Įdomi kainodara kai kur, pvz. paprastasis į Palemoną 1,40Lt pigiau nei į Kauną, o greitasis pigiau tik 30ct.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Naujas 2014-2015 m. keleivinių traukinių tvarkaraštis
Collapse
X
-
Va važiavau pirma klase į Vilnių už 24 Lt. Traukinys šiaip apypilnis, tačiau pirmoj klasėj buvau vienintelis keleivis. Kas šiaip labai puiku - gali atėjęs likus porai minučių gauti vietą su stalu ir elektra kompiuteriui. Ankščiau tokią vietą gaut buvo sunku.Parašė alm Rodyti pranešimąTai ir yra vietiniuose traukiniuose pirmos klasės esmė šiaip jau - kad susimoki už tai, kad nesigrūstum su kitais keleiviais. Sėdynės ir patogumai paprastai iš esmės nesiskiria.kaip?
Comment
-
Kažin ar pačiai įmonei tokia tvarka gera, turint galvoje, kad tiek daug kėdžių visada bus laisva. Nebent niekada neužsipildo 2 klasė, tada nieko tokio turbūt. Bet šiaip tai visada geriau bent už kažkiek kėdę parduot nei laikyt tuščią.Parašė alm Rodyti pranešimąVa važiavau pirma klase į Vilnių už 24 Lt. Traukinys šiaip apypilnis, tačiau pirmoj klasėj buvau vienintelis keleivis. Kas šiaip labai puiku - gali atėjęs likus porai minučių gauti vietą su stalu ir elektra kompiuteriui. Ankščiau tokią vietą gaut buvo sunku.
Comment
-
Pirma klasė beveik niekada ir niekur nebūna užpildyta, nors antra klasė ir būna pilna. Bent jau aš nesu matęs kitaip. Tokia yra praktika turbūt kad visame pasaulyje, kur yra skirtingos traukinių klasės.Parašė Gator Rodyti pranešimąKažin ar pačiai įmonei tokia tvarka gera, turint galvoje, kad tiek daug kėdžių visada bus laisva. Nebent niekada neužsipildo 2 klasė, tada nieko tokio turbūt. Bet šiaip tai visada geriau bent už kažkiek kėdę parduot nei laikyt tuščią.
O dėl kėdės pardavimo bet kokia kaina, tai irgi galima žiūrėti skirtingai. Pirkdamas bilietą į pirmą klasę dažnas tikisi ne tik patogesnių kėdžių ir daugiau vietos, bet ir ramesnės aplinkos bei solidesnių keleivių. Daugelis primokės tuos porą litų vien dėl to, kad nereiktų būti viename salone su kokiais nors buduliais ar daugiavaike šeima. Tiesiog tai produktas, kuris turi daugiau aspektų, nei vien kėdžių patogumas ir LG nusprendė, kad Lietuvos rinka tam jau pribrendo, kas, mano manymu, yra teisingas sprendimas. Aišku, kaip bus iš tikrųjų, pamatysim.Paskutinis taisė John; 2014.06.04, 18:11.
Comment
-
Aš ir šiandien Kaune pastebejau traukinį 12:36 iš Kauno i Vilnių važiuojantį gretajį dvivagonį 006 , keleivių buvo labai daug , perėjau visa traukinį likus 5min iki išvykimo ir kaip supratau traukinys išvyko pilnut pilnutėlis, su stovinčiais keleiviais 2 klasėje, o 1 klasėje tebuvo 1 žmogus.
Comment
-
Apie ką aš ir kalbu.Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimąAš ir šiandien Kaune pastebejau traukinį 12:36 iš Kauno i Vilnių važiuojantį gretajį dvivagonį 006 , keleivių buvo labai daug , perėjau visa traukinį likus 5min iki išvykimo ir kaip supratau traukinys išvyko pilnut pilnutėlis, su stovinčiais keleiviais 2 klasėje, o 1 klasėje tebuvo 1 žmogus.
Comment
-
Tikėtina, kad daugelis tiesiog nžino naujos tvarkos ar net nežino, kas apskritai yra tos klasės. Tiesiog perka "bilietą į Vilnių x valadą", kas atomatiškai reiškia žemiausią (šiuo atveju, 2-ą) klasę. Lietuvoje apskritai nelabai žinoma vietinio susisiekimo traukinio klasių koncepcija, nes klasių iki šiol nelabai ir buvo.
Tikriausiai reikia, kad praeitų šiek tiek laiko (bent keli mėnesiai). Nepakenktų, jei ir patys LG paleistų kokią reklaminę kampaniją, siūlydami važiuoti patogiau.Paskutinis taisė John; 2014.06.04, 19:10.
Comment
-
Apie ką aš irgi rašiau. LG kaip kokioje "Kautroje" - kartais į maršrutą leidžia autobusą, o kartais mikrobą ir jis veža stovinčius keleivius. Tokia LG politika greitai ims atsirūgti. Žmonės šiais laikais nenori važiuoti stovėdami. Traukinys nėra vienintelė susisiekimo priemonė tarp Vilniaus ir Kauno. Autobuse visuomet vietų yra. Jei ne tame, tai sekančiame (už 10-15 min.) tikrai jų bus.
Comment
-
Kad tarp 1 klasės ir 2 klasės beveik nėra jokių skirtumų, tik tai kad kai kuriuose traukinuose sėdynes eina kažkiek paguldyti ir tai kad staliukas atlenkiamas yra ir dėl elektros razečiu kuriu nėra visame traukinyje 001-004 traukinuose kuriose yra tik 1klasėje . Ir viskas , bent jau aš tikrai nepirkčiau 1kalės vien dėl staliuko.Parašė John Rodyti pranešimąTikėtina, kad daugelis tiesiog nžino naujos tvarkos ar net nežino, kas apskritai yra tos klasės. Tiesiog perka "bilietą į Vilnių x valadą", kas atomatiškai reiškia žemiausią (šiuo atveju, 2-ą) klasę. Lietuvoje apskritai nelabai žinoma vietinio susisiekimo traukinio klasių koncepcija, nes klasių iki šiol nelabai ir buvo.
Comment
-
Būtent. Uždirbo porą litų daugiau iš vieno 1 klasės keleivio, bet kiek nepatenkintų keleivių stovinčių, kurie galbūt kitą kartą jau nuspres važiuoti autobusu. O gal ir tame pačiame traukinyje buvo tokių, kurie pamatę pilną juo nevažiavo.Parašė Al1 Rodyti pranešimąApie ką aš irgi rašiau. LG kaip kokioje "Kautroje" - kartais į maršrutą leidžia autobusą, o kartais mikrobą ir jis veža stovinčius keleivius. Tokia LG politika greitai ims atsirūgti. Žmonės šiais laikais nenori važiuoti stovėdami. Traukinys nėra vienintelė susisiekimo priemonė tarp Vilniaus ir Kauno. Autobuse visuomet vietų yra. Jei ne tame, tai sekančiame (už 10-15 min.) tikrai jų bus.
Ekonomiškai niekaip nematau pelningumo šio sprendimo palyginus su tuo jei bųtų paliktos vienodos kainos. Matau nuostolį.
Beje kokios galimybės grąžinti bilietą arba panaudoti jį kitam reisui? Nes pvz. aš tikrai nevažiuočiau stovėdamas. Nesu iš ponų, miesto autobusuose praktiškai visada stoviu net ir esant daug laisvų vietų ir važiuodamas kad ir 30+ minučių, bet tarpmiestinis traukinys visai kas kita...Paskutinis taisė Gator; 2014.06.04, 18:52.
Comment
-
Taip yra visur.Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimąKad tarp 1 klasės ir 2 klasės beveik nėra jokių skirtumų, tik tai kad kai kuriuose traukinuose sėdynes eina kažkiek paguldyti ir tai kad staliukas atlenkiamas yra ir dėl elektros razečiu kuriu nėra visame traukinyje 001-004 traukinuose kuriose yra tik 1klasėje . Ir viskas , bent jau aš tikrai nepirkčiau 1kalės vien dėl staliuko.
Kaip minėjau, svarbu ne tik fizinis patogumas, bet ir aplinkiniai keleiviai. Tikėtina, kad pirma klase važiuos mažiau keleivių, o tie, kurie važiuos, bus solidesni, nei tie, kurie važiuos 2-a klase.
Comment
-
Tu dabar iš esmės sakai, kad Lietuva yra kažkuo unikali ir kad neturėtų būti įgyvendinama visoje Europoje ir likusiame pasaulyje veikianti važiavimo klasių praktika. Tas faktas, kad tau tai atrodo neįprasta (nes tikriausiai nesi daug važinėjęs traukiniais ne Lietuvoje), nereiškia, kad taip neturi būti. Taip būti turi ir taip bus.Parašė Gator Rodyti pranešimąBūtent. Uždirbo porą litų daugiau iš vieno 1 klasės keleivio, bet kiek nepatenkintų keleivių stovinčių, kurie galbūt kitą kartą jau nuspres važiuoti autobusu. O gal ir tame pačiame traukinyje buvo tokių, kurie pamatę pilną juo nevažiavo.
Ekonomiškai niekaip nematau pelningumo šio sprendimo palyginus su tuo jei bųtų paliktos vienodos kainos. Matau nuostolį.
Beje kokios galimybės grąžinti bilietą arba panaudoti jį kitam reisui? Nes pvz. aš tikrai nevažiuočiau stovėdamas. Nesu iš ponų, miesto autobusuose praktiškai visada stoviu net ir esant daug laisvų vietų ir važiuodamas kad ir 30+ minučių, bet tarpmiestinis traukinys visai kas kita...
Comment
-
Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimąAš ir šiandien Kaune pastebejau traukinį 12:36 iš Kauno i Vilnių važiuojantį gretajį dvivagonį 006 , keleivių buvo labai daug , perėjau visa traukinį likus 5min iki išvykimo ir kaip supratau traukinys išvyko pilnut pilnutėlis, su stovinčiais keleiviais 2 klasėje, o 1 klasėje tebuvo 1 žmogus.
Kazka maisai, man rodos visi dvivagoniai turi tik antra klase????
Ir siap nezinau, man rodos dauguma LG keleiviu turi nuolaida, kuri 1klasei negalioja, jei vakaruose tai normalu, manau Lietuvoj taip neturetu buti.
Ir dar. Pamenu kaip tik atsirado dviauskciai traukiniai, 1 klase iskart ispirkdavo
Comment
-
Visų dviaukščių motorinių 2 aukšte yra 1 klasė.
Taip, Lietuva yra unikali, nes jokioje kitoje bent jau ES šalyje geležinkelis keleivių pervežimuose (jei tik geležinkelis iš viso yra), nėra outsaideris.Parašė John Rodyti pranešimąTu dabar iš esmės sakai, kad Lietuva yra kažkuo unikali ir kad neturėtų būti įgyvendinama visoje Europoje ir likusiame pasaulyje veikianti važiavimo klasių praktika. Tas faktas, kad tau tai atrodo neįprasta (nes tikriausiai nesi daug važinėjęs traukiniais ne Lietuvoje), nereiškia, kad taip neturi būti. Taip būti turi ir taip bus.
Comment
-
Dėja dvivagoniame ir 1 klasė yra kaip ir visuose. Tiesiog jis trumpesnis nes abu yra priekiniai vagonai.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąKazka maisai, man rodos visi dvivagoniai turi tik antra klase????
Ir dar. Pamenu kaip tik atsirado dviauskciai traukiniai, 1 klase iskart ispirkdavo
Comment
-
Kreipčiausi į vartotojų teises... Jei aš perku traukinio bilietą ir negaunu vietos...Parašė Al1 Rodyti pranešimąBilietų grąžinti jokių galimybių. Tik prieš traukinio išvykimą, ir tai, manau, likus ne mažiau nei 10 min. tai galima padaryti, bet nuskaitomas 5 litų komisinis.
Taip, siūlau nenaudoti tokios tvarkos, nes ji:Parašė John Rodyti pranešimąTu dabar iš esmės sakai, kad Lietuva yra kažkuo unikali ir kad neturėtų būti įgyvendinama visoje Europoje ir likusiame pasaulyje veikianti važiavimo klasių praktika. Tas faktas, kad tau tai atrodo neįprasta (nes tikriausiai nesi daug važinėjęs traukiniais ne Lietuvoje), nereiškia, kad taip neturi būti. Taip būti turi ir taip bus.
1. neatneša pelno LG, o tik nuostolius (paaiškinau aš ir A1 kodėl. Dar prie tų visų argumentų pamiršau pridėti, kad administravimo išlaidos padidėja turint 2 klases)
2. nėra patogi daugumai keleivių (kurie turi grūstis ir ypač, kurie turi stovėti), o patogi mažumai (pavyzdžio atveju tik 1 žmogui).
Comment
-
Tokie argumentai turi racionalumo, tačiau jie aktualūs tik labai trumpalaikėje perspektyvoje ir visiškai ignoruoja bet kokią ateities perspektyvą. Dėl ko tokie argumentai iš esmės, yra niekiniai.Parašė Gator Rodyti pranešimąKreipčiausi į vartotojų teises... Jei aš perku traukinio bilietą ir negaunu vietos...
Taip, siūlau nenaudoti tokios tvarkos, nes ji:
1. neatneša pelno LG, o tik nuostolius (paaiškinau aš ir A1 kodėl)
2. nėra patogi daugumai keleivių (kurie turi grūstis ir ypač, kurie turi stovėti), o patogi mažumai (pavyzdžio atveju tik 1 žmogui).
Comment
-
Bilietai parduodami be vietų. Taip kad LG negarantuoja sėdimos vietos ir nieko nepažeidžia.Parašė Gator Rodyti pranešimąKreipčiausi į vartotojų teises... Jei aš perku traukinio bilietą ir negaunu vietos...
Taip, siūlau nenaudoti tokios tvarkos, nes ji:
1. neatneša pelno LG, o tik nuostolius (paaiškinau aš ir A1 kodėl. Dar prie tų visų argumentų pamiršau pridėti, kad administravimo išlaidos padidėja turint 2 klases)
2. nėra patogi daugumai keleivių (kurie turi grūstis ir ypač, kurie turi stovėti), o patogi mažumai (pavyzdžio atveju tik 1 žmogui).
Comment
Comment