
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Naujas 2014-2015 m. keleivinių traukinių tvarkaraštis
Collapse
X
-
Tai ir su BČ nevažiuotų. Traukinys tarptautinis, todėl tiems, kam reikia į Rygą, bilietą nusipirktų iš anksto. Į tarptautinius autobusus irgi perkama iš anksto, į dieną vykstančius dar galima nusipirkti stotyse ar šalia stočių esančiose agentūrose prieš išvykimą, o į naktį ar vėlai vakare vykstančius - ne.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPrie ko čia kasos? Rusijos traukiniai važiuoja per Lietuvą ir naktį ir jokių kasų nereikia. Kas važiuoja, tas perka iš anksto arba internetu.
RŽD keleiviniai traukiniai naktį (ne kiekvieną) iš Vilniaus išvyksta 1:48 į Adlerį ir 2:31h į Kaliningradą. O traukinių išvykimo laikai 5:06h į Kaliningradą ir 23:45h į Maskvą - nelabai naktis.
Komentuoti:
-
Prie ko čia kasos? Rusijos traukiniai važiuoja per Lietuvą ir naktį ir jokių kasų nereikia. Kas važiuoja, tas perka iš anksto arba internetu.
Komentuoti:
-
Atvykimas iš Minsko į Vilnių vidurnaktį, ryte atvykimas į Rygą. BČ nori naktinio varianto.
Komentuoti:
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąBČ nori paleisti naktinį Minskas-Ryga per Vilnių. Kaip ten bus neaišku, nes neturime naktinių kasų, o jų išlaikymas tarpinėse stotyse kaži ar apsimoka (belieka tik išankstiniai bilietai ir internetu, kas yra išsprendžiama).
Komentuoti:
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąĮdomu, ar tuo BČ traukiniu būtų galima važiuoti Lietuvoje, pvz. iš Vilniaus į Šiaulius?
Komentuoti:
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąBČ nori paleisti naktinį Minskas-Ryga per Vilnių. Kaip ten bus neaišku, nes neturime naktinių kasų, o jų išlaikymas tarpinėse stotyse kaži ar apsimoka (belieka tik išankstiniai bilietai ir internetu, kas yra išsprendžiama).
Įdomu, ar tuo BČ traukiniu būtų galima važiuoti Lietuvoje, pvz. iš Vilniaus į Šiaulius?
Komentuoti:
-
BČ nori paleisti naktinį Minskas-Ryga per Vilnių. Kaip ten bus neaišku, nes neturime naktinių kasų, o jų išlaikymas tarpinėse stotyse kaži ar apsimoka (belieka tik išankstiniai bilietai ir internetu, kas yra išsprendžiama).
Komentuoti:
-
Parašė disident Rodyti pranešimąKada atšauks greičio mažinimą tarp Kauno ir Mauručių? Kaip suprantu, darbai ten jau baigti.
Komentuoti:
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąTiltas per Šešupę, taip pat Gedimino, Aušros ir P.Armino gatvių viadukai yra už maršruto Kaunas-Marijampolė ribų (apie važiavimą į Šeštokus nuo kalbų dar susilaikau). Marijampolės stoties kelynas sumažėjęs nedaug, netgi pastebiu pailgėjimą iki Sporto g. pervažos, bet darbai ten dar nebaigti. Pasiantrinsiu, kad iki 8h ryto ir po 17h vakare keleivinis traukinys niekam nemaišytų, nes tokiu laiku stotyje statybininkai nedirba. Žinoma, galėtų vasarą dirbti dviem pamainomis (kaip 2014m. vasarą buvo dirbama ant geležinkelio tilto per Nemuną Kaune), bet jei dirbama tik kad suvaidinti dirbimą, o tikslas yra darbus užvilkinti, kad ilgiau neleisti keleivinių traukinių, tai (kaip minėjau) reikalas kitas.
Dėl traukinių greičio sumažėjimų sutinku - tą esu daug kartų pajutęs tarp Kauno ir Mauručių.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaigi Marijampolėje viadukai ir tiltas per Šešupę dar nebaigti. Traukinio neleis, nes 1520 mm kelynas dabar Marijampolėje dėl darbų sumažėjęs ir nebus kur statyti traukinio, maišys dirbantiems ir technikai ant 1520 mm. Be to ir greičio apribojimai yra. Traukinys važiuotų gerokai virš valandos. Kazlų Rūda - Kybartai tai buvo visai kas kita. Nors jei LG labiau būtų dirbama galva keleivių pervežimo srityje, tai autobuso iki pat Kybartų nereikėjo leisti. Reikėjo autobusais vežti iki Kazlų Rūdos, o toliau Pesa iki Kybartų.
Dėl traukinių greičio sumažėjimų sutinku - tą esu daug kartų pajutęs tarp Kauno ir Mauručių.
Komentuoti:
-
Taigi Marijampolėje viadukai ir tiltas per Šešupę dar nebaigti. Traukinio neleis, nes 1520 mm kelynas dabar Marijampolėje dėl darbų sumažėjęs ir nebus kur statyti traukinio, maišys dirbantiems ir technikai ant 1520 mm. Be to ir greičio apribojimai yra. Traukinys važiuotų gerokai virš valandos. Kazlų Rūda - Kybartai tai buvo visai kas kita. Nors jei LG labiau būtų dirbama galva keleivių pervežimo srityje, tai autobuso iki pat Kybartų nereikėjo leisti. Reikėjo autobusais vežti iki Kazlų Rūdos, o toliau Pesa iki Kybartų.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą(...) Kol kas Marijampolės sotyje dar daug nebaigtų darbų, nors keleivinis atvažiuoti gali. Tik jis maišytųsi, todėl nepaleis, kol nebus dauguma darbų užbaigti. (...)
Komentuoti:
-
O pats čia pasakoji pasakas ir jų patvirtinimo reikalauji iš manęs kaip iš kokio moksleivio. Tai gal pats ir pagrįstum tai, ką manai, kad aš "neteisingai" rašau. Pakaks tų pasakų apie laisvą rinką. Niekur jos nėra, o valstybė neprivalo pusdykiai leisti važinėti keliais sunkvežimiams ir juos gadinti. Beje, jei jau kalbi apie laisvą judėnjimą, tai galima teisman paduoti ir už tai, kad valstybė nesudaro sąlygų vežti krovinių geležinkeliais... Žodžiu, iki marazmo galima nueiti labai lengvai.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTu galvoji, kad čia kaip kokį mokinuką mane stroinsi? Pats nežinai, apie ką rašai.
Aš dar kartą kartoju, kad neina kalba apie konkretų mokestį ir kaip jis vadinasi. Eina kalba apie mokesčius, per kuriuos galima reguliuoti kaip vežti krovinius.
Bandysit riboti laisvą prekių ir paslaugų judėjimą - gausit kompensuoti nuostolius.
Komentuoti:
-
Tu galvoji, kad čia kaip kokį mokinuką mane stroinsi? Pats nežinai, apie ką rašai.
Aš dar kartą kartoju, kad neina kalba apie konkretų mokestį ir kaip jis vadinasi. Eina kalba apie mokesčius, per kuriuos galima reguliuoti kaip vežti krovinius.
Komentuoti:
-
Geros žinios - visgi internetu naudotis mokate. Bet vis dar liūdina, kad neskiriate motorinės transporto priemonės mokesčio nuo kelių mokesčio. Kelių mokestis skatina nesinaudoti keliu, tuo tarpu transporto priemonės - kuo daugiau važiuoti, kad mokestis atsipirktų.
Komentuoti:
Komentuoti: