Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Siemens Rodyti pranešimą
    Nauduoti,nematai?kad blizga,su pabegiais neveze nes nebuvo kur deti,tad kazkur supjauste ir cia atveze juos...
    Nu ir kiek per para buna prekiniu traukiniu Dukste? Pafotkink jei netingi kaip atvaziuoja

    Comment


      Kiek laiko jie buvo nenaudojami jau iki nuardymo? Aciu uz fotkes.

      Comment


        Parašė X3dO Rodyti pranešimą
        Kiek laiko jie buvo nenaudojami jau iki nuardymo? Aciu uz fotkes.
        Jie buvo naudojami iki pat nuardymo. Duomenys patikrinti.

        Comment


          Parašė Sovijus
          Tai čia supratau, kad bėgiai nuo nurinkto Mažeikių-Rengės ruožo. O gal net ir nuo Vainiuodės? Gaila, kad niekas pačiame darbų įkarštyje neužfiksavo šio vieno iš kraupiausių XXI a. vandalizmo akto Lietuvos geležinkelių istorijoje.
          Nuo Vainuodės būtų surūdiję.

          Comment


            Kai ziurejau, dar ne visos nuotraukos buvo, dabar jau matosi.

            Comment


              Nuo liepos 1 d. maršrutu Vilnius - Klaipėda - Vilnius penktadieniais, šeštadieniais, sekmadieniais pradės kursuoti vagonas-restoranas (taip rašo www.litrail.lt). Vilniaus stotyje rašo, kad kursuos vagonas-bufetas ir tik penktadieniais traukiniu, išvykstančiu iš Vilniaus 17:00 bei sekmadieniais, išvykstančiu 9:00.

              Comment


                Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                Nuo liepos 1 d. maršrutu Vilnius - Klaipėda - Vilnius penktadieniais, šeštadieniais, sekmadieniais pradės kursuoti vagonas-restoranas (taip rašo www.litrail.lt). Vilniaus stotyje rašo, kad kursuos vagonas-bufetas ir tik penktadieniais traukiniu, išvykstančiu iš Vilniaus 17:00 bei sekmadieniais, išvykstančiu 9:00.
                Pagaliau. Ištroškusių keleivių tikrai nebus maža. O savaitgaliais, nes darbo dienomis kokie 4-5 vagonai būna...

                Comment


                  ar vagonas-restoranas bus komplektuojamas policininkais?
                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                  Comment


                    Parašė dariuks Rodyti pranešimą
                    ar vagonas-restoranas bus komplektuojamas policininkais?
                    O kam? Alkoholiniu gerimu vis tiek nepardavines, nes istatymu uzdrausta.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      O kam? Alkoholiniu gerimu vis tiek nepardavines, nes istatymu uzdrausta.
                      Kaip atrodo tas įstatymo straipsnis?

                      Comment


                        Viešoje vietoje gerti negalima - traukinys ir yra tokia vieta. Tačiau fotografuoti traukinių stotyse negalima, nors tai ir vieša vieta.

                        Comment


                          Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                          Viešoje vietoje gerti negalima - traukinys ir yra tokia vieta. Tačiau fotografuoti traukinių stotyse negalima, nors tai ir vieša vieta.
                          Bet restoranuose ir baruose juk galima gerti alkoholinius gėrimus, o tai juk irgi viešos vietos. Kuo tada juridiškai skiriasi vagonas restoranas nuo paprasto restorano?

                          Comment


                            Čia kažkas supainiota pas mus įstatymuose. Įvairių nesuprantamų apribojimų įvesta. Barai, restoranai visai kas kita.
                            Kita vertus reikia pirkti licenziją, o ji nepigiai kainuoja.
                            Paskutinis taisė Salvijus; 2009.06.26, 20:05.

                            Comment


                              Manau, LG būtų tikslinga leisti vagone prekiauti bent jau lengvaisiais alkoholiniais gėrimais, juk tikrai dažnas neatsisakys bokalo alaus karštą dieną, biznis gal ir būtų. Aišku, licencija.. čia jau skaičiuot reikia. Vardan to įstatymo gerti būtų galima tik vagono restorano ribose, t.y. negalima išsinešti. Visi būtų patenkinti.

                              Comment


                                Būdavo seniau traukiniuose Klaipėda-Vilnius ir alaus, ir visokių kitokių gėrybių. Galėtų jų būti ir dabar. Būtų ir biznis, ir keleivių pagausėtų, nes traukinyje būtų daugiau paslaugų nei galėtų pasiūlyti autobusas.

                                Ir dar galėtų būti vieta rūkaliams, arba atskiras vagonas - panašiai kaip Lenkijoje. Atsimenu kaip plėšdavom naktinėje Ryga-Vilnius ir tame pačiame Klaipėda-Vilnius.

                                Traukinys tuomet buvo kaip savotiškas pasaulėlis kaip laive, kur virte virė savas gyvenimas.

                                Kadangi tai mane labai suintrigavo reikės nutaikyti kada važiuos traukinys su restoranu.
                                Paskutinis taisė Salvijus; 2009.06.26, 20:18.

                                Comment


                                  Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                                  Būdavo seniau traukiniuose Klaipėda-Vilnius ir alaus, ir visokių kitokių gėrybių. Galėtų jų būti ir dabar. Būtų ir biznis, ir keleivių pagausėtų, nes traukinyje būtų daugiau paslaugų nei galėtų pasiūlyti autobusas.

                                  Kadangi tai mane labai suintrigavo reikės nutaikyti kada važiuos traukinys su restoranu.
                                  Taip, pagal įstatymą vietinio susisiekimo traukiniuose alkoholio ir tabako gaminiais prekiauti draudžiama. O va štai tarptautinio susisiekimo, leidžiama prekiauti, o ir rūkyti tam skirtose vietose. Kvailokas įstatymas, juolab kad puspenktos valandos kelionė nėra jau tokia trumpa.

                                  Comment


                                    Gera tema paliesta pradėjus su restoranais. Galėtų mūsų valžios galvos tuos įstatymus peržiūrėti, nes tikrai jei žmogus važiuoja pailsėti, papromogauti į Pajūrį, o jis turi 4,5-5 val. "kentėti".

                                    Įdomu ar Lietuvoje dar kada nors bevažinės naktiniai traukiniai bent vasarą? O ten tai buvo gyvenimas. Čia jau būtų galima rašyti memuarus ir kitokių žanrų literatūrą. Niekas nežiūrėdavo ar jis važiuos 5 ar 10 val. - svarbu, kad ryte atvežtų į galutinę stotį.
                                    Tokiu atveju mes ilgai ir įdomiai galime diskuotuoti apie geležinkelį (ne tik Lietuvoje) - kaip socialinį reiškinį su savo specifika, žavesiu ir t. t.

                                    Keltai Talinas-Stokholmas jei nebūtų tokio paslaugų spektro seniai būtų išnykę kaip NUOSTOLINGI.
                                    Paskutinis taisė Salvijus; 2009.06.27, 11:05.

                                    Comment


                                      18 straipsnis. Prekybos alkoholiniais gėrimais mažmeninės prekybos ir viešojo
                                      maitinimo įmonėse tvarka

                                      1. Lietuvos Respublikoje prekiauti leidžiama:

                                      1) alkoholiniais gėrimais – stacionariose specializuotose alkoholinių gėrimų prekybos įmonėse, stacionarių prekybos įmonių specializuotuose alkoholinių gėrimų prekybos skyriuose, stacionariose viešojo maitinimo įmonėse, stacionarių degalinių ir kaimo gyvenamosiose vietovėse esančių stacionarių prekybos įmonių nespecializuotuose skyriuose, tarptautinio susisiekimo traukiniuose, siaurojo geležinkelio traukiniuose ir laivuose, kuriuose yra atskirai įrengtos viešojo maitinimo vietos, orlaiviuose, vežančiuose keleivius tarptautiniais maršrutais, parodose bei mugėse, vykstančiose stacionariuose pastatuose, viešbučių kambariuose įrengtuose minibaruose;

                                      http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpai..._query=&p_tr2=

                                      Comment


                                        Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                                        Įdomu ar Lietuvoje dar kada nors bevažinės naktiniai traukiniai bent vasarą? O ten tai buvo gyvenimas. Čia jau būtų galima rašyti memuarus ir kitokių žanrų literatūrą. Niekas nežiūrėdavo ar jis važiuos 5 ar 10 val. - svarbu, kad ryte atvežtų į galutinę stotį.
                                        Nesąmonė juk. Tai vien entuziastų kaprizas, elementaru.
                                        O pasisakant dėl tamstos ankstesnių minčių dėl rūkalių, tai rūkymas yra visiškas minusas ir jokių privilegijų kurti specialiai jam nereikia.
                                        Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                                        Comment


                                          Parašė praetor Rodyti pranešimą
                                          Nesąmonė juk. Tai vien entuziastų kaprizas, elementaru.
                                          O pasisakant dėl tamstos ankstesnių minčių dėl rūkalių, tai rūkymas yra visiškas minusas ir jokių privilegijų kurti specialiai jam nereikia.
                                          Del rukymo tai tikrai pritariu: tam neturi buti jokiu nuolaidu. Kodel po to nerukantys zmones turi kenteti? Vaziavau lenkijoj naktiniu traukiniu is Zakopanes iki Varsuvos, tai maza to, jog 18 vagonu buvo sausakimsi, net ir koridoriuje stoveti buvo neimanoma, nes kas kur norejo, tas ten ir ruke. Nors visur zenklai, jog draudziama. Kai nerukantis esi baltame dumu debesyje, tikrai nebesinori vaziuooti antra karta, tad... (Na bet vaizdai Zakopaneje viska atperka )

                                          Visai kas kita del naktinio traukinio. Vasara (bent jau i Klaipeda) tai tikrai butu super variantas. Privalumai: anksti ryte buni pajuryje, nakvodamas traukinyje sutaupai nakvynei, o ir vaziavimas per nakti kupe su gera xebra budavo tikrai super. Ir tikrai nesvarbu, jog jis galbut vaziuotu 8 valandas. Kas nevaziavo, tam gal atrodo tikrai baisia, bet patikekit - yra tikrai priesingai. Toks grafikas ir budavo skirtas specialiai, jog nereiktu galutiniame taske ieskoti nakvynes, pernakvojant traukinyje. Tad jjei toks stebuklas ivyktu irnaktinis traukinukas vel kursuotu, neabejotinai juopasinaudociau.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X