Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Varge varge... Darydami šimtmečio projektą taip ir nesugebėjo išsivaduoti nuo caro lakų projektų. Galutinė stotelė vis tiek liko "Stanciya Minskaya" esanti
    Naujininkuose

    Na ir šiaip tikėjausi, kad būtent ši atkarpa bus orientuota į keleivių susisiekimą.
    Paskutinis taisė Rimas_OK; 2021.10.06, 09:30.

    Comment


      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
      Net neatsižvelgdami, kad į Lietuvą gali įvažiuoti tik patikrinti asmenys (Kena arba Kybartai)
      Būtų noras - įvažiuotų be jokių patikrinimų. Reiktų tik santykinai nedidelio desanto perimti iešmų valdymą.

      Neseniai buvo įdomi istorija kai traukinys išvežė Lietuvos pareigūnus iš Kybartų į Rusijos teritoriją. Be leidimo mašinistas savavališkai išvažiavo iš stoties ir... nuvažiavo ramiai

      Comment


        Parašė Petr Rodyti pranešimą

        Wow, kaip jums dega. Manau jūsų idėjos bus aukštai įvertintos žengiant į šviesų nacionalsocialistinį ateitį.

        Iki Minsko jau yra modernizuota kažkiek. Bet ne esmė, prie ko čia tas geležinkelis iki Minsko. Taip ir priėjome prie to kad Lietuva pagrinde ruošiasi karui, o ne keleivių vežimui. Na, kol jūs kariausit, kiti darys biznį.
        Jeigu žmogus prieina prie tavęs, duoda į snuki, pavežioja surišęs bagažinėje tu po to išsitrauki piniginę ir siūlai biznį daryti? Jau geriau tada "nacionasocialistinė ateitis".

        Comment


          Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
          Varge varge... Darydami šimtmečio projektą taip ir nesugebėjo išsivaduoti nuo caro lakų projektų. Galutinė stotelė vis tiek liko "Stanciya Minskaya" esanti
          Naujininkuose
          Kas čia per fantazijos? Vilniaus stotis buvo geležinkelyje Varšuva–SPB, ją pastačius Minske geležinkeliu dar nekvepėjo. Tai labiau "Varšavskaja". https://en.wikipedia.org/wiki/Histor...lway,_1857.jpg

          Comment


            Parašė alga Rodyti pranešimą

            Kas čia per fantazijos? Vilniaus stotis buvo geležinkelyje Varšuva–SPB, ją pastačius Minske geležinkeliu dar nekvepėjo. Tai labiau "Varšavskaja". https://en.wikipedia.org/wiki/Histor...lway,_1857.jpg
            Ir Varšuvoje galinė stotis buvo Wilenska

            Comment


              Parašė alga Rodyti pranešimą

              Kas čia per fantazijos? Vilniaus stotis buvo geležinkelyje Varšuva–SPB, ją pastačius Minske geležinkeliu dar nekvepėjo. Tai labiau "Varšavskaja". https://en.wikipedia.org/wiki/Histor...lway,_1857.jpg
              1. Naudojama stotis, kuri statyta caro laikais, tuo metu matyt labiausiai apgyvendintoj vietoj - prie senamiesčio. Šiuo metu žmonių sankaupa yra dešinėje Nėries pusėje. Tad kam rištis prie tos vietos, kur nuo Spaudos rūmų automobiliu taip ir liks greičiau į Kauną, nei slinkti per centrą ir senamiestį iki stoties.
              2. Dėl pavadinimo, čia šiaip. Dabar tai yra "Minsko" kryptis, tad galėtume pavadinti - Stanciya Minskaya. O naują stotį pavadinti "NMC", "New Center", "West station", "Vakarų stotis".
              3. Praradom vienintelę progą po šiuo projektu pakišti Vilniaus transporto modernizaciją, RB liniją padarant tarkim iki Pedagoginio žiedo. Kaip ir RB, bet tuo pačiu ir gyventojai nuo Spaudos rūmų iki centro galėtų per keletą min. atsirast.

              P.S. užbėgsiu "vasiukininkams " už akių - kaži ką kalbėjote kai atsirado idėjos Druskininkuose pastatyti Snow areną arba Kaune Žalgirio areną?

              Comment


                Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                P.S. užbėgsiu "vasiukininkams " už akių - kaži ką kalbėjote kai atsirado idėjos Druskininkuose pastatyti Snow areną arba Kaune Žalgirio areną?
                Kas finansavo šitų objektų statybą ir kas finansuoja jų einamasias išlaidas?
                Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                Comment


                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                  Būtų noras - įvažiuotų be jokių patikrinimų. Reiktų tik santykinai nedidelio desanto perimti iešmų valdymą.

                  Neseniai buvo įdomi istorija kai traukinys išvežė Lietuvos pareigūnus iš Kybartų į Rusijos teritoriją. Be leidimo mašinistas savavališkai išvažiavo iš stoties ir... nuvažiavo ramiai
                  Išvada - be muitinės ir pasienio struktūrų leidimo mašrutas turi būti neparuoštas ir vesti į aklikelį.

                  Comment


                    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                    1. Naudojama stotis, kuri statyta caro laikais, tuo metu matyt labiausiai apgyvendintoj vietoj - prie senamiesčio.
                    Visai ne. Jinai statyta miesto pakrašty, kur nieko nėra, kad nereiktų nieko griauti. Dabar statant naują geležinkelį, išeitų nebent Panevežio variantas, stotis kur nors prie Sudervės.
                    Click image for larger version

Name:	Screenshot from 2021-10-07 17-52-34.png
Views:	617
Size:	566,9 kB
ID:	1918186

                    Comment


                      Parašė alga Rodyti pranešimą

                      Visai ne. Jinai statyta miesto pakrašty, kur nieko nėra, kad nereiktų nieko griauti. Dabar statant naują geležinkelį, išeitų nebent Panevežio variantas, stotis kur nors prie Sudervės.
                      Tai norit pasakyt, kad dabartinis senamiestis anuomet nebuvo labiausiai apgyvendinta Vilniaus vieta? Žemėlapyje matau, kad yra šalia senamiesčio ir nenutolo

                      Comment


                        Senamiestis buvo, bet kuo jis čia dėtas? https://maps.lt/map/default.aspx?lan...%C4%8Dio%20sen.

                        Comment


                          Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą

                          Tai norit pasakyt, kad dabartinis senamiestis anuomet nebuvo labiausiai apgyvendinta Vilniaus vieta? Žemėlapyje matau, kad yra šalia senamiesčio ir nenutolo
                          Čia, aišku, interpretacijų dalykas, bet aš labiau matau "už miesto", o ne "šalia tankiausiai apgyvendintos dalies". Dabartinis senamiestis buvo ne vien labiausiai apgyvendinta vieta, bet ir viso miesto ribos.

                          Comment


                            Kas buvo, tas buvo - neliečiam šito. Vilniuje yra normali geležinkelio stotis ir naujos stoties kažkur laukuose (prie Spaudos rūmų ar Fabijoniškių) mūsų miestui tikrai nereikia.
                            Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                            Comment


                              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                              Kas buvo, tas buvo - neliečiam šito. Vilniuje yra normali geležinkelio stotis ir naujos stoties kažkur laukuose (prie Spaudos rūmų ar Fabijoniškių) mūsų miestui tikrai nereikia.
                              Bet argumentų nebus.
                              Pasternako neskaičiau, bet smerkiu.

                              Comment


                                Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                                Bet argumentų nebus.
                                Įtikinamų argumentų už stotį kažkur laukuose taip pat nėra.
                                Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                                Pasternako neskaičiau, bet smerkiu.
                                Neksičiau ir nesmerkiu.
                                Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                Comment


                                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                  Įtikinamų argumentų už stotį kažkur laukuose taip pat nėra.
                                  Kodėl nėra?
                                  1. Gyventojų tankis pagal kvartalus ir ir jo vidurkio padėtis miesto atžvilgiu;
                                  2. Traukos objektų (verslo centrai ir pan) pozicija ir jų ryšiai su miesto transportu;
                                  3. viešojo transporto maršrutų tinklas ir j sąryšis su išoriniu susisiekimu.

                                  Ar manai be reikalo buvo kalbama apie autobusų stotį Spaudos rūmų apylinkėse? Įvertinus aplinkkelius, tai viena iš tinkamų vietų miesto vidaus ir išorės transporto sujungimo taškui. Nėra absoliučiai jokios logikos vežti žmones iš Kupiškio prie Rasų, jei jiems reikia į Kalvarijų turgų.

                                  Comment


                                    Argumentai gal ir yra, bet nėra nei finansų, nei valios, nei tradicijų

                                    Comment


                                      Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                                      Kodėl nėra?
                                      1. Gyventojų tankis pagal kvartalus ir ir jo vidurkio padėtis miesto atžvilgiu;
                                      2. Traukos objektų (verslo centrai ir pan) pozicija ir jų ryšiai su miesto transportu;
                                      3. viešojo transporto maršrutų tinklas ir j sąryšis su išoriniu susisiekimu.
                                      Tai nėra argumentai, o tik eilinis bla-bla-bla.
                                      Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                      Comment


                                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                        Tai nėra argumentai, o tik eilinis bla-bla-bla.
                                        Tai yra objektyvūs ir išmatuojami kriterijai.
                                        Bet ok, pamirštu viską, ką žinau apie miestų planavimą ir įdėmiai klausau.
                                        Paskutinis taisė ejs-ejs; 2021.10.09, 11:43.

                                        Comment


                                          Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                                          Tai yra objektyvūs ir išmatuojami kriterijai.
                                          Tai neobjektyvūs kriterijai. Taip pat nepamiršk, kad Vilnius plečiasi ne į NW, o į kitą pusę.
                                          Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X