Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Parašė John Rodyti pranešimąTaip ir yra daroma gerai valdomuose projektuose. Ir jau ne kartą keltas klausimas, kodėl pradėjo tiesti mažiausiai Lietuvai aktualią, tegul ir lengviausią, atkarpą..
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąMane, kaip ne specialistą, LT RB projekto įgyvendinime labiausiai stebina vienas dalykas. Visada įsivaizdavau, kad geležinkelio tiesimui medžiagas ir įrangą racionaliausia vežti ... geležinkeliu. T.y. pradedi nuo taško, kuriame jau yra bėgiai (pvz. Palemono), ir varai pirmyn. Todėl keistai atrodo sprendimas pradėti statybą vidury laukų.
Bet LT rangovai turbūt neturi nei kompetencijos, nei įrangos bėgiams tiesti, todėl tiems darbams turės būti samdomos užsienio kompanijos. O jos dėl kelių km ruožo Lietuvon nevažiuos, imsis tik šimtų kilometrų užsakymo.
Į Palemoną mašinas atsiuntė ir dėl kelių kilometrų.
- 1 patinka
Comment
-
Why Europe is Building a $34BN Transport Mega-Hub
Bus sujungta ir su RB.
https://m.youtube.com/watch?v=wbV6f5...dhLUh1Yg%3D%3D
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąTodėl, kad politinis tikslas yra ne Vilniaus prijungimas prie Varšuvos europine vėže, o Talino. Ir ES finansuojama yra Rail-Baltica Varšuva-Talinas, o ne Kolej želazna Warszawa-Wilno.
Comment
-
Parašė Sklansky Rodyti pranešimąWhy Europe is Building a $34BN Transport Mega-Hub
Bus sujungta ir su RB.
https://m.youtube.com/watch?v=wbV6f5...dhLUh1Yg%3D%3D
- 1 patinka
Comment
-
Šiek tiek informacijos iš Lenkijos, kuri susijusi su Rail Baltica. Lenkijos seimo narys, kuris atstovauja šiaurės-rytų Palenkės vaivadiją pateikė paklausimą Lenkijos infrastruktūros ministrui dėl geležinkelių vystymo planų tame regione. Tai ilgi tekstai tai įmetu tik nuorodas.
Originalas:
https://www.sejm.gov.pl/sejm10.nsf/i...8575&view=null
Auto-translated paklausimas:
https://www-sejm-gov-pl.translate.go..._x_tr_pto=wapp
Auto-translated atsakymas:
https://drive.google.com/file/d/1ERV...TEWX_77Fk/view
Dėl Rail Baltica atkarpos Trakiszki - Suwałki - Ełk:
Currently, design documentation is being developed for the modernization of the Ełk - Suwałki - state border section. Obtaining a complete set of decisions on environmental conditions is planned for the fourth quarter of 2026, a complete set of decisions on determining the location of the railway line in the second quarter of 2027, and all building permits in the fourth quarter of 2027.
The construction works are planned to be carried out after 2027 within the framework of EU funds from the next financial perspective. One of the project objectives is to adapt the railway line infrastructure to a speed of 250 km/h for passenger traffic and 120km/h for freight traffic, as well as to increase the permissible axle loads to 245 kN. It should be noted that the modernization of the Ełk - Suwałki - state border section currently has no funding and is on the reserve list of the National Rail Program. Due to the above, it is not possible to clearly indicate the implementation date.
In January 2025, a tender procedure was announced to select a contractor for construction works as part of the above projects. Completion of construction works is planned for 2028. Full modernization is planned, along with the addition of a second track. After completion of the main works, it is planned to operate at a speed of up to 160 km/h for passenger trains and 120 km/h for freight trains. Increasing the speed to 200 km/h will be possible after the installation of the ERTMS/ECTS system implemented as part of a separate project.
The Ełk station was modernized as part of Phase I of the project entitled "Works on the E75 line on the Białystok - Suwałki - Trakiszki (state border) section, Stage I, Białystok - Ełk section". The final acceptance was carried out in October 2024. From December 2024, the speed was increased to 160 km/h for passenger trains and 120 km/h for freight trains. As part of the above-mentioned project, works were also carried out at the Ełk Szyba Wschód stop and the Ełk Towarowy technical station.
I would also like to inform you that the annual timetable for 2025/2026 will improve service to Suwałki and other towns in the region, including travel time, because existing direct connections, i.e. Hańcza and Podlasiak, will run as sprinters on the Warsaw - Białystok section. In addition, another train, Wigry, is being considered, also running as a sprinter. Therefore, there will be more connections, and the travel time will be significantly shorter at up to 3h40 minutes on the Warsaw - Suwałki route.Paskutinis taisė felar; 2025.05.07, 13:45.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąTai kaip suprantu čia matosi montuojama konstrukcija, su kuria bus "tiesiamas" pats tilto viršus? Ar bus betonuojamas ar metalinis?
- 6 patinka
Comment
-
https://www.youtube.com/watch?v=_eA5oEXEFlI
Manau visai įdomu, Wall street journal reportažas apie Rail Baltica.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Haters gonna hate.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 1 patinka
Comment
-
Baigėsi milijardinis „Rail Balticos“ pirkimas https://www.vz.lt/statyba-ir-nt/2025...irkimas-568030
Už europinio standarto geležinkelio projektą „Rail Baltica“ Estijoje atsakinga kompanija surado rangovus, kurie statys du pagrindinius 1.435 mm pločio vėžės maršruto ruožus.
Kaip skelbia kompanija „Rail Baltica Estonia“, keturi konsorciumai, patekę į konkurso finalą, vasario pabaigoje pateikė galutinius pasiūlymus, o dabar du iš jų buvo atrinkti statyti greitąjį geležinkelį Estijoje.
„Šios sutartys žymi naują „Rail Baltica“ įgyvendinimo etapą – ne naujos fazės pradžią, o visos statybos proveržį.
Dabar visa pagrindinio keleivinio transporto maršruto Estijos dalis yra su sutartimis. Tai momentas, kai popieriuje užfiksuota vizija tampa nepertraukiamu statybos ruožu“, – sakė Anvaras Salometsas, „Rail Baltic Estonia“ valdybos pirmininkas.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 5 patinka
Comment
-
Ryškėja „Rail Baltica“ kontūrai – jau kyla ilgiausias Baltijos šalyse geležinkelio tiltas per Nerį
Susisiekimo ministras Eugenijus Sabutis ir LTG grupės generalinis direktorius Egidijus Lazauskas apžiūrėjo „Rail Baltica“ statybų aikšteles Jonavos rajone, kur 46,3 km ruožuose statybų darbus atlieka 5 rangovai iš Lietuvos ir Italijos. Būsimo ilgiausio geležinkelio tilto Baltijos šalyse statybose jau iškilo pirmosios kolonos, kurių aukštis vietomis sieks iki 40 m.
„Sėkmingai įgyvendiname šių metų tikslus – daugiau nei dvigubai išplėsti „Rail Baltica“ atkarpą, kurioje vyksta statybų darbai, pasirengti svarbios krypties – linijos link Lenkijos valstybės sienos – projektavimui ir priimti reikalingus sprendimus. „Rail Baltica“ yra tarptautinis projektas, kurį sudaro daug suinteresuotų šalių, reikalingas jų aktyvus įsitraukimas, dėl to džiaugiamės glaudžiu bendradarbiavimu su Susisiekimo ministerija“, – teigia LTG grupės vadovas E. Lazauskas.
Vykstant viršutinės tilto per Nerį dalies statybai, jau ruošiamasi ir tilto perdangos betonavimui – į Lietuvą pristatyta reikalinga įranga. Šis tiltas – vienas sudėtingiausių infrastruktūros objektų Lietuvos istorijoje. Jo sudėtingumas pasižymi ne tik ilgiu (1,51 km), bet ir aukščiu (40 metrų), perdangos statyboje naudojamos 3 įrengimo technologijos, įskaitant sudėtingą slenkančių pastolių sistemą, dėl čia esančio „Natura 2000“ saugomų teritorijų tinklo laikomasi aukščiausių aplinkosaugos standartų, o statinys suprojektuotas taip, kad neturėtų nė vienos atramos Neries upėje.
Viso po žeme išgręžti beveik 376 poliai, laikysiantys viršutinę konstrukciją. Apskaičiuota, kad 1,51 km tilto betonavimo darbams reikės beveik 67 000 m³ betono ir daugiau nei 11 000 tonų armatūros. Tokio kiekio pakaktų pastatyti 30 aukštų dangoraižį arba 27 olimpinius baseinus. Vidutiniam tiltui Lietuvoje pastatyti paprastai prireikia apie 2 000–5 000 m³ betono.
Preliminariu skaičiavimu, greitasis traukinys per Neries tiltą pravažiuos per maždaug 22 sekundes. Neries tilto statybą numatyta užbaigti iki 2026 m. pabaigos, šiuo metu įgyvendinta trečdalis visų darbų.
Šiemet planuojama užbaigti pirmąjį 10 km greitojo geležinkelio sankasos darbų ruožą atkarpoje Šveicarija–Žeimiai, kuriame bus įrengta per 40 įvairių inžinerinių statinių, kai kurie jų – jau eksploatuojami. Šiemet šiame ruože taip pat planuojama pradėti tiesti bėgius. Ateinančių metų pradžioje – užbaigti ir dar vieną 17,7 km ilgio ruožą link Šėtos.
Vizito metu LTG grupės ir Susisiekimo ministerijos atstovai aptarė projekto prioritetus, susitiko su rangovais „Fegda“ ir „Rizzani de Eccher“. Ministerijos vadovybė ketina tęsti susitikimus ir su kitais projekto rangovais. „LTG Infra“ yra paskelbusi viešuosius pirkimus dėl naujų 68 km ruožų sankasos ir inžinerinių statinių rangos darbų. Šiemet darbai vyks jau 114 km ruožuose.
Paskutinis taisė digital; 2025.05.20, 01:15.
- 15 patinka
Comment
-
Darbo grupė kurs planą, kaip „Rail Baltica“ užbaigti iki 2028-ųjų pabaigos
Susisiekimo ministerija sudarė darbo grupę, skirtą koordinuoti europinės geležinkelio vėžės „Rail Baltica“ statybos projektą Lietuvoje.
Ji parengs veiksmų planą, kad „Rail Baltica“ būtų baigta tiesti iki 2028 metų pabaigos, antradienį pranešė ministerija.
- 5 patinka
Comment
-
Čia tai labai ambicingai. Realiai reiktų kad būtų visi pirkimai paskelbti ir užbaigti iki kitų metų pavasario maždaug, ir kad darbuotojų ir technikos per visus ruožus dirbti vienu metu užtektų. Gal ir įmanoma, bet 2030 daug, daug realistiškiau.Paskutinis taisė ignaloidas; 2025.05.21, 15:14.
- 6 patinka
Comment
Comment