Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus geležinkelio stotis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tai variantas yra toks: palieki mašiną namie ir į stotį keliauji viešuoju transportu.

    Comment


      Taip ir turėtų būti civilizuotam pasauly
      N N N

      Comment


        Parašė Inspiron Rodyti pranešimą
        Parkingas tai išvis juokingas, turetu būti bent dvigubai didesnis jai ne trigubai, tokiai stočiai, o ten dabar taksi su marsrutkem pasidaline ta parkinga.
        Būta vizualizacijų, kad visa Vilniaus geležinkelio stotis bus uždengta stogu, o ant jo užkeltas parkingas, bet, matyt, krizė įvedė korekcijas, o ir šiaip tas projektas kaip Lietuvai atrodė šiek tiek pernelyg futuristinis. Ir vis dėlto pritariu, kad daug pigiau ir paprasčiau būtų organizuoti į stotį patogų ir dažnai važiuojantį viešąjį transportą.
        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

        Comment


          Dieną Pelesos gatvėje dar nieko. Bet per naktį ar žiemą tamsiais vakarais palikti nedrįsčiau...

          Comment


            Parašė Wycka Rodyti pranešimą
            Būta vizualizacijų, kad visa Vilniaus geležinkelio stotis bus uždengta stogu, o ant jo užkeltas parkingas, bet, matyt, krizė įvedė korekcijas, o ir šiaip tas projektas kaip Lietuvai atrodė šiek tiek pernelyg futuristinis. Ir vis dėlto pritariu, kad daug pigiau ir paprasčiau būtų organizuoti į stotį patogų ir dažnai važiuojantį viešąjį transportą.
            Uždengti galima bus tik tuomet, kai pilnai viskas bus elektrifikuota, atsisakyta dyzelinių traukinių, akmens anglimi ar netgi dyzeliu apšildomų keleivinių vagonų (o kaip tai padaryti kitų šalių traukiniams???), jokie prekiniai pro Vilniaus stotį nevažinės arba jiemas bus skirtas kelias, ativertas nuo keleivinių. Kitaip keleiviai bus dusinami.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Uždengti galima bus tik tuomet, kai pilnai viskas bus elektrifikuota, atsisakyta dyzelinių traukinių, akmens anglimi ar netgi dyzeliu apšildomų keleivinių vagonų (o kaip tai padaryti kitų šalių traukiniams???), jokie prekiniai pro Vilniaus stotį nevažinės arba jiemas bus skirtas kelias, ativertas nuo keleivinių. Kitaip keleiviai bus dusinami.
              O kam visa to reikia? Kad paskatinti žmones dar labiau naudotis nuosavais automobiliais? Na ne, verčiau jau tą milijardą metro skirti...
              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
              Marsrutai.lt tinklaraštis!
              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

              Comment


                Aš tik minėjau techinę pusę. Kitaip keleiviai ir laukiantys stotyje bei darbuotojai bus dusinami dūmais.

                Comment


                  Paskelbtas supaprastintas atviras konkursas:

                  Pasienio kontrolės punkto įrengimo Vilniaus geležinkelio stoties keleivių rūmuose projektavimo paslaugų pirkimas

                  http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...255JSNBO1JS5/#

                  Tai štai dėl ko buvo perkeltos priemiestinės kasos.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Paskelbtas supaprastintas atviras konkursas:

                    Pasienio kontrolės punkto įrengimo Vilniaus geležinkelio stoties keleivių rūmuose projektavimo paslaugų pirkimas

                    http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...255JSNBO1JS5/#

                    Tai štai dėl ko buvo perkeltos priemiestinės kasos.
                    Gal kažko nesuprantu. Koks tikslas Vilniaus geležinkelio stoties keleivių rūmuose įrenginėti pasienio kontrolės punktą, jeigu jis ir taip jau yra ties berods 5-uoju peronu? Kas pasikeis perkėlus tą punktą ar įrengus antrąjį pačios stoties pastate?
                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                    Comment


                      Aš irgi nesuprantu, kam to reikia. Be to juk vis tiek turi būti kontrolė prie perono, kad vykstantys tranzitu neišliptų iš traukinio ne ten, kur reikia. O pašaliniai nepatektų į peroną tuo metu, kai atvyksta ir stovi tranzitinis traukinys. O vykstantiems BČ, LG ir Ukrainos traukiniais jokios pasienio kontrolės praeiti nereikia. Ji atliekama pasienyje.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Uždengti galima bus tik tuomet, kai pilnai viskas bus elektrifikuota, atsisakyta dyzelinių traukinių, akmens anglimi ar netgi dyzeliu apšildomų keleivinių vagonų (o kaip tai padaryti kitų šalių traukiniams???), jokie prekiniai pro Vilniaus stotį nevažinės arba jiemas bus skirtas kelias, ativertas nuo keleivinių. Kitaip keleiviai bus dusinami.
                        Ne viename mieste Vokietijoje ir Anglijoje mačiau uždengtas stotis kuriose dauguma traukinių yra dyzeliniai. Kaip supratau ten yra naudojami ventiliatoriai orui prapūsti kai nėra skersvėjo. Ir tai ne visose stotyse jie buvo. Taip, kad elektrifikacija nėra būtina norint uždengti stogą. Bet aišku, investicijų vistiek reikalauja.
                        Dear Sir,

                        Comment


                          Su tokiais dūmijančiais traukiniais ir šilumvežiais kaip pas mus bus tik keleivių nuodijimas.

                          Comment




                            Iš "Komunistinio rytojaus", 1978 m. lapkričio 14 d.

                            Comment


                              Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                              Gal kažko nesuprantu. Koks tikslas Vilniaus geležinkelio stoties keleivių rūmuose įrenginėti pasienio kontrolės punktą, jeigu jis ir taip jau yra ties berods 5-uoju peronu? Kas pasikeis perkėlus tą punktą ar įrengus antrąjį pačios stoties pastate?
                              O kodėl jus galvojat, kad tas punktas iš tikrųjų bus įrengtas? Juk paskelbtas konkursas TIK projektavimui. O kai švogerio (kaip dažnai atsitinka) firma parengs projektą, jį bus galima įmesti į stalčių ir nieko daugiau nedaryti.
                              Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                              Comment


                                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                O kai švogerio (kaip dažnai atsitinka) firma parengs projektą, jį bus galima įmesti į stalčių ir nieko daugiau nedaryti.
                                Ir išlaidas vėl nurašyti keleivių vežimo traukiniais nuostoliams...
                                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                Comment


                                  Keleivių vežimo direkcijos administracinis pastatas.

                                  Comment


                                    Na ką, matyt, ruošiamas aptvėrimas būsimai muziejaus ekspozicijai.

                                    Comment




                                      Comment


                                        Vilniaus GS peronas prieš rekonstrukciją:

                                        Šaltinis: www.vilnius.lt

                                        Comment


                                          Pokyčiai tai beveik ekstremalūs

                                          Comment

                                          Working...
                                          X