Parašė sankauskas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Ar ja anksčiau važiavo rusijos tranzitas i kaliningrada?Parašė Sula Rodyti pranešimąŠiaip tai off-topikas. Reikia kelti prie geležinkelių temos.
Yra išardyta seniausio Lietuvoje geležinkelio atkarpa (o ir likusi - leisgyvė), ir nė cypt.
When a man lies, he murders some part of the world
Comment
-
Kuri čia naudojama mainline atkarpa išardytas buvo, kuria vyko susisiekimas tarp svarbiausių Lietuvos miestų?Parašė Sula Rodyti pranešimąŠiaip tai off-topikas. Reikia kelti prie geležinkelių temos.
Yra išardyta seniausio Lietuvoje geležinkelio atkarpa (o ir likusi - leisgyvė), ir nė cypt.
- 1 patinka
Comment
-
Mums rūpi išskirtinai jisai ?Parašė liutass Rodyti pranešimąAr ja anksčiau važiavo rusijos tranzitas i kaliningrada?
Šiaip jau tranzitas juda visur, kur įmanoma. Jei nekalbėti apie specialią supaprastintą tvarką.
Vėl gi, apsispręskim, apie ką čia diskutuojam.Parašė John Rodyti pranešimą
Kuri čia naudojama mainline atkarpa išardytas buvo, kuria vyko susisiekimas tarp svarbiausių Lietuvos miestų?Paskutinis taisė Sula; 2023.09.06, 09:22.
Comment
-
Apie rusiškos vėžės geležinkelių išardymo pasekmes Lietuvoje.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Vėl gi, apsispręskim, apie ką čia diskutuojam.
Comment
-
Ardymas kokiu laikotarpiu vyks? Beje, iki 1940 m. Lietuvoje buvo europinė vežė.Parašė John Rodyti pranešimą
Apie rusiškos vėžės geležinkelių išardymo pasekmes Lietuvoje.
Iš dalies tai techninis dalykas. Visai galimas scenarijus, kad iki 2035-2040 m. diduma Lietuvos geležinkelių gali būti persiūti į europinę. Ir nepriklausomai nuo jokių Žalimų ar Vėgėlių.
Comment
-
Koks tikslas keisti vėžę, o ne turėti abi?Parašė Sula Rodyti pranešimą
Ardymas kokiu laikotarpiu vyks? Beje, iki 1940 m. Lietuvoje buvo europinė vežė.
Iš dalies tai techninis dalykas. Visai galimas scenarijus, kad iki 2035-2040 m. diduma Lietuvos geležinkelių gali būti persiūti į europinę. Ir nepriklausomai nuo jokių Žalimų ar Vėgėlių.
Comment
-
Vilnius-Kaunas atkristų daug darbo jei tiesiog perstatytų esamą vėžę.Parašė John Rodyti pranešimą
Koks tikslas keisti vėžę, o ne turėti abi?
Šiaip variantas tranzitui būtų sujungt Alytų su Varėna sena vėže ir duot tranzitą per ten. Baltarusijos tranzitas į uostą irgi ateityje galėtų eit Gardinas -> Varėna -> Alytus -> Klaipėda.
Comment
-
Vilnius-Kaunas RB eis kitoje vietoje, tai bet kokie svarstymai apie "perstatymą" atkrenta.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Vilnius-Kaunas atkristų daug darbo jei tiesiog perstatytų esamą vėžę.
Šiaip variantas tranzitui būtų sujungt Alytų su Varėna sena vėže ir duot tranzitą per ten. Baltarusijos tranzitas į uostą irgi ateityje galėtų eit Gardinas -> Varėna -> Alytus -> Klaipėda.
Comment
-
Eis praktiškai toj pačioj vietoj, tik su n+k darbo kurio galima būtų išvengti.Parašė John Rodyti pranešimą
Vilnius-Kaunas RB eis kitoje vietoje, tai bet kokie svarstymai apie "perstatymą" atkrenta.
Daug geriau būtų perstatyti patiesinant vėžę kur reikia, o sutaupytus pinigus išleisti pvz Elektrėnų atšakai ar dar kokias Grigiškes pajungt priemiestiniam susisiekimui.
Comment
-
ES finansuoja 85% ir visas atšakas buvo galima pasistatyti už tai. Tiesą sakant, turbūt ir dabar nėra vėlu, bet akivaizdu, kad tai nėra Lietuvos prioritetas.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Eis praktiškai toj pačioj vietoj, tik su n+k darbo kurio galima būtų išvengti.
Daug geriau būtų perstatyti patiesinant vėžę kur reikia, o sutaupytus pinigus išleisti pvz Elektrėnų atšakai ar dar kokias Grigiškes pajungt priemiestiniam susisiekimui.
- 4 patinka
Comment
-
ES pinigai tuo pačiu ir mūsų pinigai. Visi tie pajungimai reikalauja ir planavimo, žemių paėmimo ir t.t.. Kiek žmogiškųjų resursų nukreipta greta statyti naują vėžę, būtų galima išnaudoti minimuose dalykuose.Parašė John Rodyti pranešimą
ES finansuoja 85% ir visas atšakas buvo galima pasistatyti už tai. Tiesą sakant, turbūt ir dabar nėra vėlu, bet akivaizdu, kad tai nėra Lietuvos prioritetas.
Comment
-
Šiaip įdomu, kodėl ardomas geležinkelis tarp Klaipėdos ir Latvijos? Čia matosi berods ardomi bėgiai. Ir taip tas geležinkelio tinklas mažas, bet ir tą ardo...Parašė ifl Rodyti pranešimą
Arba traukinys galėtu važiuoti ratu Vilnius - Šiauliai - Ryga - Daugpilis ir atv.
Ir atstatyt liniją į Liepoją.
https://www.google.com/maps/@56.0160...8192?entry=ttu
Comment
-
Nes nėra mąstymo į priekį, viskas apie čia ir dabar.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Šiaip įdomu, kodėl ardomas geležinkelis tarp Klaipėdos ir Latvijos? Čia matosi berods ardomi bėgiai. Ir taip tas geležinkelio tinklas mažas, bet ir tą ardo...
https://www.google.com/maps/@56.0160...8192?entry=ttu
- 3 patinka
Comment
-
Išlaidos priežiūrai. Link Liepojos nėra ką vežti, Skuodas irgi atsiveža sunkvežimėliu. Darbėnuose dar akmens skaldykla gal kažkiek duoda krovinių.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Šiaip įdomu, kodėl ardomas geležinkelis tarp Klaipėdos ir Latvijos? Čia matosi berods ardomi bėgiai. Ir taip tas geležinkelio tinklas mažas, bet ir tą ardo...
https://www.google.com/maps/@56.0160...8192?entry=ttu
Ir gali būti, jos stotys aplink Klaipėdą naudojamos kaip vagonų kaupyklos.Paskutinis taisė ejs-ejs; 2023.12.23, 13:58.
Comment
-
„LTG Link“ vadovaus K. Meidė
Skaityti daugiau: https://www.diena.lt/naujienos/versl...-meide-1158989
- 1 patinka
Comment
Comment