Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vagonų plovimas.

    Comment


      Sveiki. Pateikiu nuorodą, čia rasite daug ir (tikiuosi) įdomios informacijos.
      http://www.kelias.net/gelezinkeliai.html
      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

      Comment


        Parašė robertas Rodyti pranešimą
        Gerbiemieji,

        vokiečių turo po Lietuvą (ir Latviją) nuotraukos:

        http://locopage.fotopic.net/c1552447_121.html
        Šiose nuotraukose http://locopage.fotopic.net/p52302956.html
        http://locopage.fotopic.net/p52302958.html
        http://locopage.fotopic.net/p52302960.html
        http://locopage.fotopic.net/p52302962.html
        http://locopage.fotopic.net/p52302877.html
        http://locopage.fotopic.net/p52302878.html
        ir dar šioje
        http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture
        Lyduvėnų tiltas.


        O čia buvusio Jonavos-Pageležių-Ukmergės siauruko tiltas per Lokės upelį (kažkur netoli garsėjančio pramogų parko "Lokės pėda" - http://www.lokespeda.lt ) :

        http://narrow.parovoz.com/newgallery...D=14730&LNG=RU

        Įdomu – ar dar įmanoma rasti kokių likučių ? Apie kažkada buvusį (ko gero, išardytą 1961 metais) siauruką Jonavoje jau mažai su kuo susikalbi...
        Paskutinis taisė Vitas; 2008.08.10, 09:27.

        Comment


          O kokį ar kokius šilumvežius IAE turi?
          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

          Comment


            Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
            O kokį ar kokius šilumvežius IAE turi?
            Aiskiu geri ir moterizuoti TEM ir jie dar turi savo technika kranus vagonu ir t.t.

            Comment


              Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
              Ne LG, o kitoms imonems priklausantys silumveziai i LG stotis turi teise ivaziuoti daugelyje stociu. Tam reikia, kad butu sutvarkyta dokumentacija, imoniu silumveziai ir masinistai tureti reikalingus dokumentus (ivarius sertifikatus, leidimus ir t.t.). Tokiu atveju pvz. - jau mineta Duksto stotis, i Draugystes stoti turi teise atvykti Begos silumveziai, i Silainiu - Lifosos,i Pakruojo stoti - karjero silumvezis ir t.t.
              Ir beje, Dukstas nera tik IAE kroviniu stotis Tai tiesiog eiline stotis, aptarnaujanti ir IAE, ir kitus klientus.
              Tai taip žinau ,kad netik IAE stotis yra ir LG stotisBet viskas IAE silumveziaims yra sutvarkita gali vazineti net prisimenu IAE silumvezis vaziavo i Ignalina pries keleta metudbr IAE remontoja tai kroviniu daug gabens i Duksta o veliau i IAE
              Paskutinis taisė Siemens; 2008.08.10, 21:03.

              Comment


                Ne paslaptis, kad populiariausi tarptautiniai maršrutai traukiniu iš Lietuvos visada buvo į Maskvą ir Sankt Peterburgą. Pastaruoju metu vykstant į S. Peterburgą problemų lyg ir nėra, o vat į Maskvą... tik per Baltarusiją; vadinasi, reikalinga transportinė viza (ji išduodama ne už ačiū). Pažiūrėjau geležinkelių žemėlapį http://branch.rzd.ru/wps/portal/popu...&image_id=9179 ir pamačiau, kad TEORIŠKAI reisas Vilnius - Daugpilis - Rėzeknė - Pskovas - Tverė - Maskva būtų įmanomas.
                Gal galėtų forumiečiai, kurie dirba LG arba turi ryšių РЖД paaiškinti ar parašyti savo nuomonę kodėl vis dar nėra šio maršruto?
                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                Comment


                  Parašė Siemens Rodyti pranešimą
                  Aiskiu geri ir moterizuoti TEM ir jie dar turi savo technika kranus vagonu ir t.t.
                  TEM2?
                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                  Comment


                    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                    TEM2?
                    Taip,bet LG neturi tokiu kaip IAE pas IAE naujasni negu pas LG

                    Comment


                      Parašė Siemens Rodyti pranešimą
                      Taip,bet LG neturi tokiu kaip IAE pas IAE naujasni negu pas LG
                      LG po poros - keleto metu netures tokiu lauzu kaip TEM-2 LG turi kur kas geresnes technikos nei IAE, ir tai visiskai logiska..

                      Comment


                        Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                        LG po poros - keleto metu netures tokiu lauzu kaip TEM-2 LG turi kur kas geresnes technikos nei IAE, ir tai visiskai logiska..
                        Tai taip LG turtinga turi geriausia technika bet pas kaip LG TEM-2 jie seni bet pas IAE ko gero naujasni TEM-2 moterizuoti Dyzelinei
                        ir jie isvis nepanasus i TEM-2 turimus LG

                        Comment


                          Gal kas gali ideti IAE foto su geležinkeliu ,kur visa IAE technika stovi ant begiu??? man labai reikia

                          Comment


                            Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                            Šiose nuotraukose http://locopage.fotopic.net/p52302956.html
                            http://locopage.fotopic.net/p52302958.html
                            http://locopage.fotopic.net/p52302960.html
                            http://locopage.fotopic.net/p52302962.html
                            http://locopage.fotopic.net/p52302877.html
                            http://locopage.fotopic.net/p52302878.html
                            ir dar šioje
                            http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture
                            Lyduvėnų tiltas.


                            O čia buvusio Jonavos-Pageležių-Ukmergės siauruko tiltas per Lokės upelį (kažkur netoli garsėjančio pramogų parko "Lokės pėda" - http://www.lokespeda.lt ) :

                            http://narrow.parovoz.com/newgallery...D=14730&LNG=RU

                            Įdomu – ar dar įmanoma rasti kokių likučių ? Apie kažkada buvusį (ko gero, išardytą 1961 metais) siauruką Jonavoje jau mažai su kuo susikalbi...
                            Kad, kiek zinau, platusis gelezinkelis nutiestas ant siauruko pylimo. Aisku, si sustiprinant. Taip pat pastatyti nauji tilteliai ar pralaidos. Nes siauruko tiltai buvo mediniai. Ten linija eina labai jau tiesiai. Bent i zemelapi paziurejus...
                            O kur Jonavoje buvo siauruko stotis ir ar kas nors is jos pastatu islike?
                            Paskutinis taisė Al1; 2008.08.11, 21:04.

                            Comment


                              Vilniuje, Burbiskese, ties statybiniu medziagu parduotuvemis ir visai netoli statomo tilyo virs aplinkkelio aptikau senos keleiviu platformos liekanas. Islikusi tik platforma Vilniaus stoties link. I Paneriu puse platforma turbut galutinai sulyginta pradejus aplinkkelio statyba, kai, statant tilta teko perkloti begius.

                              Platformos blokai ir plyteles tarybiniu laiku - gali buti kokiu astuntojo desimtmecio pradzios. Islike seni platformos apsvietimo sviestuvai ir netgi zenklas "Pirmojo vagono sustojimo vieta". Palyginti naujas, su cinkuotu stulpeliu. Tokius pradejo statyti tik gal 1998-2000 m.

                              Taciau as niekur neradau informacijos, kad ten kada nors butu buvusi stotele.
                              1987 m. ir 1991 m. priemiestinese schemose irgi nera pazymeta. Taip pat ir pats nepamenu tokios stoteles. Tiesa, as ta kryptimi iki 2000 mazai vazinejau. Kaip ji vadinosi? Nuo kada veike, kada uzdaryta?

                              Idedu nuotraukas.



                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Vilniuje, Burbiskese, ties statybiniu medziagu parduotuvemis ir visai netoli statomo tilyo virs aplinkkelio aptikau senos keleiviu platformos liekanas. Islikusi tik platforma Vilniaus stoties link. I Paneriu puse platforma turbut galutinai sulyginta pradejus aplinkkelio statyba, kai, statant tilta teko perkloti begius.

                                Platformos blokai ir plyteles tarybiniu laiku - gali buti kokiu astuntojo desimtmecio pradzios. Islike seni platformos apsvietimo sviestuvai ir netgi zenklas "Pirmojo vagono sustojimo vieta". Palyginti naujas, su cinkuotu stulpeliu. Tokius pradejo statyti tik gal 1998-2000 m.

                                Taciau as niekur neradau informacijos, kad ten kada nors butu buvusi stotele.
                                1987 m. ir 1991 m. priemiestinese schemose irgi nera pazymeta. Taip pat ir pats nepamenu tokios stoteles. Tiesa, as ta kryptimi iki 2000 mazai vazinejau. Kaip ji vadinosi? Nuo kada veike, kada uzdaryta?

                                Idedu nuotraukas....

                                Nuo senų laikų prisimenu, kaip atskiri į Vilnių važiuodavę dyzeliniai ir elektriniai traukiniai stodavo vos įvažiavę į stoties kelyną. Stotelė lyg tai vadinosi Vilnius-krovininė. Kažką panašaus esu aptikęs tvarkaraščių knygelėse, kurių būdavo galima nusipirkti po tvarkaraščių pekeitimų birželio pradžioje. Tie tvarkaraščiai paneigė manyje susidariusį mitą, kad traukiniai ten stoja dėl eismo sąlygų (draudžiamo signalo šviesofore ar pagal perspėjimo lapelį). Kiek pastebėjau, ten stodavo ankstyvieji rytiniai traukiniai, tame tarpe – dyzelinis iš Kauno (dabar išvykstantis 4:14h) ir lyg tai du rytiniai iš Varėnos (dabar vienas atvyksta iš Rūdiškių , kitas – iš Varėnos).
                                Stotelės aplinką neįžiūrėjau, nes važinėdavau daugiausia rudens-žiemos-pavasario periode, kuomet švinta vėlai, ir tamsoje pro vagono langus, kai salone įjungtas apšvietimas, ne ką įžiūrėsi, o įžiūrėti tuomet būdavo svarbu tik tiek, ar dar ne laikas lipti...
                                Kiek žinau, panašiais principais vienas dyzelinis traukinys dabar stoja Vaidotų stoties kelyne. Kada dyzeliniai ir elektriniai traukiniai nustojo sustoti Vilniaus-krovininėje stotelėje, neprisimenu. Apie 1998-2000 metus stengdavausi važiuoti greitaisiais, tie ten tikrai nestodavo.

                                Comment


                                  Kelionė į Kauną iki šiol kainavo 12 litų, į Klaipėdą - 44 litus ir tai buvo gerokai mažiau nei keliaujant autobusu. Tačiau, kaip paaiškino Vilniaus ir Kauno geležinkelio stočių informacijos darbuotojai, nuo rugpjūčio 12 d. traukinių bilietų kainos didės nuo 80 centų iki 2 litų. Kiek brangs kelionės traukiniu, priklauso nuo maršruto, tarkime, kelionės iš Vilniaus į Kauną kaina padidės 2 litais.
                                  http://www.kaunodiena.lt/dienrastis/...obusais-107302
                                  Vilnius - Lentvaris buvo 2.40, dabar- 3,44.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Vilniuje, Burbiskese, ties statybiniu medziagu parduotuvemis ir visai netoli statomo tilyo virs aplinkkelio aptikau senos keleiviu platformos liekanas. Islikusi tik platforma Vilniaus stoties link.
                                    Ten sustodavo tik rytiniai traukiniai į Vilnių. Neveikia, gal dėl aplinkkelio statybos. Paskutinį kartą šioje stoteleje aš išlipau, kažkur 2005 m. vasarą.

                                    Comment


                                      Buvo skirta i darba vykstantiems. Aplik labai daug imoniu sovietmeciu buvo plius Vagonu depas. Nezinau ar dabar panaikino, kiek supratau laikinai.

                                      Comment


                                        Parašė jevgenijb Rodyti pranešimą
                                        Buvo skirta i darba vykstantiems. Aplik labai daug imoniu sovietmeciu buvo plius Vagonu depas. Nezinau ar dabar panaikino, kiek supratau laikinai.
                                        Taip. Anksciau ten daug imoniu buvo.
                                        Pagal tai, kas like, atrodo, jog turetu buti nenaudojama apie 10 metu.


                                        Tai stai kodel internetiniame LG tvarkarasciu puslapyje buvo stotis Vilnius-keleiv. ir stotele Vilnius-prek. ar tai Vilnius-krov. Jei neklystu, ja is stoteliu saraso "ismete" tik siemet, kai uzdare Kauno tuneli. Tada sarase atsirado stotis Kaunas 1 ir tiesiog Vilnius.
                                        As maniau, kad Vilnius-prek. stotele buvo kazkur ties vandentiekio bokstu. Ir ji buvo skirta tik gelezinkelio darbuotoju pavezejimui, kaip yra Vaidotuose.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Taip. Anksciau ten daug imoniu buvo.
                                          Pagal tai, kas like, atrodo, jog turetu buti nenaudojama apie 10 metu.


                                          Tai stai kodel internetiniame LG tvarkarasciu puslapyje buvo stotis Vilnius-keleiv. ir stotele Vilnius-prek. ar tai Vilnius-krov. Jei neklystu, ja is stoteliu saraso "ismete" tik siemet, kai uzdare Kauno tuneli. Tada sarase atsirado stotis Kaunas 1 ir tiesiog Vilnius.
                                          As maniau, kad Vilnius-prek. stotele buvo kazkur ties vandentiekio bokstu. Ir ji buvo skirta tik gelezinkelio darbuotoju pavezejimui, kaip yra Vaidotuose.
                                          Taip, dabar traukiniai nestoja sioje stoteleje, taciau tarnybiniuose tvarklarasciuose ji egzistuoja. Kiekvienoje didesneje stotyje kiekvienam traukiniui traukiniui eismo grafike sudarytas vaziavimo garfikas kiekvienu stoties rajonu. Keleiviams aisku tokie grafikai neplatinami, nes to visiskai nereikia (pvz. koks keleiviui skirtumas, kada traukinys Vilnius - Klaipeda pravaziuos Radviliskio stoties prekinius rajonus. Pateikiamas tik atvykimas ir isvykimas is Radviliskio keleiviniu traukiniu kelyno).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X