Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Šiuo metu nėra. Jeigu išgyvensime šį visiems nepalankų laikotarpį, manau, kad atsiras.
    Išgyvensit, ne kur dėsitės...
    Aš ne Dievas ir neteisiu, bet manau, kad LG turėtų mastyti plačiau, pasaulietiškai, o ne žiūrėt siaurų savo (arba kaip dažnai sakoma - valstybės) interesų, tada ir ateis ir klestėjimas ir naujos linijos ir nauji riedmenys (apie platų mąstymą manau turėtų susimastyti ne vien LG, o ir visa valdžia su savo filialais ir įmonėmis, bet, kaip sakoma, reikia pradėti keistis nuo savęs ir jeigu bus teigiamų pasikeitimų iš LG, tuomet aš patikėsiu, kad mes negyvename sovietų sąjungos išprievartautų pasaulietinių interesų plotmėje)

    P.S. A. Smetona, nors jo valdžia ir nebuvo demokratinė, bet jis, 1940 m. Birželio 16-os naktį (t.y. 1940.06.16 apie 2:00 h 24 valandų skaičiavimo skalėje) kai paliko Lietuvą sovietams, verkė... Ir tą patvirtina ir K. Musteikio ir pačio A. Smetonos ir tuo metu visų kitų su juo pabėgusių valstybės veikėjų prisiminimai...
    Prezidentas verkė, kad sovietai sugriaus Lietuvą, sunaikins atsiradusią inteligentiją, išnaikins visą buvusią visuomenę ir sugriaus visą kraštą... Deja, bet taip ir įvyko, skirtumas tik tas, kad valstybės griūtis tęsiasi iki šiol, tik jau ne komunizmo rėmuose, o kapitalizmo... O toji griūtis kituose rėmuose netgi pavojingesnė negu komunizmo... O žinote kodėl? Ogi todėl, kad reikia darytis sau į kišenę, nes mūsų naujoji visuomenė ir išrinktieji patikėjo, kad popierius visagalis, o kas ant jo parašyta, tai išvis vos ne Dievui prilyginama...
    Susimastykite, mieli Lietuvos Respublikos piliečiai...
    Man nesvarbu jūsų tautybė, ar jūs žydas ar lenkas ar rusas, bet mes galime kurti valstybę, kurioje gyvename, išdidžią, galingą ekonomine prasme ir padaryt bent kiek gyvenimą joje prasmingesnį... O kodėl nepradėjus to kurti nuo geležinkelių? Juk transportas yra ekonomikos "širdis" ir "pagrindinė arterija". Juk galime kartu pasiekti tiek daug, vien pavyzdys gali būti "Aukštaitijos siaurasis geležinkelis" (ASG), taigi kodėl tokiais pačiais arba netgi kitokiais metodais negalime padaryti vienos pagrindinių valstybės ekonomikos "aortų" savo nacionaliniu pasididžiavimu? Kodėl vadovų tamsuoliškumas ir "beprotiškumas" bei trumparegiškumas turi žlugdyti visą valstybę? Taip, aš nesakau, gal geležinkelio nuardymas ruože Mažeikai - Rengė gal ir buvo naudingas mūsų valstybei, bet nesuprantu, kodėl reikėjo ardyti visą ruožą? Juk būtų užtekę tik vienoje vietoje išimti bėgius, o ne visuose ~17 km., kad būtų valstybei naudingiau? Kodėl LG parodo savo, kaip griovėjo, o ne kūrėjo įvaizdį? Juk Dievas ir tai yra kūrėjas, o ne griovėjas... Kodėl griaunamas mūsų valstybės "kraujas" ne nuo nereikalingų organų, o iš karto griebiama už "širdies"? Juk žmogui, kuriam miršta galūnė ar koks kitas organas, tai jį daktarai nupjauna, bet jie nepjauna iškart širdies ar nešalina kraujagyslių? Ir iškyla iš viso to tik vienas trumpas klausimas.... Kodėl? Kodėl taip vyksta? Ir užtektų sąžiningo ir melu nepersmelkto atsakymo ir sugalvotų sąmokslo teorijų... Kodėl griebiamasi dažnai paskutinio šiaudo? T.y. kitaip mąstantys apšaukiami nepatriotais, valstybės priešais... kodėl taikoma stalinistinė pasenusi metodika? Juk jinai šiais laikais beveik neveikia... Taigi vienas trumpas klausimas... Kodėl?
    Paskutinis taisė Kosovo; 2009.09.06, 03:18.
    "I killed the Bank" - Andrew Jackson

    Comment


      Del grudu pervezimo. Nereikia viskuo kaltinti LG. Kazkas cia rase pries kelias dienas, kad automobiliu pigiau gabenti. Tai tegul gabena. Taciau velgi ta pati beda gaunasi, kaip su vagonais. Grudams skirtu puspriekabiu irgi reikia vos pora menesiu per metus. Ir niekas nenori i jas investuoti.
      Grudu derlius buna labai ivairus - vienais, metais geras, kitais prastas. Vagonu paklausa, atitinkamai, buna labai nevienoda. Ir tikrai pakankamai nedaznai susidaro tokia situacija, kai reikia daug vagonu visose buvusios "tevynes" respublikose. Na, siemet susidare.


      Net ir nesant rinkoje monopolio, staiga prireikus prekiu, vargu ar butu galima gauti didesni ju kieki per trumpa laika. Ekonomikos vadovelius bent jau reiketu paskaityti pries rasant...
      Paskutinis taisė Al1; 2009.09.06, 11:00.

      Comment


        Jau rašiau, kad sunkvežemiais gabenti irgi yra problema - egzistuoja bendro svorio apribojimai (nepamenu kiek tonų - prie progos paklausiu). Tačiau kaip teigė mano pažįstami ūkininkai (jie leistinas normas viršija iki 2 kartų, todėl į tolimesnius grūdų ar rapsų centrus veža ratais kvadratais per aplinkinius miestelius ir kaimus, kad nepapultų į VKTI rankas). Ir net viršija leistinus greičius - jei jau mes rugpjūčio mėn. link Žeimelio važiavom leistinu greičiu 90 km/h tai mums nuolat "lipo ant kulnų" - teko spūstelti iki 100 km/h. O čia plentas vingiuotas, siauras - vienu žodžiu nesaugus dideliam greičiui.
        Tikriausiai, viršijant leistinas svorio normas yra būtini tam tikri atskiri leidimai. O tai papildomai kainuoja.
        Taigi gaunasi uždaras ratas.
        Paskutinis taisė Salvijus; 2009.09.06, 11:00.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Del grudu pervezimo. Nereikia viskuo kaltinti LG. Kazkas cia rase pries kelias dienas, kad automobiliu pigiau gabenti. Tai tegul gabena. Taciau velgi ta pati beda gaunasi, kaip su vagonais. Grudams skirtu puspriekabiu irgi reikia vos pora menesiu per metus. Ir niekas nenori i jas investuoti.
          Pats savo akimis mačiau, kaip ūkininkai veža grūdus supiltus į puspriekabes arba priekabas, skirtas smėliui/žvyrui vežti. Problema tik ta, kad tokiu būdu perveži sąlyginai nedaug grūdų; tačiau ten, kur nėra geležinkelio, kito varianto nelabai yra. Tiesa, kažkur perskaičiau viziją, kad Klaipėdoje bus prekių paskirstymo punktas. Kroviniai iš Kauno, Jurbarko ir Šilutės bus plukdomi baržomis į Klaipėdą ir joje perkraunami į jūrinius laivus. Aišku, ne kažkoks rimtas konkurentas LG, bet vis nauja galimybė.
          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

          Comment


            Ir su savivaldybems priklausanciais autobusu parkais ta pati situacija. Neatsiskaito savivaldybe ir tiek. O "Kautra" privati. Nesusimokes - neves lengvatininku...

            Comment


              AB „Panevėžio keliai“ rekonstravo 17 geležinkelio tiltų
              2009-09-11 10:11
              AINA


              AB „Panevėžio keliai“ baigė vykdyti projektą „IX Kretos koridoriaus tiltų rekonstravimas“, kurio eigoje per dvejus metus IX B Kretos transporto koridoriuje buvo rekonstruota 17 geležinkelio tiltų.

              16 iš minėtų 17 tiltų buvo rekonstruoti esamus gelžbetoninius tiltus pakeičiant naujomis gofruotomis metalinėmis pralaidomis, o tiltas per Vilnelę, esantis tarpstotėje Vilnius–Kena–Valstybinė siena 8+085 km, pastatytas 1963 m., buvo suremontuotas nuvalant perdangą, atstatant pažeistus elementus, pakeičiant atraminius guolius.

              Kiti 16 tiltų, statyti iki 1941 m., buvo fiziškai susidėvėję: aptrupėjęs perdangų apsauginis betono sluoksnis, pažeista hidroizoliacija, ištrupėjusios krantinių atramų siūlės, pasislinkę geležinkelio pylimo šlaitai.

              Projektas vykdytas vadovaujantis 2007 m. birželio 5 d. sutartimis su AB "Lietuvos geležinkeliai". Per dvejus metus atlikta darbų už 11,04 mln. Lt. (be PVM).

              2009 m. birželį Panevėžio kelininkai taip pat baigė vykdyti projektą "Gelžbetoninio geležinkelio viaduko privažiavimo kelyje Paneriai-Grigiškės 0+935 km hidroizoliacijos keitimo ir dažymo techninio darbo projekto parengimas ir rangos darbai“.

              Projekto metu buvo demontuotos geležinkelio konstrukcijos, įrengta hidroizoliacija, deformaciniai pjūviai, rekonstruota paviršinio vandens nutekėjimo sistema, įrengti šalitilčiai, nauji cinkuoto plieno turėklai, naujas skaldos balastas ir geležinkelio bėgiai. Rangos darbai buvo vykdomi vadovaujantis 2008 m. rugsėjo 12 d. sutartimi su AB ‚Lietuvos geležinkleiai“. Atlikta darbų už 1,08 mln. Lt (su PVM).

              Šiais metais vykdoma ir tilto per Merkio upę kelyje Vilnius-Stasylos-Valstybės siena 28+618 km rekonstrukcija. Šis 1922 metais statytas tiltas buvo avarinės būklės. Projekto vykdymo metu rekonstruotojamos tilto krantinės atramos, remontuojami esami atraminiai guoliai, rengiama nauja metalinė perdangos konstrukcija, įrengiamas naujas geležinkelio kelias.

              Sutartyje su AB “Lietuvos geležinkeliai” numatytų tilto per Merkio upę darbų pabaiga - 2009 m. lapkričio 30 d. Sutarties suma su PVM – 6,57 mln. Lt.

              „Į geležinkelio infrastruktūros plėtotės projektus mūsų bendrovė įsiliejo dešimtmečio pradžioje. Pirmasis ypatingas šios srities projektas - Lyduvėnų tilto per Dubysos slėnį Radviliškio-Pagėgių geležinkelio ruože remontas - buvo baigtas vykdyti 2005 metais. Šis ilgiausias ir aukščiausias Lietuvoje ir vienas ilgiausių Europoje geležinkelio tiltų yra priskiriamas prie strateginės reikšmės objektų, taip pat tiltas įtrauktas į kultūros paveldo objektų sąrašą“, - sakė AB „Panevėžio keliai“ projektų direktorius Audrius Butkūnas.

              "AINA"

              Comment


                Taip pat,Visagino viaduka,ir Dūkšto viaduka prieš 2metu kažkur.

                Comment


                  Šiandien važiavau traukiniu,ir štai,ka girdejau,ten darbuotojai kurie važineja,ir štai ka sake,kad Visos nuo Turmanto iki Stalyliu,stotys priklausys Vaidotams )) Ir čia važines Kroviniu direkcija šiuo ruožu...

                  Comment


                    Parašė Siemens Rodyti pranešimą
                    Šiandien važiavau traukiniu,ir štai,ka girdejau,ten darbuotojai kurie važineja,ir štai ka sake,kad Visos nuo Turmanto iki Stalyliu,stotys priklausys Vaidotams )) Ir čia važines Kroviniu direkcija šiuo ruožu...
                    Visų LG stočių priklausomybė suskirstyta į keturis regionus.
                    Iš tikrųjų tavo paminėtose geležinkelio linijose esančių stočių darbą organizuos Vaidotų geležinkelio stoties - Vilniaus regiono stočių viršininkas.
                    Beje labai sumanus, turintis didelią patirtį ir savo darbą išmanantis vyrukas.

                    Comment



                      1986
                      Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                      Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                      Comment


                        Savivarčiai vagonai

                        Sveiki, gal kas turit medziagos apie savivarcius vagonus, bandziau ieskoti sitame puslapyje ir google, bet nieko padoraus, buciau labai dekingas..

                        Comment


                          Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                          Turiu ir aš tokį atlasą, tik jau 1990 m. leidimo, netgi keltų linija Klaipėda - Mukranas pažymėta
                          "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                          Comment


                            Parašė Tadis Rodyti pranešimą
                            Sveiki, gal kas turit medziagos apie savivarcius vagonus, bandziau ieskoti sitame puslapyje ir google, bet nieko padoraus, buciau labai dekingas..
                            Bandyk šitaip: думпкарные вагоны wikipedia , o ten jau gausi geresnį „zacepą“. Tą patį gali pabandyti ir per yandex.ru.
                            Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

                            Comment


                              Parašė Combat Rodyti pranešimą
                              Bandyk šitaip: думпкарные вагоны wikipedia , o ten jau gausi geresnį „zacepą“. Tą patį gali pabandyti ir per yandex.ru.
                              o jeigu lt kalba?

                              Comment


                                nera lietuviskai.
                                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                Comment


                                  Comment


                                    Parašė trilobitas Rodyti pranešimą
                                    Beje, istraukete labai sena informacija. Tas jau padaryta labai seniai, t.y. pries kelis menesius. O ta stotis is esmes nedingo, tik buvo prijungta prie Vaidotu stoties. Taciau stoties statusa prarado, ir tapo Vaidotu stoties kelynu, valdomu tos pacios Vaidotu stoties budetojo. Tad realiai niekur nedingo tie keliai, iesmai,(nors buvo atlikta rekonstrukcija, ir keliu isdestymas siek tiek pasikeite), tik jie valdomi is kitos stoties.

                                    Comment


                                      O ČME3 jau gali dirbti Vaidotuose?
                                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                      Comment


                                        2009-09-14
                                        Ministras per silpnas prieš S.Dailydką
                                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                        Comment

                                        Working...
                                        X