Parašė mantasm
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius
Collapse
X
-
Mes šnekam apie daugiametes valstybės investicijas. Jokia privati kompanija niekada neprisiims tokios rizikos.Parašė Petr Rodyti pranešimą
Tuomet jūs patvirtinate kad projektas politizuotas. Kai kurie veikėjai šiame forume tai neigia.
Yra ir oro taršos mažinimas, ir kamščių mažinimas, ir integracija į ES erdvę. Ir jei Maskva nuspręstų tiesti liniją į Kaliningradą, tai irgi būtų valdžios, o ne privataus sektoriaus sprendimas. Taip kad nereikia čia vartyti.
Kol nebus atlyginta Ukrainai ir Sakartvelui, niekas Rusijos logistikos negerins. Kokia nauda Lietuvai iš Rusijos geresnio susisiekimo? Čia tik didesnė rizika.
Comment
-
Gal galite ivardinti kas tas daugelis? Nes paskaicius komentarus tai, tai tas dauguma mano, kad projektas yra naudingas ir ekonomiskai, ir politiskai.Parašė liutass Rodyti pranešimącia daugelis mano, kad sitas projektas bus naudingas tik NATO karo technikai vezioti. Bet panasu, kad, praktiskai, taip ir yra
- 1 patinka
Comment
-
Infrastruktūros mokesčiai?Parašė B.S. Rodyti pranešimą. Kokia nauda Lietuvai iš Rusijos geresnio susisiekimo? Čia tik didesnė rizika.
Pajamos už kinijos tiesimą?
Uždarbis už aptarnavimą, remontą ir tt?
Comment
-
Mes čia svarstom ar bus užtektinai srautų su Ryga, Talinu, ar Varšuva, ir jūs palyginimui įmetat Kaliningradą? Ta prasme jūs mastelių skirtumą jaučiate? Kokio dydžio Kaliningradas ir kur toliau ta vėžė eis? Jei RB bus nuostolinga, tai į Kaliningradą 10 kart daugiau nuostolinga.Parašė Gator Rodyti pranešimą
Infrastruktūros mokesčiai?
Pajamos už kinijos tiesimą?
Uždarbis už aptarnavimą, remontą ir tt?
Comment
-
Ir? Kodėl šie tikslai nėra pasiekiami su esama infrastruktūra? Iki RB išvis niekas nieko nevystė su esama infrastruktūra, išskyrus pora kilometrų elektrifikacijos nuo Vilniaus iki BY. Kodėl?Parašė B.S. Rodyti pranešimąMes šnekam apie daugiametes valstybės investicijas. Jokia privati kompanija niekada neprisiims tokios rizikos.
Yra ir oro taršos mažinimas, ir kamščių mažinimas, ir integracija į ES erdvę. Ir jei Maskva nuspręstų tiesti liniją į Kaliningradą, tai irgi būtų valdžios, o ne privataus sektoriaus sprendimas. Taip kad nereikia čia vartyti.
Kol nebus atlyginta Ukrainai ir Sakartvelui, niekas Rusijos logistikos negerins. Kokia nauda Lietuvai iš Rusijos geresnio susisiekimo? Čia tik didesnė rizika.
Aš neturiu omenyje, kad jei valstybė investavo, tai yra politizuotas sprendimas. Politizuotas sprendimas yra tada, kai politiniai tikslai yra statomi aukščiau už ekonominius.
- 1 patinka
Comment
-
Aš ne apie trasos reikalingumą ar realumą kalbu, o tik atsakiau į klausimą kokia būtų nauda Lietuvai (ne Rusijai ar Karaliaučiui).Parašė B.S. Rodyti pranešimąMes čia svarstom ar bus užtektinai srautų su Ryga, Talinu, ar Varšuva, ir jūs palyginimui įmetat Kaliningradą? Ta prasme jūs mastelių skirtumą jaučiate? Kokio dydžio Kaliningradas ir kur toliau ta vėžė eis? Jei RB bus nuostolinga, tai į Kaliningradą 10 kart daugiau nuostolinga.
Comment
-
Esmė ta kad naudos nebūtų, nes per mažas miestas, per maži srautai, ir toliau nėra kur važiuoti. Net jei Rusija nuspręstų finansuoti žiauriai jiems finansiškai nenaudingą projektą į Kaliningradą, tai ES tam prieštarautų, nes toks projektas prasilenktų su logika. Būtų daug logiškiau Kaliningradą prijungti prie europinės vėžės, ir toliau tą vėžę tiesti į Gdanską ir Minską. O iš Minsko ten tegu sau žiūrisi.Parašė Gator Rodyti pranešimą
Aš ne apie trasos reikalingumą ar realumą kalbu, o tik atsakiau į klausimą kokia būtų nauda Lietuvai (ne Rusijai ar Karaliaučiui).
Comment
-
Pagerėjęs Lietuvos pasiekiamumas tiek iš Kaliningrado, tiek likusios Rusijos (visų pirma, Maskvos). Neabejotinai teigiamas poveikis turizmui. O ir biznio aplinkai.Parašė B.S. Rodyti pranešimąKokia nauda Lietuvai iš Rusijos geresnio susisiekimo?
- 1 patinka
Comment
-
Ne tik NATO. Šitas projektas yra labai svarbus statybos įmonėms (kurios visos priklauso valdžiažmogių broliams ir uošvienėms).Parašė liutass Rodyti pranešimącia daugelis mano, kad sitas projektas bus naudingas tik NATO karo technikai vezioti. Bet panasu, kad, praktiskai, taip ir yra
Comment
-
Gal pirmoje vietoje pasižiūrim realybei į akis.Parašė John Rodyti pranešimą
Pagerėjęs Lietuvos pasiekiamumas tiek iš Kaliningrado, tiek likusios Rusijos (visų pirma, Maskvos). Neabejotinai teigiamas poveikis turizmui. O ir biznio aplinkai.
1. Kaliningrado kryptis yra intensyviai naudojama karinės technikos permetimui.
2. Kalinigrado sritis yra labiausiai militarizuota zona Europoje.
3. Greitasis traukinys į Kaliningradą iš Maskvos neturi jokios ekonominės logikos. Gal geopolitinę, ir militaristinę.
4. Sakartvelo ir Ukrainos konfliktai neišspręsti.
Todėl: Kol išliks status quo, ES tikrai nelengvins/negreitins ginklų permetimo per ES teritoriją. Rusija gali atsivesti greitąją iki Minsko, ir tuomet greitąją europinę iki Kaliningrado. Tuomet jei keliaus daug ginklų/karių, jie bent trumpam stos Minske ir bus daug lengviau juos stebėti ir reaguoti atitinkamai.
- 2 patinka
Comment
-
Visi jūsų argumentai tik patvirtina, kad jūsų požiūris yra politinis, o ne ekonominis RB projektui. Jūs nenorite vystyti draugiškų sąntykių su kaimyninimės ne ES šalimis, bet norite parodyti visiems kas čia yra hozeinas ir kas sakys visiems kaip jie turi elgtis. Na taip musų regionas inovacijų atžvilgiu toli nenuvažiuos.Parašė B.S. Rodyti pranešimąGal pirmoje vietoje pasižiūrim realybei į akis.
1. Kaliningrado kryptis yra intensyviai naudojama karinės technikos permetimui.
2. Kalinigrado sritis yra labiausiai militarizuota zona Europoje.
3. Greitasis traukinys į Kaliningradą iš Maskvos neturi jokios ekonominės logikos. Gal geopolitinę, ir militaristinę.
4. Sakartvelo ir Ukrainos konfliktai neišspręsti.
Todėl: Kol išliks status quo, ES tikrai nelengvins/negreitins ginklų permetimo per ES teritoriją. Rusija gali atsivesti greitąją iki Minsko, ir tuomet greitąją europinę iki Kaliningrado. Tuomet jei keliaus daug ginklų/karių, jie bent trumpam stos Minske ir bus daug lengviau juos stebėti ir reaguoti atitinkamai.
Rimtai, Ukrainos konfliktas turi kažkokią sąsają su tuo, kaip ekonomiškai protingiau pritaikyti LT geležinkelius greitaeigiam eismui? Ir jūs esate pasiruošęs perkloti visus bėgius LT tik tam kad stebėtumete, kaip traukiniai stos Minske?Paskutinis taisė Petr; 2021.10.04, 20:53.
Comment
-
Jis jau yra prijungtas dar nuo vokiškų laikų.Parašė B.S. Rodyti pranešimąEsmė ta kad naudos nebūtų, nes per mažas miestas, per maži srautai, ir toliau nėra kur važiuoti. Net jei Rusija nuspręstų finansuoti žiauriai jiems finansiškai nenaudingą projektą į Kaliningradą, tai ES tam prieštarautų, nes toks projektas prasilenktų su logika. Būtų daug logiškiau Kaliningradą prijungti prie europinės vėžės, ir toliau tą vėžę tiesti į Gdanską ir Minską. O iš Minsko ten tegu sau žiūrisi.
Comment
-
Nesuprantu kodėl man reikia iš naujo aiškinti tai kas yra akivaizdu. Kaliningradas militarizuotas, taip ar ne? Rusija įsiveržė jau ne į vieną kaimynę, taip ar ne? Mes irgi esam kaimynai, taip ar ne? Lietuvos teritorija yra Lietuvos teritorija, ir ji elgiasi su ja taip kaip jai yra geriausia/saugiausia. Nori naudotis LT teritorija, todėl taip, mes esam hozeinai, ir mes statom sąlygas kokiomis sąlygomis ja gali naudotis mūsų kaimynai. Ar gal sakai nestatom jokių sąlygų Rusijai? Tai jei rusai pas mus gali statytis ką nori, tai gal ir mes tuomet galim statytis Rusijoje ką norim?Parašė Petr Rodyti pranešimą
Visi jūsų argumentai tik patvirtina, kad jūsų požiūris yra politinis, o ne ekonominis RB projektui. Jūs nenorite vystyti draugiškų sąntykių su kaimyninimės ne ES šalimis, bet norite parodyti visiems kas čia yra hozeinas ir kas sakys visiems kaip jie turi elgtis. Na taip musų regionas inovacijų atžvilgiu toli nenuvažiuos.
Rimtai, Ukrainos konfliktas turi kažkokią sąsają su tuo, kaip ekonomiškai protingiau pritaikyti LT geležinkelius greitaeigiam eismui?Paskutinis taisė B.S.; 2021.10.04, 21:08.
- 3 patinka
Comment
-
Kai ta "kaimyninė šalis" nustos periodiškai savo kaimynių teritorijos gabalus aneksuoti, tada mes galėsim pakalbėti apie draugiškų santykių plėtojimą, deja dabar šiai dienai apie jokį draugiškumą kalbos net negali būti ir nustokit čia kliedėti apie tai, kaip su prievartautojais ir grobėjais potencialios aukos turėtų bičiuliautis, mažų mažiausiai nesiorientuojantis situacijoje atrodot.Parašė Petr Rodyti pranešimą
Visi jūsų argumentai tik patvirtina, kad jūsų požiūris yra politinis, o ne ekonominis RB projektui. Jūs nenorite vystyti draugiškų sąntykių su kaimyninimės ne ES šalimis, bet norite parodyti visiems kas čia yra hozeinas ir kas sakys visiems kaip jie turi elgtis. Na taip musų regionas inovacijų atžvilgiu toli nenuvažiuos.
Rimtai, Ukrainos konfliktas turi kažkokią sąsają su tuo, kaip ekonomiškai protingiau pritaikyti LT geležinkelius greitaeigiam eismui? Ir jūs esate pasiruošęs perkloti visus bėgius LT tik tam kad stebėtumete, kaip traukiniai stos Minske?- Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
- Rusija su Amerika kariauja.
- Ir ką, kaip ten reikalai?
- Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
- O amerikiečiai?
- Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.
- 6 patinka
Comment
-
Tada geriau uždarykit nafig tą sieną su Baltarusija ir Rusija ir uždrauskit tą tranzitą. Vistiek gi yra lėktuvai, traukinių galima neįleisti. Tegul važiuoja per Lenkiją su persėdimais. Jau prasčiausiu atveju, kas bijo skraidyt, gali laivu iš S. Peterburgo plaukti. Manau tuomet Rusija supras ką padarė ir iškart atiduos Krymą, sulaukusi tokios pamokos nuo Lietuvos.Parašė DSaulius Rodyti pranešimą
Kai ta "kaimyninė šalis" nustos periodiškai savo kaimynių teritorijos gabalus aneksuoti, tada mes galėsim pakalbėti apie draugiškų santykių plėtojimą, deja dabar šiai dienai apie jokį draugiškumą kalbos net negali būti ir nustokit čia kliedėti apie tai, kaip su prievartautojais ir grobėjais potencialios aukos turėtų bičiuliautis, mažų mažiausiai nesiorientuojantis situacijoje atrodot.Paskutinis taisė Petr; 2021.10.04, 23:10.
Comment
-
Ar mes galim kaip subrende zmones normaliai diskutuoti? Kam cia ta nesveika ironija ir arba viskas balta, arba viskas juoda. Turim sutarti su Rusija del tranzito ir jos laikomes. Kas del Maskvos-Kalinigrado greitojo, tai cia yra tik jusu nereali svajone. Nei ES, nei NATO, nei Lietuva jos nenori, del paprasciausiu saugumo sumetimu. Ir svarbiausia, jog ir pati Rusija jos nesiulo. Galesite cia draskytis kai pasiulys ir pazades dar uz ja sumoketi.Parašė Petr Rodyti pranešimą
Tada geriau uždarykit nafig tą sieną su Baltarusija ir Rusija ir uždrauskit tą tranzitą. Vistiek gi yra lėktuvai, traukinių galima neįleisti. Tegul važiuoja per Lenkiją su persėdimais. Jau prasčiausiu atveju, kas bijo skraidyt, gali laivu iš S. Peterburgo plaukti. Manau tuomet Rusija supras ką padarė ir iškart atiduos Krymą, sulaukusi tokios pamokos nuo Lietuvos.
- 1 patinka
Comment
-
O ką, ne politizuotas?Parašė Petr Rodyti pranešimą
Tuomet jūs patvirtinate kad projektas politizuotas. Kai kurie veikėjai šiame forume tai neigia.
Nesuprantu prasmės neigti tai, kas akivaizdu. Galima diskutuot nebent ar politizuota vykdomas dėl žaliojo kurso, ar dėl karybos, ar dėl elementarios korupcijos.
- 1 patinka
Comment
-
Neglaima atmesti galimybės kad lietuvos astronautai laipinsis Marso bazėje bet gal nesiremkime tokiomis galimybėmis darydami infrastruktūros strategiją?Parašė John Rodyti pranešimąŠiaip nereiktų atmesti galimybės, kad LT-RU santykiai ateityje normalizuosis bent tiek, kad būtų galima galvoti apie kažkokį bendradarbiavimą. Jeigu prieš kelis metus, Baltarusijoje būnant tam pačiam Lukašenkai, sugebėjom elektrifikuotis savo dalį iki LT-BY sienos, tai iš principo matyt nėra neįmanoma, kad atsidarys, tarkim, maršrutas Vilnius-Kaliningradas ir/ar Vilnius-Maskva. Putinas ir jo šaika Kremliuje nėra amžini, kaip ir Lietuvos noras "įvedinėti" demokratiją Rusijoje/Baltarusijoje matyt irgi nebus amžinas. Vienam arba abiem iš šių veiksnių pasikeitus, geležinkelio tvarkymas į Kaliningradą nebūtinai toks jau neįmanomas.
Taip, gal po 50 metų (minimum 2 kartos kultūros pokyčiui) kažkaip magiškai rusai pasikeis į kitokius žmones nei jie buvo visą rusijos įstoriją. Bet kaip amerikonai sako, i wouldnt hold my breath.
Kad prieštarauja tiek ES tiek ypač Lietuvos interesams. Kodėl mes turėtume tiesti greitą susisiekimą į Rusijos karinę bazę kurios tikslas yra atskirti mus nuo europos?Parašė Petr Rodyti pranešimą
Nenorėjau užkurti politinės diskusijos, atsiprašau, jei taip jums pasirodė. Greitasis susisiekimas Maskva - Minskas - Kaliningradas neprieštarauja nei ES nei Rusijos interesams.
Turi omenyje neigiamas poveikis?Parašė John Rodyti pranešimą
Pagerėjęs Lietuvos pasiekiamumas tiek iš Kaliningrado, tiek likusios Rusijos (visų pirma, Maskvos). Neabejotinai teigiamas poveikis turizmui. O ir biznio aplinkai.
Ta prasme jūs teigiate kad laukinis kapitalizmas bendradarbiuajant su teroristine valstybe yra svarbiau už vasltybės saugumą nes tai "politinis interesas"?Parašė Petr Rodyti pranešimą
Visi jūsų argumentai tik patvirtina, kad jūsų požiūris yra politinis, o ne ekonominis RB projektui. Jūs nenorite vystyti draugiškų sąntykių su kaimyninimės ne ES šalimis, bet norite parodyti visiems kas čia yra hozeinas ir kas sakys visiems kaip jie turi elgtis. Na taip musų regionas inovacijų atžvilgiu toli nenuvažiuos.
Rimtai, Ukrainos konfliktas turi kažkokią sąsają su tuo, kaip ekonomiškai protingiau pritaikyti LT geležinkelius greitaeigiam eismui? Ir jūs esate pasiruošęs perkloti visus bėgius LT tik tam kad stebėtumete, kaip traukiniai stos Minske?
- 1 patinka
Comment
Comment