Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus geležinkelio stotis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vilniaus geležinkelio stotis

    Apie rekonstrukciją pasakoti nėra ką.Tad čia nuotraukos.
    Ir dar keli stoties kadrai.


















    #2
    Bus saunu. Neperseniausiai teko lankytis tame pastate, tai patiko, kad viskas labai tvarkinga ir grazu. Likau maloniai nustebintas (lyginant su Panevezio...) dabar sutvarkius ir traukiniu priemimo terminala turetu but isvis puiku

    Comment


      #3
      Radau pranešimą apie peronų ir perėjos Vilniaus geležinkelio stotyje pabaigą.

      Vasario 28 d. valstybinė komisija patvirtino, kad visi statybos darbai Vilniaus geležinkelio stoties požeminėje pėsčiųjų perėjoje baigti, statinį galima naudoti.

      Rekonstruojant perėją, pati seniausia jos dalis išardyta ir jos vietoje įrengta nauja. Be to, perėja pratęsta iki penktojo, taip vadinamojo tarptautinio perono, kuriame sustoja tranzitiniai traukiniai. Iki šiol keleiviai į šį peroną patekdavo tik virš stoties kelių esančiu tiltu. „Keleiviams, dažniausia su bagažu, į tiltą tekdavo kilti laiptais, paskui leistis žemyn į peroną. Dabar jiems daug patogiau,“ – sakė Statybos ir statinių priežiūros skyriaus viršininkas Antanas Papakulis.
      Darbai vyko keliais etapais. Pirmiausia sutvarkyta senoji perėjos dalis. Ji išardyta, o naujosios sienų statybai buvo naudojamas patvarus hidrotechninis betonas, įrengta kokybiška izoliacija. A. Papakulio manymu, perėja turėtų tarnauti kur kas ilgiau nei dešimt metų, kaip to reikalauja statybų įstatymas.

      Kartu su pėsčiųjų perėja buvo rekonstruojami ir peronai, nes jie jau buvo ištrupėję, apgriuvę. Šiuo metu Vilniaus geležinkelio stotyje - penki naujoviški peronai. Bendras jų plotas – dešimt su puse tūkst. kvadratinių metrų. Rekonstruojant peronus atsisakyta senųjų paviljonų. Vietoj jų iškilo šiuolaikiški, iš stiklo ir aliuminio sukonstruoti paviljonai su automatiškai atsidarančiomis durimis. Kiekviename perone įrengti neįgaliesiems skirti liftai.

      Vilniaus geležinkelio stoties požeminės perėjos rekonstrukcija kainavo beveik 20 mln. Lt. Didesnė šios sumos dalis – 11 mln. Lt – gauta iš Europos Sąjungos Regioninės plėtros fondo.

      Aurika Usonienė
      Ryšių su visuomene ir reklamos skyrius,
      tel. 269 20 63

      Comment


        #4
        Parašė Piteris Rodyti pranešimą
        Radau pranešimą apie peronų ir perėjos Vilniaus geležinkelio stotyje pabaigą.

        Vasario 28 d. valstybinė komisija patvirtino, kad visi statybos darbai Vilniaus geležinkelio stoties požeminėje pėsčiųjų perėjoje baigti, statinį galima naudoti.

        Rekonstruojant perėją, pati seniausia jos dalis išardyta ir jos vietoje įrengta nauja. Be to, perėja pratęsta iki penktojo, taip vadinamojo tarptautinio perono, kuriame sustoja tranzitiniai traukiniai. Iki šiol keleiviai į šį peroną patekdavo tik virš stoties kelių esančiu tiltu. „Keleiviams, dažniausia su bagažu, į tiltą tekdavo kilti laiptais, paskui leistis žemyn į peroną. Dabar jiems daug patogiau,“ – sakė Statybos ir statinių priežiūros skyriaus viršininkas Antanas Papakulis.
        Darbai vyko keliais etapais. Pirmiausia sutvarkyta senoji perėjos dalis. Ji išardyta, o naujosios sienų statybai buvo naudojamas patvarus hidrotechninis betonas, įrengta kokybiška izoliacija. A. Papakulio manymu, perėja turėtų tarnauti kur kas ilgiau nei dešimt metų, kaip to reikalauja statybų įstatymas.

        Kartu su pėsčiųjų perėja buvo rekonstruojami ir peronai, nes jie jau buvo ištrupėję, apgriuvę. Šiuo metu Vilniaus geležinkelio stotyje - penki naujoviški peronai. Bendras jų plotas – dešimt su puse tūkst. kvadratinių metrų. Rekonstruojant peronus atsisakyta senųjų paviljonų. Vietoj jų iškilo šiuolaikiški, iš stiklo ir aliuminio sukonstruoti paviljonai su automatiškai atsidarančiomis durimis. Kiekviename perone įrengti neįgaliesiems skirti liftai.

        Vilniaus geležinkelio stoties požeminės perėjos rekonstrukcija kainavo beveik 20 mln. Lt. Didesnė šios sumos dalis – 11 mln. Lt – gauta iš Europos Sąjungos Regioninės plėtros fondo.

        Aurika Usonienė
        Ryšių su visuomene ir reklamos skyrius,
        tel. 269 20 63
        Mielieji forumieciai is Vilniaus (o ypac Perfect): nekantriai lauksim jusu fotografiju apie atnaujintus peronus sioje temoje! Is anksto dekoju.

        Comment


          #5
          Parašė Varlamas Rodyti pranešimą
          Mielieji forumieciai is Vilniaus (o ypac Perfect): nekantriai lauksim jusu fotografiju apie atnaujintus peronus sioje temoje! Is anksto dekoju.
          Kadangi gali palaikyti teroristais, tai Nikas gal padarys nuotraukų, jis indulgenciją turi
          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

          Comment


            #6
            Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
            Kadangi gali palaikyti teroristais, tai Nikas gal padarys nuotraukų, jis indulgenciją turi
            Buvau padaręs ten porą nuotraukų, bet manęs teroristu niekas nepalaikė
            You might surprise yourself.

            Miestai.net FB

            Comment


              #7
              Parašė Piteris Rodyti pranešimą
              ... „Keleiviams, dažniausia su bagažu, į tiltą tekdavo kilti laiptais, paskui leistis žemyn į peroną. Dabar jiems daug patogiau,“ – sakė...
              del ko patogiau? eskalatorius paleido? ar kaip suprasti? Man atrodo ir dabar laiptai tik dabar ispradziu reik leistis zemyn, o paskui kilti laiptais aukstyn...

              Comment


                #8
                Na gi vis tiek, krituliu negausi, tiesiai is stoties pastato nusleisi eskalatorium, kuris jau yra ten, i perona telieka tik uzlipt.
                Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                Comment


                  #9
                  Parašė spirit Rodyti pranešimą
                  Buvau padaręs ten porą nuotraukų, bet manęs teroristu niekas nepalaikė
                  Jei esi padares nuotrauku gal galetum mestelt jas i sia forumo tema?

                  Comment


                    #10
                    Parašė x21 Rodyti pranešimą
                    del ko patogiau? eskalatorius paleido? ar kaip suprasti? Man atrodo ir dabar laiptai tik dabar ispradziu reik leistis zemyn, o paskui kilti laiptais aukstyn...
                    žemyn leistis ne tiek daug reik, kiek kilti ant tilto virš aukštos el. laidų. Be to tiltas šone, o požeminė perėja tiesiai iš salės.

                    Comment


                      #11
                      Taip niekas ir neidejo fotkiu is nauju pozeminiu pereju Vilniaus gelezinkelio stoty, tai va:











                      cia siaip, prie stoties pakeliui i miesta


                      O cia dar is Kauno stoties - baisus pavyzdys kaip taupoma ant instrukcijos vertimo i anglu kalba


                      saugojimo kamera
                      Paskutinis taisė zanaz; 2007.04.15, 04:34.
                      You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                      Comment


                        #12
                        Niekas nuo to neapsaugotas.

                        Comment


                          #13
                          Parašė Nariuotas Rodyti pranešimą
                          Sveiki, gal kas zino kurioje stotyje fotografuota si nuotrauka? Atvaizdas
                          ]Atvaizdas
                          [/URL]

                          Panasu kad Vilniaus stotis, aklakeliai salia uz dabar remontuojamo buvusio priemiestiniu kasu pastato

                          Comment


                            #14


                            Ko gero Vilnius.

                            Comment


                              #15
                              "o mums vis tiek jūsų smaigai!"

                              Comment


                                #16
                                Iš Vilniaus paskutinis traukinys į Kauną išvyksta 19:20h. ANKSTOKAI (ypač - kai dienos bus ilgesnės). Autobusas Minskas-Palanga išvyksta 22:45h, o 23:50h Baranovičiai-kaliningradas jau važiuoja ne kasdien, traukinys Nr 311 Charkovas-Kaliningradas važinėja kas antra naktis...
                                Sunku prognozuoti, kur kartais gali užsibūti atvykęs į Vilnių...
                                O viešbučiuose už nakvynėlę pinigėlius plėšia solidžiai...
                                Ir kokia galimybė naktelę iki 5:08h ar vėlesnio elektrinio traukinio praleisti Vilniaus geležinkelio stotyje? Ar ji nepavirsta bomžų karalija?

                                Comment


                                  #17
                                  Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                  Iš Vilniaus paskutinis traukinys į Kauną išvyksta 19:20h. ANKSTOKAI (ypač - kai dienos bus ilgesnės). Autobusas Minskas-Palanga išvyksta 22:45h, o 23:50h Baranovičiai-kaliningradas jau važiuoja ne kasdien, traukinys Nr 311 Charkovas-Kaliningradas važinėja kas antra naktis...
                                  Sunku prognozuoti, kur kartais gali užsibūti atvykęs į Vilnių...
                                  O viešbučiuose už nakvynėlę pinigėlius plėšia solidžiai...
                                  Ir kokia galimybė naktelę iki 5:08h ar vėlesnio elektrinio traukinio praleisti Vilniaus geležinkelio stotyje? Ar ji nepavirsta bomžų karalija?
                                  Berods nuo 24 val i 4 val ana uzdaroma

                                  Comment


                                    #18
                                    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                    Iš Vilniaus paskutinis traukinys į Kauną išvyksta 19:20h. ANKSTOKAI (ypač - kai dienos bus ilgesnės). Autobusas Minskas-Palanga išvyksta 22:45h, o 23:50h Baranovičiai-kaliningradas jau važiuoja ne kasdien, traukinys Nr 311 Charkovas-Kaliningradas važinėja kas antra naktis...
                                    Sunku prognozuoti, kur kartais gali užsibūti atvykęs į Vilnių...
                                    O viešbučiuose už nakvynėlę pinigėlius plėšia solidžiai...
                                    Ir kokia galimybė naktelę iki 5:08h ar vėlesnio elektrinio traukinio praleisti Vilniaus geležinkelio stotyje? Ar ji nepavirsta bomžų karalija?
                                    Didesnes "bomzu karalijos" nei nakti Krakow Glowny (lenkija) matyt dar nesu mates ir kazin ar kada matysiu..) aciu Dievui, jog persedimui reikejo laukt tik 1 va;landa, nes pozeminis koridorius buvo kimste prikimstas (apie 100-150) ivairaus plauko "bomzu", na o kvapelis tai nelinkiu niekam - pusryciu nesinorejo valgyti niekam net traukinyje...

                                    Comment


                                      #19
                                      Parašė statyba Rodyti pranešimą
                                      Didesnes "bomzu karalijos" nei nakti Krakow Glowny (lenkija) matyt dar nesu mates ir kazin ar kada matysiu..) aciu Dievui, jog persedimui reikejo laukt tik 1 va;landa, nes pozeminis koridorius buvo kimste prikimstas (apie 100-150) ivairaus plauko "bomzu", na o kvapelis tai nelinkiu niekam - pusryciu nesinorejo valgyti niekam net traukinyje...
                                      Gudziais 1997 metais Varsuvos centrineje stotyje maciau vaizdeli, kai pagrindines sales centre bomzai prisiklojo kartono ir sugule miegot. Praejimui paliko takelius pasieniuose. Policija ir apsauga - 0 demesio.

                                      Comment


                                        #20
                                        Kas del bomzu. Negi LG negali parasyti projekto ES lesoms gauti butent benamiu problemos sprendimui. Bendro projekto su savivaldybemis (tiek Vilniaus, Kauno, Klaipedos - jose astriausia benamiu problema stotyse) bei Socialines apsaugos ir darbo ministerija. Irengtu patalpas, gautu dali lesu ju prieziurai is valstybes. Dali lesu LG skirtu. Tik nereikia verkslenti, kad tai ne LG funkcija, kad nera lesu. Jei LG rupi jos ivaizdis, tai ir lesu atsirastu. Ne tiek jau daug ju ir reiketu - viena at du dykaduonius is administracijos atleistu ir sutaupytu lesu pakaktu preiglaudos islaikymui.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X