Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Naujas 2014-2015 m. keleivinių traukinių tvarkaraštis
Collapse
X
-
Tai gal turėjai omeny, kad "nesąmonė" yra būtent kažkurio traukinio panaikinimas/pakeitimas, bet ne pats ekspresas? Vėlgi kalbame apie du visiškai skirtingus dalykus.Parašė Zorro Rodyti pranešimąNesąmonė ne savaime, o dėl to kad tas pakeitimas pablogino susisiekimą su mažais miestais. Reikėjo ne pakeisti, o papildyti.Paskutinis taisė John; 2014.06.09, 21:54.
Comment
-
Šitai parodys laikas.Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Nesąmonė, nes ekspresas tokiu laiku nafig reikalingas.
Comment
-
būtent, kad aklai ir BUKAI. bent jau lygiagrečiu laiku galėjo tarpinėmis stotelėmis kad ir PESA paleist...Parašė Al1 Rodyti pranešimąNieko jis neparodys. LG bukai vietoj buvusio traukinio paleido ekspresą. Tiesa, iš Vilniaus kiek pavėlino (apie 1,5 val.), iš Klaipėdos liko beveik tuo pat metu.
Ekspresas - GERAI, bet kad be susisiekimo liko tarpinių stotelių keleiviai - čia visiškas LG žioplumas
Comment
-
Kaip tai neparodys? Na visvien kažką parodys. Ar kad projektas nepavyko, ar kad pavyko, bet kažką parodys. Būtent to ir lauksime.Parašė Al1 Rodyti pranešimąNieko jis neparodys. LG bukai vietoj buvusio traukinio paleido ekspresą. Tiesa, iš Vilniaus kiek pavėlino (apie 1,5 val.), iš Klaipėdos liko beveik tuo pat metu.
Comment
-
Kažkaip norėtųsi, kad kalbėdami apie buhalteriją ir kainodarą irgi bent vadovėlius paskaitytumėte. Čia aš nepiktai
Kiekvienas sustojimas reiso kaštus tik didina: ilgėja kelionės trukmė (taigi ir degalų, tepalų ir t.t. sąnaudos), reikia daugiau mokėti DU, ilgiau užimama infrastruktūra.
Kažkada kažkur buvo suskaičiuota, kiek kainuoja vienas traukinio sustojimas (galbūt rasiu, parašysiu). Greičiausiai, vadinasi, pajamos, gaunamos iš keleivių, kurie įliptų/įlipdavo Telčių ir Plungės stotyse būtų/buvo per mažos, kad jas padengtų (šiaip bet kokiu atveju jų nepadengtų). Vadinasi, traukinio nestabdymas šioje stotyse ekonomiškai yra tikslingesnis, jeigu sutrumpinant kelionės trukmė daugiau keleivių važiuoja iš Vilniaus, Šiaulių.
Comment
-
tikslingiausia is viso atsisakyti keleiviu vezimo - ir nebus nuostoliu !Parašė 2Pack Rodyti pranešimąKažkaip norėtųsi, kad kalbėdami apie buhalteriją ir kainodarą irgi bent vadovėlius paskaitytumėte. Čia aš nepiktai
Kiekvienas sustojimas reiso kaštus tik didina: ilgėja kelionės trukmė (taigi ir degalų, tepalų ir t.t. sąnaudos), reikia daugiau mokėti DU, ilgiau užimama infrastruktūra.
Kažkada kažkur buvo suskaičiuota, kiek kainuoja vienas traukinio sustojimas (galbūt rasiu, parašysiu). Greičiausiai, vadinasi, pajamos, gaunamos iš keleivių, kurie įliptų/įlipdavo Telčių ir Plungės stotyse būtų/buvo per mažos, kad jas padengtų (šiaip bet kokiu atveju jų nepadengtų). Vadinasi, traukinio nestabdymas šioje stotyse ekonomiškai yra tikslingesnis, jeigu sutrumpinant kelionės trukmė daugiau keleivių važiuoja iš Vilniaus, Šiaulių.
Comment
-
Toks pat seniena ER9M Kaune buvo šiandien (penktadienį, lierpos 4 d.) 10:25-10:50h.Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimąŠiandien Kaune 16:27-17:20 Buvo senasis ER9M Važiuosiantis į N.Vilnia
Abiem atvejais reisas iš Vilniaus į Kauną yra vadinamas lėtasis. Tik šokiame traukinyje nėra tvarkaraštyje reglamentuotos "1 klasės". Ar šiais atvejais kasos nepardavinėjo "1 klasės" bilietų, ar tokius nusipirkę keleiviai liko apgauti?
Kaune šiandien 7:37-8:09h buvo dvigubas dviaukštis. Dėl Dainų šventės dalyvių vežimo. Panašu, kad Dainių šventė pareikalavo daugiau elektrinių traukinių, todėl važiuoja ir senieji ER9M
Comment
-
nesistebeciau jei liktu apgauti - LG megsta tokius "siurprizus" pateikt, net nesiteikdami apie tai informuoti keleiviu. Zinoma, abejoju, ar buvo NORS 1 PIRMOS KLASES KELEIVIS, nes kiek vaziavau, toje "zonoje" dar nemaciau ne vieno, atsiprasau, DURNELIO, pasiryzusio moketi didesne kaina uz neva didesnius patogumus... Tikiuosi labai greitai sis LG pasipelnymo budas uzsiris.Parašė Vitas Rodyti pranešimąToks pat seniena ER9M Kaune buvo šiandien (penktadienį, lierpos 4 d.) 10:25-10:50h.
Abiem atvejais reisas iš Vilniaus į Kauną yra vadinamas lėtasis. Tik šokiame traukinyje nėra tvarkaraštyje reglamentuotos "1 klasės". Ar šiais atvejais kasos nepardavinėjo "1 klasės" bilietų, ar tokius nusipirkę keleiviai liko apgauti?
Kaune šiandien 7:37-8:09h buvo dvigubas dviaukštis. Dėl Dainų šventės dalyvių vežimo. Panašu, kad Dainių šventė pareikalavo daugiau elektrinių traukinių, todėl važiuoja ir senieji ER9M
Deja, net ir mane - uzkietejusi traukiniu vazinejimosi fanatika jau perviliojo Kauno autobusas, uz 19 LT - ir patogiau sedet ATSKIROJ KEDEJ, ir nereik klausyt kas 5 min. reklamuojamo kavos ir karstu gerimu aparato...Paskutinis taisė statyba; 2014.07.05, 00:32.
Comment
-
Šios dienos (šeštadienio, liepos 5 d.) rytą Kauno geležinkelio stotyje kelios pensijinio amžiaus damos vis tik į 8:09h išvykstantį traukinį pirmo 1 klasės bilietus. Prieš tai kasininkės pasiteiravo apie 1 klasės privalumus prieš antrą ir nusprendė vardan patogumo pinigų nepagailėti. Tiesa, bilietus pirko ne į Vilnių, o kažkur arčiau, bet nepamenu į kur. Pastebėjau, kad pvz. į Palemoną 1klase antkainis nežymus.Parašė statyba Rodyti pranešimą(...) Zinoma, abejoju, ar buvo NORS 1 PIRMOS KLASES KELEIVIS, nes kiek vaziavau, toje "zonoje" dar nemaciau ne vieno, atsiprasau, DURNELIO, pasiryzusio moketi didesne kaina uz neva didesnius patogumus... (...)
Comment
-
Kodėl, perkantys 1-os kasės bilietus yra "durneliai"? Nes, skirtingai, nei statyba, gali sau leisti primokėti porą litų už geresnį kelionės komfortą? Juk yra žmonių, kirie tokiose situacijoje neskaičiuoja baltų centų.
Gal jie ne durneliai, o tiesiog uždirba daugiau, nei tamsta? Arba gal jų pasaulėžiūra šiek tiek platesnė?Paskutinis taisė John; 2014.07.05, 14:05.
Comment
-
ir vardant tų "kelių pensininkių, važiuojančių iki Palemono už nedidelį antkainį" verta kitiems grūstis žemesnėje perpildytoje klasėje ???Parašė John Rodyti pranešimąKodėl, perkantys 1-os kasės bilietus yra "durneliai"? Nes, skirtingai, nei statyba, gali sau leisti primokėti porą litų už geresnį kelionės komfortą? Juk yra žmonių, kirie tokiose situacijoje neskaičiuoja baltų centų.
Gal jie ne durneliai, o tiesiog uždirba daugiau, nei tamsta? Arba gal jų pasaulėžiūra šiek tiek platesnė?
Atsiprašau, bet kol užlips į antrą aukštą ir nulips tos pensininkės, traukinys jau bus vietoj, tad realu, jog 1-os klasės privalumais jos net nespėt įsitikinti.
O dėl uždarbio: manau taip, jog statistinis lietuvis 95% tikrai neperka bilieto brangesnio ir būtent į šį masinį klientą, nešantį didžiausią srautą pinigų, mano nuomone, ir turėtų atsižvelgti LG. Kita vertus, juk niekad paprastu žmogumi LG ir nesirūpino...
Nuolaidų kortelės buvo sukurtos, neįtikėtina, jog dabar visiems taikoma MILŽINIŠKA 5% nuolaida, bet pirmai klasei - netaikoma. Kaip sakant - pameskim liaudžiai blizgantį saldainį, vėliau iš jo liks tik popieriukas. O kai atsiras pardavimas internetu, perkant internetu nuolaidų kortelės iš viso negalios arba atgaliniam bilietui -15% nebeliks - štai tokiu būdu ir susigrąžinami tie 2 ar 5 % nuo klientų. Ne tokiais būdais reikia pildyti traukinius...
Vakar važiavau Klaipėda - Vilnius ir prasilenkėm su SAUSAKIMŠU RA2 Klaipėda - Radviliškis. Kas, PO VELNIŲ, trukdo paleist dar vieną porą traukinių šiuo maršrutu, ypač "nuėmus" sustojimus dienos metu kai atsirado ekspresas? AR gal ir čia LG "rūpinasi keleivių patogumu" ?
Iš anksto matau LG atstovų atsakymą "džiaukitės, jog iš viso važinėja" - o su tokiu požiūriu greit neteksit ir ištikimiausių keleivių...
Comment
-
Aš perku 1 klasės bilietus iš Vilniaus į Kauną. Prabanga nematyti daug keleivių aplinkui ir ji kainuoja viso labo du litus. Aviakompanijos geba paimti iš norinčių už tai susimokėti 200-300% didesnę kainą už privalumą nematyti daug žmonių aplink save ir sąlyginį patogumą.Parašė statyba Rodyti pranešimąZinoma, abejoju, ar buvo NORS 1 PIRMOS KLASES KELEIVIS, nes kiek vaziavau, toje "zonoje" dar nemaciau ne vieno, atsiprasau, DURNELIO, pasiryzusio moketi didesne kaina uz neva didesnius patogumus... Tikiuosi labai greitai sis LG pasipelnymo budas uzsiris.
Comment
Comment