs su Class 225 iš Leedso tiesiai į Londoną, pasirinkau maršrutą su persėdimu Derbyje.) Traukinys stoja kiekviename didesniame mieste, nors buvo šeštadienio rytas, traukinys buvo toks pilnas, kad beveik neužteko vietos net stovėti
4. To paties Voyager atnaujinta versija - Class 222 Meridian Londono St. Pancras stotyje. Techniniai dalykai beveik nepasikeitė, tačiau po Class 220 kritikos interjeras atnaujintas gana stipriai, taigi traukinys buvo gerokai patogesnis
Ne, manau nereikia kurti naujos temos, tegul lieka šita. Visų pasaulio valstybių geležinkeliai, riedmenys yra skirtingi taip, kad nereikia daryti mišrainės.
Laiba gera tema John, tie raudoni buferiai St.Pancras stotyje tikriausiai hidrauliniai?
Kažkaip užtilo šita tema. Tiesiog nemažai galvojau ir norėčiau pasiūlyti, ar nebūtų geriau įkurti naują temą (pvz. Geležinkeliai Europoje ar pasaulyje), o šios temos pranešimus perkelti į tą naują temą. Tokiu būdu praplėstume diskusiją ir, manau, būtų įdomiau bei naudingiau.
Galiu klysti, bet, kaip suprantu, Voyageriai yra varomi elektros varikliu, kuriems energija gamina dyzeliniai generatoriai (kiekviename vagone), kuomet 125 turi tik 2 iprastinius dyzelinius variklius (abu lokomotyvuose t.y. traukinio galuose).
Tikriausiai taip, aš pats nelabai gilinausi. Mat man svarbus yra ir važiavimo komfortas
Teko važiuoti tiek su Class 125 (First Great Western), tiek su Bombardier Voyager(Virgin). Asmeniškai, maloniau su Class125. Bombardier Voyager'io kiekvienas vagonas turi po variklį, o tai duoda papildomą vibraciją ir triukšmingumą. O vat su Class125, tai beveik kaip su jachta
Geras jausmas, kai eini pesčiųjų viaduku, o apačioj prašvilpia šis žvėris.
Pagal vikipedia didžiausias jo greitis 225km/h, bet kai kur yra ribojamas iki 200km/h.
Aš pasakiau savo asmeninę nuomonę apie traukinius.
Apskritai, tiek Britanija, tiek Prancūzija yra tolimos šalys ir jų geležinkelio sistemos neturi nieko bendra su Lietuvos. Todėl ir darau palyginimą, jog britiškoji technika neįdomi bei nuobodi, juolab nuo pat mažens užaugau ir domėjausi "sovietine" geležinkelio technika. Čia kiekvieno žmogaus skonio reikalas, ką jis renkasi ir kas jam įdomiausia.
Berods, Didžiojoje Britanijoje gyvena daugiausia geležinkelio entuziastų imant visos Europos mastu, kurie susibūrę į daugybę įvairių klubų, bet, mano požiūriu, britiški traukiniai - patys nuobodžiausi ir neįdomiausi iš visų.
Komentuoti: