Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Panevežy išsivadavo iš caro projektų – forumas nepatenkintas. Stotis kokioj nors Tadandėj būtų dar mažiau patogi daugumai vilniečių, nei dabartinė, apie sinergiją su oro uostais galima būtų pamiršt. Ir taip Rail Baltica bus brangiausias bet kada statytas Lietuvoje infrastruktūros objektas, keletas procentų BVP, svajoti apie tunelius iki naujos stoties po Spaudos rūmais – atitrūkimas nuo realybės.
    Tai laukai prie Panevėžio irgi parodo, kad nesistengta priartėti prie žmonių koncentracijos. Tad į Kauną vykti traukiniu laiko prasme nebus ypatingo privalumo prieš automobilį.
    Kaip supratau tai klerkai galvoja tik apie tarptautinius srautus. Tada tikrai nėra didelio skirtumo iš kur išvykt.
    Bet kad realybėj keleivių srautas į Berlyną bus šimtais kartų mažesnis nei tarp Vilniaus Kauno ar Panevėžio tai matyt jiem nedašunta.

    Comment


      Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
      Bet kad realybėj keleivių srautas į Berlyną bus šimtais kartų mažesnis nei tarp Vilniaus Kauno ar Panevėžio tai matyt jiem nedašunta.
      Na, žiūrėkim 30 metų į priekį. Jei ekologiniai sumetimai privers valdžią pakeist trumpus ir vidutinio nuotolio pigius skrydžius greitaisiais traukiniais, tas srautas į Berlyną gali pavirsti šimtais tūkstančių žmonių per metus. Man atrodo, link to einama.

      Comment


        Parašė ifl Rodyti pranešimą
        Nekalbu apie tunelius ir stoties perkėlimą. Man tiesiog įdomu pasidarė, kodėl reikėjo tiest naują "kreivą" vėžę, o ne lygiagrečią esamam trumpiausiam tiesiam keliui nuo Kaišiadorių. Kelionės laikas iki Kauno pailgėja, nes kelias tampa ilgesnis.
        Pagal mano grubų primetimą ant žemėlapio kelias pailgėja apie 4 km, kas yra 90 sekundžių 160 km/h greičiu. Neatrodo kaip didelė kaina už oro uosto pasiekiamumą geležinkeliu.

        Comment


          Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą

          Tai kad įtartini tie projektuotojai, negali savo mąstysenos išvaduoti iš caro laikų projektų. Kur daugiau gyvena žmonių, Kauno centre ar tarkim Šilainiuose? Vilniaus senamiestyje ar Justiniškėse Fabuose Viršuluose? Tad apie žmonių srautus jų supratimas kelia klausimų
          Apsaugok, Viešpatie, nuo tokių visuomeninių konsultantų.

          Comment


            Parašė alga Rodyti pranešimą

            Pagal mano grubų primetimą ant žemėlapio kelias pailgėja apie 4 km, kas yra 90 sekundžių 160 km/h greičiu. Neatrodo kaip didelė kaina už oro uosto pasiekiamumą geležinkeliu.
            O tai neišeitų pasiekt oro uosto pirma stojant Kaune (analogiškai Vln variantui)? Plius, nereiktų išpirkinėt žemių.

            Comment


              Parašė ifl Rodyti pranešimą

              O tai neišeitų pasiekt oro uosto pirma stojant Kaune (analogiškai Vln variantui)? Plius, nereiktų išpirkinėt žemių.
              Na, iš 16 nagrinėtų variantų vienas ėjo dabartine vėže tarp Kaišadorių ir Palemono. Jei rimtai domina, kokiais kriterijais buvo renkami prioritetiniai variantai, tai aprašyta čia: https://sumin.lrv.lt/uploads/sumin/d...s%20rastas.pdf

              Click image for larger version

Name:	Screenshot from 2022-01-21 18-00-20.png
Views:	897
Size:	1,16 MB
ID:	1944958

              Po 2020 m. gegužės mėn. aptarimų, išnagrinėjus bandomuosius RB trasų alternatyvų vertinimo
              rezultatus, RB alternatyvų skaičius sumažintas iki aštuonių (Pav. Nr. 4.2.). Šioms aštuonioms RB trasų
              alternatyvoms – S1, S2, S4, S5, S7, P1, P2P5, P4P5 – atliktas Pirminis alternatyvų atrinkimas
              panaudojant daugiakriterinę analizę ir vertinant žemiau nurodytus rodiklius:
              • Keleivinių traukinių kelionės laikas;
              • Krovininių stočių kelių išdėstymo funkcionalumas;
              • Krovininių traukinių kelionės laikas;
              • Keleivinių stočių kelių išdėstymo funkcionalumas;
              • Regioninių stočių / pralankų kelių išdėstymo funkcionalumas;
              • Kelių pralaidumas;
              • Krovininių traukinių galios sunaudojimas kwh;
              • Keleivinių traukinių galios sunaudojimas kwh;
              • Koncepcinių alternatyvų sankirtos su apribojančiomis teritorijomis;
              • Vietovės nelygumų indikatorius;
              • Numatoma gyventojų populiacija nagrinėjamos alternatyvos poveikio zonoje (2010 m.
              surašymo duomenys);
              • Alternatyvų ilgis, km;
              • Kelio dalis tiesiame ruože (proc.);
              • Kreivių R <4000 dalis (proc.);
              • Tiesioginis susisiekimas su naujuoju oro uostu;
              • Tiesioginių jungčių su regioninėmis stotimis skaičius;
              • Sankirtų su inžineriniais tinklais skaičius;
              • Sankirtų su keliais skaičius.

              Comment


                Alternatyva s3 buvo atmesta jau pačioj pradžioj, dokumente nenagrinėjama.

                Comment


                  Parašė ifl Rodyti pranešimą
                  O tai neišeitų pasiekt oro uosto pirma stojant Kaune (analogiškai Vln variantui)? Plius, nereiktų išpirkinėt žemių.
                  Geras klausimas. Priklauso nuo KUN stoties projekto, bet manau įmanoma suprojektuoti taip, kad iš Vilniaus ir Panevėžio būtų galima važiuoti arba per KUN, arba pagrindine RB II trasa.
                  Paskutinis taisė ejs-ejs; 2022.01.21, 20:25.

                  Comment


                    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                    Geras klausimas. Priklauso nuo KUN stoties projekto, bet manau įmanoma suprojektuoti taip, kad iš Vilniaus ir Panevūžio būtų galima važiuoti arba per KUN, arba pagrindine RB II trasa.
                    Tai taip gi ir numatyta. KUN geležinkelio stotis net gerokai, kokiu kilometru, nutolusi nuo pagrindinės trasos. Tiesa, dar neaišku, kaip i tiksliai atrodys. Yra planų, kad naujas terminalas bus netoliese.

                    Comment


                      Parašė ifl Rodyti pranešimą
                      Alternatyva s3 buvo atmesta jau pačioj pradžioj, dokumente nenagrinėjama.
                      Tai kriterijai buvo tie patys. Jei turėčiau spėt, skayčiau, kad S3 variantas pasirodė lėtesnis už S1 ir S5, nes vingiai apie Kaišiadoris ir prie Neveronių labai staigūs, gal net brangesnis, nes Kaišiadoryse reikia brangių sprendinių, o gal atmestas dėl to, kad mazgas prie Neveronių neapsieina be vieno lygio susikirtimų su magistralinėm 1520 mm linijom. Jau nekalbant apie tai, kad patekimas iš Vilniaus į KUN tampa sunkesnis.

                      Comment


                        S3 bus galima svarstyti kai/jeigu bus oro uostas prie Žaslių. Geriausiu atveju uz 20 metu, greiciausiai niekada. Tos dvi papildomos minutes tarp Vilniaus ir Kauno nieko nejaudina. Jei dabar galima bus nuvaziuoti per 38 min, tai jei pakeistu i 36 minutes, ar labai padaugetu keleiviu ir padidetu komfortas?
                        Dabar optimalus variantas butu vystyti KUN kaip pagrindini LT oro uosta su pagrindiniu teminalu ant RB2. Ypac atsizvelgiant i tai jog dar uz 8 metu bus pajungti Siauliai ir Klaipeda. Tokiu budu kokia 80% Lietuvos gyventoju tures greita prieiga prie oro uosto, oro uostas tures begales sustojimu, ir bus labai lengva konkuruoti su Ryga. Sakyciau prie to pacio KUN turetu tapti ir pagrindine Kauno gelezinkelio stotimi (su daznais reisais i centra).

                        Comment


                          Jau patvirtino RB į Šiauliis ir Klaipėdą? Ir net terminas yra statybų pabaigos 8m. ?

                          Comment


                            Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                            S3 bus galima svarstyti kai/jeigu bus oro uostas prie Žaslių. Geriausiu atveju uz 20 metu, greiciausiai niekada. Tos dvi papildomos minutes tarp Vilniaus ir Kauno nieko nejaudina. Jei dabar galima bus nuvaziuoti per 38 min, tai jei pakeistu i 36 minutes, ar labai padaugetu keleiviu ir padidetu komfortas?
                            Dabar optimalus variantas butu vystyti KUN kaip pagrindini LT oro uosta su pagrindiniu teminalu ant RB2. Ypac atsizvelgiant i tai jog dar uz 8 metu bus pajungti Siauliai ir Klaipeda. Tokiu budu kokia 80% Lietuvos gyventoju tures greita prieiga prie oro uosto, oro uostas tures begales sustojimu, ir bus labai lengva konkuruoti su Ryga. Sakyciau prie to pacio KUN turetu tapti ir pagrindine Kauno gelezinkelio stotimi (su daznais reisais i centra).
                            KUN niekada netaps pagrindiniu oro uostu, nėra Europoje tokios sostinės, nuo kurios oro uostas nutolęs 100 km. Galiu lažintis, kad ir nutiesus RBII atšaką į Vilnių, į KUN gal tik pora maršrutų bus perkelti.
                            ​​​​​​
                            Flickr

                            Comment


                              Gator
                              Du iš trijų pasiūlymų eina per Šiaulius(ir NATO bazę). Trečias per laukus mažiausiai tikėtinas nes neprideda jokių papildomų srautų. Galutinis terminas nepaskelbtas, bet šneka buvo jog būtina pajungti iki 2030 metų.

                              ​​​​​​@Lettered
                              Kam taip kategoriškai? Juk tai yra natūrali raida. Žaslių nebus bent 20 metų. O Kaunas+Klaipėda+Šiauliai+Panevėžys yra daugiau gyventojų nei vien Vilnius. Tad jei bus pastatytas patogus terminalas ant RB2, KUN natūraliai tures didesnius srautus. Be to, mums reikia konkuruoti su RIX, nes kitaip liksim nekonkurencingu užkampiu. Vilniaus niekas neuždarytų, bet štai skraidyti į Taivaną, JAV, jau tektų iš Kauno.
                              Paskutinis taisė B.S.; 2022.01.22, 19:03.

                              Comment


                                Aš sakau, kad net nepatvirtimta, kad bus Klaipėda, o tu jau ir pabaigą po 8m. matai. Tai galvojau, kad kažką praleidau...

                                Comment


                                  Nieks dar nepatvirtinta, bet iš to, kad pasirinko S5, tikėtina, kad KUN taps pagrindiniu oro uostu, o Vln - Pnvž. (o kartu ir Ryga) tiesioginio kelio nebus. Dėl pastarojo - apmaudu. Kažkada Baltarusijai tapus normaliai, tai būtų pagrindinis ir greičiausias kelias nuo Helsinkio iki Varšuvos.

                                  Comment


                                    Tai, kad padarė Vilniaus susisiekimą su KUN nėra lygu KUN tapimu pagrindiniu oro uostu. Tai tiesiog pagerintas Vilniaus susisiekimas su KUN.

                                    Comment


                                      Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                                      Gator​​​​​​@Lettered
                                      Kam taip kategoriškai? Juk tai yra natūrali raida. Žaslių nebus bent 20 metų. O Kaunas+Klaipėda+Šiauliai+Panevėžys yra daugiau gyventojų nei vien Vilnius. Tad jei bus pastatytas patogus terminalas ant RB2, KUN natūraliai tures didesnius srautus. Be to, mums reikia konkuruoti su RIX, nes kitaip liksim nekonkurencingu užkampiu. Vilniaus niekas neuždarytų, bet štai skraidyti į Taivaną, JAV, jau tektų iš Kauno.
                                      Matom kur dabar yra didžiausi keleivių srautai ir iš kurio oro uosto daugiausia skraido avialinijos, manot, kad sutrumpinus kelionę traukinio tarp Kauno ir Vilniaus visokie SAS, Lulthansa, Turkish perkels savo skrydžius į KUN? Į Taivaną paklausa 0, o į JAV be problemų lėktuvai gali skristi ir iš VNO, pernai kažkiek skraidė net į karibus taip pat iš VNO, o ne geografinio centro KUN.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                        Matom kur dabar yra didžiausi keleivių srautai ir iš kurio oro uosto daugiausia skraido avialinijos, manot, kad sutrumpinus kelionę traukinio tarp Kauno ir Vilniaus visokie SAS, Lulthansa, Turkish perkels savo skrydžius į KUN? Į Taivaną paklausa 0, o į JAV be problemų lėktuvai gali skristi ir iš VNO, pernai kažkiek skraidė net į karibus taip pat iš VNO, o ne geografinio centro KUN.
                                        Sprendžiat apie rytojų pagal šiandien. Taip visada juk nebus. Bus greita vėžė į Panevėžį, Šiaulius, ir į Klaipėdą, miestus kurie dabar dažniau naudojasi RIX. Tai visiškai keičia balansą už 8 metų. VNO nebus pagrindinis oro uostas, nesvarbu jūsų ar mano norai. Tai užprogramuota. Ne be reikalo šnekama apie Žąslius ar KUN praplėtimą. Na bet toliau galit primygtinai tikėtis kad bus kitaip. Pašnekėsim po 8-10 metų

                                        Comment


                                          Nauda Kaišiadorims ir kt.

                                          https://youtu.be/CQXyJCo5er4

                                          P.S. transliacija pasibaigė ir uždėjau laiko žymę
                                          Paskutinis taisė gerietis; 2022.01.25, 17:09.
                                          -

                                          Comment

                                          Working...
                                          X