Na tai nra visai teisybe. Garvezio uzkurimas latvijoje kainuotu apie 100 000 lt, Estijoje veikiancio garvezio nera. Del baltarusijos - manau zinosiu po poros savaiciu...
Tie garvežiai dar gali važiuot? Bent jau didelio remonto jiem reikia?
Geda Lietuvai, nes nera nei vieno vazuojancio garvezio islike. Aisku, galima ir reikia kai kuriuos prikelti. Visi kaimynai turi vaziuojanciu garveziu - ir latviai, lenkai ir baltarusiai, jau nekalbant apie Rusija. Ir ju suremontavimas nera toks jau bereikalingas pinigu ismetimas. Suremontuoti garveziai gali netgi uzdirbti pinigu: turistines keliones, kino filmu filmavimas...
kažkada ankščiau buvo rašyta lygtai 7 nu nedaugiau dešimties. Ir čia įeina kur paminklai stovi ir kur prie laužo (netokio kur supjaustyt ) o gal ir nusišnekėjau reiktų peržiūrėt puslapius visus
Manyčiau tai turėtų būti normalus geležinkelių muziejus sename depe. Realiai galimybes šiuo atveju matau vis tik ne Radviliškyje (mažas miesto patrauklumas, vietos nebuvimas), o Vilnius, Kaunas. Gal net geriau būtų Kaunas, nes yra išlaikytas senasis depas.
Bet yra ir tokių automotrisų MBxd2 , galinčių traukti keletą siauruko vagonų.
Tokios sudėties traukinio važinėjimas kainuoja pigiau. Natūralu, kad garvežių reikia mažiau, ir vienas-kitas gali patekti į ASG. Žinoma – nebūtinai iš Lenkijos.
Ne viename filmuke ir ne vienoje foto mačiau, kad Gulbenės siauruko garvežys kūrenamas malkomis, tai suodžių mažiau. O Lenkijoje tiek Wokstyne, tiek kitur daug kartu matėsi, kaip į garvežio tenderą kraunamos ir į pakurą pilamos anglys. Ir per garvežių kaminus rūkstantys juodi dūmai.
Ne tikrai daug vargo skalbiant nėra. Praeitą savaitę pats važiavau dviejų garvežių kabinose. Tik kad latvijoje, o ne lenkijoje. Tiesa, kai esi kabinoje, nėr kada fotografuoti, tai turiu tik vieną foto: http://narrow.parovoz.com/newgallery...=115906&LNG=RU
Kaip matyti, žiūrovų šiemet susirinko daug...
Pajutusiems artėjančią vasarą ir garvežių pažiūrėti atėjusiems su baltais marškiniais po šventės suodžius skalbiant vargo užteko ?
Komentuoti: