Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus geležinkelio stotis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė dr. Rodyti pranešimą
    uoj nu kam tas peruonas isplaus bapkes zokas ir pasibaigs. Ir kam te parkingai daugeauksei? As gi masinos tai neturiu. Gereu valdze paprastiem zmonem pinigu dotu bet ne sukis viska saviem.

    Vis dažniau apninka mintys, jog tokio mentaliteto aukos ir liksim, atsikratyti nesugebėsim...
    Va tame ir esmė, kad reikia siekti optimalaus viešųjų finansinių išteklių panaudojimo, kuris atneštų maksimalią grąžą, ne mėtytis tarp "gereu valdze paprastiem zmonem pinigu dotu" ir tarp "metro-tramvai-gugenhaim-fluxus" ar dar velnias žino kokių piar-atkatinių, nei Vilniui, nei Lietuvai finansiškai nepakeliamų projektų.

    Comment


      Parašė Kasnis Rodyti pranešimą
      Va tame ir esmė, kad reikia siekti optimalaus viešųjų finansinių išteklių panaudojimo, kuris atneštų maksimalią grąžą.
      Išvardinote keletą neoptimalių panaudojimo variantų.

      Gal dabar bent porą optimalių, kurie atneš maksimalią gražą? Ačiū.
      Skrydis- lyg amžinybės blyksnis

      Comment


        Parašė dr. Rodyti pranešimą
        Išvardinote keletą neoptimalių panaudojimo variantų.

        Gal dabar bent porą optimalių, kurie atneš maksimalią gražą? Ačiū.
        Aš nedirbu Vilniaus savivaldybės ar kokios nors ministerijos strateginės plėtros skyriuje, todėl nežinau kokius projektų portfelius jie turi. Tačiau prioritetas- susitvarkyti su tomis sritimis, dėl kurių susidariusi importo/eksporto disproporcija ar "deginami" finansiniai ištekliai.

        1. Energetika - plepama apie daugiabučių renovacijas, tačiau visiškai nekalbama apie biudžetinių įstaigų pastatus. Bent šilumos punktus reiktų renovuoti. Kolkas tik viena kita biudžetinė įstaiga buvo renovuota. Tos pačios žaliuojančios šilumos trasos... Patys matot "kaimynų" reklamą apie "dalį" už kurą, kurį reikia importuoti.
        2. Kelių ir esamo viešojo transporto atstatymas į projektinį lygį ir greitesnė plėtra - kamščiuose deginame savo BVP augimą, tiek degalų deginimas, tiek žmogiškųjų išteklių ir krovinių prastovos.

        Vietoje to valdininkija, kuri atsakinga už miesto plėtra, užimta utopinių projektų vystymo klausimais. Rengia pristatymus, technines užduotis, galimybių studijas ir t.t. Aišku kažkiek dirbama visose srityse, tačiau tiek Vilnius, tiek Lietuva visko neaprėps..

        Comment


          Sutinku su didelių problemų būvimu energetikoje, na ir nedidelių problemų būvimu keliuose ir jų projektiniame lygmenyje.

          Nesuprantu aš vieno- o prie ko čia LG? Ne LG reikalas kelti kelių projektinį lygmenį ar daugiabučių sienų šiluminę varžą ar panašiai.

          Ar tai, kad biudžetinių įstaigų sienų šiluminė varža yra nedidelė, yra pagrindas Vilniaus sav. sakyti NE LG investicijoms ne tik į savo, bet ir į viso rajono infrastruktūrą?
          Skrydis- lyg amžinybės blyksnis

          Comment


            Parašė dr. Rodyti pranešimą
            Sutinku su didelių problemų būvimu energetikoje, na ir nedidelių problemų būvimu keliuose ir jų projektiniame lygmenyje.

            Nesuprantu aš vieno- o prie ko čia LG? Ne LG reikalas kelti kelių projektinį lygmenį ar daugiabučių sienų šiluminę varžą ar panašiai.

            Ar tai, kad biudžetinių įstaigų sienų šiluminė varža yra nedidelė, yra pagrindas Vilniaus sav. sakyti NE LG investicijoms ne tik į savo, bet ir į viso rajono infrastruktūrą?
            LG į tokį projektą neinvestuotų.

            Comment


              Iš A.Malinovskio archyvų

              Vilniaus geležinkelio stotis, 1987 metai:

              Comment


                Parašė robertas Rodyti pranešimą
                Vilniaus geležinkelio stotis, 1987 metai:
                Atvaizdas
                Keistoka, kad po nepriklausomybės rekonstruojant stotį nebuvo įrengti stogeliai kaip pavaizduota nuotraukoje.
                Dear Sir,

                Comment


                  Čia ne šiaip sau stogeliai, o stogai virš išėjimo iš tunelio, kuris dabar nebenaudojamas. O gal ir sunaikintas. Įėjimas į jį čia:

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Čia ne šiaip sau stogeliai, o stogai virš išėjimo iš tunelio, kuris dabar nebenaudojamas. O gal ir sunaikintas.
                    Taip, sunaikintas rekonstruojant peronus.

                    Comment


                      Vilniaus stotyje iš tiesų trūksta stogelių peronuose. Nuo lietaus ir vasarą nuo saulės jie reikalingi. Po jais galėtų stovėti daugiau suolų. Su suolais peronuose ne kas - jų per mažai. O stovėdami po atviru dangumi dar ir būna po lietaus ir šlapi.

                      Comment


                        Ne tik Vilniaus problema.

                        Comment


                          Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                          Ne tik Vilniaus problema.
                          Tačiau Vilniaus GS juk judriausia, čia daugiausiai keleivių. Ar klystu?
                          Dear Sir,

                          Comment


                            Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
                            Tačiau Vilniaus GS juk judriausia, čia daugiausiai keleivių. Ar klystu?
                            Koks skirtumas žmonėms, kurioje stotyje laukti, po lietumi pvz.

                            Comment


                              Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                              Koks skirtumas žmonėms, kurioje stotyje laukti, po lietumi pvz.
                              Turėjau omenyje, kad Vilniuje visų pirma turi būti padengti peronai, nes čia daugiausia keleivių. Tokiu būdu šiuo privalumu galės pasinaudoti daugiausiai žmonių važiuojančių geležinkeliais.
                              Dear Sir,

                              Comment


                                Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
                                Turėjau omenyje, kad Vilniuje visų pirma turi būti padengti peronai, nes čia daugiausia keleivių. Tokiu būdu šiuo privalumu galės pasinaudoti daugiausiai žmonių važiuojančių geležinkeliais.
                                Na taip, yra gi tokie planai uždengt peroną, bet kada tai padarys tai velniai žino.
                                You might surprise yourself.

                                Miestai.net FB

                                Comment


                                  Gal dar nebuvo tokio 1917 m. atviruko?

                                  Comment


                                    Šoninio fasado remontas.



                                    Comment


                                      Kada čia ta remontą pradėjo, nes buvau šeštadienį tai dar remontas buvo nepradėtas.
                                      Geležinkeliai valdo!

                                      Comment


                                        Gerą mėnesį jau tikrai dirba, gal ir ilgiau

                                        Comment


                                          Kai prieš pora dienų Pilies gatve upės tekėjo...







                                          atrodė kad stogelis prie pirmo kelio subyrės į šipulius
                                          You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X