Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Taip, dabartinės sąlygos, tai ne karo metas 1915 m. Detalieji, PAV ir t.t.
    Bet ta atšaka, protingai apgalvojus, tiktų ir LEZ, ir KUN.
    Dėl Blr piliečių. Jų gal daug ir nebūtų, bet Vln gyventojams irgi būtų patogu - sėdai į traukinį, op ir Vilnius. Ypatingai gerai važiuojant į oro uostą. Nereikia galvoti apie galimus kamščius, avarijas ir "viaduko per geležinkelį remontus".
    Bei mokėti už parkingą KUN, kas ne pigu

    Comment


      Kinijoje sukirto rankomis – steigs bendrą įmonę kroviniams vežti

      http://verslas.lrytas.lt/rinkos-puls...iams-vezti.htm
      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment


        „Lietuvos geležinkeliai“ skolinasi 68 mln. Eur

        Paskolos lėšomis bus finansuojami ruožo nuo Kenos iki Naujosios Vilnios bei Vilniaus geležinkelio mazgo elektrifikavimo projektai, Pauosčio kelyno rekonstrukcija Klaipėdoje, antrųjų kelių rangos darbai ruože Telšiai-Lieplaukė, kiti geležinkelių infrastruktūros modernizavimo projektai.
        Jos taip pat bus naudojamos naujiems keleiviniams traukiniams įsigyti, rašoma bendrovės pranešime.
        Imama 68 mln. Eur paskola bus jau penktoji nuo 1996-ųjų. Bendra visų pasirašytų paskolų vertė – 244,3 mln. Eur. Iš jų bendrovė jau grąžino 77,8 mln. Eur.

        Comment


          Jau sena naujiena, bet, kiek mačiau, forume dar nebuvo įdėta.

          Alytiškiai į sostinę nori važiuoti geležinkeliu
          http://lzinios.lt/lzinios/Gimtasis-k...inkeliu/209392

          Alytų nuo provincialumo išgelbėtų geležinkelio linija?
          http://alytusplius.lt/naujienos/alyt...inkelio-linija
          100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

          Comment


            Parašė taccido Rodyti pranešimą
            Jau sena naujiena, bet, kiek mačiau, forume dar nebuvo įdėta.

            Alytiškiai į sostinę nori važiuoti geležinkeliu
            http://lzinios.lt/lzinios/Gimtasis-k...inkeliu/209392

            Alytų nuo provincialumo išgelbėtų geležinkelio linija?
            http://alytusplius.lt/naujienos/alyt...inkelio-linija
            Smagu, kad stengiasi. Miestas su geležinkeliu yra dukart patrauklesnis nei be.

            Comment


              Parašė taccido Rodyti pranešimą
              Jau sena naujiena, bet, kiek mačiau, forume dar nebuvo įdėta.

              Alytiškiai į sostinę nori važiuoti geležinkeliu
              http://lzinios.lt/lzinios/Gimtasis-k...inkeliu/209392

              Alytų nuo provincialumo išgelbėtų geležinkelio linija?
              http://alytusplius.lt/naujienos/alyt...inkelio-linija
              O aš prisimenu, kaip alytiškiai per miestą ėjusio geležinkelio stengėsi atsikratyti. Iš pradžių - keleivinio traukinio važiavimo į senąją geležinkelio stotį Gardino gatvėje, po kiek metų - ir pačios geležinkelio linijos išilgai Naujosios gatvės.

              Comment


                Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                O aš prisimenu, kaip alytiškiai per miestą ėjusio geležinkelio stengėsi atsikratyti. Iš pradžių - keleivinio traukinio važiavimo į senąją geležinkelio stotį Gardino gatvėje, po kiek metų - ir pačios geležinkelio linijos išilgai Naujosios gatvės.
                Negaliu pasakyt, kaip buvo, nes iš to meto nieko neprisimenu. Vis dėlto, mano manymu, panaikint per miestą einantį geležinkelį buvo svarių priežasčių:
                1. Jis praktiškai dalijo miestą pusiau.
                2. Jis niekur nevedė. Buvo atšakos į mašinų gamyklą ir kuro bazę. Kiek žinau, kuro bazę iškelt ir taip norėta, o dėl "Astros" - neaišku, ar ta atšaka buvo naudojama.

                Vargu, ar buvo įmanoma pratęst geležinkelį. "Kas, jeigu?" scenarijus - tarkim, geležinkelis sovietmečiu stebuklingu būdu būtų atstatytas iki Varėnos. Neįsivaizduoju, kaip dabar juo vežtų krovinius vidury miesto - triukšmas, nesaugu.

                Logiškiausias variantas - bendrajame plane numatyta atšaka iš Pramonės rajono iki Naujųjų Valkininkų. Geležinkelis aplenktų miestą iš šiaurės. O po tais straipsniais atsirado gudručių komentatorių, sakančių: "Kam tas pėsčiųjų tiltas, reikėjo statyt, kad ir traukinį atlaikytų. Dabar šaukštai po pietų..." Jie gal įsivaizduoja, kad tas geležinkelis eitų dabartiniu Sveikatos taku, su dešimčia pervažų? O gal estakadomis? O triukšmas, vibracija?

                P.S. ieškodamas informacijos apie šitą geležinkelį, buvau radęs perspektyvinį maršrutą Druskininkai - Seinai - Suvalkai, jeigu neklystu. Kadangi geležinkelis kirstų kažkokias saugomas teritorijas, poveikio aplinkai išvadose buvo parašyta, kad galimai gali atsirasti neigiamų pasekmių...
                100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                Comment


                  Aš tai manau, kad vienintelis būdas gauti Alytui geležinkelį, jei nuspręstų, kad dabartinė RailBaltika vėžė per Marijampolę yra per lėta ir reiktų padidinti greitį iki 240km/h ir tiesti naują, tiesią, greitą liniją Kaunas-Alytus-Šeštokai-Lenkija.
                  Paskutinis taisė ArtisLT; 2016.01.25, 21:14.

                  Comment


                    Parašė ArtisLT Rodyti pranešimą
                    <...> 240km/h <...>
                    Abejoju, ar toks traukinių greitis ir po 30 metų bus Lietuvoj, turint galvoje tai, kaip rūpinamasi ir kaip žvelgiama į susisiekimo infrastruktūrą.
                    100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                    Comment


                      Eiliniai pamąstymai, kokių būta daug. Apie 1990 m. per miestą einančia geležinkelio linija buvo pasiūlymų paleisti tramvajų (kada nors įdėsiu straipsnį iš laikraščio). Viešojo transporto poreikis miesto buvo didelis. Dabar gi tenkinamasi mikrobais... Koks dar tramvajus... Geležinkelį iškelti žadėta dar tarybiniais metais, tam ir nauja stotis pastatyta už miesto. Kaip krovininei, tai vieta tinkama. Bet keleivinę reikėjo statyti Putinuose. Deja...

                      Comment


                        Įdomus interviu. Žinių radijas su p. Dailydka.

                        Comment


                          „Lietuvos geležinkeliai“ tęsia investavimą į aplinkosaugą

                          http://klaipeda.diena.lt/naujienos/v...kosauga-747898
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            Iš Dailydkos interviu:

                            Elektrifikacijos planai:

                            Kad išliktume konkurencingi, turėtume keisti modernizuotus dyzelinius lokomotyvus elektriniais. Iki 2020 m. esame numatę elektrifikuoti geležinkelio linijas iki Radviliškio, o 2025 m. – iki Klaipėdos. Tokiu būdu sumažintume savo veiklos sąnaudas apie 30 proc., taptume efektyvesni ir greitesni. Labai svarbi ir antrųjų kelių statyba, padidinsianti greitį bei saugumą.

                            Elektrinių lokomotyvų gamyba Lietuvoje???:

                            Sieksime plėtoti krovinių terminalų galimybes, jų pritaikymą skirtingiems kroviniams. Labai svarbus etapas bus elektrinių lokomotyvų gamybos pradžia Vilniuje, vykdoma kartu su pasauliniais gamintojais. Vyksta pirminiai susitikimai su galimais partneriais. Lietuva žengs milžinišką žingsnį į priekį šioje srityje.

                            Daugiau:

                            http://vz.lt/sektoriai/transportas-l...asti-pagreicio

                            Comment


                              Parašė Jegermeister Rodyti pranešimą
                              Elektrinių lokomotyvų gamyba Lietuvoje???:

                              Sieksime plėtoti krovinių terminalų galimybes, jų pritaikymą skirtingiems kroviniams. Labai svarbus etapas bus elektrinių lokomotyvų gamybos pradžia Vilniuje, vykdoma kartu su pasauliniais gamintojais. Vyksta pirminiai susitikimai su galimais partneriais. Lietuva žengs milžinišką žingsnį į priekį šioje srityje.
                              Šilumvežius Lietuvoje gamina jau seniai (TEM TMH), kodėl negalima būtų gaminti ir elektrovežius?
                              Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                              Comment


                                Su šilumvežių remontu patirties jau turi pakankamai, o su elektrovežiais - 0. Gal pradžiai bent 5 nusiperka ir paeksploatuoja kelis metus. Tačiau remontuoti kol garantija vis tiek niekas neduos. Aišku, variantas yra pirkti kelis elektrovežius su tolimesniu pirkimu surenkant juos Vilniuje. Tačiau kiek potencialiai jų surinkti galima Lietuvai? 30 vnt., manau, per akis. Pradžiai ir 20 užteks. Ir tik krovininių. Keleivinių, jei nebus elektrifikacijos iki Kaliningrado nereikės, nes į Klaipėdą vargu ar po elektrifikacijos bus leidžiami vagonai su lokomotyvais. Nupirks dar kelis dviaukščius traukinius, galbūt keturvagonius (būtinai tokių reikia, nes dabartinė 2 klasė dviaukščiuose netinkama ilgesnei nei 2 val. kelionei) ir paleis.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Su šilumvežių remontu patirties jau turi pakankamai, o su elektrovežiais - 0.
                                  Šilumvežių ir elektrovežių "apačia" yra beveik vienoda, o ±"viršus" jau seniai važinėja tarp Vilniaus ir Kauno. Taip pat nereikia pamiršti, kad ir peraonalas bus specialiai apmokytas dirbti su nauja technika.
                                  Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Su šilumvežių remontu patirties jau turi pakankamai, o su elektrovežiais - 0. Gal pradžiai bent 5 nusiperka ir paeksploatuoja kelis metus. Tačiau remontuoti kol garantija vis tiek niekas neduos. Aišku, variantas yra pirkti kelis elektrovežius su tolimesniu pirkimu surenkant juos Vilniuje. Tačiau kiek potencialiai jų surinkti galima Lietuvai? 30 vnt., manau, per akis. Pradžiai ir 20 užteks. Ir tik krovininių. Keleivinių, jei nebus elektrifikacijos iki Kaliningrado nereikės, nes į Klaipėdą vargu ar po elektrifikacijos bus leidžiami vagonai su lokomotyvais. Nupirks dar kelis dviaukščius traukinius, galbūt keturvagonius (būtinai tokių reikia, nes dabartinė 2 klasė dviaukščiuose netinkama ilgesnei nei 2 val. kelionei) ir paleis.
                                    Sutinku, kad pirmiausiai reikėtų paeksploatuoti keliolika. Dėl gamybos. Jei sugebėtų suktis, didelis privalumas, kad čia gali surinkinėti ir garantiją atlikinėti visai NVS erdvei.

                                    Comment


                                      NVS erdvei nereikia lietuviškų elektrovežių. Ukrainai, nors jų labai reikia, bet ji galvoja apie savo gamybą, nors neaišku, kas ten išeis, nes nieko gero su ekonomika ir aplamai. Rusija nepirks iš principo iš Lietuvos, nes savo turi su tuo pačiu Siemens ir Alstom. Modavijoje elektrifikacijos nėra ir nebus. Azerbaidžane, Gruzijoje nuolatinė. Armėnijos geležinkeliai išnuomoti Rusijai. Vidurinė Azija sėdi ant kinietiškų. Baltarusija irgi. Jei ką, savo surinkinėti turi didesnį potencialą, o dar ir Stadler'is yra.
                                      Kaip išėjo su TEM-TMH žinome. Tik keli parduoti latviams ir estams. Pastariesiems vargu ar reikės lietuviškų elektrovežių. Latvija jau pristabdė elektrifikaciją, nes nėra ką vežti, Estijoje dabar ir ilgam dar didesnis geležinkelių pervežimų krachas... Kokia dar elektrifikacija?
                                      Paskutinis taisė Al1; 2016.05.10, 18:12.

                                      Comment


                                        Kiek kainuoja lojalumo kortelė perkant vietoje, kasoje?
                                        kk3

                                        Comment


                                          Parašė Haski Rodyti pranešimą
                                          Kiek kainuoja lojalumo kortelė perkant vietoje, kasoje?
                                          Savo laiku pirkau ją už 2 Lt, dabar nežinau.
                                          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X