Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Estija:
    - statomas centrinis mazgas (neužstrigęs)
    - atšaukta 0 km. trasos pirmame projekto etape
    - turimi kontraktai pusei atkarpos visoje šalyje
    - neužstrigęs nei vienas objektas

    Lietuva:
    - atšauktas trečdalis projekto pirmame etape (neribotam laikui liks nepajungta sostinė)
    - neišsiderėtas nei vienos stoties finansavimas
    - kontraktai - mažiau nei pusei atkarpos
    - du metus užstrigęs vienintelis rimtesnis objektas, kuris buvo pradėtas statyti

    Dėl Latvijos, tai man patiko tas straipsnis estiškame puslapyje, kur buvo rašoma, kad 'jei Rygos nepajungimas pirmame etape gali atrodyti blogai, tai Lietuvoje situacija yra dar prastesnė'. O jei Latvijoje situacijoje yra prastesnė nei Estijoje, o Lietuvoje - nei Latvijoje, tai pats pabandyk atspėti, kur situacija Baltijos šalyse su projektu yra prasčiausia. Ir to fakto, deja, nepakeis net jei ir visas forumas pradės rašyti kažkokius sau prieštaraujančius, keistus pranešimus, kokių šioje temoje netrūksta.

    Comment


      Parašė VLR Rodyti pranešimą
      Lietuva:
      - atšauktas trečdalis projekto pirmame etape (neribotam laikui liks nepajungta sostinė)
      Čia turbūt nesiskaito?
      PROJEKTO „RAIL BALTICA“ GELEŽINKELIO LINIJOS KAUNAS-VILNIUS ŽEMĖS PAĖMIMO VISUOMENĖS POREIKIAMS PROJEKTO PARENGIMO IR ĮGYVENDINIMO PASLAUGOS

      • Tender identifier: I pirkimo objekto dalis – Žemės paėmimo visuomenės poreikiams projekto parengimo ir įgyvendinimo pagal Projekto „Rail Baltica“ geležinkelio linijos Kaunas–Vilnius susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros Kauno rajono savivaldybės ir Jonavos rajono savivaldybės teritorijose projekto parengimo ir įgyvendinimo paslaugos
        Winner: UAB "Tyrens Lietuva" (buvęs pavadinimas UAB "Kelprojektas")
      • Tender identifier: II pirkimo objekto dalis – Žemės paėmimo visuomenės poreikiams projekto parengimo ir įgyvendinimo pagal Projekto „Rail Baltica“ geležinkelio linijos Kaunas–Vilnius susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros statybai Kaišiadorių rajono savivaldybės teritorijoje projekto parengimo ir įgyvendinimo paslaugos
        Winner: UAB "Atamis"
      • Tender identifier: III pirkimo objekto dalis – Žemės paėmimo visuomenės poreikiams projekto parengimo ir įgyvendinimo pagal Projekto „Rail Baltica“ geležinkelio linijos Kaunas–Vilnius susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo planą Elektrėnų savivaldybės ir Trakų rajono savivaldybės teritorijose paslaugos
        Winner: Valstybės įmonė Žemės ūkio duomenų centras
      • Tender identifier: IV pirkimo objekto dalis – Žemės paėmimo visuomenės poreikiams projekto parengimo ir įgyvendinimo pagal Projekto „Rail Baltica“ geležinkelio linijos Kaunas–Vilnius susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo planą Vilniaus rajono savivaldybės ir Vilniaus miesto savivaldybės teritorijose paslaugos
        Winner: Valstybės įmonė Žemės ūkio duomenų centras
      Magistralinių kelių žemėlapis bei Kauno gatvių rekonstrukcijų brėžiniai

      Comment


        Lietuva: išleidžia apie pusę milijardo (šios dienos) eurų visiškai nereikalingam ruožui
        Forumas: ūūrraaaaaaa
        Latvija ir Estija: išleidžia po tiek esminėms stotims, kurių nauda bus jaučiama bent kokį šimtą metų
        Forumas: pINiGų šVaiSTYmAs!!!

        Projekto pirkimas nėra jo įgyvendinimas. Vilniaus atšakos pirmame etape nebus, kaip ir atšakos į Rygą (nors pastaroji ten palyginus centus kainuoja, tai gal latviai patys ką nors sugalvos).

        Comment


          Parašė VLR Rodyti pranešimą
          Lietuva: išleidžia apie pusę milijardo (šios dienos) eurų visiškai nereikalingam ruožui
          Forumas: ūūrraaaaaaa
          Kuris ruožas čia nereikalingas?

          Comment


            Parašė VLR Rodyti pranešimą
            Projekto pirkimas nėra jo įgyvendinimas. Vilniaus atšakos pirmame etape nebus (...)
            Čia pirmas etapas tai iki 2030? Be to, šiuo metu Kaunas-Vilnius ruožas yra daugmaž toje pačioje stadijoje kaip ir LT/PL-Kaunas (Jiesia), taip pat, neradau informacijos apie „atšauktą“ ruožą (apšvieskit šaltiniu).
            Magistralinių kelių žemėlapis bei Kauno gatvių rekonstrukcijų brėžiniai

            Comment


              Parašė romas Rodyti pranešimą
              kuris ruožas čia nereikalingas?
              Rb1.

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą
                Rb1.
                Kaip tik RB2 yra nereikalingas pinigų švaistymas. Įsimink tai.

                Comment


                  Bet kokiu atveju, nenoriu pradėti vėl tos diskusijos, kuriai šaliai projekte sekasi geriau, esame jau apėję ne vieną ratą. Aš ir Estijos spauda galvojame, kad Lietuvai Vilniaus nepajungimas artimiausiu metu yra žiaurus smūgis ir kažkiek pasistūmėję darbai prie mažiausiai svarbios šaliai projekto dalies to neatsveria. Forumas galvoja, kad Lietuvai sekasi geriausiai ir LIETUVA-LIETUVA-LIETUVA. ŽALGIRIS. ŪRAAAA.

                  Šį kartą mano tikslas buvo palyginti spaudos ir politikų reakciją į susiknisimus projekte Latvijoje ir Lietuvoje. Na, nebent šitas forumas teigia, kad susiknisimų iš viso Lietuvoje nebuvo ir apie tai negalima net užsiminti (dėl ko tikrai nenustebčiau ). Lyginant su Latvija, Lietuvoje reakcijos į susiknisimus projekte praktiškai nebuvo. Viskas visiems gerai. Į planus neįtrauktas didžiausias miestelis tarp Vilniaus ir Kauno, nors tarp jo ir geležinkelio - vos keli kilometrai laukų? Lithuania cool™. KUN bus pajungtas autobusu, nors laisvai galėjo būti integruotas kaip Rygoje bei tapti mazgu ir europine stotimi? Lithuania cool™. Neišsiderėtas nei vienas transporto mazgas skirtingai nei Latvijoje IR Estijoje? Pridaryta kažkokių nesąmonių Panevėžyje (su daug bereikalingu bėgių)? Atšaukta sostinės jungtis? Butelio kakliukas Kauno tunelyje? Du metus užstrigęs vienintelis didesnis objektas? Lithuania cool™.

                  Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą

                  Čia pirmas etapas tai iki 2030? Be to, šiuo metu Kaunas-Vilnius ruožas yra daugmaž toje pačioje stadijoje kaip ir LT/PL-Kaunas (Jiesia), taip pat, neradau informacijos apie „atšauktą“ ruožą (apšvieskit šaltiniu).
                  Buvo nemažai straipsnių, pagrinde estiškų. Iš esmės, projekto kaina labai smarkiai išaugo, o ES reikalauja pirma nutiesti pagrindinę liniją (PL/LT siena - Talinas). Tad Rygos ir Vilniaus pajungimas , panašu, keliasi į kitą etapą. Ryga dar gali būti pajungta tik iš vieno šono, bet dėl Vilniaus, panašu, diskusijų nėra - keliausim rusiškuoju geležinkeliu iki Kauno ir ten keisimės. Vienas iš tų straipsnių:
                  https://www.err.ee/1609348697/ule-15...eraraha-otsima

                  Šiame ir kituose straipsniuose galima rasti ir užuominų, kad ši dalis yra atšaukiama ir dėl to, kad joje darbas vyko per lėtai ir buvo padaryta per mažai progreso, dėl to ją yra itin lengva atšaukti.

                  (Google vertimas)

                  Geležinkelis tarp Vilniaus ir Kauno kainuotų 2,5 mlrd

                  Jeigu Latvijos atveju diskusijos krypsta tuo keliu, kad iki 2030 metų jų sostinėje atsiras nauji bėgiai, tai lietuvių perspektyva niūresnė. Kitaip tariant, tikėtina, kad Europos greitasis geležinkelis eina per Vilnių maždaug už 100 kilometrų.

                  Andresas Lindemannas pažymėjo, kad šiuo metu tarp Kauno ir Vilniaus eina Rusijos pločio geležinkelis. „Ir su efektyviomis persėdimo galimybėmis sostines galėtume sujungti pirmajame etape“, – sakė jis.

                  Lindemannas nurodė, kad naujos geležinkelio jungties tarp Vilniaus ir Kauno kaina siekia apie 2,5 mlrd. eurų, o Anvaras Salometsas pažymėjo, kad geležinkelio maršruto plano kol kas nėra.
                  "Reikia pereiti planavimo procedūrą, projektavimą, statybą, t.y. visą programą. O sutalpinti į šį laiko langą tradiciniais metodais neįmanoma", – sakė S. Salomets. Todėl jis teigė, kad pirmajame projekto etape Vilnius prie „Rail Baltic“ nebus prijungtas.
                  Paskutinis taisė VLR; 2024.06.09, 09:13.

                  Comment


                    Pala, tai čia jūs viską iš spaudos imat už gryną pinigą dėl Vilnius Kaunas atšaukimo?

                    Comment


                      Kutaisyje, Gruzijoje siuo metu panasi situacija kaip bus Kaune. Traukiniu stotis "Kutaisi airport" yra 2km nuo oro uosto ir tas paskutinis keliones etapas nuo stoties iki oro uosto mikriuku, kuris kad ir naujas, trunka vos 3 minutes ir yra nemokamas smarkiai gadina puiku experienca keliones ir gerokai sumazina visa patoguma keliones nauju, gana greitu traukiniu ir daug zmoniu atbaido aplamai ir jie renkasi tiesiogine kelione nepatogiu autobusu.

                      Labai gaila, kad Kaune pataupyti skatikai ir padaryta tokia pati klaida (ypac atsizvelgiant, kad yra sutarimas, kad reikia is esmes perdaryti terminala, nesuprantama kodel tiesiog jo nebuvo galima statyti kitoje tako puseje, o sita palikt charteriams ar privatiems skrydziams. Air Hotel ir Karmelavos verslininku interesai?)

                      Comment


                        Parašė TIME Rodyti pranešimą
                        Kutaisyje, Gruzijoje siuo metu panasi situacija kaip bus Kaune. Traukiniu stotis "Kutaisi airport" yra 2km nuo oro uosto ir tas paskutinis keliones etapas nuo stoties iki oro uosto mikriuku, kuris kad ir naujas, trunka vos 3 minutes ir yra nemokamas smarkiai gadina puiku experienca keliones ir gerokai sumazina visa patoguma keliones nauju, gana greitu traukiniu ir daug zmoniu atbaido aplamai ir jie renkasi tiesiogine kelione nepatogiu autobusu.

                        Labai gaila, kad Kaune pataupyti skatikai ir padaryta tokia pati klaida (ypac atsizvelgiant, kad yra sutarimas, kad reikia is esmes perdaryti terminala, nesuprantama kodel tiesiog jo nebuvo galima statyti kitoje tako puseje, o sita palikt charteriams ar privatiems skrydziams. Air Hotel ir Karmelavos verslininku interesai?)
                        Turbūt paskaičiavo, kad neatsipirks

                        Comment


                          Jo, Air Hotel ir Karmelavos verslininkai labai ispudinga lobistine galia turi

                          Comment


                            Geležinkelis yra skirtas krovinių, o ne keleivių transportavimui. Aš dirbu geležinkeliuose ir žinau, kad geležinkelis yra nesaugus.

                            Comment


                              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                              Geležinkelis yra skirtas krovinių, o ne keleivių transportavimui. Aš dirbu geležinkeliuose ir žinau, kad geležinkelis yra nesaugus.
                              Gaila, kad tu tik trumpai pabūni forume ir tavo įžvalgos paprastai lieka neįvertintos.

                              Comment


                                Dėl Neries tilto tai manau Italai už tiek € už kiek pasirašę sutartį nepastatys. Dėl to tikriausiai taip lėtai viskas, na nieko tikriausiai naujas konkursas turės būti skelbiamas, tik gaila laiko prarasto

                                Comment


                                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                  Geležinkelis yra skirtas krovinių, o ne keleivių transportavimui. Aš dirbu geležinkeliuose ir žinau, kad geležinkelis yra nesaugus.
                                  Ar pranešėte kaip doras darbuotojas savo turimą informaciją geležinkelių vadovybei?

                                  Comment


                                    Oficialus pranešimas apie atliktą kaštų-naudos analizę:
                                    https://www.railbaltica.org/rail-bal...efit-analysis/

                                    Labai įdomu palyginti su pranešimu LTG puslapyje:
                                    https://ltg.lt/naujienos/2024/atnauj...a-66-mlrd-eur/

                                    Sakyčiau toks klasikinis "nieko nemeluosiu, tiesiog nepasakysiu to kuom nenoriu girtis" atvejis.

                                    Comment


                                      Dabar Lietuvai absoliučiai core ir neatidėliotini bei svarbiausi dalykai, dėl kurių šiuo metu turėtų viešumoje skambėti visi įmanomi raudoni aliarmas, turėtų būti Kaunas-Lenkija ir Kaunas-Vilnius ruožų kuo grietesnės statybos. Ir, surprise surprise, apie tai beveik nekalbama arba kalbama labai aptakiai.

                                      Comment


                                        Parašė DKL Rodyti pranešimą
                                        Oficialus pranešimas apie atliktą kaštų-naudos analizę:
                                        https://www.railbaltica.org/rail-bal...efit-analysis/

                                        Labai įdomu palyginti su pranešimu LTG puslapyje:
                                        https://ltg.lt/naujienos/2024/atnauj...a-66-mlrd-eur/

                                        Sakyčiau toks klasikinis "nieko nemeluosiu, tiesiog nepasakysiu to kuom nenoriu girtis" atvejis.
                                        O ko gi nepasakė? Man pasirodė, kad abiejuose puslapiuose viską piešia rožine spalva.

                                        Comment


                                          Parašė KEdas Rodyti pranešimą

                                          O ko gi nepasakė? Man pasirodė, kad abiejuose puslapiuose viską piešia rožine spalva.
                                          juokingiausia visi tie vyrai su super brangiais kostiumais ir rimtais veidais nuotraukose prasanciais daugiau kaip 20 milijardu euriuku . Uz ka Sherlokai? elementary watson uz grazias akis

                                          Comment

                                          Working...
                                          X