Parašė lukass
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius
Collapse
X
-
Autobusai laimi kaina ir galimybe nemokamai prakišti stambų bagažą jei bagažinė tuščia. Vargu ar traukinys galės konkuruoti tiek kaina, tiek bagažu.Parašė lukass Rodyti pranešimąO autobusų keleiviai?
Nes perkant bilietą su persėdimu avialinijos atsako už persėdimą. Jei pavėluosi važiuodamas traukiniu - tavo asmeninės bėdos. Be to, vietinis privežamasis skrydis minimaliai keičia ilgesnių skrydžių kainą. T.y. jungiamojo skrydžio kaina nėra visų skrydžio dalių atskirų kainų suma. Tuo tarpu važiuojant traukinių tektų susimokėti pagal pilną programą.Parašė lukass Rodyti pranešimąBe to, kodėl į WAW ar RIX keliaujantys vilniečiai nepasirinks greitųjų traukinių, kurių kaina bus mažesnė nei lėktuvų, plius nereiks visokių patikrų patikrų? O dar potencialūs automobilių keliautojai, nenorintys trankytis autobusu ar skristi lėktuvu.
Comment
-
O traukiniai laimi laimi komfortu ir ir kelionės trukme. Kiek tenka keliaut traukiniais, vietos bagažui visad užtenka, nebent esi turgaus prekeivis.Parašė mantasm Rodyti pranešimąAutobusai laimi kaina ir galimybe nemokamai prakišti stambų bagažą jei bagažinė tuščia. Vargu ar traukinys galės konkuruoti tiek kaina, tiek bagažu.
Jei dabar yra autobusų maršrutų į RIX, tai atsiras ir traukiniu keliaujančių ten, tuo labiau, kad Rygos oro uostas turės RB stotį priešai terminalą.Nes perkant bilietą su persėdimu avialinijos atsako už persėdimą. Jei pavėluosi važiuodamas traukiniu - tavo asmeninės bėdos. Be to, vietinis privežamasis skrydis minimaliai keičia ilgesnių skrydžių kainą. T.y. jungiamojo skrydžio kaina nėra visų skrydžio dalių atskirų kainų suma. Tuo tarpu važiuojant traukinių tektų susimokėti pagal pilną programą.
Tačiau ne mum, forumiečiam, spręst kiek leist traukinių dar net nesančiu geležinkeliu. Per 7-is metus gali daug kas pasikeiti, todėl ši diskusija apie būsimus keleivių srautus šiuo metu neturi prasmės.
Paskutinis taisė lukass; 2019.05.26, 17:50.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Kiek tautiečiams (ir ne tik) svarbu komfortas - matom tiek iš autobusų populiarumo (ar Vilnius - Klaipėda, ar pvz Vokietijoj kur po dirbtinių ribojimų panaikinimo autobusai sparčiai populiarėja), tiek iš pvz pigių avialinijų populiarumoParašė lukass Rodyti pranešimąO traukiniai laimi laimi komfortu ir ir kelionės trukme.
[QUOTE=lukass;n1724698]Kiek tenka keliaut traukiniais, vietos bagažui visad užtenka, nebent esi turgaus prekeivis.
Nežinau kokie traukiniai numatyti RB, bet sakykim Vokietijoje greituosiuose traukiniuose vietos bagažui liūdnoka. Su turistine kuprine turėjau nemažai problemų. Su dviračiu išvis turbūt būtų šikna. Kai Vilnius-Ryga ant smūgio nusivežt dviratį ne problema. Ką jau kalbėt apie didelę kuprinę.
Autobusai irgi sustoja. Važiuojančių kažkiek bus, bet visi tikrai nepersimes nepersimes. Esminis klausimas - ar bus kritinė masė, kad nebūtų einama į didelį minusą.Parašė lukass Rodyti pranešimąJei dabar yra autobusų maršrutų į RIX, tai atsiras ir traukiniu keliaujančių ten, tuo labiau, kad Rygos oro uostas turės RB stotį priešai terminalą.
Na minusas gali būti finanuojamas iš mūsų visų kišenių. O skaičiavimus, kurie aiškiai skirti pateisinti abejotinos reikšmės investicijas, komentuoti galim visi. Tam ir yra forumiukai.Parašė lukass Rodyti pranešimąTačiau ne mum, forumiečiam, spręst kiek leist traukinių dar net nesančiu geležinkeliu. Per 7-is metus gali daug kas pasikeiti, todėl ši diskusija apie būsimus keleivių srautus šiuo metu neturi prasmės.
Comment
-
O kaip perpildyti traukiniai į Klaipėdą, Šiaulius? Šitiek spaudoje ir forume rašyta.Parašė mantasm Rodyti pranešimąKiek tautiečiams (ir ne tik) svarbu komfortas - matom tiek iš autobusų populiarumo (ar Vilnius - Klaipėda, ar pvz Vokietijoj kur po dirbtinių ribojimų panaikinimo autobusai sparčiai populiarėja), tiek iš pvz pigių avialinijų populiarumo
Numatomi traukiniai yra anksčiau forume pateiktoje ataskaitoje, nuo 108 puslapio. Galimi ir lokomotyvai, ir EMU.Nežinau kokie traukiniai numatyti RB, bet sakykim Vokietijoje greituosiuose traukiniuose vietos bagažui liūdnoka. Su turistine kuprine turėjau nemažai problemų. Su dviračiu išvis turbūt būtų šikna. Kai Vilnius-Ryga ant smūgio nusivežt dviratį ne problema. Ką jau kalbėt apie didelę kuprinę.
O kas atsakys, ar bus minusas? Jei visam civilizuotam ir nelabai pasauly statomi greitieji geležinkeliai ir atsiranda keleivių, tai jau Lietuvoj neatsiras? Keleiviniai traukiniai visur neša nuostolius, kuriuos kompensuoja kroviniai. Juk ir dabar koks traukinių maršrutas Vilnius - Marcinkonys ar Šiauliai - Rokiškis irgi dideliam minuse, bet traukiniai kursuoja.Autobusai irgi sustoja. Važiuojančių kažkiek bus, bet visi tikrai nepersimes nepersimes. Esminis klausimas - ar bus kritinė masė, kad nebūtų einama į didelį minusą.
Na minusas gali būti finanuojamas iš mūsų visų kišenių. O skaičiavimus, kurie aiškiai skirti pateisinti abejotinos reikšmės investicijas, komentuoti galim visi. Tam ir yra forumiukai.
Komentuot galim visi, bet būti tvirtai įsitikinusiem apie beveik po dešimtmečio būsiančius keleivių srautus gali tik aiškiaregiai. Gal atidarius RB bus įvestas auto mokestis ir griežtinami reikalavimai autobusams, išauginsiantis traukinių keleivių skaičių, gal Lietuvoj neliks gyventojų, gal... niekas nepasikeis, kas žino?Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Kiek teko važinėti Vokietijoje (nedaug ir vis ta pačia kryptimi), kelionė iš A į D buvo pigesnė nei AB+BC+CD. Kartą traukinys BC vėlavo, tai CD irgi išvažiavo vėliau (nors priklausė skirtingoms kompanijoms)..Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Autobusai laimi kaina ir galimybe nemokamai prakišti stambų bagažą jei bagažinė tuščia. Vargu ar traukinys galės konkuruoti tiek kaina, tiek bagažu.
Nes perkant bilietą su persėdimu avialinijos atsako už persėdimą. Jei pavėluosi važiuodamas traukiniu - tavo asmeninės bėdos. Be to, vietinis privežamasis skrydis minimaliai keičia ilgesnių skrydžių kainą. T.y. jungiamojo skrydžio kaina nėra visų skrydžio dalių atskirų kainų suma. Tuo tarpu važiuojant traukinių tektų susimokėti pagal pilną programą.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Tose šalyse gyventojų (t.y. keleivių) yra daugiau, nei Lietuvoje+Latvijoje+Estijoje.Parašė lukass Rodyti pranešimąO kas atsakys, ar bus minusas? Jei visam civilizuotam ir nelabai pasauly statomi greitieji geležinkeliai ir atsiranda keleivių, tai jau Lietuvoj neatsiras?
Jeigu viskas "verda" viename katile - galima daryti kryžminį finansavimą, bet geležinkelio rinka kuo toliu, tuo labiau bus liberalizuojama, ir tada jau ne kroviniai finansuos eksploatavimo nuostolius, o biudžetas.Parašė lukass Rodyti pranešimąKeleiviniai traukiniai visur neša nuostolius, kuriuos kompensuoja kroviniai.
Comment
-
Baltijos šalyse šiuo metu yra apie 6 mln. gyventojų.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTose šalyse gyventojų (t.y. keleivių) yra daugiau, nei Lietuvoje+Latvijoje+Estijoje.
Suomijoje (5,5 mln.) šiuo metu planuojama statyti Espoo–Salo greitąjį geležinkelį (300 km/h),
Danijoje (5,8 mln.) ką tik pastatytas Kopenhagos-Rigstedo geležinkelis (250 km/h),
O kur dar Norvegijoje, Kroatijoje planuojami ir jau nutiesti greitieji geležinkeliai.Paskutinis taisė lukass; 2019.05.26, 20:37.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Bent aš rašiau apie važiavimą traukinių į WAW ar RIX, kad toliau kelinę tęsti lėktuvu. Jei persėdimas į kitą traukinį tai taip, turėtų palaukti jei bilietas jungiamasis.Parašė Tomas Rodyti pranešimąKiek teko važinėti Vokietijoje (nedaug ir vis ta pačia kryptimi), kelionė iš A į D buvo pigesnė nei AB+BC+CD. Kartą traukinys BC vėlavo, tai CD irgi išvažiavo vėliau (nors priklausė skirtingoms kompanijoms)..
Comment
-
Pikinis maršrutas kaip LG nesugeba pajungt talpesnių vagonų. O autobusais žmonės ir toliau važiuoja ir kitom savaitės dienom.Parašė lukass Rodyti pranešimąO kaip perpildyti traukiniai į Klaipėdą, Šiaulius? Šitiek spaudoje ir forume rašyta.
Būtų įdomu jei kas pakomentuotų kiek minimuose variantuose erdvės bagažui ir t.t.Parašė lukass Rodyti pranešimąNumatomi traukiniai yra anksčiau forume pateiktoje ataskaitoje, nuo 108 puslapio. Galimi ir lokomotyvai, ir EMU.
Kompensuojami maršrutai gerai kaip socialinė funkcija kur komerciniai nevažinėtų. RailBaltica maršrutai neblogai aptarnaujami ir komercinių vežėjų. Kam dotuoti tai, kas ir taip veikia komerciniais pagrindais?Parašė lukass Rodyti pranešimąO kas atsakys, ar bus minusas? Jei visam civilizuotam ir nelabai pasauly statomi greitieji geležinkeliai ir atsiranda keleivių, tai jau Lietuvoj neatsiras? Keleiviniai traukiniai visur neša nuostolius, kuriuos kompensuoja kroviniai. Juk ir dabar koks traukinių maršrutas Vilnius - Marcinkonys ar Šiauliai - Rokiškis irgi dideliam minuse, bet traukiniai kursuoja.
Comment
-
???Parašė mantasm Rodyti pranešimąPikinis maršrutas kaip LG nesugeba pajungt talpesnių vagonų.
Tai traukiniai nekonkurencingi lyginant su autobusais? Tai nurinkim bėgius, traukinius - į metalo laužą ir juokimės iš kvailo užsienio.O autobusais žmonės ir toliau važiuoja ir kitom savaitės dienom.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Pamenu ir forume buvo nemažai diskusijų, kodėl nepasiunčia nuolat talpesnių vagonų.Parašė lukass Rodyti pranešimą???
Yra socialiniai maršrutai ir yra konkurencingi maršrutai. Nesvarbu ar traukinys, ar autobusas. Vilnius-Ryga komerciniai autobusai sėkmingai išsilaiko. O kalbant apie RailBaltica nelabai girdžiu kalbų apie būsimą pelningumą. Apart pieno riebumo skaičiavimų kur tiesiog svarbu prastumti strateginį projektą gauti ES paramą.Parašė lukass Rodyti pranešimąTai traukiniai nekonkurencingi lyginant su autobusais? Tai nurinkim bėgius, traukinius - į metalo laužą ir juokimės iš kvailo užsienio.
Comment
-
Kad reikia talpesnių vagonų tai sutinku, bet tas sakinys...Parašė mantasm Rodyti pranešimąPamenu ir forume buvo nemažai diskusijų, kodėl nepasiunčia nuolat talpesnių vagonų.
RB pagrindinis tikslas - sujungti Baltijos šalis su Europos tinklu. O srautus ir pelnus skaičiuoti sudėtinga, nes net dabar nėra nieko panašaus. Bijant ateities, žmonija paskęstų stagnacijos jūroje.Yra socialiniai maršrutai ir yra konkurencingi maršrutai. Nesvarbu ar traukinys, ar autobusas. Vilnius-Ryga komerciniai autobusai sėkmingai išsilaiko. O kalbant apie RailBaltica nelabai girdžiu kalbų apie būsimą pelningumą. Apart pieno riebumo skaičiavimų kur tiesiog svarbu prastumti strateginį projektą gauti ES paramą.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Norint ieškot ateities reiktų kokį HyperLoop statytParašė lukass Rodyti pranešimąRB pagrindinis tikslas - sujungti Baltijos šalis su Europos tinklu. O srautus ir pelnus skaičiuoti sudėtinga, nes net dabar nėra nieko panašaus. Bijant ateities, žmonija paskęstų stagnacijos jūroje.
Sujungimui yra vagonai su keičiamu pločiu. Ispanijoje naudoja ir rodos nesiskundžia. Aišku esminis dalykas - kroviniai ir kariniai reikalai. Bet tam nereikia 250km/h.
Comment
-
Keisti vėžę galima, bet pats geležinkelis nuo Šeštokų iki Talino vingiuoja kaip gyvatė, tikrai nekonkurencingas tiek krovinių, tiek keleivių atžvilgiu.
Ir kaip nuo mano pasiūlymo tiesti atšaką kita trasa (pasirėmus AECOM 2014 m. studija) prieita iki HyperLoop?
Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Visa trasa eina zigzagais, net pirmosiose studijose esamos linijos modernizavimas buvo "išbrokuotas" dėl mažų greičių ir didelių investicijų.Parašė liutass Rodyti pranešimąAr labiau vingiuota, negu Kaunas - Lenkija?Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
- 1 patinka
Comment
-
Tiesesnė trasa krovinų atžvilgiu būtų nepalyginamai konkurencingesnė?Parašė lukass Rodyti pranešimąKeisti vėžę galima, bet pats geležinkelis nuo Šeštokų iki Talino vingiuoja kaip gyvatė, tikrai nekonkurencingas tiek krovinių, tiek keleivių atžvilgiu.
Comment
-
Taip, juk laikas ir kroviniams svarbus, taip pat kroviniai apmokestinami pagal nuvažiuotą atstumą, taip kad kuo ilgesnis maršrutas, tuo brangiau kainuos ne tik laiko, bet ir €.Parašė Gator Rodyti pranešimąTiesesnė trasa krovinų atžvilgiu būtų nepalyginamai konkurencingesnė?Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
KAS kompensuoja eksploatavimo išlaidas tose šalyse ir kas ruošiasi kompensuoti Lietuvoje? Pasakas apie "keleiviai sumokės už bilietus ir tai viską atpirks" nepasakok.Parašė lukass Rodyti pranešimąBaltijos šalyse šiuo metu yra apie 6 mln. gyventojų.
Suomijoje (5,5 mln.) šiuo metu planuojama statyti Espoo–Salo greitąjį geležinkelį (300 km/h),
Danijoje (5,8 mln.) ką tik pastatytas Kopenhagos-Rigstedo geležinkelis (250 km/h),
O kur dar Norvegijoje, Kroatijoje planuojami ir jau nutiesti greitieji geležinkeliai.
IŠVADA: greitaeigė RBII yra visiškai nereikalingas daiktas.
- 1 patinka
Comment
Comment