Tokį garvežių paradą būtų svajonė pamatyti 2012 metų liepos 7dieną Šeštokuose, Mockavoje, Mockuose, Sangrūdoje geležinkelio per Lietuvos-Lenkijos sieną atidarymo 20-mečio proga.
http://www.youtube.com/watch?v=c8Fl0...eature=related
http://www.youtube.com/watch?v=QECTb...eature=related
http://www.youtube.com/watch?v=L9GBu...eature=related
http://www.youtube.com/watch?v=xNiAg...eature=related
O šitokio garvežių prezentacijos vaizdelio-šou
http://www.youtube.com/watch?v=TiX6S-GfWZs&NR=1
Lietuvoje nesulauksime
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Garvežiai Lietuvoje
Collapse
X
-
Kiek įžiūrėjau vakar iš keleivinio traukinio tai stovėjo trys, bet ne ten kur visada, o toje teritorijoje tarp metalo laužo...arba šalia (bet kitoje vietoje). Ar tik ne paskutinioji artėja...
Komentuoti:
-
Aš tikrai nesakau jog ten jie stovi supjaustymui, aš tik sakau kaip man sakė
Komentuoti:
-
tai aš kiek prisimenu jie visada ten stovėdavo. Nebent pervarė. Ir 7 garvežiai - tai jau turėjo buti jų mažiau...
Komentuoti:
-
Gal tas pranešimas nereiškia, kad juos pjaustys, nes ten šalia depo teritorijos yra aptverta kita teritorija, kurioje riogso metalo laužas, kažkokio šilumvežio kėbulas (TEM2, TEM1?), ir didžioji dalis garvežių kiek mačiau šalia patvory ir stovėdavo.
Komentuoti:
-
Parašė doncius Rodyti pranešimąMano pažystamas dirba Radviliškio depe tai sakė jog prie metalo laužo yra nuvaryti apie septyni garežiai, daugiausiai L tipo
Komentuoti:
-
Parašė doncius Rodyti pranešimąMano pažystamas dirba Radviliškio depe tai sakė jog prie metalo laužo yra nuvaryti apie septyni garežiai, daugiausiai L tipo
Komentuoti:
-
Mano pažystamas dirba Radviliškio depe tai sakė jog prie metalo laužo yra nuvaryti apie septyni garežiai, daugiausiai L tipo
Komentuoti:
-
Taigi, atrodo radau mažą seansaciją.... Aišku, tai dar nepatikrinti faktai, bet aš juos patikrinsiu balandžio mėnesį. Yra išlikęs vienas 600 mm garvežys, kuris savo laiku dirbo Lietuvoje. Šiuo metu jis yra muziejuje ir puikiai veikia!
Ž.r. čia:
"99 3317 (Borsig works number 10306 of 1918) was preserved on a plinth on the Muskauer Strasse at Weisswasser and returned to the preserved railway in 1990. Between 1919 and 1939 she had run in the Vilnius district, then a part of Poland, as PKP no. 4241 and later as Lithuanian no. K 4-448"
http://www.farrail.com/pages/trip-re...n-2006-10.html
Dar yra vienas garvežių sąrašas, kuris irgi panašius duomenis patvirtina...
Komentuoti:
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąEini, eini nuo Druskininkų mišku už Latežerio... Ir ten nei iš šio, nei iš to stovi ... http://www.parovoz.com/gallery/BYHR/20070722_87963.jpg
Sorry, ne garvežys, o dyzelinis traukinys DR-1A.
Tik STOP
Spygliuotų vielų tvora - Lietuvos-Baltarusijos siena . Traukinys - jau Baltarusijos pusėje, paskutinė stotelė Uzberež yra prie pat sienos su Lietuva.
Komentuoti:
-
Garvežiai
Parašė zanaz Rodyti pranešimąMiškuose, šiaip idomu ar ant bėgių kokių i miškus nuvestų ar isvis bilekur... nu jei eičiau šiaip miškų ir ten garvežys nei iš šio ne iš to stovi, galvočiau kad gliucina...
Sorry, ne garvežys, o dyzelinis traukinys DR-1A.
Tik STOP
Spygliuotų vielų tvora - Lietuvos-Baltarusijos siena . Traukinys - jau Baltarusijos pusėje, paskutinė stotelė Uzberež yra prie pat sienos su Lietuva.
Ar Gardine garvežių yra, nežinau. Nors depą kažkada matyti teko, garvežį jame - taip pat.
Kartą Poriečės stotyje nustabau, kaip greitąjį traukinį Varšuva-Sankt. Peterburgas tempė garvežys. Kito traukinio laukę žmonės juokėsi, kaip toks "lokomotyva-atgyvena" greitąjį traukinį nuveš iki miesto prie Nevos. Aišku, jie nepagalvojo, kad Vilniuje garvežį pakeis TEP-60. Apie matytą vaizdelį klausiau Pariečės stoties budėtojo, tai jis ir tik patraukė pečiais, patvirtino, kad greitąjį Nr.25/26 visada veža vyšninės spalvos TEP-60. Matyt, tokio gedimas privertė pakeisti kuo pakliuvo...
Berods iki 1979 metų (kai Vilniaus mazge garvežių jau nesimatydavo) iš Baltarusijos žalias garvežys atitempdavo keleivinį traukinį Vitebskas-Vilnius.
Po Rusijos gilumą aktyviau keliavę žmonės pasakoja dar tokių vaizdelių: mišku eina geležinkelio pylimas, tarp pabėgių išaugę medžiai... Eini tuo prieš WW2 karą tiesti pradėtu ir nebaigtu geležinkeliu, randi vagonų, randi garvežį... Tarp vagonų ir pro jų apačias išaugę medžiai ...Paskutinis taisė Vitas; 2008.06.23, 23:39.
Komentuoti:
-
Sian vakare prasilekiau Pelesos regis gatve, tai salia jos patupdytas ir graziai apsviestas garvezys atrodo isties ispudingai
Nors apskritai galejo garvezi dislokuot salia pacio stoties pastato, efektas butu buves geresnis.
Komentuoti:
-
Garvežiai Lietuvoje
Perkelti pranešimai apie garvežius iš temos Geležinkeliai Lietuvoje. ir [KAU] Kauno geležinkelio stotis.Paskutinis taisė Eimantas; 2008.01.31, 19:10.
Komentuoti:
-
Parašė robertas Rodyti pranešimąUdriau, galiu patikslinti, kad TE-4567 yra tikrai paminklinis, pastatytas prie Radviliskio gelezinkelio stoties. Štai nuotrauka:
http://lietuva.photos.us.com/p39978257.html
Komentuoti:
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąLabai blogai skaičiavai, sėsk, tamistai du
Remiantis http://www.parovoz.com/history/exist...LOC=®ION=LT buvo tiek kiek parašyta.
Dabar šiek tiek pasikeitė lokacijos kai kurių:
L0106(Šiauliai)
L0221-Radviliškis, depas(?)
L0236 (Vilnius)
L0814 (Kaunas)
L1160 (klaipėda)
L2289(Ignalina)
SO17-744- Radviliškis depas
TE0313 - Radviliškis paminklas
TE4567- Radviliškis depas (?)
TE7517 - Naujoji Vilnia
9P- Kaunas, restoranas
Tiek žinių pradžiai)
http://lietuva.photos.us.com/p39978257.html
Komentuoti:
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąPats ir atsakysiu, jei gerai suskaičiavau, tik keturi
Remiantis http://www.parovoz.com/history/exist...LOC=®ION=LT buvo tiek kiek parašyta.
Dabar šiek tiek pasikeitė lokacijos kai kurių:
L0106(Šiauliai)
L0221-Radviliškis, depas(?)
L0236 (Vilnius)
L0814 (Kaunas)
L1160 (klaipėda)
L2289(Ignalina)
SO17-744- Radviliškis depas
TE0313 - Radviliškis paminklas
TE4567- Radviliškis depas (?)
TE7517 - Naujoji Vilnia
9P- Kaunas, restoranas
Tiek žinių pradžiai)
Komentuoti:
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąŠiaip jau foto kad iš laikraščio tai bent parašyti būtų galima
Komentuoti:
Komentuoti: