Čia info apie regioninių geležinkelių būklę paskelbtame konkurse dėl šių geležinkelių ruožų rekonstrukcijos galimybių studijos (žr. Udriaus panešimą aukščiau). Tik čia rasit visokių netikslumų - Mažeikiai-Rengė jau nebeegzistuoja ir ten pabėgiai berods buvo tik betoniniai, kaip Venta-Vainiuodė - mačiau tik betoninius pabėgius...
1.3.Regionines reikšmės geležinkelių linijų infrastruktūros būklė
Lentvario-Marcinkonių-v.s. su Baltarusija, Švenčionėlių-Utenos, Mažeikių-v.s. su Latvija, Jonavos-Rizgonių, Šestokų-Alytaus, Kretingos-Skuodo-v.s. su Latvija ir Bugenių-v.s. su Latvija kaip regioninės reikšmės geležinkelių linijos yra patvirtintos 2004 m. rugsėjo 8 d. Lietuvos Reipublikos susisiekimo ministro įsakymu Nr. 3-453. Šios geležinkelių linijos dėl lėšų stygiaus nebuvo kapitališkai remontuojamos ar rekonstruojamos, o jų techninis lygis buvo palaikomas
atsižvelgiant į jomis pervežamų krovinių apimtis bei užtikrinant saugaus eismo reikalavimus. Todėl šių linijų infrastruktūros buklė tapo prasta.
Lentvario-Marcinkonių-v.s. su Baltarusija vienkelis (dvikelis geležinkelio ruožas tik nuo Lentvario iki Senųjų Trakų) geležinkelio ruožas (98,7 km) sujungia Lietuvą su kaimynine Baltarusija. Kasmet šia linija perežama vidutiniškai apie 1,1 mln. tonų krovinių. Kelio ruože tarp Marcinkonių ir v.s. su Baltarusija traukinių eismas nutrauktas. Geležinkelio linijos techninė būklė:83 proc. (81,5 km) kelio yra uždelstas kapitalinis remontas; 34 proc. pabėgių yra visiškai supuvę; ruožo pusiau automatinė kelio blokuotės įrenginiai bei ryšių linijos ir įrenginiai yra pasenę.
Švenčionelių-Utenos vienkeliu geležinkelio ruožu (48,1 km) kasmet pervežama vidutiniškai apie 0,2 mln. tonų krovinių. Geležinkelio linijos techninė būklė: 100 proc. (48,1 km) kelio yra uždelstas kapitalinis remontas; 29 proc. pabegių yra visiškai supuvę; ruožo pusiau automatinė kelio blokuotės įrenginiai bei ryšių linijos ir įrenginiai yra pasenę.
Mažeikių-v.s. su Latvija (Rengės kryptis) vienkeliu geležinkelio ruožu (19,5 km) kasmet perežama vidutiniškai apie 1,4 mln. tonų krovinių. Geležinkelių linijos būklė: 27 proc. pabėgių yra visiškai supuvę; linijos 13,36 km atkarpoje yra nustatyti sankasos viršaus pločio normų pažeidimai; linijos 15 km atkarpoje balasto užterštumas didesnis kaip 20 proc.; bloga sąvaržų būlklė, todėl neužtikrinamas nustatų nomų bėgių temperaturinis režimas; ruožo pusiau automatinės kelio
blokuotės įrenginiai bei ryšių linijos ir įrenginiai yra pasenę.
Jonavos-Rizgonių vienkeliu geležinkelio ruožu (22,8 km) kasmet pervežama vidutiniškai apie 0,6 mln. tonų krovinių. Geležinkelio linijos techninė būklė: 98 proc. (22,4 km) kelio yra uždelstas kapitalinis remontas; 46 proc. pabėgių yra visiškai supuvę; ruožo pusiau automatinė kelio blokuotės įrenginiai bei ryšių linijos ir įrenginiai yra pasenę. Visoje linijoje balasto užterštumas
didesnis kaip 20 proc.
Šeštokų-Alytaus vienkeliu geležinkelio ruožu (38,1 km) kasmet pervežama vidutiniškai apie 0,5 mln. tonų krovinių. Geležinkelio linijos techninė būklė: 100 proc. (38,1 km) kelio yra uždelstas kapitalinis remontas; 48 proc. pabėgių yra visiškai supuvę; ruožo pusiau automatinės kelio blokuotės įrenginiai bei ryšių linijos ir įrenginiai yra pasenę. Visoje linijoje balasto užterštumas didesnis kaip 20 proc.
Kretingos-Skuodo-v.s. su Latvija vienkeliu geležinkelio riožu (51,6 km) kasmet pervežama apie vidutiniškai 0,1 mln. tonų krovinių. Geležinkelio linijos techninė būklė: 46 proc. (23,1 km) kelio yra uždelstas kapitalinis remontas; 76 proc. pabėgių yra visiškai supuvę; linijos 2 km atkarpoje yra nustatyti sankasos viršaus pločio normų pažeidimai; ruožo ruožo pusiau automatinė kelio blokuotės įrenginiai bei ryšių linijos ir įrenginiai yra pasenę. Visoje linijoje balasto užterštumas
didesnis kaip 20 proc.
Bugenių-v.s. su Latvija (Vainiuodės kryptis) vienkeliu geležinkelio ruožu (12,6 km) nuo 1999 m. traukinių eismas nutrauktas. Geležinkelio llinijos techninė būklė: 77 proc. (9,7 km) kelio yra uždelstas kapitalinis remontas; 26,3 proc. pabėgių yra visiškai supuvę; linijos 1,55 km atkarpoje yra nustatyti sankasos viršaus pločio normų pažeidimai; ruožo pusiau automatinės kelio blokuotės įrenginiai bei ryšių linijos ir įrenginiai yra pasenę. Visoje linijoje balasto užterštumas didesnis kaip 20 proc.
1.3.Regionines reikšmės geležinkelių linijų infrastruktūros būklė
Lentvario-Marcinkonių-v.s. su Baltarusija, Švenčionėlių-Utenos, Mažeikių-v.s. su Latvija, Jonavos-Rizgonių, Šestokų-Alytaus, Kretingos-Skuodo-v.s. su Latvija ir Bugenių-v.s. su Latvija kaip regioninės reikšmės geležinkelių linijos yra patvirtintos 2004 m. rugsėjo 8 d. Lietuvos Reipublikos susisiekimo ministro įsakymu Nr. 3-453. Šios geležinkelių linijos dėl lėšų stygiaus nebuvo kapitališkai remontuojamos ar rekonstruojamos, o jų techninis lygis buvo palaikomas
atsižvelgiant į jomis pervežamų krovinių apimtis bei užtikrinant saugaus eismo reikalavimus. Todėl šių linijų infrastruktūros buklė tapo prasta.
Lentvario-Marcinkonių-v.s. su Baltarusija vienkelis (dvikelis geležinkelio ruožas tik nuo Lentvario iki Senųjų Trakų) geležinkelio ruožas (98,7 km) sujungia Lietuvą su kaimynine Baltarusija. Kasmet šia linija perežama vidutiniškai apie 1,1 mln. tonų krovinių. Kelio ruože tarp Marcinkonių ir v.s. su Baltarusija traukinių eismas nutrauktas. Geležinkelio linijos techninė būklė:83 proc. (81,5 km) kelio yra uždelstas kapitalinis remontas; 34 proc. pabėgių yra visiškai supuvę; ruožo pusiau automatinė kelio blokuotės įrenginiai bei ryšių linijos ir įrenginiai yra pasenę.
Švenčionelių-Utenos vienkeliu geležinkelio ruožu (48,1 km) kasmet pervežama vidutiniškai apie 0,2 mln. tonų krovinių. Geležinkelio linijos techninė būklė: 100 proc. (48,1 km) kelio yra uždelstas kapitalinis remontas; 29 proc. pabegių yra visiškai supuvę; ruožo pusiau automatinė kelio blokuotės įrenginiai bei ryšių linijos ir įrenginiai yra pasenę.
Mažeikių-v.s. su Latvija (Rengės kryptis) vienkeliu geležinkelio ruožu (19,5 km) kasmet perežama vidutiniškai apie 1,4 mln. tonų krovinių. Geležinkelių linijos būklė: 27 proc. pabėgių yra visiškai supuvę; linijos 13,36 km atkarpoje yra nustatyti sankasos viršaus pločio normų pažeidimai; linijos 15 km atkarpoje balasto užterštumas didesnis kaip 20 proc.; bloga sąvaržų būlklė, todėl neužtikrinamas nustatų nomų bėgių temperaturinis režimas; ruožo pusiau automatinės kelio
blokuotės įrenginiai bei ryšių linijos ir įrenginiai yra pasenę.
Jonavos-Rizgonių vienkeliu geležinkelio ruožu (22,8 km) kasmet pervežama vidutiniškai apie 0,6 mln. tonų krovinių. Geležinkelio linijos techninė būklė: 98 proc. (22,4 km) kelio yra uždelstas kapitalinis remontas; 46 proc. pabėgių yra visiškai supuvę; ruožo pusiau automatinė kelio blokuotės įrenginiai bei ryšių linijos ir įrenginiai yra pasenę. Visoje linijoje balasto užterštumas
didesnis kaip 20 proc.
Šeštokų-Alytaus vienkeliu geležinkelio ruožu (38,1 km) kasmet pervežama vidutiniškai apie 0,5 mln. tonų krovinių. Geležinkelio linijos techninė būklė: 100 proc. (38,1 km) kelio yra uždelstas kapitalinis remontas; 48 proc. pabėgių yra visiškai supuvę; ruožo pusiau automatinės kelio blokuotės įrenginiai bei ryšių linijos ir įrenginiai yra pasenę. Visoje linijoje balasto užterštumas didesnis kaip 20 proc.
Kretingos-Skuodo-v.s. su Latvija vienkeliu geležinkelio riožu (51,6 km) kasmet pervežama apie vidutiniškai 0,1 mln. tonų krovinių. Geležinkelio linijos techninė būklė: 46 proc. (23,1 km) kelio yra uždelstas kapitalinis remontas; 76 proc. pabėgių yra visiškai supuvę; linijos 2 km atkarpoje yra nustatyti sankasos viršaus pločio normų pažeidimai; ruožo ruožo pusiau automatinė kelio blokuotės įrenginiai bei ryšių linijos ir įrenginiai yra pasenę. Visoje linijoje balasto užterštumas
didesnis kaip 20 proc.
Bugenių-v.s. su Latvija (Vainiuodės kryptis) vienkeliu geležinkelio ruožu (12,6 km) nuo 1999 m. traukinių eismas nutrauktas. Geležinkelio llinijos techninė būklė: 77 proc. (9,7 km) kelio yra uždelstas kapitalinis remontas; 26,3 proc. pabėgių yra visiškai supuvę; linijos 1,55 km atkarpoje yra nustatyti sankasos viršaus pločio normų pažeidimai; ruožo pusiau automatinės kelio blokuotės įrenginiai bei ryšių linijos ir įrenginiai yra pasenę. Visoje linijoje balasto užterštumas didesnis kaip 20 proc.
Comment