Beje uz darba kelyje dar kazkiek ir moka. aisku centus, bet visgi
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
To RailFanLT. Sunku priprasti prie grafiko. Naujieji metai o tu dirbi......... Kaledos tu dirbi.... aisku ne visada. Ir ziurint kur dirbi. Ar keleiviniuose dyzeliukuose, ar Keleiviniuose silumveziuose ar krovininiuose. Dyzelistai gauna berods maziausiai. padejejai. Apie masinistus negaliu pasakyti, nes ju klases skiriasi ir pan. Antroje vietoje Keleiviniai silumveziai. (kalbu apie padejejus, nes nuo jo ir pradesi). Pirmoje vietoje (ne krizes laikotarpiu, nes db jie gauna maziausiai) gaudavo daugiausiai. Bet viena problema kad nera grafiko krovininiuose.... nzn kada grisi. nzn kai grisi ar duos iseigine ar po 12h poilsio vel vaziuosi. Turbut geriausias variantas keleiv.silumveziai. Bet ir tai pagalvok gerai, nes gert kaip ir negalima )) nes tikrina. turi keltis nakti. ar grizti nakti. vaziuoti per sventes. Kai pripranti tai viskai gerai. Ar negeriau butu stoti tau i Petro Vileisio gelezinkelio fakulteta (kolegija) ir ten atsimokyti. Ir ateiti i gelezinkeli kaip specialistui. (db tu matai tik pravaziuojancius traukinius) ir matai tik trecdali. Nematai viso kito....... Gali labai nusivilti.... Labai daug padejeju ir masinistu mokosi kolegijoje......
Comment
-
Parašė padejejas Rodyti pranešimąTo rokoliux: Zinai man toks jausmas kad kyla nepasitenkinimas jog tave girta pagavo. ar priputei ir nueme KAD. db sedi su 1000lt ir pyksti........ Tai pries metus buvo geriau. Didesnes alogos. Bet ir db nera jau taip blogai. tikrai ne 800lt gaunam...... Nebent kas specas
Darbas kelyje......... o ko cia nesuprast? Didesnis pavojus kelyje...... Nesedi kabinete uzsidares. O vaziuoji. Vyksta veiksmas
uz tavo pavardintas prazangas kiek zinau is darbo meta ! (ar LT-1 depe cia
nieko tokio?)
as rasiau apie darbdavio ir darbuotojo santykius, uzknisanti popierizma,
ir dar kai kuriuos apsurdiskus dalykus LG.....Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.
Comment
-
Parašė SovijusLatvijos Susisiekimo ministerijos oficialioje svetainėje perskaičiau, kad neva artimiausiu metu LG įvyks liberalizacija.
Įdomu kaip ji pasireikš? Kada?
Kiek ši informacija patikima? Šiaip valstybinė institucija kaip, kad Susisiekimo ministerija neturėtų nešioti gandų - ne "geltonoji spauda".
Šaltinis: http://www.sam.gov.lv/?cat=8&art_id=1614Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.
Comment
-
Parašė SovijusPrie ko čia LG ir Latvijos Susisiekimo ministerija ir rinkimai - ten jie jau seniai praėjo?
paspaust savotiskai negali???(t.y. pvz .: valstybes vidaus imoniu))
rinkimai uz savotiska atskaitos taskaPaskutinis taisė rakolioux; 2009.10.22, 22:40.Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.
Comment
-
-
Į e.bilietus „Lietuvos geležinkeliai“ investuoti nežada
http://www.15min.lt/naujiena/aktualu/pinigai/58/62391/
Še tau kad nori... Kuo jie ten mąsto, aš nesuprantu. Mano manymu, tokia sistema tikrai būtų patogi.
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąĮ e.bilietus „Lietuvos geležinkeliai“ investuoti nežada
http://www.15min.lt/naujiena/aktualu/pinigai/58/62391/
Še tau kad nori... Kuo jie ten mąsto, aš nesuprantu. Mano manymu, tokia sistema tikrai būtų patogi.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąSmegenim mąsto... Kadangi keleivių pervežimas nuostolingas, o ir tų maršrutų nėra daug, matyt, nuspręsta investuoti į sritis, kurios pelningos - krovinių pervežimą.
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąSmegenim mąsto... Kadangi keleivių pervežimas nuostolingas, o ir tų maršrutų nėra daug, matyt, nuspręsta investuoti į sritis, kurios pelningos - krovinių pervežimą.考纳斯, 立陶宛
Comment
-
Čia radau vieną įdomų skelbimą:
Projekto „Regioninės reikšmės geležinkelių linijų rekonstravimas (Lentvaris–Marcinkonys–v.s. su Baltarusija, Švenčionėliai–Utena, Mažeikiai–v.s. su Latvija, Jonava–Rizgonys, Šeštokai–Alytus, Kretinga–Skuodas–v.s. su Latvija, Bugeniai–v.s. su Latvija)“ galimybių studijos parengimo paslaugos
Įdomu, ką tai reiškia...
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąČia radau vieną įdomų skelbimą:
Projekto „Regioninės reikšmės geležinkelių linijų rekonstravimas (Lentvaris–Marcinkonys–v.s. su Baltarusija, Švenčionėliai–Utena, Mažeikiai–v.s. su Latvija, Jonava–Rizgonys, Šeštokai–Alytus, Kretinga–Skuodas–v.s. su Latvija, Bugeniai–v.s. su Latvija)“ galimybių studijos parengimo paslaugos
Įdomu, ką tai reiškia...
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąMan atrodo, kad tai galėtų būti vienas iš tų būdų, kur galėtų pritraukt keleivių.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąKeleivių vien elektroniniais bilietais nepritrauksi.
Comment
-
Parašė LAZAS_ Rodyti pranešimąJeigu geležinkelių e-bilieto sistema veiktų kartu su viešojo transporto e-bilietu būtų nemažai privalumų, nors kažin ar tai padidintų keleivių srautus.kaip?
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąIš kur informacija?
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąČia radau vieną įdomų skelbimą:
Projekto „Regioninės reikšmės geležinkelių linijų rekonstravimas (Lentvaris–Marcinkonys–v.s. su Baltarusija, Švenčionėliai–Utena, Mažeikiai–v.s. su Latvija, Jonava–Rizgonys, Šeštokai–Alytus, Kretinga–Skuodas–v.s. su Latvija, Bugeniai–v.s. su Latvija)“ galimybių studijos parengimo paslaugos
Įdomu, ką tai reiškia...
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąĮ e.bilietus „Lietuvos geležinkeliai“ investuoti nežada
http://www.15min.lt/naujiena/aktualu/pinigai/58/62391/
Še tau kad nori... Kuo jie ten mąsto, aš nesuprantu. Mano manymu, tokia sistema tikrai būtų patogi.Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Parašė praetor Rodyti pranešimąJie niekuo nieko nemąsto. Ta direkcija tik laiką švaisto ir pinigus. Progresas neįdomu. Juk visiem tokiem projektam belekiek pinigų Europa duoda.
Comment
Comment